Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

No itselläni tämä on nyt mennyt semmoiseksi että aloitan pelin, olen "muka" rank 0 taas, lopetan heti pelin sillä en saa specsejä eikä expa mene muistiin (ainakaan itselläni). Yritän uudestaan mahdollisesti poistamalla levyn välissä tms, ja saatta käydä sama juttu. Sitten vihdoinkin kun ne hemmetin rankit ja starit ja pinnit on tullut takaisin ja olen taas se rank mikä kuuluisikin peli mihin joinaan on menolla 2vs3 rushia, niiin helekutin "hauskaahan" siitä tulee. Lopetan taas 5min sisällä ja yrittäessäni joinata heti uuteen peliin tällä kertaa pelaajia on mutta statsit ovat parissa minuutissa TAAS nollantuneet. Eihän tästä tule mitään kun Black opsin moninpeli on ihan turkulaisessa pizzeriassa ohjelmoitu, ja ny tämäkin peli vielä jumittaa kokoajan. Johtuuko tämä alustasta vai onko minut vain kirottu? EDIT:sori vuodatus aivosuonet meinaa prakata
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

No itselläni tämä on nyt mennyt semmoiseksi että aloitan pelin, olen "muka" rank 0 taas, lopetan heti pelin sillä en saa specsejä eikä expa mene muistiin (ainakaan itselläni). Yritän uudestaan mahdollisesti poistamalla levyn välissä tms, ja saatta käydä sama juttu. Sitten vihdoinkin kun ne hemmetin rankit ja starit ja pinnit on tullut takaisin ja olen taas se rank mikä kuuluisikin peli mihin joinaan on menolla 2vs3 rushia, niiin helekutin "hauskaahan" siitä tulee. Lopetan taas 5min sisällä ja yrittäessäni joinata heti uuteen peliin tällä kertaa pelaajia on mutta statsit ovat parissa minuutissa TAAS nollantuneet. Eihän tästä tule mitään kun Black opsin moninpeli on ihan turkulaisessa pizzeriassa ohjelmoitu, ja ny tämäkin peli vielä jumittaa kokoajan. Johtuuko tämä alustasta vai onko minut vain kirottu?

Samat ongelmat on kaikilla. Muutamien viime kommenttien perusteella en lähde edes kokeilemaan pelaamista tänään, sillä mikään alle 10 pelaajan peli ilman speccejä ei ole kovinkaan nautittavaa...

Noh, DICEn/EAn korjausta servuongelmiin odotellessa...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko pleikkarillakin nyt samoja ongelmia kuin boxilla? Eilen en päässyt pelaamaan ollenkaan ja tänään oli jäätävää lagia, ja yhteydet servereihin katkeilivat tuon tuosta nollaten kaikki roundin aikana kerätyt saavutukset, kuten muutan demolition killin, joita olen yrittänyt keräillä achia varten.

Raiskaamista minun mielestäni on se, että esimerkiksi Aricassa hyökkäyksen edetessä kaupungista eteenpäin puolustajat jäävät kaupunkiin kämppimään ja spankillimaan hyökkääjiä. UAV:en on turha mennä kun tietää saavansa varmasti puukosta.
Toinen hyvä esimerkki on se, kun Valdesin pullonkaulassa joku kopterihoro kiertää spawnin ympärillä rinkiä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

...Mä en enää tuu tänne bc2 keskusteluun mulle riitti !
.
Ei ole ensinmäinen kerta kun herra nuin sanoo...

Onko teidän mielestä muka hauskaa, ku vihu kyttää respaa ja kuolet millisekunnissa, oli sit hyökkääjä tai puolustaja. Mulla menee ainaki vaa hermot semmosiin homoihin. Toki saa mennä vastaan mut ei ny sentään taakse, joku roti pitää olla. Sit tos yhdes mapis on kaikkien ihan pakko mennä sinne majakkaan istuu, yritä siinä ny sit yksin hyökätä.
Hei, peli on peliä! Kyllähän tuo alkaa kyrsimään ,mutta elämä on! Kaikki mikä on sallittua on sallittua ja tässä pelissä ei taida olla mitään kirjoitettuja lakeja?

Kyllähän tämä homma jo naurettavaksi menee.. Ja samoja yhteysongelmia koko ajan vatvotaan vaikka kaikki tietävät, että servut toimii miten toimii.

Onneksi sentään hyviä pelejä saa vielä monien suomalaisten kanssa aikaiseksi!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

En hae moderaattoriksi tai valvojaksi mutta yritänpä auttaa vähäsen.

HUOM! JOS ON VALITTAMISTA TOISTEN PELITYYLISTÄ NIIN LÄHETTÄKÄÄ HEILLE ENNEMMIN YKSITYISVIESTIÄ KUIN ETTÄ KÄYTTÄISITTE YLEISTÄ PELI KESKUSTELUA TUNTEIDENNE PURKAMISEEN YKSITTÄISIÄ PELAAJIA KOHTAAN.
ASIASTA VIELÄ SE ETTÄ JOS JOKU ON HUOMATTANUT SINUN PELITYYLISTÄSI NIIN MIETI VAIKKA ETTÄ JOS JOUTUISIT ITSE SAMAN PELITYYLIN UHRIKSI NIIN NAUTTISITKO ITSE PELAAMISESTA? JATKOPÄÄTÖKSET OMAN MIELENSÄ MUKAAN, TOIVON MUKAAN KAIKKIA TYYDYTTÄVÄ PÄÄTÖS.

JA EA:N SERVERIT EIVÄT TOIMI KUNNOLLA JONKA VUOKSI TILASTOT JA AVATUT LISÄVARUSTEET JOSKUS NOLLAUTUVAT TAI TEKEVÄT JOTAIN MUUTA IHMEELLISTÄ. KAIKKI MITÄ TEETKIN KUITENKIN TALLENTTUU ETKÄ MENETÄ YHTÄÄN MITÄÄN.

JA KYLLÄ, SE VIDEO ON JO POSTATTU AIKAISEMMIN.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Raiskaamista minun mielestäni on se, että esimerkiksi Aricassa hyökkäyksen edetessä kaupungista eteenpäin puolustajat jäävät kaupunkiin kämppimään ja spankillimaan hyökkääjiä. UAV:en on turha mennä kun tietää saavansa varmasti puukosta. Toinen hyvä esimerkki on se, kun Valdesin pullonkaulassa joku kopterihoro kiertää spawnin ympärillä rinkiä.

Circlestrafeavat apachet ja havocit on oasis rushissa ja muutamissa conquestmapeissa sietämätöntä, mutta noissa muissa esimerkeissä ei kyllä ole mitään "raiskausta". Jos puolustajat jäävät aricassa tokaan baseen kämppimään, eikä puolusta kolmansia mcomeja, niin sehän helpottaa vaan hyökkääjien hommaa. Kierrä vaikka sieltä kaupungin toiselta puolelta tai sit vaan otat quadin ja ajat puolustajien selustaan, helppoa. Port Valdezissa kun tarpeeksi monta pelaajaa lähtee niillä kahdella tankilla ja vodnikilla rushimaan, niin kyllä siitä pullonkaulasta aina joku läpi pääsee ja mcomeille.

UAVsta vielä, että sitä ei kannata käyttää, jos ei halua ottaa riskiä että dog tagit varastetaan... :P
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tänään oli harvinaisen hyvät pelit ja sit servut sammutetaan. No toivottavasti saisivat ainaki korjattua noita ongelmia.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Miten on peli toiminut tänään? Onko rank ollut normaali?

Onhan se toiminu ihan hyvin toistaiseksi mutta uskon ett bugeja tulee vielä paljo lisää koska sutä on nyt ollut 4 viikon ajan sitä rankkien pudotus nollaa ....Seuraavana päivänä ne yleesä rupee taas toimii....Kaikki tulee vrmaa siit että se vietnam tuli koska sinä päivän rankit hittas nollaa ja pelaamises ei ollut mitää hauskaa.:cool:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ainakin vietamissa toimi nyt kaikki hyvin. Rojut oli heti käytössä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Oon nyt pelannu tuossa muutaman tunnin ja kaikki on pelannut niinkuin pitää ja ihmisiä riittää kentästä ja pelimuodosta riippumatta
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jep, näillä näkymin servereiden resetointi auttoi.

Mikä siinä on, että nyt vasta viime aikoina on alkanut tulla puukosta jantterilta kuin jantterilta? :D Tätä ennen on itse ollut usein antavana osapuolena ja nyt tuntuu, että vähintään joka matsissa joku medictrainistä pääsee puukottamaan, vaikka kuinka varoo?

Vai onko se vain minä? :confused:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mikä siinä on, että nyt vasta viime aikoina on alkanut tulla puukosta jantterilta kuin jantterilta? Vai onko se vain minä?
Olet ollut varomaton :cool:
Ei kyllä niitä puukon heiluttajia ole pahemmin ollut. Itse sitä tulee paljonkin harjoitettua.
Eilen kävi tuuri kun menin puukottamaan vihua, niin sen kaveri respas sen taakse ja puukotin sen, sitten toinen kaveri respas ja vielä kolmaskin ja kaikki sai puukosta. Lopulta puukotin sen, jota olin menossakin puukottamaan - 4 puukotusta n. 7 sekunttiin :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tosta puukosta sen verran vielä, että DICE sais oikeasti tehdä sille jotain. Tänään hiivin röllin taakse, puukotin ja kääntyessäni pois päin huomasin, ettei se ollutkaan kuollut. No sit puukotin uudelleen ja siinä se yhä tähtäsi kiikareillaan. No heilutin puukkoa vielä uudelleen ja mitään ei tapahtunut. Sitten se rölli vaan kääntyi ja puukotti minut heti. Sai kultaiset tagit muistoksi :(
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Voisi vaikka ottaa puukon käteen (ja sit ottaa erikseen pois) ja sitten jotenki pistää sillä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Joo vähän randomisti noi servut tuntuu toimivan. Välillä näyttää heti rankin oikein ja kaikki aseet löytyy. Välillä ei rankkia, mut aseet on silti. Puukko ei tunnu aina toimivan. Ja lisäksi joillain servuilla tuntuu olevan välillä helv*tin moinen lagi. Juossut puolen kenttää läpi ja pari lippaallista medicillä rynkyttäny menemään (400 panosta), eikä vihut kuole? Yhtäkkiä warppaus takaisinpäin ja puukko niskassa. :D Hieman pistää risomaan, mut ei muutakun pelin vaihto ja paremmin toimii.

Lisäksi tosiaan tossa squadiin menemisessä kavereitten kanssa on tuntunut olevan ongelmia. Pelailtiin tossa pari päivää takaperin 3 muun jampan kanssa ja vain 1 onnistui tekemään squadin johon kaikki pääsi joinimaan. Muiden tehdessä herjas vaan ettei peliä löydy.

Ja itte tohon pelaamiseen, niin mielestäni kaikenmoinen pelityylistä valittaminen voisi loppua. Muiden pelaamiseen ei kukaan voi vaikuttaa. Eiköhän jokainen keskity pelatessaan vaan niiden omien statsien parantamiseen tavalla tai toisella. Ja kaikenmoisen campperit on helppo hoidella, senku kiertää niskasta tai ottaa rundin ajaks snipan käyttöön ja lahtaa sen jostain kauempaa.

Ottakaa jätkät (ja miksei muijatki) rennosti ja nauttikaa pelaamisesta, sitähä varte se on.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ihme kyllä mun kohdalle ei oo sattunu lagista servua, mut joskus heittää pihalle yhtäkkiä. Samaa ei voi kyllä sanoa tosta onslaught modesta. Taitaa jäädä hc trophyt ottamatta ku ei pysy 5 min. pitempään pelis ja usein lagaa niin paljo et on ihan sama ampuuko vai ei. Ja tosta puukosta, ni ohan se ihan turha mut kerrankin peli missä puukko ei ole paras ase.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Sitä onslaughtia taidetaan pelata niin vähän että jos joinii randomisti peliin, se saattaa heittää ihan mille puolelle palloa vaan.

Kannataa pelata vain suomalaisten kesken tai sitten niin että aloittaa itse uuden pelin ja antaa muiden joinina siihen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Joo älä joini peliin siinä onslaughissa vaan tee oma puplic peli. Silloin ei tule sitä järkyttävää lagia. Jonkun aikaa kun odottaa niin kyllä sinne porukkaa tulee. itse sain viikolla pelatessa aika nopeasti hyvät tyypit kaveriksi ja sain viimeset kaksi puuttuvaan hc onslaught trophya. Kun aluksi joini valmiiseen peliin, oli se yhtä warppausta eikä mikään ottanut osumaa, paitsi itse. Itse tehty peli toimi täydellisesti.
 
Ylös Bottom