Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Arica Harbor Conquest mode - US Command launches a break through action directly at the Russian base. Collateral damage is of no consequence.
Capture and secure tactical positions in Conquest Mode across the vast Arica Harbor map.
Laguna Presa Rush mode - The valley and surrounding mountains possess a strategic value in the battle for South America,
and an infantry assault supported by light armor vehicles is likely by both armies as US forces defend the nearby Dam.
joo näin se pitääkin mennä COD on semmonen vakavammin otettava mut tää on tällänen Have fun game.
joo näin se pitääkin mennä COD on semmonen vakavammin otettava mut tää on tällänen Have fun game.
Toinen VIP MAP PACK on julkistettu. VIP-lipukkeen lunastaneille paketti on ilmainen ja se tulee ladattavaksi 30pv maaliskuuta.
Paketti sisältää ensimmäisen paketin tapaan Conquestiin ja Rushiin "uudet" kartat. Tällä kertaa nähdään Conquest varitaatio Arica Harborista(nice) ja Laguna Presa(meh) Rushiin.
Lähde: Battlefield: Bad Company 2 Blog
Toinen VIP MAP PACK? Onko ensimmäinen jostain ladattavissa? En ainakaan ole huomannut mitään kirjoitusta asiasta.
Mä olen tässä asiassa toista mieltä. Codi on juuri havefungame, eli varustus ump45 maratoonilla ja juoksuun mars. Juostaa sitten ympäri kenttää tai istutaan nurkissa hbs ja coldbloodilla kopterin tai pommittajan vuoksi, järkeä siinä pelissä ei ole.
Ok, mä arvasinkin olevani tod näk väärässä, kun en ole sillä snipulla pelannu. Pointti kuitenkin edelleen sama eli ei ne sniput ole liian pahoja.Ööh, pelissä on vähintään 2, melko varmasti kolme semi-automaattia snipereille? SVU, Type 88 ja VSS.
Kyl noit snipereita on viel melkein puolet ja toinen puolisko on yleinsä lääkintämiehiä koska haluuvat Kevytkonekivääriä käyttäää,Saisivat sit kyllä parantaa muita pelaajia
Ööh, pelissä on vähintään 2, melko varmasti kolme semi-automaattia snipereille? SVU, Type 88 ja VSS.
Miten pääsen pelaa squad rushia...... itellä on limited edition ps3:lle mutt ei oo/löydy sellasta modia kuin squad rush .... kaverilla on xbox360 ja sieltä se squad rush löytyy....... miks?