Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä
Jaa, no en ykköstä koskaan viittinyt hankkia, tässä toi ei ainakaan vaikuta kovin kummoselta, mun käsissä ainakaan.
Mikäs tohon nyt tuli kun ei löydy enää pelejä? Rupesko ne uudestaan huoltohommiin, aikasemmin toimi ihan hyvin.
Traumat johtuvat BF:BC1 jossa oli pahimmillaan puolella vihollistiimistä NS2000 kädessä aiheuttamassa harmaita hiuksia. Miksikö? Aseen kantomatka oli aivan naurettava + tietenkin tappoi yhdestä. Ja koska pelityylini oli todella agressiivinen ja mapit olivat jossain määrin todella lähitaistelu painotteisia niin tuli kuoltua lukematon määrä kyseiseen aseeseen. Varsinkin kun pelasin suurimman osan ajasta Gold Rushia(tämän pelin Rush), niin olin käytännössä koko ajan haulikon kantomatkan sisällä, koska laatikot sijaitsivat talojen sisällä ja jonka ympärillä oli ahtaita kujia. Oli pelissä toinenkin yhdestä osumasta tappava haulikko, mutta sen kantomatka oli huomattavasti pienempi, eli sen käyttö oli myös paljon vähäisempää.
Jaa, no en ykköstä koskaan viittinyt hankkia, tässä toi ei ainakaan vaikuta kovin kummoselta, mun käsissä ainakaan.
Mikäs tohon nyt tuli kun ei löydy enää pelejä? Rupesko ne uudestaan huoltohommiin, aikasemmin toimi ihan hyvin.