Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Vieläkin on BC ykkösen ja 1943'senkin mapit auki.

Onko BC:n servuilla pelaajia? Olis kiva käydä ottamassa rundi tai kaksi vaikka End of the Line:ä. Helmi mäppi!

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kyllä löytyy pelaajia ihan reilusti kummaltakin joukkueelta.

jotain hyvää tosta bf3 betasta, sillä nyt kyllä saanu kunnon pelejä ku ei oo kaiken maailman nyypät häirihtemässä :D mukava ollu tänää pelata ku ollu suht tasasia pelejä kaikki mitä pelannu, yleesä menny hyökkäämässä pisteet alle 10 ennenku saatu räjäytettyä. tullu hakattua aks-74u:lle pari kultatähteeki lisää

Toinen pelini saapumassa kotia päin, tyhmyyksissäni menin vaihtamaan ensimmäisen pelini CoD WaW:in ja 4:seen huomatakseni vain että ovat aika keskivertoja. Kumminkin toivotaan että riittää riemua kuukaudeksi ja siitä eteenpäin, 10€ tästä vain maksoinkin.

jotain hyvää tosta bf3 betasta, sillä nyt kyllä saanu kunnon pelejä ku ei oo kaiken maailman nyypät häirihtemässä :D

Mun mielestä tilanne on just päin vastoin. Pääsääntöisesti kaikki pelaajat on olleet pienempi rankkisia, 1-40. Rundia, jossa iso osa pelaajista olis ollut 41-50 ei ole tullut vastaan. Tuntuu, että pelaajat jotka ovat hinkanneet Bc2:sta puoliksi työkseen, hakkaavat nyt BF3:sen betaa täyspäiväisesti. Mutta eipä silti, hyviä pelejä ovat ollut ja serverit pääsääntöisesti täynnä, paitsi Vietnamissa.

Tota osaatko neuvoabattlefield bc2 :seen. Mitä pitäs tehä ku mulla ois recon kit ja attack kit täynnä.Veteraani sivulla se näyttää et mull ois jokaisella kit:illä lopussa joku bonus ase pitäskö mun vaa täydentää kaikki ja sit saada ne peliin näkyviin. No nyt mulla on melkein engineeri täys puuttuu enää ump.Oon noussu ja ruvennu pamauttelee m14:talla iha hyvä ase no samat damaget sun muut ku m1:kköseki:).

Jos oikein käsitin, niin ne sun ''bonusaseet'' on SA- aseita, (Specact).
Eli ne ostetaan erikseen storesta.
Elikkä M95 SA, UMP-45 SA, M16A2 SA, MG3 SA.

Ittekki olisin kiinnostunut Rush- turnauksista.

En ite ainakaan usko että ois vielä turneeta tulossa, kun Battlefield 3 kolkuttaa jo ovella. :)

Taitaa olla turha enää vääntää turneeta tämän parissa. Porukat pelailee kesken jääneitä projekteja poies kolmosta odotellessa.

Rush ei taida kovin hyvin sopia turnaus-muodoksi, vähänkin järjestäytynyt porukka saa yleensä kentät täysin lukkoon.

No jos nyt vielä kerran kummiskin yritettäs? Täältä päin missä minä asun ois tulos jonku verra

Jos vaikka BF3'sen kunniaksi turnaus? :D

Oli muuten ihana alottaa syysloma pelaamalla nyt illalla vähän beeceekakkosta, kun jokaikinen pelaamani peli oli perkeleen hauskaa, kun kaikki puhalsi yhteen hiileen peleissä.
Täytyy varmaa hakee lisää kahvii ja jatkaa pelaamista.

Oli muuten ihana alottaa syysloma pelaamalla nyt illalla vähän beeceekakkosta, kun jokaikinen pelaamani peli oli perkeleen hauskaa, kun kaikki puhalsi yhteen hiileen peleissä.

tuon huomasin itekkin eilen illalla, oli mukava pelata rushia kun ei ite tarvinnu plänttiä ku kerran, sai keskittyä iha rauhassa sen pommin suojelemiseen ja vihollisten kurittamiseen. tuloskin oli sit sen näköstä, oma score jossai vähä vajaa 2000 ja seuraavalla oli 950 pojoo :D

Jos vaikka BF3'sen kunniaksi turnaus? :D

Täytyy varmaa hakee lisää kahvii ja jatkaa pelaamista.

Tiedän tunteen : ) itselläni on syysloma vasta 27 päivä tätä kuuta : /

Tiedän tunteen : ) itselläni on syysloma vasta 27 päivä tätä kuuta : /
No sitten vähä bc2'kkosta pelaamaan ;) seuraavana päivänä sitten BF3 :) (?)

Shelvä, just sain 41 lvl, ja huomenna lähtee pleikka huoltoon (levyasemassa häikkää), ja eikä kauaa mee nii BF3 tulee, joten uskon että tää jää viimeiseksi leveliksi tän vuoden puolelta.

Shelvä, just sain 41 lvl, ja huomenna lähtee pleikka huoltoon (levyasemassa häikkää), ja eikä kauaa mee nii BF3 tulee, joten uskon että tää jää viimeiseksi leveliksi tän vuoden puolelta.

Ite oon 35 ja puolivälissä. Vaikka omistaisinkin Bf3 niin silti tulisi pelailtua aktiivisesti Bc2.

Noh, saa nähdä.
Kyllä mä luulen että mä sitä sinne 50 lvl asti yritän pelata, kun se on sellanen legendaarinen lanituspeli kaverin kanssa :rolleyes:

Ylös Bottom