Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itse olen pelaillut aika paljon nyttemmin "yksinäisenä sankarina", kun kaverilistalta löytyypi BC2:sta pelaavista oikeastaan vain... Jotkut ns. hyvät tiimipelurit voisi laittaa mulle kaveripyyntöä tulemaan, mikäli on myös vajetta omassa squadissa usein. En tuonne peliseura-ketjuun viitsi laittaa itseäni tyrkylle, kun en ihan "ketä tahansa" kelpuuta peliseuraksi tuossa pelissä.

Toki, mutta nämä em. kaverit pelailevat varmasti keskenään omissa squadeissaan, enkä ole koskaan onnistunut heidän peleihin joinimaan siten, että olisin päässyt saman squadin sisään. Taitaapi olla tiivis nelikko jatkuvasti kehissä. .

Pahoittelen ettet ole päässyt squadiini tai meidän, mutta.
Mulla on vaan niin älyttömän monta huippu hyvää pelaajaa joiden kanssa on huippu hyvä pelata...nimiä mainitsematta.
Äkkiseltään muistelen niin pelaajia ainankin yhdeksän huippu pelaajaa ja squadiin mahtuu vain neljä, niin ongelmaa riittää illoissa todella paljon kuka mahtuu ja minne.
Lisäksi lähes näiden kaikkien kanssa tuli tahkottua 1943 peliä todella paljon ja peli putki jatkunut nyt tässä pelissä eli aika vakio porukalla pelaan ja harvoin on ollut vajetta squadissa ja jos ollut niin pelaajia ei paljoa linjoilla ole ollut.

Mutta joo en mäkään laita nimeä tonne listaan, kun en halua mitä tahansa listalleni ja nyt jo muutenkin tarpeeksi pelaajia.

Joo olet joskus laittanut kutsua ja monet muutkin ovat, mutta olen huomannut ettei monesti itse huomaa koko kutsu viestiä tai ei ole mahdollisuutta vastata kun pelaa eikä ole kuollut.
Monesti jos itse laitan kutsua pyrin laittamaan kaksi kertaa peräkkäin pienellä välillä näin sen ainankin itse parhaiten huomaa.
Olen yrtittänyt myös vastata viestiin jos huomaan tai sitten enää muistan kun mahdollisuus vastata.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jep, minä taas en PSN-viestejä yleensä kesken pelin katsele, kun itsellä on ne ilmoitukset pois käytöstä - Pelailen veskaria NHL:ssä, jolloin nuo häiritsee aivan älyttömästi, ja ne myös on sitten aina pois päältä... luen ne aina sillontällön pelien latautuessa tms.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Minulla on taas pääsääntöisesti positiivisia kokemuksia KFN-seuranhakupalstalta. Asiallista porukkaa on ollut peleissä ja spedeilyä ei ollenkaan. Pelitasoltaan kaikki ovat varmasti omaa tasoani tai yleensä minua parempia. Ja saahan ne mahdolliset epätoivotut henkilöt poistettua listalta halutessaan.

Nisu kannusti tässä ketjussa joskus aiemmin kokeilemaan miinoja ja niitä on nyt tullut kylvettykin oikein urakalla. Tässä hommassa olisi rynnnäkkötoveri mönkijän kanssa mitä oivin apu. On tullut mietittyä parhaita miinojen asentopaikkoja ja kulkureiteillä olevat varjopaikat ovat luonnollisesti hyviä, mutta on tullut sijoitettua niitä myös veteen. Onko muilla kokemusta, miten vesi vaikuttaa miinojen tuhovoimaan vai vaikuttaako? Muutaman kerran olen Atacama Desert-kentässä sekä Laguna Presassa asetellut kiekot nätisti polvensyvyiseen veteen, mutta pari kertaa on vaunu ottanut vain ensiosuman (30 pinnaa). Hieman kauempaa katsellessa arvioin, että viereisen miinankin olisi pitänyt räjähtää tuhoten vaunun. Voi tietysti olla, että panssari vain "ajoi ohi".
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Noh, muutama randomtyyppi on tullut lisättyä, ja niiden peliseura on ollut perinteistä puskassa kyykkimistä - ottaa päähän kuin jäätyneen kävyn omistavaa oravaa, kun lähin spawnipaikka on ei edellisessä, vaan sitä edellisessä basessa... Ranking kertoo aika paljon, muttei kuitenkaan kaikkea.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

...On tullut mietittyä parhaita miinojen asentopaikkoja ja kulkureiteillä olevat varjopaikat ovat luonnollisesti hyviä, mutta on tullut sijoitettua niitä myös veteen. Onko muilla kokemusta, miten vesi vaikuttaa miinojen tuhovoimaan vai vaikuttaako? Muutaman kerran olen Atacama Desert-kentässä sekä Laguna Presassa asetellut kiekot nätisti polvensyvyiseen veteen, mutta pari kertaa on vaunu ottanut vain ensiosuman (30 pinnaa). Hieman kauempaa katsellessa arvioin, että viereisen miinankin olisi pitänyt räjähtää tuhoten vaunun. Voi tietysti olla, että panssari vain "ajoi ohi".

Eilen kokeilin miinojen asennusta veteen ja kyllä tuhoutuu siihen tankki kuin mönkijäkin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itse olen pelaillut aika paljon nyttemmin "yksinäisenä sankarina", kun kaverilistalta löytyypi BC2:sta pelaavista oikeastaan vain Kurvi, Derozero, CopycatFIN, Maxi ja Norpa, joista oikeastaan vain Maxi tulee squadikutsuissa mukaan peliin, muu taitavat pelailla omia pelejänsä. Jotkut ns. hyvät tiimipelurit voisi laittaa mulle kaveripyyntöä tulemaan, mikäli on myös vajetta omassa squadissa usein. En tuonne peliseura-ketjuun viitsi laittaa itseäni tyrkylle, kun en ihan "ketä tahansa" kelpuuta peliseuraksi tuossa pelissä.

Pakko sanoa että miksenpä liittyisi. Kenzyn kanssa squaditoiminta on räjähtävän toimivaa, ja muutaman kerran ollaan taidettu vyöryttää oikein kunnolla kenttä päästä päähän esim. arica harborissa. :) Kutsut on aina tervetulleita vaikka joskus on itselläkin niin tiivis sota päällä että ei aina edes huomaa kun kutsuja on tullut..

Nyt on muuten Reconiltakin kaikki auki ja tainnut kaikki kaksi tappoa tulla snipuilla.. G3:sella on tullut rynnittyä kentillä ja C4 istutellu viimeisen päälle vaunuihin ja siinä samassa tainnut tulla onnistuneesti itsemurhiakin muutamia.. kymmeniä. Vielä pitäisi aukaista Insinööriltä viimeinen UMP45 niin sitten voisikin vain keskittyä taisteluun.

Kiitokset kaikille hyvistä squad hetkistä, kait sitä joutuu itsekin nöyrtymään ja hommaamaan sen headsetin kun tahtoisi kovasti osallistua keskusteluun mukaan. ;)

Pakko antaa propsit vaimollekin kun ei ole puuttunut meikäläisen pelaamiseen ollenkaan. Kaikki illat on tykki varattu ja sotaa on olohuone täynnä mutta kait sitä raskas työ vaatii raskaat huvit..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Noh, muutama randomtyyppi on tullut lisättyä, ja niiden peliseura on ollut perinteistä puskassa kyykkimistä - ottaa päähän kuin jäätyneen kävyn omistavaa oravaa, kun lähin spawnipaikka on ei edellisessä, vaan sitä edellisessä basessa... Ranking kertoo aika paljon, muttei kuitenkaan kaikkea.

Laita minut frendi-listaan. Vaikkaa vaimo/työ ja muu elämä häiritseekin paljon pelaamista niin aika paljon kerkeän tahkoamaan:) Yleensä joinin kutsun tullessa peliin ellei ole jotenkin erityisen hyvä peli menossa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tuli pääsiäisen aikaan tahkottua aika urakalla, varsinkin sunnuntaina. Nyt on parina päivänä kusiset esseet (kognitiivinen psykologia, laatu, kompetenssit... hyi HELVETTI!) vieny aikaa. Mut jos sitä loppuviikosta sitten...

Pääsiäisen peliseuralle kiitokset ja samalla pahoittelut. Kiitokset tiimipelaamisesta ja pahoittelut omasta turhasta ramboilusta, en tiedä mikä vaivas mutta sinkoilin kuin jänis ajovaloissa. Ei normaalisti kuulu omaan pelityyliin, pistetään rapulan piikkiin :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Illan pelit taas ohi tältä erää. Parhaimmillaan meitä taisi olla samalla puolen 10 KFIN-soturia. Squadissamme miehistöä vaihtui lennossa ja meno pysyi silti tasaisen vauhdikkaana. Kaikenlaista säätöä sitä taas pääsi näkemän ja sillä osastollahan Battlefield loistaa ja nimenomaan hyvässä mielessä.

Insinöörit voivat hyökätessä avittaa M-COMin tuhoutumista räjäyttämällä telemiinansa kohteessa, jopa sieltä Laguna Presan laiturien alta. Hyvin otti osumaa ja nopeutti loppua. Seuraavaksi täytyy puolustajana rakentaa kuudesta miinasta "matto" ja jäädä kranu kädessä odottamaan vihujen jalkaväen ponnekasta invaasiota..:D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Oli tosiaan ylläri kun joinasin Nisun peliin niin suomipoikaa oli scorelista pullollaan :D

Tuli testattua reconilal sitä konepistoolisinipukivääriä + red dot + magnom. Sehän oli hyvä yhdistelmä! Mortarien kanssa sai tuhottua kiperistä paikoista vihujen ajoneuvot ja tutkapallot on käteviä niin hööki- ku puolustuspäässä. Mii laiks.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Hyvät pelit oli, parille mukana olleelle pistin friend requestia. Itse joinin Kurvin mukana tuohon peliin, niin yllätyksekseni myös itse huomasin, että aika sinivalkoinen tiimihän siinä oli. Sen kyllä huomasi, kun squadin ulkopuoliset hemmotkin tulivat elvyttelemään ja heittelemään avustuksia, itse niitä koitin samalla mitalla pistää takaisin... viimeisen pelin aikana näin, kun muistaakseni Nisu juoksi tyhjää ruudulla n. metri maanpinnan yläpuolella, jonka jälkeen heitti peli suoraan alkuvalikkoon... tulin perässä takaisin peliin, ja harmittelin, kun 3700 pistettä lähti sen siliän tien ;)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Minäkin liityn nyt tähän ketjuun kun kyseinen peli on tullut hommattua. Ja siis aivan mahtavaa menoa, varsinkin jos pääsee hyvään squadiin niin avot. Vanhana PC:n battlefieldin mättäjänä tämä vaatinee vielä hieman totuttelua mutta hyvin on alkanut vaikka vasta hieman alle 5h tätä on takana.

Kyllä nyt tuntuu että illat menee pitkälti tämän matkassa :) Toivottavasti ei tule liialti vastaan squadeja jotka ovat täynnä noita puskassa kyykkijöitä :rolleyes:

Sain juuri vielä videotykinkin asennettua, niin tuntuu kuin itse olisi taistelutantereella mukana.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tota (hyvän) squadin merkitystä ei voi mielestäni liikaa korostaa. Pelkästään se, että pääsee spawnaamaan mahdollisimman nopeasti takas toiminnan ytimeen on suuri etu. Tietty jos oma squadi on pelkkiä puskaröllejä niin tätä etua ei saa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eilen oli hyvät pelit todellakin. Muutamaa randomia lukuunottamatta kaikki suomalaisia, niin ei ollu ammuksista ja health- laatikoista puutetta :)

Tulipa siinä samalla unlockattua se paljon kohuttu M 60, jota sitten tietenki tuli kokeiltua. Se mitä täällä foorumilla puhuttu siitä aseesta, niin ei ole ihan täyttä hölynpölyä. Ylitehokas..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

"Hyvin" on lähteny pelit käyntiin ja perheeltäkin irtoaa aikaa ja ymmärrystä isin pelihetkiin :)
Kauheen vähän tullu pelailtuu suomiporukoissa. Lähinnä sooloilulla menty eteenpäin, toki muutamia hyviä random squadejakin tullu vastaan. Kauheen vähän porukat jaksaa vihuja spottailla, jos ollenkaan. Omaan tyyliin kuuluu vankasti 'ensin spottaus ja sitten lättyyn' tekniikka! Verdat mainitsi ettei ammus- ja healthboksit lopu kesken suomipeleissä. Kuullostaa parhaudelta! Eilisissä random peleissä ammuslaatikoita ei saanu ees pyytämällä kun niille ois ollu käyttöä. Sitten tilanteessa kun ammuksia on vaikka muille jakaa niin kaikkialta lentelee laatikoita sitä tahtia että näkyvyyttä haittaa :p
Ainut mikä jarruttaa peliä on medicci, jota ei jaksa yhtään pelata. Jotain kikkoja/vinkkejä otetaan vastaan, jotta saadaan rantapallokin innostumaan ihmisten hyvinvoinnista konekiväärillä ja healthpackeillä! Peliseuraa must saa iltasin jos halajaa!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kauheen vähän porukat jaksaa vihuja spottailla, jos ollenkaan. Omaan tyyliin kuuluu vankasti 'ensin spottaus ja sitten lättyyn' tekniikka! Verdat mainitsi ettei ammus- ja healthboksit lopu kesken suomi!

Toi spottaus toimii edelleen niin epävarmasti, että luulisin et porukka ei jaksa edes yrittää sitä enää. Joissakin peleissä se toki toimii ja onkin koko kentällinen spotattuna lähes kokoajan. Välillä saa niin paljon hakata selectiä et kuolo korjaa ennempää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Toi spottaus toimii edelleen niin epävarmasti, että luulisin et porukka ei jaksa edes yrittää sitä enää. Joissakin peleissä se toki toimii ja onkin koko kentällinen spotattuna lähes kokoajan. Välillä saa niin paljon hakata selectiä et kuolo korjaa ennempää.

Kuinka tuon tulisi edes toimia? Itse koitin koitin eilen takoa selectiä, kun reconilla (on se spotting lisähärpäke käytössä) pelailin. Useampaan kertaan yritin merkata vihollisten kykkimispaikkoja, mutta kertaakaan en huomannut, että siitä olisi mitään tapahtunut (pelaan pelkkää hc:tä). Eli pitäisikö siitä tulla jokin ilmoitus, pelaajan kenties karjua jotain tai muuta vastaavaa, että mistä sen tietää onnistuneen?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Useampaan kertaan yritin merkata vihollisten kykkimispaikkoja, mutta kertaakaan en huomannut, että siitä olisi mitään tapahtunut (pelaan pelkkää hc:tä). Eli pitäisikö siitä tulla jokin ilmoitus, pelaajan kenties karjua jotain tai muuta vastaavaa, että mistä sen tietää onnistuneen?

HC:ssa heebo vain möläyttää nähneensä vihollisen, mutta ruudulle ei ilmesty siitä mitään tietoa.
Normimoodissa vihun päälle ilmestyy punainen kolmio.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Spottaus toimii heti, kun ottaa tähtäyksen pois-->tähtäys takaisin ja spottaus
 
Ylös Bottom