Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Okei 110h pelikellos ja nyt vast kiinnitin huomioo et tikettei oli enemmän ku "normaalist". Mut siis joo, noinhan se menee et vaihtuu mapin mukaa. White Passissa on tuo 250.Eikös nuiden tickettien määrä riipu mapista? Arican CQ tais olla 350 tickettiä
Kyllä kaikki löytyy Pitää vielä testata jos thompsoni bugaa jotenkin että sillä pitäisi vielä pelata.Ettei teilt nyt vaan puuttuis jotaan pronssi tähtee kumminki??? Mulle kilahti ne kaks puuttuvaa insigniaa garandin pronssin jälkee.
Kyllä kaikki löytyy Pitää vielä testata jos thompsoni bugaa jotenkin että sillä pitäisi vielä pelata.
Ehkä olet hankkinut pronssitähden thompsoniin garandilla ennen päivitystä ja nyt peli ei hyväksy sitä, vaan päivityksen jälkeen sillä pitää tappaa ne 25 vihua, että saa "oikeasti" sen tähden?
Tai sitten tuo vaatii DLC aseisiin kans tähdet..... En ole vielä viittinyt ostaa ja enkä tiedä ostanko ollenkaan
^DICE ei halua laskuttaa Battlefieldin lisäkartoista – eDome – PlazaNo dlc:hen en tuu rahojani upottamaan, mieluummin säästän nuokin hilut mappipäivityspakettia varten (joka tod näk kuitenkin tulee olemaan maksullinen... :/). Jos ei prkle prenikkoja sitten saa nii ollaan iliman sitte, ...kele...
Itseltä löytyy uudet tykit (kaikissa kultatähti) ja samoin Insigniat napsahti tilille kun otin Garandille pronssitähen. Eli voiko se nyt sitten tosiaan olla tuosta kiinni, että on niin sanotusti pakko ostaa lisäaseet jos haluaa nuo pari blingiä jotka on ollut jo julkaisusta asti mukana?
onko vastaavaa tapahtunut,
DLC ja Recon "unohtaa" aina kaikki aseet yms... alussa M24, M9, SPEC1: None...
jos on kommatakaa
Pitää paikkansa. Kaikki kitit on tehny samaa siitä asti kun ne yber tykit ja asusteet hommas.
Koikeilkaapa yhtä: PC:llä Savukranuistakin on tähdet, jos se vaikka bugaa konsolilla. Itse olen vasta 5 kerännyt tappoja sillä, joten en voi todeta toimivuutta.
Kyllä asia on vaan näin Tainnu Dicen pojat tietoisesti heti alussa laittaa bugin nuihin pariin aseeseen ja korjata se vasta DLCn jälkeen, että saisivat cash cash. Olihan se bugi jo tiedossa ennen ensimmäistä päivitystä.Ei ole savusta kiinni. Mulla ei ainakaan ole savuilla kun joku kaks tappoo ja insigniat silti tipahti.
Ilmeisesti ratkaisu on hommata ne tähdet myös niille DLC aseille.
Kyllä asia on vaan näin Tainnu Dicen pojat tietoisesti heti alussa laittaa bugin nuihin pariin aseeseen ja korjata se vasta DLCn jälkeen, että saisivat cash cash. Olihan se bugi jo tiedossa ennen ensimmäistä päivitystä.