Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tämän takia kannattaa pelaa softcoree. Vaatii muutenkin enemmän skillii :D

Jep, sillä HC:ssä peliä on helpotettu vähentämällä hitpointteja ja ottamalla kaikki pelaamista vaikeuttavat tekijät, kuten mini-map ja spottausmahdollisuus pois. Tämän takia kaikki kovimmat peliäijät pelaavat normia :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jep, sillä HC:ssä peliä on helpotettu vähentämällä hitpointteja ja ottamalla kaikki pelaamista vaikeuttavat tekijät, kuten mini-map ja spottausmahdollisuus pois. Tämän takia kaikki kovimmat peliäijät pelaavat normia :rolleyes:

Myös monet huonot, kuten minä, koska HC on vaan puskissa istuskelua, kun kukaan ei uskalla tehdä ratkasuja, ettei sniperin kuula osu varpaaseen. Ainakin mitä ite olen pelannut, niin semmosta se on. Sitä sitten perustellaan, että vaatii enemmän taktikointia... Siitä en tiedä, ainakin paljon mukavampaa pelata Rushia, kun hyökkääjät uskaltaa rynniä sinne boksille! Välillä päättömästikkin, mutta kyllähän joskus tuuri käy :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Myös monet huonot, kuten minä, koska HC on vaan puskissa istuskelua, kun kukaan ei uskalla tehdä ratkasuja, ettei sniperin kuula osu varpaaseen. Ainakin mitä ite olen pelannut, niin semmosta se on. Sitä sitten perustellaan, että vaatii enemmän taktikointia... Siitä en tiedä, ainakin paljon mukavampaa pelata Rushia, kun hyökkääjät uskaltaa rynniä sinne boksille! Välillä päättömästikkin, mutta kyllähän joskus tuuri käy

En vain voi ymmärtää mitä järkeä tälläisissä peleissä on jos löytyy tuo kartta, spottaus, killcam, healthin palautuminen. Ja tietysti vielä joutuu upottamaan lyijyä kilo kaupalla viholliseen ennen kun mitään tapahtuu. Jos vähänkään järjellä ajattelee niin HC on todellisuudessa se helpompi ja parempi muoto.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tuo herätetään/tapetaan systeemi on tuttu jo BF2:sen ajoilta.

Itselläni kävi eilen niin, että satuin ottamaan assaultin käyttöön ja pelissä tietenkin oli maksimimäärä sallittuja asseja. Sitten autodelasin koska piti päästä vaihtamaan luokkaa, .
Pelaa konsolilla, niin ei oo mitään classirajoituksia.

Mun mielestä ykkösessä toi boksien räjäyttäminen muuten kuin virittämällä ei ollut valtava ongelma jos puolustajat tiesi mitä tehdä, mutta mun mielestä tässä on kenttäsuunnittelu ollut astetta heikompaa. Tietty tuhoutuvat rakennukset, lisäräjähteet, ammo kitit ja voimakkaammat paukut vaikuttaa aika paljon. Ykkösessä vaadittiin sentää kaksi tai kolmekin specialistia räjäyttämään yksi M-COM.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Hohhoijaa, ihan hemmetin raivostuttavaa pelata nykyään. Äsken Aricaa, niin sama homma jatkuu eli autotallissa oli 3-4 medicciä ja yksi assault. Yksi medic kuolee ja joku hengissä olevista herättää ja jos medicit on poissa niin assault herättää kaikki. Sisään on mahdoton päästä. Hyökkäämällä...

No otetaan tankki käyttöön. Tankilla saa tiputettua suurimman osan, mutta aina jää yksi laatikon taakse, joka sitten herättää kaikki muut ja hetken kuluttua on sama määrä tallin sisällä istujia ja samaa oravanpyörää jatkuu hamaan loppuun asti. No tankilla raiskaamalla tästäkin päästiin eroon, mutta kas kummaa edelleen sama kööri jatkoi sisällä vaikka pelit jatkuivat jo seuraavilla m-comeilla... Hetken taistelun jälkeen sain tykinkuulilla putsattua tallin. Seuraava pari meni hyvin ja päästiinkin sitten toiseksi viimeiselle parille.

No mitäpä vielä, taas samat jantterit istuu junan vaunussa medicceinä samalla kaavalla, no tankilla sai harvennettua, mutta aina niitä vain tuli lisää ja tankkikin hajosi. Tiketit rupes käymään vähiin ja hyppäsin sitten hmg:n kelkkaan ja harvensin junanvaunua, no aina vain niitä sinne lisää tuli ja tietenkin joku pääs selustaan tappamaan minut. No tein saman uusiks ja lähdinkin sitten hyökkämään junavaunuun yksin tikettien ollessa 7. Onneksi kaikki medicit vaunussa tulitti meidän hyökkäyssuuntaan ja pääsin assaulttina räiskimään vaunun tyhjäksi... ei niitä ollutkaan, kuin 6. Viritin m-comin ja tikettejä oli 5 jäljellä. M-com huusi ja huusi sekä muutama vihollinen tippui, ,un jäin tällä kertaa kämppimään.

M-com räjähti, kun tikettejä oli 1 jäljellä, mutta peli loppuikin siinä samalla ja hävittiin peli... Mitähän svedupelleillä on pyörinyt päässä, kun ensinnäkin ovat lisänneet medic luokan noin, sen että pommi on viritetty ja räjäytetty niin silti hävitään, nössöjen respaussuoja jolla amatöörit selviää tykinkuulista ilman mitään ja seuraavat respaa perään. Kyllä nyt terveellä järjellä varustettu koodari tajuaa nyt sen verran, että jos metrin päästä läväytät tankilla murkulaa sisään, niin kaikki siinä 10m2 kopissa kuolee, eikä ota vain vähän hittiä ja jatka pelaamista muina miehinä. Tai sitten koodarit ovat vain sivarin käyneitä :mad:

1. M-comit random paikkoihin hyökkääjien tietämättömiin
2. Medic-luokkaan rajut rajoitukset samaan tapaan, kuin mortar iskuihin. Miksi medic voi elvyttää ilman viivettä, mutta "viheltää" kutsua joutuu odottamaan ikuisuuden?
3. Respasuojat täysin kokonaan hevon kuuseen
4. Murkuloihin reippaasti damagea varsinkin pieniin koppeihin ammuttaessa.
5. Jos pommi on viritetty, niin peli jatkuu vaikka tiketit olis 0. Käytännössä porukka lopettaa pelaamisen tai poistuu jos tikettejä on alle 10. Tämä ei palvele ketään jos yrität väkisin rynniä tikettien ollessa vähissä ja onnistut, kuin onnistut asentamaan pommin, niin joku puskapete tiputtaa vaikka murkulan hevon kuuseen ja peli loppuu.

Pieniä ja helppoja muutoksia, mutta kun ei niin ei.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Myös monet huonot, kuten minä, koska HC on vaan puskissa istuskelua, kun kukaan ei uskalla tehdä ratkasuja, ettei sniperin kuula osu varpaaseen. Ainakin mitä ite olen pelannut, niin semmosta se on. Sitä sitten perustellaan, että vaatii enemmän taktikointia... Siitä en tiedä, ainakin paljon mukavampaa pelata Rushia, kun hyökkääjät uskaltaa rynniä sinne boksille! Välillä päättömästikkin, mutta kyllähän joskus tuuri käy :)

Kannattaa antaa HC:lle uusi mahollisuus ja koittaa vielä kerran. Ei se oikeasti ole mitään kämppimistä yhtään sen enempää kuin normi ja niitä laatikoitakin viedään vauhdilla varsin helposti, yhteistyö on avain onneen.

Sniput ei häiritte tehoillaan ollenkaan ainakaan muo. Ainoat paikat jossa ne sniput häirittee enään on Arican ja Islan ekat baset jos puolustava joukkue on hiukan ylivoimainen. Tällöinhän kukkulat täyttyy näistä kylki kyljessä kyyhöttävistä laumaeläimistä joilla ei edes mielikuvitus riitä oman spotti-paikan etsimiseen. Näistä pääsee kaikista eroon jo yhdellä astetta ovelammalla snipulla Aricassa ja kahdella Islassa (puolustajan puolella). Ei vaadi paljon.

Normista tekee typerän täysin tuo kill-cam. Se on vaan väärin sota-peleissä joissa respataan, eritoten puolustajille. (JOIDEN TEHTÄVÄ ONKIN OSITTAIN CÄMPPIÄ!!!)
Sen dottaamisen vielä siedän mutten tuota kill-camia.

Sitten tohon Beemerin ongelmaan. Onko kellään muulla kyseisiä ongelmia? kertokaa joku muukin ihmeessä. Vai onko ongelma pelkästään Beemerillä?
En mä ainakaan ole moista ongelmaa huomannut. Medicit tekee työtään ja sillä selvä, jos joku haluaa puolustaa laatikon vieressä kämppien niin ihan sama. (se kun on jopa hiukan tyhmää päästää hyökkääjät ilmatteeks niin pitkälle)

Tosta olen samaa mieltä että mediceille vois myös laittaa jonkun "lataus-ajan" niille läpysköille, tyylin MAG.

Myöskin toi sun viitos kohta olis hyvä uudistus.

Ton herätetyn kuolemattomuus ajan oon vissiin pariin kertaan selvittänyt tässä ketjussa miksi se on olemassa, sitä eivät tule poistamaan ainakaan ennen kuin servuilla on adminit =ei koskaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

mitä mieltä olette voiko muillakin aseilla saada marksman heduja? omasta mielestäni kyllä voi kun tuolla tacama desertillä sain saigalla. ovatko muut saaneet marksmanneja muilla aseilla kuin snaippereilla? kummastuin kun huomasin että muillakin aseilla voi saaha:confused:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ton herätetyn kuolemattomuus ajan oon vissiin pariin kertaan selvittänyt tässä ketjussa miksi se on olemassa, sitä eivät tule poistamaan ainakaan ennen kuin servuilla on adminit =ei koskaan.

Ähäpäs! (lainattu Aku Ankasta), Faq - Electronic Arts UK Community

is the removal of the revive inv. beeing considered still or is forgotten?

This is something we are investigating on how to best implement a new system for reviving with invulnerability removed.

Pieni toivonpilke on ehkä olemassa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mä en vielä ton perusteella menis vannomaan et aikovat poistaa sitä konsoleilta.
Voivat hyvin poistaa sen PC:ltä, siellä on ainakin mahdollisuus vuokrata servuja joten uskoisin että maksajille on annettu myös jotaan työkaluja epätoivottujen olioiden häätämiseen/ valtaa muutenkin päättää minkä tasoisia häröilijöitä ns. omilla servuilla pyörii.

Tossa sun postaamassa listassa oli muitakin vain PC-puolta koskevia ongelmia ja toi vastaus voi olla myös suunnattu vain niille.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Sitten tohon Beemerin ongelmaan. Onko kellään muulla kyseisiä ongelmia? kertokaa joku muukin ihmeessä. Vai onko ongelma pelkästään Beemerillä?
En mä ainakaan ole moista ongelmaa huomannut. Medicit tekee työtään ja sillä selvä, jos joku haluaa puolustaa laatikon vieressä kämppien niin ihan sama. (se kun on jopa hiukan tyhmää päästää hyökkääjät ilmatteeks niin pitkälle)

No nyt kun puheeksi tuli niin atacamassa oli tässä taannoin samanlaista ilmiötä havaittavissa toisen basen B lootan kohdalla (mikä on siis sen isomman laivan ruhon sisällä). Siinä oltiin hyökkäämässä ja hyvin päästiin sinne laivan vierelle pienestä vastustuksesta huolimatta, mutta auta armias kun astui sinne laivan sisään niin jo alkoi kolmen medic jantterin sarjatulikeskitys ovelle. Kaksi heistä istui siellä syvimmällä olevassa pienessä nurkassa ja yksi ampui B laatikon vierellä olevalta ovelta. Noh, muutaman kerran tuli yritettyä rynniä sisään tuloksetta, mutta sitten pienessä mielessäni hoksasin käyttää assaultin haulikkoa jolla ammuin nopeasti laatikon vierellä olevan äijän, jonka jälkeen tein itsemurhaiskun menemällä ovesta sisään ja nakkaamalla kranaatin näiden kahden tyypin jaloille. Kuten arvasin lähtivät he sieltä juosten pois ja onneksi sattui olemaan sen verran älyllisiä tiimikavereita mukana että he lahtasivat pakenevat medikit ja plänttäsivät pommin. Ei siinä muuta kuin kranaattia sisään ja rynnäkköön!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

MIKSI ei ole vieläkään korjattu tuota että jos saa tapon silloin kun itse kuolee, ei saa pisteitä!?

Also mistä UAV:llä zoomataan?



Milläs ajoneuvolla porukat täällä on saanu eniten tappoja? Itse 55 UAV:lla, mahtava lelu :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

mistä UAV:llä zoomataan?

Sun pitää valita se lisä-tähtäin perkki sieltä ajoneuvojen valikosta.


No nyt kun puheeksi tuli niin atacamassa....

Eli vastustaja pelas tiimipeliä ja te voititte ne tiimipelillä. Eli onko ongelmaa edes olemassa??? Sergeor kertoi kaikille miten hommasta selvii joten jos lopetetaan toi cämppäävistä mediceistä vineeminen.

Vaikka niitä mediccejä ois kuus siellä Arican talissa niin niistä kyllä selvii kun sinne täys squadi rushii sisään parin kranaatin jälkeen.

Bäfät ei ole koskaan olleet yksinäisille susille "reiluja" pelejä verratessa squadeissa toimiviin eikä sarjaa pidä semmoseksi edes muuttaa.

CASE CLOSED
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Bäfät ei ole koskaan olleet yksinäisille susille "reiluja" pelejä verratessa squadeissa toimiviin eikä sarjaa pidä semmoseksi edes muuttaa.

Hear Hear!
Tosin kun ite pelailen pelkästään suomiporukoissa niin moni ongelma selviää jo sillä :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Johan minä tuossa selitin. En tiedä muista kentistä, kun tahkoan ainoastaan Aricaa. Kuten aiemmin mainitsin, niin kyllä sinne annettiin jalkaväkeä, tankkia, mortaria. Se nyt vain on mahdotonta saada kaikki pois jos yksi on laatikon suojassa ja kerran tankillakaan saa muutaman neliön kokoista hallia tyhjäksi, niin millä hemmetillä sitten? Jos siinä pienessä tilassa on 5-6 jantteria ja siinä riittää helposti jos yksikin on hengissä, niin äkkiä ne 4-5 muuta on elvytetty tai sitten uutta respaa samaan paikkaan.

Ja kyllä ainakin mm. pisteiden valossa hyökkäävällä porukalla on ollut taitavaa porukkaa, joten tuskin on porukasta kiinni.

Vai osaako joku sitten selittää miksi yllättäen kaikki vaihtavat mediceiksi jos kerran ne ovat helposti voitettavissa? Elvytysaikaa pidemmäksi vaan ja jos olet elvyttäjä, niin käsissä on ainoastaan pistooli. Jos sulla on lmg, niin rajattu health-pakettimäärä. Muutenkin medic-luokka on sinänsä vitsi jo aseikeden kannalta, itse haluaisin nähdä vetäiskö chuck norriskaan m60:lla battlefieldin tapaan :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Beemer jos noi medickit häritsee liikaa nii vaihda pelii. Ei toi Battlefild ole kaikille. Vaihda vaikka Medal of Honoriin nii siinä ei ole medikkejä.

Bäfä on tiimi peli ja harvoin tulee suomi porukoiden kanssa hävittyy ku kaikki tietää mitä pitää tehdä ja kommunikaatio toimii mikin kautta ja joskus jopa on muiden squdien kanssa pistetty chatti pystyyn et tieto kulkee myös squadien välillä. Et ei siin 4 laatikolla kykkivää miestä kovin iso ongelma ole koskaan ollu.

Tieto vihollisten liikkeistä ja olin paikasta on valtaa tässäkin pelissä.

TIETO ON VALTAA. Kuten jo MELKEEN kaikki tiesi!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Joo tuntuu että Suomi porukalla olisi ainoaa järkevää peliä. Eileinkin oli semmoisia taleja liikkeellä että huhhuh
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kohta on sitten M136AT4'lle platinatähti. Noin 60 tappoa enää ja pääsee siitäkin eroon. En edes tiedä miks aloin käyttää sitä, mutta kai se johtuu siitä, että tykkään hankkia platinatähtiä aliarvioiduille aseille, kuten AEK, F2000, 9A-91 tai tämä AT4'lle. :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Se on ihan hyvä jos jaksaa tahkota platinoille asti aseita. Ite en oo hirveesti jaksanu panostaa niihin. Pelailen suurimman osan engineerillä ja pp-2000 kädessä. Tappoja sillä aseella vähän päälle 17000.. eli n 1/3 tapoista tullu tahkottua samalla aseella :) Ehkä sitten joskus syttyy itsellekkin kipinä noihin tähtien keräilyyn. Kiitos muuten themanhandlerille, mela81, ja qsouli:lle. oli huikeat conquest pelit äsken nelson bayssa. Meni ihan loppumetreille ennen kun saatiin voitto vasta käännettyä meille. :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

17 000, no huh huh. Taitaa olla suurin tappojen lukumäärä jollain asella mitä olen nähnyt. Edellinen oli joku 11 000 XM8 P'llä.

Btw. Kuinkas monta platinatähteä teillä muilla on? Mulla vaivaset 27 :D
 
Ylös Bottom