Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

ps. Mitään headsettiä en omista, lieneekö kuinka välttämätön ja mikä mahtaisi olla suositeltava malli?

Mikki on ihan hyvä olla jos ja kun olet squadissa.Näin voit esim. kysyä kun olet kuollut ja olet valitsemassa ukkoa niin tarvitaanko jotain esim. ammuksia eli assault ukkoatai tankin tuhomiseen engineer ukkoa ynnä muuta.Lisäksi voit kertoa missä vihuja ja ketä jäi henkiin ynnä muuta tai mulla tankki rikki tulkaa korjaaman...näitä on juttuja on lähes loputtomiin.

Headset:
Minulla oli aikanaan ekaksi Logitech ClearChat Pro USB ja nämä pamahti rikki noin kahdessa viikossa.
Sain kyllä takuuseen uudet.Nämä painavat jonkin verran korvia, kestävät aika huonosti päässä ja äänenlaatu ei parasta antia verrattuna minun nykyisiin.

Nykyiset Sennheiser PC 166 USB ovat kyllä hinnakkaat, mutta toimivat edelleen moitteitta ja eivät paina ollenkaan korvia vaikka pelaa esim. kuusi tuntia putkeen.
Korvia vasten on silkkipinta joka on todella mielyttävä verrattuna Logitech keinonahkaan.
Kuulokkeisiin oma äänenvoimakkuuden säätö ja mikin saa sammutettua jos haluaa.

Lisäksi yksi tärkeä kannattaa mittailla jos langallisen ostaa miten pitkä matka sinulla tuolistasi mankeliin.
Sennheiserisää on pitkä johto kolme metriä, joka riittää suurempaakin huoneeseen.

Nämä ovat langallisia jos lanka ei haittaa niin yksi huippu hyvä asia on se ettei patterit lopu kesken.

Onhan tietysti suurimmassa osassa edelliset ominaisuudet, mutta suosittelin kaverillekin ja osti suoraan paremmat ei alkanut tuhlata rahoja ( halpoihin ).
Kaverini ei ole ainankaan valittanut minulle että paskan headsetin mulle vinkkasit.
No raha tilanne tietenkin ratkaisee ja oma mielipide.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eli ne aukeaa itsestään? Niin ainakin tuon mortarin sain.
Eikös nuo tähtäimet tule ihan "exp'n" mukaan? Eli näkyvät sieltä "Unlocked" -välilehdellähän. Jos nyt siis MP'stä puhutaan. En tuota yksinpeliä ole pelannut, kun MP FTW! \o/

All Kit Unlock V.2 - Battlefield: Bad Company 2 Message Board for Xbox 360 - GameFAQs (Joo, huomasin itsekin vasta nyt, että tuo on XO'n puolelta, mutta idea on molemmissa sama.)

Tuossa on vähän tietoa, että paljon tarvitaan millekin expaa.

Sitten on jotain unockattavia juttuja, jotka tulevat Rankin kautta. Kaikki saa selville kyllä "Weapons & Gadgets" valikosta.

Voi olla aika itsetään selvää kaikille ja varmaan meikän päteminen menee kaivosta alas, mutta ainakin joillekin tästä ehkä saattaisi olevan hyötyä. :D

---
Tuosta viime lauantaista vielä, et oli kyllä hubaa menoa tuolla suomiservulla. Rakkaan kanssa pelailtiin meikän tunnuksella ja voittookin tuli. <3 Täytyy taas joinaa mukaan johokin matsiin, kun sille päälle sattuu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tuon tehtävän jälkeen on muistaakseni 2 tai 3 episodia jäljellä. Älä heittele kivillä jos muistan väärin...

Tattis nopeasta vastauksesta. Eilen pääsi itsekkin taas pelailemaan moninpeliä kotiteatterin kautta 20:00----> Sons of Anarchyn alkamiseen asti. Sen jälkeen piti tovi pelailla kuulokkeilla ja kahteen astihan se sitten venähti. On tuossa vaan upea se äänimaailma!

Joku jo mainitsikin tuosta kun kahdelta yöllä hukkui EA.n serverit kokonaan (itselle tuo oli hyvä asia, tuli huomattua että kello on "hieman" enemmän kuin sen 24:00 jolloin piti jo lopetella). :D


Mukavan rauhalliseen tahtiin avautuu uutta tavaraa ja nyt kun alkaa noi lyijyruiskut oleen jo hiemna parempia on se toisten hengiltä saantikin helpottunut huomattavasti :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tästä pelistä ainakin yksi historian ärsyttävimmistä yksinpelitehtävistä eli tuo helikopterikohtaus. Oli pakko lopettaa kesken, kun vaarassa oli tv, ohjain ja ps3. Kumma, kun nuo kopterit saa tiputettua, mutta jollain konstilla vihollinen saa pudotettua muka mun kopterin vaikka mitään ei ole ampunutkaan. Toisekseen tuo lähtee hölmösti joka restarttaus kerralla eri tavalla, joskus ensimmäisen kopterin saa heti pudotettua ja joskus taas sitä ei saa oikein millään... :mad:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tästä pelistä ainakin yksi historian ärsyttävimmistä yksinpelitehtävistä eli tuo helikopterikohtaus. Oli pakko lopettaa kesken, kun vaarassa oli tv, ohjain ja ps3. Kumma, kun nuo kopterit saa tiputettua, mutta jollain konstilla vihollinen saa pudotettua muka mun kopterin vaikka mitään ei ole ampunutkaan. Toisekseen tuo lähtee hölmösti joka restarttaus kerralla eri tavalla, joskus ensimmäisen kopterin saa heti pudotettua ja joskus taas sitä ei saa oikein millään... :mad:

Millä yrität ampua alas kopteria?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tästä pelistä ainakin yksi historian ärsyttävimmistä yksinpelitehtävistä eli tuo helikopterikohtaus. Oli pakko lopettaa kesken, kun vaarassa oli tv, ohjain ja ps3. Kumma, kun nuo kopterit saa tiputettua, mutta jollain konstilla vihollinen saa pudotettua muka mun kopterin vaikka mitään ei ole ampunutkaan. Toisekseen tuo lähtee hölmösti joka restarttaus kerralla eri tavalla, joskus ensimmäisen kopterin saa heti pudotettua ja joskus taas sitä ei saa oikein millään... :mad:

Joo juutin itsekki siihen kohtaan ,todella typerä kohtaus .Vastusja ehtii ampumaan helikopterista ennekuin itse saa tuhottua sen ,olisi voinut käyttää jotain järkeä kohtauksen tekemiseen !!!
Tai joitan vinkkejä kohtauksen selvittämiseksi kiitos !!

Ja aktiivisia multiplayer pelaajia jos on myös niin lisätkää PSN: mikmahigo listalle
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tänään vihdoin kolahti peli posti boxsiin. Ja tulihan siin sit 4-5h pelattua. Kyl on huippu peli,grafiikka todella hienoa,aseet jytäjää ja rekyyli juuri sopivaa. Ja sit nää mapit aijai ku hienoja ja varsinkin yö mappi on välillä todella hubaa. Ainoo mikä alko tuntien jälkeen ärsyttää on LMG jätkien määrä niit on ihan tajuttomasti ja sit ne on niin prkl tehokkaita ainakin niitten jokka oli yli 20lvl,respasin ja lähin juoksuun niin töks töks DEAD! Pitääpi sit unlockkaa noit LMG niin saa antaa samalla mitalla takaisin. :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

No jos itsekin pistäisi hieman omia mielipiteitään tänne.

Yksinpeli:

+Kentät olivat vaihtelevia(lunta,viidakkoa,aavikkoa)+korkeuserot
+Erilainen kuin BF:BC1
+Aseet/Aselaatikot
+Maisemat yms.
-Ei niin "vapaa" kuin BF:BC1(liian vähän ajoneuvoilla ajamista)
-Kentät hieman toistivat itseään(no niin se teki myös BF:BC1, mutta siinä se oli nautinnollista)
-Ei samaa fiilistä kuin BF:BC1 jossa juostiin kullan perässä
-Kartta(sekava välillä)

Moninpeli:

+Vaihtelevat kentät
+Aseet/muokkaus kesken pelin
+Tuhoutuvuus
-Sniperit(no joka kentässä ei tarvitse kärsiä niistä, mutta silloin tällöin omat puskajussit ovat turhan pitkän matkan päässä kohteista)
-Pelin yleinen taso(jopa ensimmäisessä osassa oli parempi taso kuin tässä)
-Odotan sitä hetkeä kun porukoilla alkaa olemaan Neosteadit käsissä...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Minne voi pistää tuon AKS-74U-aseen koodin itse en löydä sitä mistään. Ja sitten monessako kentässä te voitte pelata moninpeliä?, itse pystyn pelaamaan vain viidessä mapissa....
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Joo juutin itsekki siihen kohtaan ,todella typerä kohtaus .Vastusja ehtii ampumaan helikopterista ennekuin itse saa tuhottua sen ,olisi voinut käyttää jotain järkeä kohtauksen tekemiseen !!!
Tai joitan vinkkejä kohtauksen selvittämiseksi kiitos !!

Kumma juttu, kun minä pääsin sen läpi ensi yrittämällä ja vielä hardilla :D:D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Johan alko hiukan jo LMG jätkät tippuu XM8 P red dot+shotgun tuol kun ryssii ni pärjää. Toki siel on parempia aseita kuhan vaan saan avattua niitä:D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tulihan noi kaikki classit loppuun pelattua :D Nyt vaan leveleitä ja arvomerkkejä hankkimaan :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ja sitten monessako kentässä te voitte pelata moninpeliä?, itse pystyn pelaamaan vain viidessä mapissa....
Pelissähän on 4 Rush-mappia ja 4 konkka-mappia plus 1 VIP-mappi molempiin muotoihin. Yhteensä siis 10 mappia, 5 per pelimuoto.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

joo tosiaan oli eilen nähtävästi jonkinlainen suomi servu sessari, hauskaa oli sen 20min jonka jälkee alkoki sitte psn häröilemää ja oikee urakalla.

no ei siinä auttanu muu ku sitte vetää yksinpeli yöllä läpi alusta loppuun, ja kaikki trpohytkin sieltä tuli otettua. silti jäi vähän huono maku yksäristä. no onneks se ei oo se minkät akia ostin pelin, vaan multiplayeri joka on sitte täyttä kultaa!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Se heli oli tosi raivostuttava ja oikea tapa tuhota se on ihan vaan ampua sen roottorin alle moottoriin... unohda se ammuskelija sisällä.... niin ja sama juttu siinä sen jälkeen tulevassa toisessa helissä....;)

Pakko hiukan myös laittaa tekstiä tuosta snipu jutusta. Kamalaa ja varmasti ihan hirveätä kun joku (tosin ihmeen moni) on halunnut olla snipu. Valitettavasti tämän pelin kenttä suunnittelu selvästi suosii sen käyttöä. Sen paremmin en muiden puolesta sitä puolustele mutta jo ensimmäisessä osassa jossa sniputus oli selkeästi vaikeampaa olin itsekin snipu lopulta. (kerätty kuitenkin kaikki mitä kerättävissä suunnilleen oli muillakin hahmoilla)

Hyvä snipu on kuitenkin paljon muutakin kuin pelkkä kaukana kyykkijä (sitä voi pelata niin monella tavalla jopa melkein siinä hyökkäyskärjen tuntumassakin) kaikki ei ole pelkästään sitä turvallista takimmaisessa nurkassa istumista. Toki myönnän että joskus se olisi äärimmäisen helppoa sekin, kuitenkin jos annat hyökkääville oikeanlaista tukea niin vihollisen niin sniput kuin muutkin saavat kyytiä ja kaverisi jotka niin urheasti hoitavat hyökkäyksen (ihan yksinään ?) saavat tarvitsemansa lisäsekunnit laatikoiden panostamiseen. kuitenkin avoimella maastolla snipuilla on erittäin hyvä mahdollisuus pitää huolta siitä ettei vihut pääse purkamaan panosta.

Niin ikään oikein sijoitettu snipu (joka tietysti antaa tiimitovereilleen mahdollisuuden respata vihollisen selkään, paikkoihin joihin samalla joukolla muuten pääseminen on mahdotonta on monessa pelissä arvaamattoman arvokas. Siitä ei pääse yli eikä ympäri etteikö osa snipuista ole ihan "raukkiksia" antaa vihun puukottaa sinut ihan silmien edessä tms. (yleensä esim. venäläiset pelurit, look my statistic paskaa...) Kuitenkin niitä idiootteja löytyy muistakin kuin snipuista (oman kokemuksen mukaan mm. pistettyäsi itsesi jemmaan jonnekin jossa estät vihollista mm. nappaamasta heliä ampumalla kaikki jotka istuvat kuskin penkille, niin eikö kohta ole joku idiootti ampumassa jemmastasi singolla selän takaa, tai antaa pitkää kk-sarjaa. joten se siitä jemmasta ja suojatulesta kavereille.) Kannattaa siis katsoa peiliin, myös ihan samanlaista on jos saat kaveriksesi attckerin joka on liipasin hullu "tonin serkku halme" päälle ensin ja mietitään sitten.

Ei ole kukaan ruikuttanut siitäkään kun tuolla yöllisessä metsässä pistät puita lakoon parinkin urheilukentän verran, jotta vihollinen ei vaan pääse huomaamatta hyökkäämään ei sitten millään. Tai jos haluat palata muuta kuin HC:tä voit istua merkkaamassa vihollisen hyökkääjiä / miksei puolustajiakin kavereille keltaisella kolmiolla. sekin käy noille hyökkääjille ihan helposti, mutta ei, sniput on heidän mielestään raukkoja ja paskiaisia.
Uskokaa ihan huviksenne osittain kyykin niisssä puskissa juuri teidän niin upeiden aktiivi hyökkääjien takia (niin ikään nykyään myös teidän vuoksenne) se ettei pisteitä heru niin paljon kuin hyökätessä (välttämättä) on joskus sivuseikka. Uskokaa pois minun ja muiden kunniallisten snipujen takia te joskus elätte paljon pidempään ja helpommin kuin ilman...

Lopulta meillä kaikilla on se tyyli pelata jota itse haluamme käyttää. Kunnioittakaa muidenkin tapaa pelata. Tosielämässä tuollaisella tavalla "pelata" olette tykin ruokaa ja todellisuudessa ei respata 15 sekunnin kuluttua uudelleen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Minne voi pistää tuon AKS-74U-aseen koodin itse en löydä sitä mistään. Ja sitten monessako kentässä te voitte pelata moninpeliä?, itse pystyn pelaamaan vain viidessä mapissa....

Verkkokaupalta tuli tämmöistä:

-Käynnistä peli ja kirjaudu sisään EA Account -tilillesi

-Valitse ”Store” -kauppapaikka BC2 päävalikosta. Aukeaa ikkuna joka kysyy että onko sinulla VIP koodia syötettäväksi

-Valitse ”Enter Code” ja syötä asekoodisi. Huom, käytä isoja kirjaimia. Älä kirjoita viimeistä pilkkua.


Eli Storen kautta kunhan se alkaa toimia... (tälle viikolle lupailtiin)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Dino:lle kiitos ja kumarrus. Vihdoin joku joka arvostaa meitä "raukkoja"kin. ;)
Huihui, nytten ois kyllä fiilikset pelailla hieman, jos ei vähän enemmänkin. Jos muita on myös linjoilla niin inviä vain tulemaan, palataan asiaan pelikentillä ! - >
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Olipa hulvatonta kun äskeisessä pelissä (sellainen saarikenttä) hyökkääjänä ajelin vesiskootterilla nopeasti vastapuolen rantaan, juoksin sellaiselle lähimmälle paikallaan olevalle AT:lle ja aloin roiskia menemään niitä lähimpiä com-asemia, joita olikin yksi heti vieressä ja toiseenkin näköyhteys. Vihuja juoksee koko ajan useita ympärillä, mutta yksikään ei kiinnitä mitään huomiota minuun ja sain tuhota toisen vihujen aseman ihan rauhassa niiden omalla aseella ja lisäksi siinä meni kymmenkunta vihuakin samalla. oli hiukan epätodellista katsoa kun tyypit juoksee muina miehinä ohi vierestä ja antavat tuhota asemiaan.

Itse koetan spottailla vihollisia sen minkä ehdin, mutta monesti näyttää siltä että olen ainoa joka sitä tekee. Sniput häiritsi aluksi, mutta kun annoin vähän takaisin samalla mitalla, niin ei ne enää niin haittaa. Nykyään tulee lähinnä pelattua assaulttina.

Hiukan satunnaista meinaa olla tämä pelaaminen kun aloitin yksinpelillä, mutta nyt on tullut pelattua enemmän jo moninpeliäkin. Saa lisätä kavereihin, pelaamaan ehdin yleensä vasta iltasella ja mikki löytyy. Ois kiva suomalaisten kanssa pelata niin olisi mikistäkin jotain iloa kun pääsisi rupattelemaan.

PSN LauriJT
 
Ylös Bottom