Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ainakin emon puolella servut pelaavat statsien osalta.

Nollaa näyttää ainaki mulla kaikki statsit. 3 päivää sitte tän ostin piruuttani ja hyviä pelejä on ollu kyl vaikee löytää tai ylipäätään pelejä, tiedä sit vetääkö kaikki sitä vietnamia.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Nollaa näyttää ainaki mulla kaikki statsit. 3 päivää sitte tän ostin piruuttani ja hyviä pelejä on ollu kyl vaikee löytää tai ylipäätään pelejä, tiedä sit vetääkö kaikki sitä vietnamia.

Jees, ongelmat ilmaantuvat siinä 20 - 21 -välillä kun massat alkavat pelaamaan. Jos onnistuu oman rankkinsa nappaamaan EAn servuilta pelisession alussa niin itse peliservua ei sitten kannata illan kuluessa vaihtaa, tulee nimittäin välitön alennus sotamieheksi...

Jotain ihmeellistä workaroundia ne on EA/DICE:llä noihin stats-ongelmiin liittyen viritelleet kun peliserverit on kaiken aikaa puolityhjiä. Pelaajakato ei voi olla syynä koska voisi kuvitella, että servut täytetään järjestyksessä ts. puolityhjä serveri olisi ennemminkin sattuma kuin sääntö (kuten nykyään).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Silti on bloggailtu ja "twittailtu" että statsit kerääntyvät vaikkei näkyisikään(olet siis lvl 0 ja silti tilastoihin kertyy aseiden tapot jne.). Kyllä varmasti jokainen bugi tulee niille tietoon, eri asia on tekeekö asialle jotain.

Minun on kyllä pakko olla tästä erimieltä kuin dice ja kaverit. niin pitkään kun statsit näyttää nollaa, tappoja ei tilille tipu tai muitakaan palkintoja kuten pinnejä. esim eräällä kierroksella jäi saamatta ace pin vaikka pisteet siihen oikeutti. eikä tullut myöhemmin saldoon.

Sitten taas kun rankit palautuu kesken pelin, niin siitä hetkestä alkaen kaikki kyllä tallentuu ja tulee takaisin seuraavaan nolla rankkiin asti. eli pelaat rankin kanssa pelejä ja poistut niin rankit häviää, mutta siihen asti kaikki rankilliset tapot on tallessa. ku jatkat taas ilman rankkeja toisella servulla, mikään ei taas tallennu niin pitkään kun rankit on nollilla.

On vähän hankala pysyä kärryillä noissa asekohtaisissa tapoissa, kun rankit nollaantuu aina kun palaat päävalikkoon ja muuta kautta niitä ei pääse näkemään ennenkuin tuurilla joskus kun kaikki toimii kunnolla
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Päivä päivältä rupee vituttamaan/kaduttamaan entistä enemmän, että ostin tän pelin kun mikään ei toimi :mad:

Ja se mikä noihin statseihin tulee niin ainakaan dogtagit ei tallennu minnekkään elikkä turha on puukkoa heilutella..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Minun on kyllä pakko olla tästä erimieltä kuin dice ja kaverit. niin pitkään kun statsit näyttää nollaa, tappoja ei tilille tipu tai muitakaan palkintoja kuten pinnejä. esim eräällä kierroksella jäi saamatta ace pin vaikka pisteet siihen oikeutti. eikä tullut myöhemmin saldoon.

Mulla ainakin tullut, tosin ehkä jopa viikon viiveellä(jotain pinnejä saanut, mitä ei ennen ollut esim. motion minen jonkun pinnin sain ja tarkastin myöhemmin valikosta vaikka olin rank 1 - oli se siellä) tulee.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onse ny perkele ku yhtäkkiä molskahtaa statsit ekaan rankkiin, ei ole mitään specsejä käytettävissä ja kaikki weapon statsit yms menneet nollaan vietnamissa. SE nyt meni vielä että silloin tällöin vähäksi aikaa jummaa jotkut statsit mutta se että OIKEASTI olenkin muka yhtäkkiä rank1 enkä voi helvetti vieköön ees raapia peresettä ja jumalauta! JA mikä on kun servutkin tuntuvat niin hemmetin autioilta, ja mikä helekutisaaketti on siinäkin että tiimien tasoitukset ovat päin lehmänpersettä tyylillä 500vs1! Joskus tämäkin vielä toimi kohtuullisesti, jos huomenna statsit eivät ole tulleet takaisin tuhoan kaiken ja siirryn lopullisesti minecraft-pelaajaksi.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllä te niitä Ace Pinnejä saatte uudelleen ja hauskuuden takiahan tätä pelataan. Ja mitä mä oon pelannut emo peliä niin aina on ainakin 10vs10 ja rankki/aseet. (softcores)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt näyttäis rankit ainakin mulla toimivan mutta serverit on yhtä autioita kun Tshernobyl
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Johtuisiko siitä, että on vielä aamu? Mäki oon tällänen aamuvirkku ja porukkaa ei löydy silloin pelailemassa, mutta päivän varttuessa niitäkin tulee.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

AqBa kirjoitti tuon siinä puolenyön tienoilla, ei aamulla. Kokolailla tyhjää oli joo ainakin välillä 21 - 01 (Arican konkassa tosin lopulta näytti sitten piisaavaan porukkaa). Tästä huolimatta mulle tuli todella usein "no games found" etc. kun yritti startata pelin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tulipahan viimeinkin hommattua, kun kerran halvalla sai. Shokki olikin melkoinen kun peli imutti ennen asennusta 1.7 GB päivitysmällin.

Yksinpelikampanja oli turhan lyhyt (ja ainakin Normalilla paikoin aivan liian helppo). Aseita oli kiitettävästi tarjolla, mutta 90% peliajasta tuli käytettyä XM8:a ja Type 88 -sniperia. Käsiaseiden vähyys (onko niitä peräti yksi?) ihmetytti suuresti; olisin kernaasti CQB-tilanteissa kokeillut erilaisia käsiaseita.

Kaikissa kentissä kerättävät aseet eivät rekisteröityneet, vaikka olin käyttänyt kyseistä asetta seuraavaan checkpointiin tai kenttään asti. Hieman kismitti, kun aseita jäi sitten neljä keräämättä.

Vielä kun saa headsetin hommattua, voisi uskaltautua kokeilemaan online-puolta - jos siellä siis on vielä pelaajia. Turpiin tulee varmasti niin että tukka lähtee, mutta yrittänyttä ei laiteta.

"Special-ops douchebags with pussy-ass heartbeat monitors on their guns" -läppä oli kyllä kullanarvoinen :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Poistin koko kysymyksen alkoi taas sota täällä ja nimien julkaisu ja vihjaulu, kirjoitin sitten asiallista tai vähän sivusta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tota piippiä ei jaksa kauan ja kun vaihtaa servua kohta sama pask porukka taas samassa servussa..Eikö mene jakeluun jos lähdemme pois pysykää omissa servuissanne!
kaks hernettä vaan yhteen kyllä se siitä.

Miksi et poista niitä sun paskoja kavereita sitten? Itekki vihaan tota ylimäärästä raiskaamista yms. mut sille ei valitettavasti mahda mitään.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Miksi et poista niitä sun paskoja kavereita sitten? Itekki vihaan tota ylimäärästä raiskaamista yms. mut sille ei valitettavasti mahda mitään.

On lentänyt kaikki, mutta sitten todella hyvillä kavereillä on joitain pelaajia joilla on niitä paskoja pelaajia ja ne tulee sitä kautta...lähes loputon oravanpyörä.
Pitäis olla vasikkalista.

Pitäisi olla sellainen lisätoiminto jonka saisi päälle jos haluaa eli kun esim. teen squadin niin vaan minun listalla olijat pääsisivät vain siihen servuun.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Miksi et poista niitä sun paskoja kavereita sitten? Itekki vihaan tota ylimäärästä raiskaamista yms. mut sille ei valitettavasti mahda mitään.

Sehän tuossa onkin ongelma, jos vaikka kurvi poistaakin jotkut pelaajat listalta ja vaikka minä haluaisin pelata kurvin kanssa samassa squadissa muutaman muun kanssa,niin joko minun tai jonkun muun perässä tullaan jatkamaan samaa. Käytännössä pitäisi siis poistaa kaikki muut ystävälistalta paitsi ne joiden kanssa haluaa pelata vaikkapa erän taikka kaksi.
Ajatuksena kiva että 24 suomalaista samalla servulla,mutta ikävä kyllä menee joka kerta ihan samaan,mistä kurvi kirjoittelikin...
Ja kyllä tuolle raiskaamiselle voi jotain...ei tee niin.
Käytännössä peleissä pyörii samat naamat joka ilta kuitenkin ja yleisesti onkin hauskaa ja tasaista vääntöä. :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ainoa vaihtoehto taitaa olla, että teet priva pelin ja haalit sinne haluamasi peliporukan ja ilmoitat selvästi että ketä saa kutsua ym. Itsekkin näköjään kuulun kurvin mainitsemiin *pelaajiin kun ulos listalta olen lentänyt :(

Onko servuihin tullut mitään parannusta vielä vai vieläkö pelaillaan puolityhjillä servuilla? en ole jaksanu vielä pleikkaria availla ja mennä katsastelemaan tilannetta :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Juu mulla ainaki servut täyn ja noobit puskis kämppää 24/7 xD
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

LOL!!! Ihan oikeasti kaivakaa ne herneet sieltä nenästä.

Onko se nyt niin että teijän mielestä hyökkääjät saa palloilla pelkästään laatikoiden etu-puolella että teillä riittää aikaa spawnata rauhassa? Puolustajat spawnaa ihan laatikoiden taakse ja teidän ylösnousemusta ei saisi tulla häirittemään? Mystistä...

C4:siakaan ei sais käyttää, siitäkin tulee paha mieli kun niillä rikotaan kulkupeli alta. Voi voi, mitä niillä kuuluu tehä?

Sitten taas kun teitä vastaan puolustaa, kitinä alkaa jos on vähäänkän kauempana laatikoitte etupuolella ottamassa vastaan. Tai käy pöllii käyttämättä olevan hekon yms. Ihan tarkotuksella ne on jättäny niin että puolustaja voi tulla vastaan ja käydä tekee kommando iskui hyökkääjän baseen. Lisäks jos puolustajilla on aikaa/tilaa tulla vastaan niin totta pirussa se tila otetaan, kun linja on kauempana, teiltä kuluu enemmän tikettejä laatikolle pääsyyn. Tyhmää se on ilmatteeks metrejä hyökkääjälle antaa.

Lisäks mulle on ihan turha purkaa pahaa oloaan itkupotkuraivari viesteillä kesken pelin tai sen jälkee. Eilenkin kerkesin jo lopettaa, luin/tyhjensin illan aikana tulleet viestit ja tuli niin mukavan lämmin ja pörröinen olo et oli pakko lähtee uuestaan viel pelailee hetkeks et jos pääsis viel muutamat C4:t lyömää pannun kylkee...:D

Ei millään pahalla mut toi on pidemmän aikaa näyttänyt siltä et se on ihan sama miten porukat pelaa, jos vääntö on tasasta tai te otatte kuokkaan=vastustaja pelaa väärin ja Kurvilt alkaa tulla viha postii.... Surullista...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tänää pelasinsin vietnamii ni siel jätkii 10 kpl Lipun luon puolil niiist oli joku ***** halukko ja osal liekiheitin ja sit viel jtn saatan m16 ukkoi! EI HELVETTI KU EI OSAA PORUKKA PELAAAA Ne oli kyl venäläisii mut ei sil mit :d
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tänää pelasinsin vietnamii ni siel jätkii 10 kpl Lipun luon puolil niiist oli joku ***** halukko ja osal liekiheitin ja sit viel jtn saatan m16 ukkoi! EI HELVETTI KU EI OSAA PORUKKA PELAAAA Ne oli kyl venäläisii mut ei sil mit :d



Tätä mä en ymmärrä, miten tätä peliä pitäis sitte pelata, antaa teidän vallata ne liput ihan rauhassa?, tossakin tilanteessa olisit iha hyvi voinu sniputella rauhassa vähä kauempaa ne pelaajat, ei sinne lipulle kannata ramboilla..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom