Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko kenelläkään sitä M1 Garand:ia? Itse tarvitsisin siinä jutussa apua....:confused:

Itsellä se on, ja sehä tuli silla veteran jutulla. Olin jo siis valmiiks vetaran (siis ennen tätä peliä) ja ku ekan kerran pistin pelin päälle, ni tuli ilmotus tyylii jotain et vetran ku olet ni tämmösen saat... Ei mulla mitää ihmeempää säätö sen kans ollu ainakaa. Oli siis valmiina siel listas :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Saakos noita Limited edition unlockkeja muuten avattua kun ostamalla sen ja saako nuo 2 lisämappia kaikissa BFBC2 peleissä vai vaan Limited editioneissa? Nehän avautuu sitten myöhemmin kun koodin on syöttänyt?

LE:n aseet saa unlockattua normiversiossakin kun pelaa tarpeeksi. Ja mapitkin pystyy ostamaan Storesta kunhan se aukeaa.

Finaali oli eeppinen. 7 tikettiä jäljellä ja B viritettiin taas. Rynnin kontille, haulit kämppääjän selkään(hehe, tämä oli muistaakseni Gaskade) ja B purkuun. Juuri kun sain kontin purettua korjasi naatti meikäläisen ja B viritettiin uudestaan. Purkuun ei ollut aikaa kun tikettejä oli jäljellä enään raihnaiset kolme. Kontin piipittäessä oli hankittava vain kolme tappoa ja matsi oli osaltamme siinä. Tämä ei ollut ongelma eikä mikään ja teet tarjoiltiin voitokkaan matsin jälkeen läheisessä kuppilassa - "Well done lads!".
Aika hyvin puolustettu tiimiltä joka nöyryytettiin näyttävästi aina tuonne etappiin saakka. :cool:
Oltais me se voitettu jos omat ois keskittyny suojaamaan sitä pommia eikä sihtailemaan siihen mäen suuntaan. :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Limited editionin ostajana sain vain nuo muutamat aseet ja pari muuta unlockkia heti pelin alussa käyttöön.

Jokaisella pelin - perus- tai limited edition - uutena ostavalla on pelikotelossa koodi, jonka tuonne storeen syöttämällä saa käyttöön nuo ns. VIP kartat.
Store ei taida vieläkään toimia, mutta itse sain tuon koodinsyöttöruudun näkyviin vain yrittämällä siitä pelin alkuvalikosta storeen menemistä.

Nuo kaksi ensimmäistä karttaa olivat jo pelilevyllä mukana, joten pelkkä koodin syöttäminen ja sen hyväksyminen riittävät. Sitten 30. päivä, kun tulee lisää kaksi karttaa, pitää ne saada imuroitua tuolta Storesta. Toivottavasti saavat siihen mennessä sen toimimaan.

Jos ostat pelin käytettynä ja sen mukana tullut koodi on jo käytetty, joudut maksamaan noista VIP kartoista n. €12/paketti. Kannattaa myös muistaa, että koodi on käyttäjäkohtainen. Eli jos pelaat vaikka sisaruksen kanssa samalla koneella, pitää toisen ostaa nuo lisäkartat sieltä Storesta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ok asia selvä.. Onkohan noi Limited edition jutut tossa levyllä niinkuin ykkösversoissa vai ihan koodilla?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko tänään tulossa priva matsia? Ja se liittyminen niihin, niin otanko ihan randomilla tuolta konsolifinin bf bc 2 pelaajalistasta jonkun kaveriksi ja toivon että hän pelaa tänään siellä? Ennestään mulla ei ole ketään kaverilistalla, joka olis ollu näissä KFIN matseissa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Saaks ton "tapa 5 kaveria" trophyn private servussa muuten tuntuu ihan mahdottomalta kun en yleensä tai en koskaan pääse toiselle puolelle ku kaveri.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

N. 10 tuntia pelaamista takana (pelimuotona Rush), ja pakko sanoa, että tässä on moninpeli minun makuuni. Uskomattoman hauskaa hupia, kun on tasaiset jengit vastakkain, ja suurin osa pelaajista tietää mitä tehdä.

Eniten harmaita hiuksia ja valtavia ärräpäitä aiheuttaa uuvatit kanssapelajaat omassa tiimissä, joilla ei näköjään ole mitään halua tehdä muuta joukkueen eteen kuin kykkiä suosikkikolossaan ja yrittää saada mahdollisimman paljon tappoja tililleen, todella raivostuttavaa. Vaikka vieressä olisi pommi viritetty, niin ei mitään mielenkiintoa lähteä sitä purkamaan, tai edes puolustamaan sitä järkevästi. :mad:

Ymmärrän kyllä, että hyvään puolustukseen kuuluu jossain määrin kämppääminenkin, mutta rajansa kaikella, miksi nämä älykääpiöt eivät pelaa vaikka Team Deathmatchia? Onneksi näistä pelaajista pääsee nopeasti eroon vaihtamalla serveriä. En vain ymmärrä, että mitä he saavat tästä pelistä irti tuollaisella nysväyksellä.

FPS-pelejä on tullut konsoleilla pelattua jo vuooooooosia, mutta vasta tämä iski siihen samaan hermoon, kuin Team Fortress Classic joskus aikoinaan PC:llä. Tiimipelillä voittoon. Taistelukentällä nähdään o/
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Se joka haluaa auttaa ja itse pähkäilee ja haluaa ton "knife 5 friends" trophyn kanssa niin addatkaa Christian_FIN. Tiiän miten ton saa helposti tarvitaan vaa kaveri. :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Se joka haluaa auttaa ja itse pähkäilee ja haluaa ton "knife 5 friends" trophyn kanssa niin addatkaa Christian_FIN. Tiiän miten ton saa helposti tarvitaan vaa kaveri. :D

Tommosia stat-padding ehdotuksia ei tänne tarvitse laitella. Hommaa trophysi kuten pitää.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Se joka haluaa auttaa ja itse pähkäilee ja haluaa ton "knife 5 friends" trophyn kanssa niin addatkaa Christian_FIN. Tiiän miten ton saa helposti tarvitaan vaa kaveri. :D

Sun touhus näyttää menevän jo aika lailla samanlaiseksi kuin Riot Shield huoraus Codissa. Kerros mitä hienoa siinä trophyssä on jos oot kusettanut sen? Niin, ja ei todellakaan ole mahdoton, tarviit vaan vähän porukkaa kaverilistalles, ja sit ku oma tiimis täynnä ni ne menee vastapuolelle. Ja minä sain ton jo viikolla.. Ei voi olla noin vaikeeta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onhan se hankalaa, jos ei ole kavereita ;)

Mahtipeli kyllä, itsellä taitaa olla rank 22 tällä hetkellä menossa, yleisistä joka classin pyssyistä unlockaamatta se veteran rifle luonnollisesti, onneksi ilmeisesti veteran.battlefield.com on nyt päivittymässä ja saadaan veteraanipyssykin bäfään mukaan.

Assault ja medic täysin auki, engineeriltä puuttuupi yksi pyssy. Sitten on reconin vuoro, sitä en kyllä kovin innokkaasti odota... katsotaan josko sitä vain ottaisi jonkun jokaclassin konepyssyn ja lähtisi tetsaamaan :)

http://bfbc2.elxx.net/stats/ps3/Kenzy-FIN
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

oisko tänään KFN-privaservua tulossa? vois kaverilistalaisia vähä puukotella, että sais sen trophyn ;)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

oisko tänään KFN-privaservua tulossa? vois kaverilistalaisia vähä puukotella, että sais sen trophyn ;)

Puukkohippa olis kyllä kewl. Joskus klo. 23 ---> voisin kutitella moralla liian likelle tulevia tovereita.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Assault ja medic täysin auki, engineeriltä puuttuupi yksi pyssy. Sitten on reconin vuoro, sitä en kyllä kovin innokkaasti odota... katsotaan josko sitä vain ottaisi jonkun jokaclassin konepyssyn ja lähtisi tetsaamaan :)

Inf-o-Matic & Sigg-O-Matic! Battlefield: Bad Company 2 Stats & Signatures

Ehottomast kannattaa tehä noin. Itellä oli siinä kohtaa kun kaikki reconin lelut oli auki vain ~50 tappoa kiikari kaluilla. Reconi varustettuna niillä joka classin leluilla on aivan pirun hyvä etu-linjan hommiin niin hyökkäys- kuin puolstus-vuoroilla. Tulee motion-mineille ja c4:lle käyttöä...
... ja tappoja enemmän kuin puskassa kykkien!!!

HC:llä se toisiks viimenen 9mm "mikälie automaatti-snipu" on aivan tautisen kuuma vehje vastustajan iholle tai selkään pyrkivälle aktiivista peliä pelaavalle röllille.

Muutenkin tolle HC:lle kannattaa antaa mahollisuus. Ei ne kämppäävät sniput ole kuin hidaste ja pelkkiä vastaan tulijoita. Oon saanu tätä kuulla perusteluna miksei HC nappaa monelta. Vaikka niitä kämppääjiä tuolla paljon näkyykin HC:n puolella ei niillä ole mitään mahdollisuutta aktiivista hyökkäys/puolustus pelaamista vastaan. Se muuttuu suorastaan per## rais######ksi kun pääsee passiivisesti pelaavien puolustukseen kiinni tai menee passiivisesti hyökkääviä squadilla vastaan. Se on aktiivisesti pelaavalle valtava etu kun ei vilku punaisena täplänä vastustajan ruudulla...;) Vastustajan rintaman läpäsy ja selusta peli saa täysin uuden merkityksen ja tuho on vaaaltavaaa...:D

Jos rushi oli paras ja suurin uudistus peli-sarjan historiassa BFBC1:ssä, niin tämä HC kakkosessa vei sen parhaan uudistuksen tittelin heittämällä...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Unlockastin Sniperille ton tutkapallon mutta en voi käyttää sitä? Eikös sen pitäis olla Gadget-kohdassa C4:n kanssa...?

e: juu löyty, olikin automaattisesti mukana.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mä pelaan HC:ta koska siinä tappaa yhestä kudista snaipulla.Eilen sain pelin ja ihan hyvä on peli on. (tosin justiinsa perjaintaina ja lauantaina ne katkokset tuli. Mut ei haittaa vie MW2 100-0.


ps. Mulla tulee se ainaki kun painan nuolella vasemalle tai oikeilla ei muista ps3:lla. en tiiä pc:lle tai x360
 
Ylös Bottom