Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

Ite kun tuohon aikaan pelailen niin ei tunnu mistään löytyvän pelaajia.

Ja jostain syystä heti tänään oli todella vähän porukkaa peleissä. Ihmeellisesti nuo pelaajamäärät jakautuvat servuille. Luulisi että servut täyttyisivät järjestyksessä, eikä niin että sinne tänne muutamia pelaajia.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ja jostain syystä heti tänään oli todella vähän porukkaa peleissä. Ihmeellisesti nuo pelaajamäärät jakautuvat servuille. Luulisi että servut täyttyisivät järjestyksessä, eikä niin että sinne tänne muutamia pelaajia.

Näin oli joo.

Ei voi olla niin, että koko maailmassa on perjantai-iltana vain neljä pelaajaa joita kiinnostaa BC2. Tässä on tosiaan pakko olla kyseessä jonkinlainen servereiden kuormanjakopoliittiinen ratkaisu ts. pelaajat pyritään jakamaan tasan eri servereille sen sijaan, että pyrittäisiin ensisijaisesti mahdollisimman täysiin servuihin. Toimii varmaan serveri-infran kannalta hyvin kun pelaajamäärät ovat suuria (servut tulevat tasaisesti hyödynnetyiksi), mutta siinä vaiheessa kun kokonaisserverikapasiteetin ja pelaajien suhde on mallia suuri/pieni niin lopputulos on tällainen; joka servulla kolme, neljä jamppaa etsimässä toisiaan.

Tai sitten minä vain olen yksi niistä neljästä jotka vielä tykkäävät rynnistää BC2:n kentillä... :eek:

EDIT:
HC:tä ei tullut tsekattua. Normi-coressa 'suosituin' (> 6 pelaajaa) tuntui olevan konkka. Siis se normipuolen konkka; Vietnamissa ei ollut missään pelimuodossa muita kuin kärpäsiä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Rush HC:a me pelattiin. Konkkaa ei tullu kokeiltua. Parhaimmillaan oli 10 vs 11, mutta sitä iloa kesti maksimissaan sen yhden suunnan verran (joko puolustus tai hyökkäys). Sen jälkeen oltiin taas siinä pisteessä että pelaajat katosivat.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

ei tule mitää bc2 pelaamisesta ku ei löydy pelejä joissa olis porukkaa. v*tuttaa ku tekis mieli pelata tätä bf3 ootellessa mutta into menee siinä ku liittyy pelii ja huomaa et joutus yksin puolustaa 4-5 vastaa
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Valparaiso mapissa koko ajan +6 pelaajaa kummallakin puolella, huiput oli tänää 10 vs 11.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mutta oisko turnausta tulossa? Vaikka Bf3 ja halloweenin kunniaksi joka on parin viikon päästä jos ei muuten : D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

No se turnaus olis ihan kiva, sais pitkästä aikaa kunnon pelin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itsekkin huomasin että edellisenä päivänä servut täynnä ja seuraavana aamuna 1-5 pelaajaa. Suunnitellaan joku päivä jolloin kaikki menee pelaa bc2 samaa servuu ja laitetaa kunnon suomalais pelit pystyyn! Ketään mukana? :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itsekkin huomasin että edellisenä päivänä servut täynnä ja seuraavana aamuna 1-5 pelaajaa. Suunnitellaan joku päivä jolloin kaikki menee pelaa bc2 samaa servuu ja laitetaa kunnon suomalais pelit pystyyn! Ketään mukana? :)

Minä olen mukana !!!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Siellä oli pojat pelanneet jäähyväismatseja tälle loistavalle Battlefieldin osaselle. Antoi paljon, enemmän mitä kukaan osasi odottaa. Ensimmäinen feilasi jonkin verran, mutta tämä kakkonen kyllä nousi suoraan tulevien vuosien nostalgia muisteloihin. Vietnamin osanen lisärinä vielä oma mausteensa. Peruskonseptilla puolitoistavuotta pelaajien suosikeissa on jo suoritus sinänsä. Kepeät mullat ja levy hyllyyn ensimmäisen kerran pitkään aikaan.

[MEDIA]2176[/MEDIA]
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kiitos Battlefield: Bad Company 2. Kiitos pelikaverit. Kiitos Dice.
Battlefield 3:lla on isot saappaat täytettävänä!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

BF 3 saa rauhassa odotella, itse jatkan rauhassa tämän mestariteoksen parissa...vahvasti epäilen ettei seuraaja saa saappaita täytetyksi...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

BF 3 saa rauhassa odotella, itse jatkan rauhassa tämän mestariteoksen parissa...vahvasti epäilen ettei seuraaja saa saappaita täytetyksi...

Saappaat on täytetty. Olin vahvan skeptinen ennen BF3:n jukaisua, mutta kyllä se ylitti odotukset.


Niin kuin miklu aiemmin totesi, kiitokset Battlefield Bad Company 2. Loistopeli, mukavat 738 tuntia sen seurassa tuli vietettyä, 52 852 tappoa ja 33 949 kirouksella säestettyä kuolemaa. Oli vielä toissapäivänä ihan kiva vika rundi, kotiin viemisinä ace pin ja 9A-91:seen platinatähti.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Taisi EA ja DICE tappaa yhteistuumin Compin niillä servusäädöillä. Lähes pakottavat ostamaan BF3sen, mikäli mielii battlefieldiä pelata.
Harmi.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

BF3 oli sellainen kasa sitä itseään, että itse ainakin pysyn edelleen BC2:n parissa siihen asti kunnes Battlefield-sarjaan kirjoitetaan uusi luku.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eilen vähän pelailin, niin pistin mortarin, ja sain parachute kill :eek:
Onko muilla tullut tämmöstä?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

BF 3 saa rauhassa odotella, itse jatkan rauhassa tämän mestariteoksen parissa...vahvasti epäilen ettei seuraaja saa saappaita täytetyksi...



Nyt voin kyllä myöntää olleeni harvinaisen väärässä.:) Saappaat on kyllä tosiaan täytetty ääriään myöten seuraajan toimesta...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei taida olla mikään ihme, ettei löydy pelaajia servuilta. En nyt edes puhu BF3:sta, vaan siitä, että EA jostain syystä pitää edelleen turhan paljon servuja auki. Sehän oli jo Vietnamin julkasun aikana, ellei sitä ennenkin ongelmana, että pelaajat ripoteltiin ihmeellisesti turhan monille servuille. Noh, ehkä niitä karsitaan pian ja loput pelaajat saa kunnon pelejä (tosin itse olen jo uudemmilla taistelukentillä :rolleyes:)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

No vinkkinä jos haluaa löytää servuja joissa on pelaajia, niin Valparaisossa on aina pelaajia vähintään 6 vs 6, ainakin omista kokemuksista.
 
Ylös Bottom