Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Voisiko joku kertoa mikä sinko tehoaa parhaiten mihinkin, eli millä metsästätte koptereita ja millä taas tankkeja? Entä mistä löydätte tietoja aseista sun muista, eli paljon tulee damagea yhdellä osumalla jne.
http://64.120.136.205/sig/clean4/ps3/mokotin.png

Noh, miten sen nyt ottaa. Viimeinen sinko tekee kaikkiin eniten damagea. Rpg-7 on tehokkain tracer-pistoolista hyötyvä sinko. Carl gustav sopii parhaiten jalkaväkeen (~5m tappava splash damage). Periaatteessa carl gustav on myös paras helikopteria vastaan nopeutensa takia, mutta armor-perkin omaava pilotti ei ainakaan sillä tipu. Muita sinkoja en oo kokeillut armor-pilottia vastaan.

Damn, tuli vihdoin huomattua, miksi g3 on niin random-pyssy. Jo toinen kuti lähtee ihan omille teilleen. Ilmeisesti ovat pelänneet g3:n olevan niin ylivoimainen, että ovat tehneet siitä sarjaa ampuvan semi-auton.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tänään sai puskarölli maistaa ruuvainta hedarissaan ja tunteella. Hiljainen mielenilmaus täysin merkityksettömän k/d-ration perässä hiihtäjille. Mukana tosin myös horotusta, seikka jota ei uskonut itsestään kuitenkaan löytyvän. Bad Company 2 kun tarjoaa ihan mukiinmeneviä suoritteita tähän sarjaan. Pistää fakkiutuneen insinöörinkin kokeilemaan muita hahmoluokkia. Seuraavaksi voisi tarttua lääkintämiehen rooliin. Vahinko, ettei tässä voi näille laupeuden enkeleille huutaa kiitosta ohi squadi-rajojen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

En voi käsittää mikä tässä on vikana, kun kokoajan tulee Arica Harboria mapiksi... Tänään taas ainakin 80% Harboria. Ei ole edes yksi lempikartoistani. Etenkään kun teemana on ollut haulikkoröllin rooli ja motion mine spot-insignioiden ansainta.

Tulipahan ansaittua taas pari hihamerkkiä lisää:cool: Meinasi kyllä vähän puutua tuohon Squad motion mine spot assistiin, kun oma squadi oli aika usein jossain aivan muualla, kuin missä toiminta... Ette ikinä arvaa missä;)

Surkeinta meno oli vikassa matsissa mistä tavoitteena oli enää kaksi puttuva Squad motion mine spot assistia. Mappi oli se isla-mikälie. Pari kertaa joutui oikeen tarkistamaan, että montako pelaajaa hyökkääjällä on kun oli niin pirun hiljaista kakkos basessa. Sai oikeen odotella, että koska sieltä seuraava tulee vierailulle. Vaikea arvata montako hyökkääjän pelaaja istui puskissa koko matsin ajan:)

Mutta noin muuten voin kyllä suositella röllin pelaamista etulinjassa haulikon tai muun kätevän pislan kanssa. Tuntuu olevan joukkueelle aika paljon apuja kun heittelee ahkerasti motion sensoria hotspotteihin. Random peliseurassa noilla sensoreilla pystyy välillä keskittämään oman joukkueensa toimintaa puolustaessa, kun k/d jampat ja muut jantterit juoksevat kuola suunpielestä valuen kohti punaisia kolmioita. Sivuvaikutuksena saattaa olla jopa puolustuserän voitto.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Voisiko joku kertoa mikä sinko tehoaa parhaiten mihinkin, eli millä metsästätte koptereita ja millä taas tankkeja? Entä mistä löydätte tietoja aseista sun muista, eli paljon tulee damagea yhdellä osumalla jne.

Moneen kertaan jo mainittuja linkkejä ketjussa, mutta esim:
Bad Company 2 | DenKirson on Xanga
http://i1024.photobucket.com/albums/y306/HeyDen1/BOOM.png


Täytyy tarttua tuohon assaultin savunaattiaiheeseen. Täysin aliarvostettu, mutta hyödyllinen ominaisuus. Itse hämmästelin hetken että mitäs tällä nyt tekee, mutta rushissahan tuo olisi loistava apu. Täytyypä alkaa hiomaan omaan pelitaktiikkaan mukaan, normi naatinheitintä kun kuitenkin suht vähän tulee käytettyä...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Siis mitä ihmettä - Pelissä, kun valitset engineerillä Carl Gustavin, on sen tiedoissa, että se on ainoa tracer dart- ohjautuva sinko. Kuitenkin tuossa em. nettisivun damagekäppyröissä mainitaan, että RPG-7 on ainoa dart-ohjautuva, jonka tiedoissa taas ei tracerista puhuta mitään pelin puolella. Miten nämä nyt menee? Olen kyllä huomannut, ettei Gustav ainakaan helikopterien tracereihin kovin hanakasti hakeudu, kun taas joskus jonkun toisen ampuma singon kuti "harhailee" taivaalla aika pitkään ja hakeutuu kohteeseen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

RPG-7 sekä Kalle Kustaa ovat molemmat "tracer dart-yhteensopivia".

Mites nuo savunaatit, niiden käytöstä ei taida saada minkäänlaisia pojoja (ellei täräytä vihua kuuppaan)?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Niin, kyllähän nuo savunaatitkin räjähtää, mutta räjähdys on paljon vaisumpi. Olen minä double killin silläkin saanut aikaiseksi :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

savuista ei saa pojoja mutta auttaa huomattavasti hyökkääjien etenemistä. Noita savuttajia pitää melkein olla muutama ja savumiehellä pitää olla se extra liivi päällä jotta voi ampua monta savua putkeen.

Helpottaa puolustajilla sniputukseen ja hyökkääjillä laatikoiden räjäyttelyyn.

Kyllä niillä savuillakin tappoja saa. Aika monta tyyppiä tullut ammuttua kun juossut suoraan eteen kun olen ollut ampumassa savua niin sitten olenkin ampunut sillä savulla suoraan päin. Tuossa pitää mielestäni osua suoraan kohti.

Siinä on välillä tullut bugia, ammuin savulla vihua, se lensi taakseppäin joku 6 metriä mutta savua ei tulut ollenkaan, en tiiä nielasiko se sen vai mitä.. :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

savuista ei saa pojoja mutta auttaa huomattavasti hyökkääjien etenemistä.

Asia pihvi.
Kävi vain mielessä josko niistä mahdollisesti olisi saanut rushin puolustuksessa defensive-bonareita, kun pistää savun m-comille ja kaveri teilaa naapurin sinne höyryn keskelle, mutta ilmeisesti ei :p
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itse luulin kans että savujen käytöstä m-conin puolustukseen saa bonareita, mutta loppujen lopuksi huomasin että asia ei näin ole. Yhdessä tapauksessa sain tulenkatkuista palautetta kun nakkelin m-conin eteen savuja, ajatuksena että vihollinen joutuisi tulemaan m-conille savun läpi. Omat hemulit kuitenkin otti herneen nenään kun eivät nähneet ampua. :p Paras olikin siis siirtyä granaatteihin ja nakella niitä puskasta sinne m-con paikalle.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eilen tuli aika unelmarundi Valparaisossa, statsit 68/17 hyökkääjänä ja voitto kotiin. Tais tosin vastapuolen KFN-kavereillakin huidella score neljän tonnin päällä? Ekassa osassa en ikinä saanu sitä Full deck-achievementia.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eilen tuli aika unelmarundi Valparaisossa, statsit 68/17 hyökkääjänä ja voitto kotiin. Tais tosin vastapuolen KFN-kavereillakin huidella score neljän tonnin päällä? Ekassa osassa en ikinä saanu sitä Full deck-achievementia.

Oli kyllä hyvä erä. Minullakin vastapuolella 64/27 ja aseena kokoajan m1 garand. Mikäs tuo full deck on?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mikäs tuo full deck on?

BF:BC1:ssä pelin sisäiset palkinnot koostuivat sellasista "Dog Tag"- trophyista ja pelikorttien mukaan, esim. "Full Deck"= 52 tappoa yhdellä rundilla(52 kortin mukaan) yms.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

BF:BC1:ssä pelin sisäiset palkinnot koostuivat sellasista "Dog Tag"- trophyista ja pelikorttien mukaan, esim. "Full Deck"= 52 tappoa yhdellä rundilla(52 kortin mukaan) yms.

Dog tageja saat puukottamisesta ;D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itse luulin kans että savujen käytöstä m-conin puolustukseen saa bonareita, mutta loppujen lopuksi huomasin että asia ei näin ole. Yhdessä tapauksessa sain tulenkatkuista palautetta kun nakkelin m-conin eteen savuja, ajatuksena että vihollinen joutuisi tulemaan m-conille savun läpi. Omat hemulit kuitenkin otti herneen nenään kun eivät nähneet ampua. :p Paras olikin siis siirtyä granaatteihin ja nakella niitä puskasta sinne m-con paikalle.

Järkevää on ampua siihen hyökkääjien reitille savuja. tai sitten suht lähelle bokseja. Kuitenkin niin, että boksien ja savun väliin jää vielä tilaa jossa näkee kun vihu tulee savusta niin sen voi ampua pois. Puolustettaessa ideana tuossa on suojela itsea snipuilta ja silnä, että hyökkäävä vihu ei näe sua savun läpi rynnätessa laatikolla. Ei ihan realistista mutta toimii aika hyvin monissa kartoissa kunhan puolustajat eivät itse kaikki ole jossain "takana" sniputtamassa. Laatikoiden lähelle passiin, savut hyökkääjien naamalle ja sit napsitaan äijiät jotka rynnii siitä läpi.

Hyökätessä pyrin savuttamaan hyökkäys reittiä ja laatikoiden lähellä se laatikon alue jotta plänttääjää ei nähdä jne. Yhdessä matsissa toisen squadikaverin kanssa savutettiin oikein urakalla ja se hidastaa hyökkäystä. Hyökkääjät ei näe sniputella ja rynnäköijät odottelee savujen hälvenemistä...mitä ei tapahtunut kun ammuuttiin savuja jatkuvalla syötöllä.

Hyökkäyksessä pläntin jälkeen ollaan joskus täytetty se laatikon alue savulla jolloin laatikkoa on suht helppo puolustaa, ampuu savuja ja luoteja laatikolla niin siinä kuolee laatikon purkajat ja niillä on vähän jännempää tulla siihen laatikolle kun ei tiedä mitä siellä on. Samoin laatikon lähellä olevat oman pläntin puolustajat pysyvät paremmin piilossa.

Kantsii kokeilla. Se savu kestää turhan vähän aikaa mutta kun on se extra liivi päällä niin voi ampua 10 putkeen joka riittää jo joksikin aikaa..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt on IlmariNummikin siirtynyt nykyaikaan headsetin muodossa.

Pitäisi varmaan töissäkin alkaa käyttämään tuollaista sankaluuria, niin tottuisi korva tuohon vempeleeseen :p
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

En voi käsittää mikä tässä on vikana, kun kokoajan tulee Arica Harboria mapiksi... Tänään taas ainakin 80% Harboria. Ei ole edes yksi lempikartoistani. Etenkään kun teemana on ollut haulikkoröllin rooli ja motion mine spot-insignioiden ansainta.

Kumpa tulisikin Arica Harbor, ehdottomasti paras kenttä.
Monesti pukkaa vain Isla Inocentes tai Nelson Bay ja Isla Inocentes alkaa viedä voiton huonoimmasta sijasta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kumpa tulisikin Arica Harbor, ehdottomasti paras kenttä.
Monesti pukkaa vain Isla Inocentes tai Nelson Bay ja Isla Inocentes alkaa viedä voiton huonoimmasta sijasta.

Älä nyt, onhan tuolla puukolla mukava romahduttaa taloja ja käyttää kentän ulkopuolisia reittejä oikaisemiseen :D
 
Ylös Bottom