Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eh? Laguna Presa on yksi parhaista rush-mapeista ja Nelson Baykin kohtalainen. Mielipiteitä saa toki olla, mutta jotain rajaa voisi kärjistyksissä käyttää. Lisäksi näitä "orkkis" mappeja on vain neljä, joten voisin hieman kyseenalaistaa halun pelata pelkästään niitä. Voithan toki vaihtaa PSN-nimesi toiseen EA accoon-->problem solved, eikä tarvitse enää kärsiä VIPin eduista.

Ööh? Pelillisesti Laguna Presa ja Nelson Bay on ihan epätasapainossa muihin mappeihin verrattuna, pelimuoto on kummiski "RUSH" eikä mikään camper-strike...Muissa mapeissa on ainaki vauhtia ja vaarallisia tilanteita....ns. a-luokan pelaajat pääsee paremmin oikeuksiin, varsinki HC modessa, ei kai muuta pelimuotoa edes ole? :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ööh? Pelillisesti Laguna Presa ja Nelson Bay on ihan epätasapainossa muihin mappeihin verrattuna, pelimuoto on kummiski "RUSH" eikä mikään camper-strike...Muissa mapeissa on ainaki vauhtia ja vaarallisia tilanteita....ns. a-luokan pelaajat pääsee paremmin oikeuksiin, varsinki HC modessa, ei kai muuta pelimuotoa edes ole? :rolleyes:

Mutta Laguna Presa on hyvällä porukalla yksi parhaista RUSH-mapeista mielestäni, ja kyllä siinäkin kentässä vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittää. Myönnän että harmittavan usein on kukkulat täynnä röllejä, mutta "röllittömässä" servussa loistava kenttä. Eikä Nelson Bay:kään huono ole.

Mielestäni koko pelissä ei ole yhtäkään huonoa kenttää, Laguna Presassa meinaa kyllä olla vielä kokoajan eksyksissä kun ei ole tottunut maisemiin... :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mutta Laguna Presa on hyvällä porukalla yksi parhaista RUSH-mapeista mielestäni, ja kyllä siinäkin kentässä vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittää. Myönnän että harmittavan usein on kukkulat täynnä röllejä, mutta "röllittömässä" servussa loistava kenttä. Eikä Nelson Bay:kään huono ole.

Mielestäni koko pelissä ei ole yhtäkään huonoa kenttää, Laguna Presassa meinaa kyllä olla vielä kokoajan eksyksissä kun ei ole tottunut maisemiin... :D

Noh, ei mua niinkää ne sniput haittaa, ei ne purkaa pommia kummiskaan...istuu tyytyväisenä puskassa 8/2 statseilla ja maiskuttaa suupieliä ihan jokerina :p Eniten haittaa ne "muut" jotka istuu muuten vaan puskissa eikä tee mitään että saatais peliä eteenpäin...Parhaat pelithän on sillon kun meinaa FPS:t tippua Slaystationissa, sillon tietää että on oikeella servulla :)

Oon varmasti ite missannu pahasti jos kerta Presassa on parhaimpia rush pelejä...epäilen :cool:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mielestäni koko pelissä ei ole yhtäkään huonoa kenttää, Laguna Presassa meinaa kyllä olla vielä kokoajan eksyksissä kun ei ole tottunut maisemiin... :D

Pelissä on kyllä yksi huono kenttä, nimittäin se saarikenttä(rush). Yritä nyt puolustaa, kun kukkulat on täynnä snipereita ja saarelle ei kukaan hyökkääjä uskalla kuin helikopterilla. Muuten kyllä pelin kentät ovat timangia, varsinkin tämä uusi Laguna Presa rushina. Rush-muotoisena se on jopa minusta parempi kuin "alkuperäinen" Conquest-muoto.

Niin ja ihan omia mielipiteitä tässä vaan, jokaisella tietenkin on se oma suosikkinsa :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Pelissä on kyllä yksi huono kenttä, nimittäin se saarikenttä(rush). Yritä nyt puolustaa, kun kukkulat on täynnä snipereita ja saarelle ei kukaan hyökkääjä uskalla kuin helikopterilla. Muuten kyllä pelin kentät ovat timangia, varsinkin tämä uusi Laguna Presa rushina. Rush-muotoisena se on jopa minusta parempi kuin "alkuperäinen" Conquest-muoto.

Niin ja ihan omia mielipiteitä tässä vaan, jokaisella tietenkin on se oma suosikkinsa :)

Isla Inocentes, se ensimmäinen base on monesti aika laahaava, väärässä seurassa Nelsonin tasoa mutta kyllä siitä on positiivisia muistoja, varsinki kun saa hindin käsiin niin kyllä se surusta iloks muuttuu...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Pelillisesti Laguna Presa ja Nelson Bay on ihan epätasapainossa muihin mappeihin verrattuna, pelimuoto on kummiski "RUSH" eikä mikään camper-strike...Muissa mapeissa on ainaki vauhtia ja vaarallisia tilanteita....ns. a-luokan pelaajat pääsee paremmin oikeuksiin, varsinki HC modessa, ei kai muuta pelimuotoa edes ole? :rolleyes:
Eli valitat cämppäämisestä, mutta pelaat HC:ta, jossa kämppimistä suositaan puuttavan killcamin, puutteellisen spottaamisen ja suuremman damagen muodossa? Hienoa.

Laguna Presa on yksi pelin vapaamuotoisimpia Rush-mappeja ja se ei sisällä yhtä paljon pullonkauloja kuin muut mapit, vaan mahdollistaa hyökkääjälle monipuoliset taktiikat ja selkäänkiertämisen mahdollisuuden. Nelson Bay on tiivis inffimappi ja aiheuttaa yleensä herkulliset mähinät. Itseasiassa enemmän olen kämppiä nähnyt Arican ekassa basessa, Islan ekassa basessa, Valdezin lähes joka basessa ja Valparaisossa, jos helot tuhoutuvat.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eli valitat cämppäämisestä, mutta pelaat HC:ta, jossa kämppimistä suositaan puuttavan killcamin, puutteellisen spottaamisen ja suuremman damagen muodossa? Hienoa.

Laguna Presa on yksi pelin vapaamuotoisimpia Rush-mappeja ja se ei sisällä yhtä paljon pullonkauloja kuin muut mapit, vaan mahdollistaa hyökkääjälle monipuoliset taktiikat ja selkäänkiertämisen mahdollisuuden. Nelson Bay on tiivis inffimappi ja aiheuttaa yleensä herkulliset mähinät. Itseasiassa enemmän olen kämppiä nähnyt Arican ekassa basessa, Islan ekassa basessa, Valdezin lähes joka basessa ja Valparaisossa, jos helot tuhoutuvat.

Vai niin...HCssä kyllä tarvitaan pikkusen enemmän peliälyä kuin tavallisessa teräsmies moodissa, joutuu oikeesti miettimään miten meinaa plantata pommin tai vastaavasti puolustaa sitä koska pelaajat ovat keskimäärin parempia. HCssä varsinki RUSH moodi toimii hienosti kun oikeesti rushii, siinä on melko turha olla puolet teamista sniperina. Killcamin takia "a-luokan" pelaajat päsee paremmin näyttään omia vahvuuksia (=tuhota vastustaja) Eikö se oo pelin idea? Mitä spottaamiseen tulee, onpa hienoo tietää tasan tarkkaan missä kaikki vastustajat on, ja kyllä HCssäkin voi spotata mut siihen tarvii vähän squadin ulkopuolella olevien pelaajien peliälyä...

En kyllä ymmärrä miten muka Aricassa, Valdezissa taikka Valparaisossa ei ois noita samoja taktisia juttuja kuin Nelsonissa? Mielikuvituksen puutetta? Jos oikeesti tolta tuntuu niin kannattaa varmaan pelata muutama tunti lisää tota peliä enneku kommentoi taktisesta pelistä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eli valitat cämppäämisestä, mutta pelaat HC:ta, jossa kämppimistä suositaan puuttavan killcamin, puutteellisen spottaamisen ja suuremman damagen muodossa?

Pelimuodoista HC on lähempänä sitä mitä sotapeleiltä haen. Siinä maaston peitteiden hyödyntäminen, sen tuoma yllätyksellisyys ja palkitsevuus tulee olla täysin hyödynnettävissä. Spottaus ei tähän kuulu. Kaiken pitää perustua omiin aistihavaintoihin, tai tiimikavereiden antamiin vihjeisiin vihollisen liikkeistä. Ei satojen metrien päähän loistavaan merkkiin, jonka joku on spämmimällä poiminut tuurilla talteen.

Toinen on tämä Killcam. Puolensa kyllä, kun pakottaa pysymään liikkeellä, mutta miten se palkitsee pelaajaa joka on päässyt hiihtämään vihulaisen selustaan? Paljastut heti ensimmäisen tapon jälkeen, kun HC:ssa vihulaiset joutuvat itse päättelemään mistä laukaus tuli.

Parasta Modern Warfare 2:ssa oli sen normaali-pelimuodon lähentyminen edellisen HC:ta. Kyllä pitää kaatua jo muutamasta osumasta. Tämä pelote pistää myös liikkumaan toisella tavalla, yrittämään ihan uudella vaihteella kun armon mahdollisuutta ei tule.

Ei kannata vetää johtopäätöksiä näiden puskasurkimusten perusteella. He pelaavat samalla tavalla pelimuodoista riippumatta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Vai niin...HCssä kyllä tarvitaan pikkusen enemmän peliälyä kuin tavallisessa teräsmies moodissa, joutuu oikeesti miettimään miten meinaa plantata pommin tai vastaavasti puolustaa sitä koska pelaajat ovat keskimäärin parempia. HCssä varsinki RUSH moodi toimii hienosti kun oikeesti rushii, siinä on melko turha olla puolet teamista sniperina. Killcamin takia "a-luokan" pelaajat päsee paremmin näyttään omia vahvuuksia (=tuhota vastustaja) Eikö se oo pelin idea? Mitä spottaamiseen tulee, onpa hienoo tietää tasan tarkkaan missä kaikki vastustajat on, ja kyllä HCssäkin voi spotata mut siihen tarvii vähän squadin ulkopuolella olevien pelaajien peliälyä...

Aika iso yleistys, anteeksi vain. Itsekkin pelaan kyllä 99,5% HC-muotoa, mutta että siellä pelaajat olisivat parempia? Perustuu mihin?

Ja itsehän sen sanoit, turha on olla puolet joukkueesta reconina, mutta valitettavan usein näin on. Koska snipu-istuminen on rutkasti helpompaa HC-muodossa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Aika iso yleistys, anteeksi vain. Itsekkin pelaan kyllä 99,5% HC-muotoa, mutta että siellä pelaajat olisivat parempia? Perustuu mihin?

Ja itsehän sen sanoit, turha on olla puolet joukkueesta reconina, mutta valitettavan usein näin on. Koska snipu-istuminen on rutkasti helpompaa HC-muodossa.

Perustuu mihin? No ihan siihen että pelillisesti parempi pelaaja saa yksillöllisesti enemmän aikaan, etkö muka ole huomannut? Siks ne pelaa HCtä ku ei oo aina punanen pilkku pään päällä ja vapaammat kädet noin muutenki...Kyllä siellä korjataan tankkia, annetaan medpäkkejä ym. omasta mielestäni ainaki tehokkaammin toimii niin sanottu kokonaisuus mikä viittaa kyl pahasti siihen että pelaajat ois parempia keskimäärin.

Ja mitä noihin snipereihin tulee niin semmonen perus santeri on kyllä aika helppo löytää omasta piilostaan HCssä, mutta oikeesti taitava lintubongari on kyl astetta vittumaisempi, mikä on ihan hyvä asia seki, tavallaan :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

HCssä varsinki RUSH moodi toimii hienosti kun oikeesti rushii, siinä on melko turha olla puolet teamista sniperina.
Täytyy toki huomauttaa, että keskustelemme nimenomaan Laguna Presan ja Nelson Bayn väitetystä cämper-painotteisuudesta, joka perustuu nimenomaan sinun, HC-pelaajan, näkemykseen. Minä, normin pelaaja, taasen en ole huomannut kyseisissä mapeissa merkittävää cämppimistä, jonka ajattelin mahdollisesti johtuvan pelimuodosta, koska toiseksi selitykseksi jää melko epäselvästi "tuuri peliseuran valinnassa ja muut satunnaisuudet". Väitteesi puhuvat jotakuinkin ristiin.

Killcamin takia "a-luokan" pelaajat päsee paremmin näyttään omia vahvuuksia (=tuhota vastustaja) Eikö se oo pelin idea?
Jos hyvä pelaaja väittämäsi mukaan liikkuu, rushii eikä kämppää puskassa, millä tavoin killcam estää tätä pelaajaa toteuttamasta vahvuuksiaan? Selvää taas on millä tavoin killcamin puuttuminen hyödyntää puskassa istuvaa, passiivista pelaajaa.

En kyllä ymmärrä miten muka Aricassa, Valdezissa taikka Valparaisossa ei ois noita samoja taktisia juttuja kuin Nelsonissa? Mielikuvituksen puutetta? Jos oikeesti tolta tuntuu niin kannattaa varmaan pelata muutama tunti lisää tota peliä enneku kommentoi taktisesta pelistä.
Sen sijaan että menet heti henkilökohtaisuuksiin, voisit lukea viestini, jossa taktiikoiden kohdalla puhuttiin Presasta, ei Nelsonista. Presan suurempi liikkumatila taasen ei ole oma mielipiteeni, vaan faktuaalinen tosiasia, joka selviää yksinkertaisesti tutkimalla vaikka Ultimate Prestigen pelikarttoja (tosin täytyy huomauttaa, että osa UP:n kartoista on vanhoja, yleensä karttoja on tiukennettu retail-versioon nähden, jolloin vertailu on hankalampaa).

--

Mut hei, jos olet(te) sitä mieltä, ettei syy ollut HC:ssa niin se on sitten niin. Ei minulla ole riittävästi asiasta kokemusta, jotta voisin syvällä rintaäänellä röyhistellä. Hypoteesini vain perustui HC-pelaajan kämppivalitteluihin, jota (=kämppiä) en ole omissa (normi)peleissäni kokenut. Oman kokemukseni mukaan VIP-mapit ovat oikein mukavia lisäyksiä pelin valikoimaan, eivätkä ne ole missään nimessä "paskaa", kuten alkuperäinen keskustelunaloitus kuului. Jos jollakulla on päinvastaisia kokemuksia kuin minulla, eikä syy ole pelimuodossa, niin en tiedä missä syy on. Huonossa tuurissa? Mappia en jokatapauksessa syyttäisi, kun kerran positiivisia kokemuksiakin monilta löytyy. Alkuperäiselle kysyjälle ja kaikilla muille suosittelen ehdottomasti VIP-koodin hankintaa pelin vähäistä mappivalikoimaa kompensoimaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kieltämättä ikävää sävyä osalla keskustelijoista. Pisti oikein silimään. Kyseessä on kuitenkin vain peli.
.......muuuutta koska meistä suurin osa rakastaa pelaamista niin kai ne tunteet pinnassa on :D

Hc tai normi, ei väliä. Jos tiimi on hyvä se on hyvä. Mielestäni pelistä heijastuupi sellainen kuva, että normi on ollut se mistä on lähdetty ja HC on vain riisutumpi muoto.
Harmittavasti esim. reconin tutkapallolla ei tee mitään HC:ssa (tai saa niistä tapoista spottausbonukset vaikkei se millään tavalla tiimiä hyödytäkkään) vai osaako joku opastaa? Kuuluuko se piippaus vain kun pallon lähellä on vihollisia vai piippaileeko se koko ajan?

Pistin tuossa merkille sellaisen erikoisuuden, että HC:ssa ei ajoneuvoja käytetä niin mieleellään. Tai sitten vastapuolelle on sattunut ajoneuvokammoinen porukka. Vast'ikkään Arican kakkosbasea kohti höökivä porukka ei ajanut basestaan ulos kertaakaan!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Täytyy toki huomauttaa, että keskustelemme nimenomaan Laguna Presan ja Nelson Bayn väitetystä cämper-painotteisuudesta, joka perustuu nimenomaan sinun, HC-pelaajan, näkemykseen. Minä, normin pelaaja, taasen en ole huomannut kyseisissä mapeissa merkittävää cämppimistä, jonka ajattelin mahdollisesti johtuvan pelimuodosta, koska toiseksi selitykseksi jää melko epäselvästi "tuuri peliseuran valinnassa ja muut satunnaisuudet". Väitteesi puhuvat jotakuinkin ristiin.

Ootko edes kokeillut HCtä?


Jos hyvä pelaaja väittämäsi mukaan liikkuu, rushii eikä kämppää puskassa, millä tavoin killcam estää tätä pelaajaa toteuttamasta vahvuuksiaan? Selvää taas on millä tavoin killcamin puuttuminen hyödyntää puskassa istuvaa, passiivista pelaajaa.

Ehm...? pffffffffffff :)


Sen sijaan että menet heti henkilökohtaisuuksiin, voisit lukea viestini, jossa taktiikoiden kohdalla puhuttiin Presasta, ei Nelsonista. Presan suurempi liikkumatila taasen ei ole oma mielipiteeni, vaan faktuaalinen tosiasia, joka selviää yksinkertaisesti tutkimalla vaikka Ultimate Prestigen pelikarttoja.

No esim Presa on yhtä pusikkoa koko kenttä, se on pelillisesti ihan kaaosta ku siellä rupee rämpiin, ainaki mun mielestä. Nelson Bay, sama juttu, täys kaaos, pitää pyöriä ku puolukka pillussa, joka paikasta tulee, edestä ja takaa niinku jossain vankilasarja OZissa...ei mitään järkee...

Anteeks jos loukkasin, dont worry, im from the internet....;)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Muokkasin viestini loppuun melko oleellisen keskustelun lopetuksen, mutta koska väliin tuli parikin viestiä, niin nostetaan tällä viestillä tuo muokkaukseni paremmin näkyville.

Ootko edes kokeillut HCtä?
Kyllä, mutta paljoa en ole sitä pelannut. En tykännyt.

Tässä vaiheessa keskustelu on kuitenkin jo hakoteilla, suurelta osin omasta syystäni, enkä usko että HC:n ja normin vertailu foorumilla tuottaisi mitään hyvää.

Ehm...? pffffffffffff :)
En ymmärrä kysymystä, joten vastaan palmu.


No esim Presa on yhtä pusikkoa koko kenttä, se on pelillisesti ihan kaaosta ku siellä rupee rämpiin, ainaki mun mielestä. Nelson Bay, sama juttu, täys kaaos, pitää pyöriä ku puolukka pillussa, joka paikasta tulee, edestä ja takaa niinku jossain vankilasarja OZissa...ei mitään järkee...
Nelsonista en tuota allekirjoita. Oman kokemukseni mukaan siinä on suht selkeät rintamalinjat, kuten muissakin Rush-mapeissa. Presassa, kuten sanottua, on mahdollisuus myös melko vapaaseen kiertämiseen ja sen myötä molemminpuoliseen sekaannukseen, mutta muiden Rush-mappien lineaarisuuden seassa pidän tätä positiivisena poikkeuksena. Eivät kaikki mapit voi olla samanlaisia.

Kielikuvista plussaa.

Anteeks jos loukkasin, dont worry, im from the internet....;)
Et suinkaan. Siis loukannut. Kotipaikkaasi en kyseenalaista, koska tietänet itse paremmin.

--

Hymiöillekin on viestissä pari paikkaa, mutta ei kuulu tapoihini silloin kun puhutaan asiaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

"A-luokan pelurit pelaa hc:tä ja siel on parempi taso!" uskoo kuka tahtoo. Pelin taso vaihtelee molemmilla puolilla ihan samanlailla. A-luokan pelaajat??? Kuka ne on määritelly? Jos pärjää hc:lla ei se tee kenestäkään vielä a-luokan pelaajaa. Jos tommosia pirun a-luokan pelaajia yleensä on niin ne ownaa molemmilla muodoilla, kaikilla kiteillä tarpeen mukaan!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

"A-luokan pelurit pelaa hc:tä ja siel on parempi taso!" uskoo kuka tahtoo. Pelin taso vaihtelee molemmilla puolilla ihan samanlailla. A-luokan pelaajat??? Kuka ne on määritelly? Jos pärjää hc:lla ei se tee kenestäkään vielä a-luokan pelaajaa. Jos tommosia pirun a-luokan pelaajia yleensä on niin ne ownaa molemmilla muodoilla, kaikilla kiteillä tarpeen mukaan!

Tottaki molemmilla modeilla ja kaikilla kiteillä? chiis, mitä sitten luulit?...mutta omasta mielestäni HC sopii paremmin ns. a-luokan pelaajille. Siitä vaan saa enemmän irti...vaikea selittää joka kohtaa mutta kai täällä muitaki HC pelaajia on löytyy jotka varmasti yhtyy mun argumentteihin?

Jos jos et tiedä mikä on ns. a-luokan pelaaja niin todennäköisesti itse et ainakaan ole.

Voin vielä selventää tähän loppuun mikä se on,
-Vahvistaa selvästi omaa puolta.
-Frägäämisen lisäks hanttihommia, korjaa, healaa, jakaa panoksia. Tilanteiden mukaan.
-Tuhoo isoimmat uhat, tankit, kopterit....napsii sniput pois.
-Mappi tappio kirpasee :cool:

eli lyhyesti, omaa hyvän peliälyn? Mutta ei sotaa voiteta yksin, tarvii siinä koko squadin että ruletti pyörii...teamplay on tärkeintä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Siitä vaan saa enemmän irti...vaikea selittää joka kohtaa mutta kai täällä muitaki HC pelaajia on löytyy jotka varmasti yhtyy mun argumentteihin?

En lähtisi erottelemaan kansaa a- ja b-luokan pelaajiin sen mukaan, kumpaa pelimuotoa suosii. Riittää kun siellä omasta suosikista löytyy riittävästi hyviä pelaajia joiden kanssa jakaa tätä elämyspakettia.

Molempia pelataan. Seura ratkaisee.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

En lähtisi erottelemaan kansaa a- ja b-luokan pelaajiin sen mukaan, kumpaa pelimuotoa suosii. Riittää kun siellä omasta suosikista löytyy riittävästi hyviä pelaajia joiden kanssa jakaa tätä elämyspakettia.

Molempia pelataan. Seura ratkaisee.

Kyllä tavallisessa modessaki on hyviä pelaajia, jos joku on ymmärtäny että ei ole niin on ymmärtäny väärin ainaki mun jutut mitä oon tuonnu esille.

Seura on tärkeintä, mutta se jos omassa squadissa on 4, niin sinne mahtuu kyllä 8 jotka ei välttämättä ihan täysillä käy... :) Joskus se haittaa pahasti ja joskus ei...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Edelleen, mitkä ihmeen a-luokan pelaajat? Mikä tekee niistä pelaajista parempia hc:lla? Suoraan sanottuna hc:lla on helpompi aktiivisen pelaajan dominoida kuin normissa. Joten voimmeko lopettaa tämän a-luokan jauhamisen tähän? Tiedän että jos tätä keskustelua jatkan saan taas korttia. Ehkä se kertoo kaiken mitä olen tästä a-luokan hännän-nostelusta mieltä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mikäs tää skill levelin lasku olikaan? Lävähti vain ruutuun, että skill level putoaa ja iso punainen nolla tekstin päällä. Menin tarkistamaan skill levelin my statseista, niin 129 oli lukemat, mutta ennen sitä muistaakseni lähemmäs 200. Bugi?
 
Ylös Bottom