Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tulipa tossa viikonloppuna pelailtua yksinpeli läpi. Kaikki codit veteraanilla läpi pelanneena täytyy kyllä todeta, että tämä peli hardilla oli lähinnä piknikki :) Kaveriporukassa mikkien kanssa nettipeli on kyllä parhautta parhaimmillaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

On kyllä loistava peli. Paras FPS-peli mitä itse on tullut pelattua. MW2:seen tuli kyllästyttyä aika nopeasti, koska se toisti niin paljon itseään sekä edellistä osaansa. Itse en pelannut demoa lukuunottamatta BC1:stä lainkaan, joten ehkä siitäkin syystä tämän tuntuu niin tuoreelta ja innostavalta. Varsinkin ajoneuvot tuovat peliin aivan uuden ulottuvuuden. Myös eri sotilasluokat antavat peliin oman taktillisen ja vaihtelevan aspektin. Tähän kun lisätään aivan loistava audiovisuaalinen puoli, niin kasassa on erittäin viihdyttävä ja koukuttava pelikokemus.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itekkin sain kaiken avattua eilen. n.29h siin meni ja melkeen 24lvl(rank). puuttuu vaan se veteran ase jonka saa vaan jos omistaa jonkun aikaisemman BF :(
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Serverit meni juuri alas (12:10), joten tuntiin ei moninpelistä tarvitse haaveilla.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko kellään kokemusta milloin nuo monipelin eri classien magnum luodit tulevat?
Ovatko mahdollisesti niitä viimeisiä unlockkeja eri classeissa???
:confused:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ovatko mahdollisesti niitä viimeisiä unlockkeja eri classeissa???
Ne viimeiset unlockit classeissa ymmärtääkseni parantavat vain aseiden tarkkuutta eivätkä vahinkoa.
Edit: Marksman trainingejahan ne nimeltäänkin ovat.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jaa.. Mitäköhän tähän sanois. :rolleyes:
BAD COMPANY 2


Modern Warfare 2
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kai tuo Map Pack 1 tulee myyntiin ihan oikealla rahalla jossain vaiheessa? Tällä hetkellä sitä ei saa ostettua vaan vaatii sen koodin. Jos sitä ei saa ostettua, niin alan boikotoimaan kaikkia EA:n pelejä tästä lähtien. Ei herranjumala, ensin ostan pelin ja sitten veljeni sattuu käyttämään latauskoodin, jonka jälkeen minä en saa enää näitä "VIP" etuja itselleni! Ymmärrän, että tämä sota käytettyjä pelejä vastaan on vasta alkutekijöissä, mutta ei hemmetti että pistää ärsyttämään.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kai tuo Map Pack 1 tulee myyntiin ihan oikealla rahalla jossain vaiheessa?
Ennen julkaisua sanottiin, että tuon VIP-statuksen voi ostaa 1200 pisteellä (~12-13 euroa). Vielä tuota mahdollisuutta ei ole, mutta eiköhän se sieltä tule.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jaahas.. Kuinka ollakkaan, pleikkari tais nyt sanoa itsensä irti. Vähän reilun kuukauden verran se jakso porskuttaa kun YLOD fixattiin mutta nyt taitaa sama kohtalo toistua.. Taitaa uuden konsolin osto olla edessä. Ei helkkari kun ekaa kertaa tällä viikolla pääsee tykittää ni sitte alkaa ongelmatki.
Oli hyvät suomisquadit sun muut saatu kasaa ja pipipipiiip sammuu ja punanen valo vilkkuu. Kyseinen oire oli viimeksikin merkki tulevasta YLOD;ista.

Katotaa nyt milt viikonloppu näyttää mut naxertaa tämmönen. Oon niin jääny muutenkin jälkee ku kaverit vetelee yli 20rankeis ja mä vast kai 12/13 tasolla. Hitaasti ja varmasti...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kai tuo Map Pack 1 tulee myyntiin ihan oikealla rahalla jossain vaiheessa? Tällä hetkellä sitä ei saa ostettua vaan vaatii sen koodin.

Miten tuon koodin puute sitten näkyy käytännössä? Heittää takaisin alkuvalikkoon kun tulisi kenttä jota koodittomalla ei ole?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Miten tuon koodin puute sitten näkyy käytännössä? Heittää takaisin alkuvalikkoon kun tulisi kenttä jota koodittomalla ei ole?

Juuri näin. Monet Suomi-squadit on menetetty kun tulee ruutuun teksti: "You are not eligible to this match" tms. Ja nyt siis pitää maksaa 12 euroa lisää pelistä, joka on ollut minun hallussani julkaisupäivästä asti. Aivan uskomatonta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Miten tuon koodin puute sitten näkyy käytännössä? Heittää takaisin alkuvalikkoon kun tulisi kenttä jota koodittomalla ei ole?

Juurikin noin taisi tehdä. Meikän mielestä tosin nämä kaksi ensimmäistä Vip karttaa on pelin huonoimpia, erityisesti tuo Nelson bay. Eikä laguna juuri parempi ole. Ei vaan nappaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitenkäs tuon ennakkovaraajanedun aseen AKS74U saa käyttöön tuolla koodilla kun ei tule mitään popup ikkunaa?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Juurikin noin taisi tehdä. Meikän mielestä tosin nämä kaksi ensimmäistä Vip karttaa on pelin huonoimpia, erityisesti tuo Nelson bay. Eikä laguna juuri parempi ole. Ei vaan nappaa.

Itse taas olen eri mieltä. Nelson Bay on sopivaa vaihtelua tankkien ja sniperien ristitulesta metsän siimekseen.:rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Nelson Bay olisi muuten hyvä kartta, muta se on liian valoinen, joten siinä menee se yö efekti aivan hukkaan. Ja jos se olisi pimeämpi, niin ei näkisi mitään.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Pitikös sen storepäivityksen tulla tänään? Meinaan siis niitä uniformuja ja ase-camoja(?).
Itselläni ainakin jo store päivittynyt eikä mitään Battlefield: Bad Company 2 dlc:tä löydy
 
Ylös Bottom