Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitään neuvoja tuon Demolition Man (20 destruction 2.0 tappoa) trophyn saamiseksi?

Oon kokeillu mortarin spämmäämistä nelson bayssa, (nelson bayssa siksi, että kaikki boxit ovat talojen sisällä) oon kokeillu conquestissa C4:sella talojen räjäytystä. Vaan omia kuollu siinäkin. Mikä olis helpoin tapa saada noita tappoja? :cool:

En itse ainakaan ole mitään helppoa tapaa löytänyt, sen kun vaan ammuskelen taloja esim. tankilla tai mortarilla rikki, silloin tällöin sieltä tulee se tappo. Harmittavan usein vaan ne vihut kuolee jo siihen räjähdykseen. Onhan noita vissiin jo joku 13 kertynyt, kyllä se trophy sieltä kilahtaa, hitaasti mutta varmasti :p
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

En itse ainakaan ole mitään helppoa tapaa löytänyt, sen kun vaan ammuskelen taloja esim. tankilla tai mortarilla rikki, silloin tällöin sieltä tulee se tappo. Harmittavan usein vaan ne vihut kuolee jo siihen räjähdykseen. Onhan noita vissiin jo joku 13 kertynyt, kyllä se trophy sieltä kilahtaa, hitaasti mutta varmasti :p

Juu, mistä noi tapot näkis? Stats-o-maticista en oo löytänyt mistä noi demolish tapot näkis.

E: löysin! 3 Tappoa vaan =/ Menee varmaan viis vuotta noita 20 metsästäessä, no okei, ei ehkä viittä, ehkä neljä. -.-
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

On se niin mukava aina silloin tällöin kun sattuu peliin joku saakelin termiitti joka nappaa joka kopterin ja tuhoaa ne pelleilemällä jo lähtöpaikalle, ampuu omia tahallaan ja muutenkaan eivät osallistu peliin vaan hölmöilevät lähtöpaikalla. pilaavat herkästi koko erän muidenkin osalta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tere!
Onko kellään samaa ongelmaa kun mulla, joka kerta kun aloitan multiplayerin niin n.2 ensimmäistä rundia en koskaan pääse loppuun vaan tipun pelistä pois. Sen jälkeen pystyn pelaan ilman serveristä putoamista.

Alkaa vaan niin vituttaan jos on hyvä rundi menossa niin eiköhän se perkele nakkaa ulos. Se vaan ihmetyttää että se on vain pari ekaa rundia.

Ja toinen ongelma on että on yksi kaveri minkä kanssa ei onnistu lobbyssä squadiin invitet, mutta jos toinen on jo pelissä niin ei mitään ongelmaa. Sama ongelma oli BF 1943:ssa.

Ei voi muutako ihmetellä!!!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitään neuvoja tuon Demolition Man (20 destruction 2.0 tappoa) trophyn saamiseksi?

Oon kokeillu mortarin spämmäämistä nelson bayssa, (nelson bayssa siksi, että kaikki boxit ovat talojen sisällä) oon kokeillu conquestissa C4:sella talojen räjäytystä. Vaan omia kuollu siinäkin. Mikä olis helpoin tapa saada noita tappoja? :cool:
Ehkä ei pitäisi sanoa tätä, mutta sanompas kumminkin. Tuon trophyn voi saada myös teamkilleillä... En ole itse saanut, mutta olen kuullut monesta suunnasta. En suosittele muuten kuin kaverien kanssa tällä tavalla hankkimista, voi tulla spämmiä omaan inboxiin. :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ehkä ei pitäisi sanoa tätä, mutta sanompas kumminkin. Tuon trophyn voi saada myös teamkilleillä... En ole itse saanut, mutta olen kuullut monesta suunnasta. En suosittele muuten kuin kaverien kanssa tällä tavalla hankkimista, voi tulla spämmiä omaan inboxiin. :rolleyes:

Aijaa, no sittenhän se oli vaan hyvä juttu sinänsä että tuli kaks destruction 2.0 teamkilliä vahingossa kun noita yritin :rolleyes:

E: Mielummin kyllä vihollisia koitan tappaa :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Aijaa, no sittenhän se oli vaan hyvä juttu sinänsä että tuli kaks destruction 2.0 teamkilliä vahingossa kun noita yritin :rolleyes:

E: Mielummin kyllä vihollisia koitan tappaa :D

Itelläkin tuli yhdestä talosta samantien 4 teamkilliä, kun tavoitteena oli vaan suojata m-comia. M-comi lähti, mutta niin lähti 1/3 omasta tiimistäkin. Ups...

Olenkin päättänyt hankkia tuon mortari-insignian lähinnä random-matseissa joka on puskaröllien riivaama. Etenkin Isla Inocentesin ekassa basessa saaren mortarointi tuottaa aika hyvällä prosentilla tappoja mortarilla. Eilen kämppäsin kiikareiden kanssa 7 (seitsemän!) muun röllin kanssa. Yllättäen ei sitä matsia voitettu.

Muuten mortari on kyllä aika turha loppupeleissä mielestäni. Tankitkin lähtee tehokkaammin singolla, jos kuski on tietoinen siitä mitä tekee eikä jää yhteen paikkaa losauttelemaan minuutiksi.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Helpoin tapa on ottaa tankki alle jossain mapissa missä paljon taloja, esim. Arica Harborin tokat boxit.
Sitten vaan parkeeraat jonnekin hieman kauemmaksi ja annat tulitukea. Tankilla ne talot sortuu kaikista nopeiten ;)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

On muuten järkyttävä mappi tuo Isla Innocentes. Vähintään 2/3 tiimeistä on snipuja koko ajan.
Ok, se nyt on suosittua kaikkialla, mutta täällä saa olla onnellinen, jos joutuu jonkin muun tappamaksi.

No sen nyt vielä jotenkin voisi kestää, mutta viimeiset boksit ovat hyökkääjille kyllä uskomatonta tervanjuontia. Parilla niistä kiinteistä konekivääreistä voi melkein kokonaan pitää sen pienen pullonkaulan tukossa. Jos joku onnellinen pääsee edes sen mäen alas (harvinaista), niin eiköhän sieltä kohta poksahda sniperin luoti päähän.

Kaikista pahin epäkohta on se kopteri. Jos siellä on yksikin osaava lentäjä pitämässä sitä laitetta taivaalla ja kuka tahansa perusjamppa tykittämässä sillä aseella, niin attackereilla ei ole mitään saumaa, koska minkäänlaisia keinoja tiputtaa sitä mi-24:sta ei ole heille suotu.

-Mutta sainpahan tänään yhden tapon liu`uttamalla vesiskootterin jonkun rannalla rölleilleen kaverin päälle- :cool:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kaikista pahin epäkohta on se kopteri. Jos siellä on yksikin osaava lentäjä pitämässä sitä laitetta taivaalla ja kuka tahansa perusjamppa tykittämässä sillä aseella, niin attackereilla ei ole mitään saumaa, koska minkäänlaisia keinoja tiputtaa sitä mi-24:sta ei ole heille suotu.


Tuo on kyllä niin totta. Melkeinpä joka matsi tullu hävittyä/voitettua tuon helikopperin ansiosta..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kaikista pahin epäkohta on se kopteri. Jos siellä on yksikin osaava lentäjä pitämässä sitä laitetta taivaalla ja kuka tahansa perusjamppa tykittämässä sillä aseella, niin attackereilla ei ole mitään saumaa, koska minkäänlaisia keinoja tiputtaa sitä mi-24:sta ei ole heille suotu.

Puolustajana Islassa on kyllä lokoisat oltavat. Piileskelee vain betoniseinien takana snipereilta piilossa ja tiputtelee saarelle eksyvät urhot. Sama toisessa basessa. Hyökkääjänä taas vedän samantien röllin päälle ja liityn joukkoon jos näyttää siltä että yli 2/3 päättää auttaa joukkueensa voittoon rohkealla kaukotaistelulla. Tai sitten vaihdan servua. Joskus tälläisessä matsissa olen käynyt virittimässä saaren B-pommin n. 5 kertaa yksin ilman, että kukaan näistä kaukotaistelijoista olisi onnistunut pitämään M-Comin puhtaana räjähdykseen asti. Välillä hieman turhauttaa.

Se heko kyllä tyrehdyttää hyvänkin hyökkäyksen. Joku oli keksinyt, että niitä hekoja voi korjata ilmassa ja harrasti sitä ahkeraan. Yritin ensin puoli erää tiputtaa puolustajille joutuneen kuljetushelikoterin onnistumatta. Toisen puolikkaan yritin tiputtaa tuon mi-24:sen. Tällä kyseisellä hekokuskilla oli niin rauhallinen lentokäsiala, että teoriassa singolla tiputtaminen oli mahdollista. Väisteli kuitenkin kudit ja traserit todella tehokkaasti.

Sillä ohjattavalla ohjuksella sain vihdoinkin n. 16 yrityksen jälkeen alas tuon mi-24:sen. Erä tietenkin hävittiin taas:rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mistähän napista mahtaa aueta laskuvarjo?
Onko UAV:ssa joku muukin ase ku se ohjus?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Minkä takia helikopteria ei voi enää korjata lennossa? Aiemminhan tuo oli mahdollista, mutta ei enää :confused:

Mistähän napista mahtaa aueta laskuvarjo?
Onko UAV:ssa joku muukin ase ku se ohjus?

Olikohan se X.

Uav:ssä on konekivääri kunhan otat luokaksi V Alt
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ehkä ei pitäisi sanoa tätä, mutta sanompas kumminkin. Tuon trophyn voi saada myös teamkilleillä... En ole itse saanut, mutta olen kuullut monesta suunnasta. En suosittele muuten kuin kaverien kanssa tällä tavalla hankkimista, voi tulla spämmiä omaan inboxiin. :rolleyes:
Ei ole totta! Vain vihollisia tappamalla tuon voi saada.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tuon 20 destruction killiä saa ihmeen helposti siinä pimeässä rush talvi mapissa(en muista nimeä) attackerinä laittamalla mortateita niihin ensimmäisiin taloihin ja defenderinä c4:llä. C4:t räjäyttää silloin, kun ketään omaa ei ole talossa ja pommi on asetettu laatikkoon.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tulipahan tänään oikein huolella turpaan yhellä rundilla siinä viidakko mapissa.Pelin alku oli kyllä aika tasainen hetken sen jälkeen oli siten sellaista et pääsit peliin mukaan niin kuolit samantien tuli meinaan ihan joka ilmasuunnasta luotia oli missä vaan niin kuolit lähes samantien.Oli sellanen harvinaisuus mun kohalla et oli 4 nemesistä mulla lopussa.Pelin päätytyyä oli sit mulla 36kuolemaa sekä tappoja oli vaan 9 ja toisella puolella sit 4 parhaalla oli pisteet yli 5000 ja parhallaa tais olla jo yli 6000 jopa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

defenderinä c4:llä. C4:t räjäyttää silloin, kun ketään omaa ei ole talossa ja pommi on asetettu laatikkoon.

Eikös sun tehtävä ole purkaa se pommi eikä tuhota sitä???

Jotain vastaavaa kirottiin lauantai-iltana, tosin tää ääliö yritti vissiin vaan tappoja saada c4:lla laatikon vierestä...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

On mahdollista, tosin vain matkustajana Blackhawkissa.

Mielestäni myös Hindin matkustaja pystyy korjaamaan. Eli se kolmas siellä luukussa. Ainakin näin sellaista yritettävän singon tähtäimen läpi.

Tuli muuten ensimmäistä kertaa vastaan medic, jota oli yhtä vaikea sietää kuin puskarölliä. Tämä oli puskamedic. Aina jossain kauimmaisessa nurkassa kartaa, yksin, räiskimässä LMG:llä kun minä yritän vain valloittaa maailman. Huomattavasti vaikeampi päästä kostamaan kuin perus puskaröllille. Ehkä tässä on seuraava villitys:) Puskat täynnä mediccejä ACOG-sighteilla varustettuna elvyttämässä toisiaan. Sitten alkaisi kaivata jo puskaröllejä takaisin:D Kaippa sitä pitäisi vain kaivautua tiukemmin seiniä vasten.

Kiitoksia illan peleistä asianomaisille.
 
Ylös Bottom