Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eikös tämä vaadi BFBC2:n toimiakseen?
eli halvin tapa päästä pelaamaan on ostaa käytetty BFBC2 ja sit ladata vietnam storesta?
Nythän saa uuden BFBC2:n 29eur joistain kaupoista joten ei tule paha hinta pelille, varsinkin kun siinä tulee vielä koodit ja kaikki... BFBC2:n orkkis jutut ja lisurit.

CDON:ista irtoaa alle 20e ja ehtii luultavasti jouluksi kotiin. Tuolla niitä postikuluja on tosin se 3e.

Battlefield: Bad Company 2 - Playstation 3 - CDON.COM
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

otatte sen mistä tahansa,niin peli on varmasti joka pennin arvoinen,makso se sitte 21,95 € tai 24.22€. :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

En silleen, ettäkö mä sitä tarttisin mutta kun joku sanoi, että tämä on "vähän sama kun BF1943 eli lataa storesta ja pelaa"....niin piti vaan tarkistaa, ettei tämä ole sama vaan tarttee orkkispelin. BF1943:han oli standalone eli toimi ilman mitään peliä...

Eli, niille jotka haaveilee vietnamista, niin tossa tulikin jo monta vinkkiä miten pääsee halvimmillaan pelaa. :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Todella isoja karttoja tullut nyt tuossa viime VIP pack:ssa ja tuossa vietnamissa. Treenaavatkohan tulevaa battlefield 3:ea varten joka tulee myös konsoleille.

Jotenkin on kaivannut vähän isompia karttoja mitä nyt on tähän saakka pelailtu, tietty pelaaja kaivattaisi kentälle enempi.

Isoja karttoja varten todellakin tarvittais enemmän solttuja kentälle. Isoon mäppiin 24 jantteria häviää kummasti, vähintään 32 pelaajaa olis jees, mielummin 64. Mikähän on esteenä, ettei pelaajamääriä voi kasvattaa? Onhan MAG:issäkin 128 yhtäaikaa sotimassa, no onhan se aika ruma kylläkin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Voisivat vähän karsia tuota Frostbyteä ja laittaa enempi jengiä tilalle. voisihan se luoti läpäistä seiniä jne mutta pakkoko siihen on koodata jokin hieno hajoaminen joka pitää sit verkossa vielä kertoa kaikille "et hajos joku räystäs jossakin"...

BF4free beta:sta innostuneena kokeilin PC:llä vanhaa BF2:sta ja ei siinä kaivannut mitään hienoja hajoamisia kun oli äijiä kentällä se 64.

Nyt on BFBC2:ssa niin isoja kenttiä, ainakin qonquest moodissa, että voisi olla enempi jengiä kentällä. Vaikka porukkaa on, on lippujen valtaus vähän sellaista parin äijän sissityötä. Isommalla väellä saisi paremmin puolustettua niitä lippuja, olisi varaa jättää joka lipulle yksi squadi puolustamaan. Nyt ryntäillään ympäri karttaa lipulta lipulle. kun lähdet toista valtaamaan selkäsi takana vallataa sitä mistä lähdit..

Aikoinaan Joint Operationissa taisi olla 128 ja siinä oli jo ammuttavaa kun puolustit jotain lippubunkkeria ja tuli 64 vihua silmille...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Voisivat vähän karsia tuota Frostbyteä ja laittaa enempi jengiä tilalle. voisihan se luoti läpäistä seiniä jne mutta pakkoko siihen on koodata jokin hieno hajoaminen joka pitää sit verkossa vielä kertoa kaikille "et hajos joku räystäs jossakin"........
Pitää ottaa huomioon, että tämä on nyt konsoliversio eikä PC. Varmasti pystyisivät lisäämään squadin tai pari, mutta se saattaisi olla melko haastavaa... Ja eivät nämä mapit nyt niin laajoja ole kuin vanhemmissa BF'ssä (paitsi nämä kaksi MP7 mappia)

Miten voi olla mahdollista, että konkka sujuu 100000x paremmin kuin rush :( Koko ajan tulee kuulaa kalloon, eikä itse oikein pääse hyökkäyksessä pitkälle. Ennen kyllä toimi :rolleyes: Varmaankin joku fiilis pohjainen homma..

E: Oisko jollain tietoa millaisia pinejä ja insignioita Vietnamista löytyy?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Koko päivän ihan innoissani kattonu BC2: Vietnam videoita... Ai että kun on hyvän näköstä ja ne aseet! Varmaan iten tuun käyttämään aika monipuolisesti noita aseita, mutta M21, M16 ja M14 ovat luultavasti mun lemppareita. :cool:

Tässä vähän noista aseista videota niille jotka haluu kattoo:
[video=youtube;LyEpq0FaE1s]http://www.youtube.com/watch?v=LyEpq0FaE1s[/video]


Toivottavasti Santa Claussi tuo PSN -moneytä. :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

ymmärsinkö oikein, että vietnamissa olisi 3 gamemodea & 5 mappia...?

Ja juu täälläkin odotellaan kovasti vietnamia... Heti 22.12 aattelin hommata. Mahtavat fiilikset. Vie kaikki cod pelit mennen tullen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Menee hiukan ohi aiheen, mutta osaisiko joku psn storeen tarkemmin tutustunut kertoa olenko kusessa :eek:

Eli pelaan usa storen accolla ja näpyttelin aikoinani VIP-koodinkin tälle accountille. Nyt tuleva Vietnam lisäosa pitäisi ostaa storesta, mutta käykö minun luottokortti usa-storeen?
Jos ei, niin pystynkö ostamaan Vietnamin euro storesta toisella käyttäjätunnuksella ja asentamaan sen sitten usa-käyttäjällä?

Olipa melkonen kysymys :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt tuleva Vietnam lisäosa pitäisi ostaa storesta, mutta käykö minun luottokortti usa-storeen?
Ei käy.

Jos ei, niin pystynkö ostamaan Vietnamin euro storesta toisella käyttäjätunnuksella ja asentamaan sen sitten usa-käyttäjällä?
Ei pysty.

Lisätietoja voi lukea Store-FAQista.

PS. Minua hieman hämää tuo, että käytit VIP-koodin US-tunnuksellasi. Kaiken järjen mukaan sinulla pitäisi olla silloin myös jenkkiversio itse pelistä. Tarkistapa pelilevystä pelin tuotekoodi ja kerro, onko se BLUS-XXXXX vai jotain muuta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

PS. Minua hieman hämää tuo, että käytit VIP-koodin US-tunnuksellasi. Kaiken järjen mukaan sinulla pitäisi olla silloin myös jenkkiversio itse pelistä. Tarkistapa pelilevystä pelin tuotekoodi ja kerro, onko se BLUS-XXXXX vai jotain muuta.

Levyssä tuotekoodi BLES-xxxxx, eli eurooppa kai?
Itse asiassa aikoinani aloitin vahingossa pelaamaan USA-accountilla. Kaikki pelien mukana tulleet koodit olen tälle aina näpytellyt. Pelit olen ostanut euro-käyttäjällä ja pelannut usalla. Store on USA ja osoite jossain päin Los Angelesia :rolleyes:

Eli sitä joutuu sitten ostamaan VIP-paketin sekä Vietnamin euro-tunnukselle ja aloittamaan levelistä 0.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Viisammat, mitä luulette onnistuuko tuo Vietnam -lisäosan asennus useammelle accolle vai onko tuo sidottu vain omaan accoon? Mielestäni nuo Camoaseet ja vaihtoehtoiset puvut sai latattua toisella accolle.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Pc puolen perusteella ei kannata hirveitä odottaa tästä Vietnamista. Mitään kauhean hyvää palautetta ole tullut kenttäsuunnitteluista, aseista, hitboxeista, seinien läpi voi ampua millä tahansa tuhnulla. No enpä kyllä enää viitsinyt asettaa mitään odotuksia tuon Gran Turismo 5:n flopin jälkeen. Toisaalta tämä lisäosa ei paljoa maksa, joten ei nyt kovin suurta tuhoa tee kenenkään lompakolle vaikka tän ostaisi ja vastineeksi saa huonomman pelin kuin alkuperäinen BC2. Jos pidätte rushissa defenderinä olosta, niin tämä peli on teille suunnattu.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Koko päivän ihan innoissani kattonu BC2: Vietnam videoita... Ai että kun on hyvän näköstä ja ne aseet! Varmaan iten tuun käyttämään aika monipuolisesti noita aseita, mutta M21, M16 ja M14 ovat luultavasti mun lemppareita. :cool:

Tässä vähän noista aseista videota niille jotka haluu kattoo:

Tuli noista pyssyistä mieleen, että voiko jenkeillä pelatessa käyttää AK47:ää ja päin vastoin vietnamilaisilla pelatessa vaikkapa M16:sta?

Viisammat, mitä luulette onnistuuko tuo Vietnam -lisäosan asennus useammelle accolle vai onko tuo sidottu vain omaan accoon? Mielestäni nuo Camoaseet ja vaihtoehtoiset puvut sai latattua toisella accolle.

Tarkoitatko sitä, että ostat ja lataat ensin itse omilla PSN-tunnuksillasi ja sen jälkeen kaverisi lataa sinun PSN-tunnuksilla omaan pleikkariinsa?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Pc puolen perusteella ei kannata hirveitä odottaa tästä Vietnamista. Mitään kauhean hyvää palautetta ole tullut kenttäsuunnitteluista, aseista, hitboxeista, seinien läpi voi ampua millä tahansa tuhnulla. No enpä kyllä enää viitsinyt asettaa mitään odotuksia tuon Gran Turismo 5:n flopin jälkeen. Toisaalta tämä lisäosa ei paljoa maksa, joten ei nyt kovin suurta tuhoa tee kenenkään lompakolle vaikka tän ostaisi ja vastineeksi saa huonomman pelin kuin alkuperäinen BC2. Jos pidätte rushissa defenderinä olosta, niin tämä peli on teille suunnattu.

Eiköhän anneta jokaisen tehdä luoda oma mielipiteensä pelistä keskiviikkona ja jätetään se marina myöhemmäksi.:D
Uskon että ruottin pojat ovat luoneet varmasti pelin, joka on vähintään sen 15€ arvoinen...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Olin unohtanut tämän kokonaan. Tosiaan 15€ tästä ei todellakaan ole paljon jos vertaa blopsin map-packiin joka salettiin saman verran.

Ehdoton hankinta. Tosin vasta illallako tätä pääsee hakkaan? 20.00kö se store päivitty?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko kellään muulla semmosta ongelmaa että kun alotat mapin esim. Valparaison niin sun rank on 0 ja sulla ei oo mitään aseita taikka muuta hyödyllistä saatavilla, ja sitten kun on noin 30min pelannu niin kaikki on kun ennallaan ja sitten kun servun vaihtaa niin taas sama paska uudestaan.
 
Ylös Bottom