Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

@raiden: Kuulostaa ihan normi bäfältä....valitettavasti:(

Jossain vaiheessa bfbc2 oli jopa hauskaa,mutta sen c4@mcom jälkeen myötä homma meni just tuohon suuntaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

kas kummaa, ite ku pelaan suomalaisten kanssa, niin tollasta ei pahemmin tapahdu onneks, yleensä ne on ne muut jotka raiskaa tai sitten istuu pusikossa pyssy käessä ja paskat housussa, mulla nyt ei onneks oo kaverilistalla sellasia jotka harrastaa tuota raisgaamista ja pääosin ite joudun sen kohteeks ennemminki :cool:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tuosta raiskaamisesta sen verran, että; "If you can't beat them, join them."

No ei vaan, läppä :D

En mä ainakaan ole nähnyt tuota toimintaa niissä suomiporukoissa, missä itse olen pelannut. Ehkä pari kertaa joku on päässyt sinne basen takia, kun itse hyökkääjät ovat olleet täysin muualle pusikossa paskat housussa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ostin eilen tän pelin...ja Multiplayeriin ei pääse pelailemaan ilmoittelee että ei löydy pelejä tai serverille ei pääse...Aiheesta oli aiemminkin tuolla, mutta mitä tässä nyt pitäis tehdä? aivan kuolleelta vaikuttaa multiplayer osio...vip koodit ladattu storesta kun käytettynä ostin...voi helvat...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ostin eilen tän pelin...ja Multiplayeriin ei pääse pelailemaan ilmoittelee että ei löydy pelejä tai serverille ei pääse...Aiheesta oli aiemminkin tuolla, mutta mitä tässä nyt pitäis tehdä? aivan kuolleelta vaikuttaa multiplayer osio...vip koodit ladattu storesta kun käytettynä ostin...voi helvat...

Kirjaudu pois PSN-tunnukselta ja kirjaudu takas sitten. Auttanut mulla joka kerta.

noinhan se menee
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ostin eilen tän pelin...ja Multiplayeriin ei pääse pelailemaan ilmoittelee että ei löydy pelejä tai serverille ei pääse...Aiheesta oli aiemminkin tuolla, mutta mitä tässä nyt pitäis tehdä? aivan kuolleelta vaikuttaa multiplayer osio...vip koodit ladattu storesta kun käytettynä ostin...voi helvat...

Minäkin ostin vihdoin ja viimein tämän pelin torstaina. Pelkäsin ettei nettipelissä ole enää pelaajia kun on jo aika vanha peli, mutta hyvin on pelaajia riittäny.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Pelittää iha kohtuullisen hyvin sen huoltokatkoksen jälkeen, mutta ekalla kerralla käynnistäessä tulee miltei aina funktion omaisesti "games not found", ihanniinkuin muodonvuoksi vaan. Ei muuten mutta käynnistämällä pelin uusiksi itselläni joka kerta löytää sitten heti pelin. Ja nyt LOPPU se spanwreippaaminen, rank 30 urpot.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Juu, toimii tuo pelin uudelleen käynnistäminen...hieno peli...Tulee melko hyvin turpiin kun kokemattomana tuolla koetan selviytyä :) mutta ei haittaa tahtia...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Sais nyt Assange maanmiehiltään vähän tietoa nuista serveri ongelmista... Minunkin pitää kirjautua ensiksi ulos verkosta ennen kuin pääsee pelaamaan. Jos valitsen Rush or Conquest ja pääsen vaikkapa rush matsiin ja jos menen pelistä pois ja haluaisin vaihtaa serveriä se heittää aina tuohon samaan servuun mihin meni ensinmäisellä kerralla... Servutkin ovat puolitäysiä (ainakin vienam hc).
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt olen toisen accon Road to Warrant Officer-taipaleella (level 0->22) levelillä 16 ja vaikeimmat ajat ovat edessä jälleen. Assun sekä insinöörin tarvikkeiden ja aseiden avaaminen ei tälläkään kertaa tuottanut vaikeuksia, mutta ensihoitaja sekä kiikariville kyllä. Medicillä peluu tosin näkyy tulostaululla, mutta jotenkin se on vain niin tylsää.

Reaconilla olen käynyt lähinnä lenkillä tankkeja tuhoamassa. Tähän mennessä parisenkynnentä tappoa kiikarikiväärillä ja haulikolla jonkin verran enemmän. Yritin pelata Type88:lla ja noboscopella ennen magnum-ammuksia. Siitä ei tullut jostain syystä oikein mitään. Hitmarkkereita neljä tai viisi eikä kaveria saanut hengiltä. Pitää yrittää uudelleen noilla magnumeilla.

Olen pyrkinyt pelaamaan aseilla pääsääntöisesti rautatähtäimillä, jolloin jää ensimmäinen perkki muulle käyttöön. Toistaiseksi hyviä kokemuksia on XM8:n, M416:sta, Scar-L:n ja Type 88 LMG:n rautatähtäimistä. Muutenkin tuo kiinalainen lämäri on ollut positiivinen yllätys ainakin HC-puolella. Iso lipas on myös plussaa. Punapistettä on tullut käytettyä lähinnä Nelson Bayssa, jossa rautatähtäintä on vaikea, ellei mahdoton nähdä paikkapaikoin. Noboscopea en ole käyttänyt nyt lainkaan lukuunottamatta lyhyttä snipukokeilua.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Suosittelen myös kokeilemaan AEK-971 Vintovkaa. Uskallan jopa väittää, että siinä on pelin paras rautatähtäin ja HC'ssa pudottaa porukkaa tuosta vain :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

^Jep, periaatteessa se on avara, joten näkyvyys ympärille on hyvä, mutta jostain syystä en oikein onnistunut sillä halutulla tavalla. En tiedä tarvitseeko magnumin, mutta pärjäsin heti paremmin vaihtaessani XM8:n. Jotenkin tähtäimen korkeus sai aikaan paljon käsittämättömiä ohi ammuntoja. Mutta mutta... kokeillaan uudelleen magnumien kera.

Ei se sniipperin mutkien avaaminen niin vaikeaa ollutkaan. Onneksi kyseisen classin avausväli on kuitenkin varsin lyhyt. Type88 punapistetähtäimellä etulinjassa ja on tullut jopa tulosta. Olin jopa erikoisen otettu pienestä pinssistä takinliepeeseen. Seuraavaksi pitää ottaa kokeiluun se venäläinen autosnipu.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kuinka porukka on saanut tuota flag defender -pinniä? Oon parhaillaan saanut 8-9 kertaa flag defender pisteet kierroksella mutta pinniä ei oloe näkynyt.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei oo tullu ikinä mieleen että mönkkärillä vois roadkillata jonkun puusta. Tänään kuitenkin kävi jolleki ohrasesti aricassa ku pöräytin menemään ja sattu oleen rölli sopivasti yhessä puussa mikä on siellä jenkkibasen rinteessä. :B
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Hajottaa koko roadkill. Tuntuu, että tyypit on tehty jostain adamantiumista, kun autolla liiskaat 100 km/h tyypin auton ja seinä väliin ja silti ukko vaan porskuttaa ja tietysti tappaa sut siihen paikka, kun oot sitting duck siinä autossa. Pari kertaa annoin anteeksi, mutta kun tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus, niin yritän välttää koko touhua. :)

Oli tuskaa tehdä roadkill jollain hekolla >_>
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Entäs sitten tuo UAV roadkill? Pienen pieni kopteri tiputtaa isoja miehiä tosta noin. 126 roadkilliä sillä vehkeellä mulla muistaakseni. :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Entäs sitten tuo UAV roadkill? Pienen pieni kopteri tiputtaa isoja miehiä tosta noin. 126 roadkilliä sillä vehkeellä mulla muistaakseni. :D

Mä en ole ikinä oikein tajunnut tuota. Toimiiko se ihan niin, että lentää vain UAV:llä tyyppiä päin ja se kuolee vai miten?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mä en ole ikinä oikein tajunnut tuota. Toimiiko se ihan niin, että lentää vain UAV:llä tyyppiä päin ja se kuolee vai miten?
Täydellisessä maailmassa kyllä. xD

Entäs sitten tuo UAV roadkill? Pienen pieni kopteri tiputtaa isoja miehiä tosta noin. 126 roadkilliä sillä vehkeellä mulla muistaakseni. :D
Xiiiit! Mikään muu ei selitä tuota. xD Ite ajattelin päästä helpolla ja UAVattaa tuon "Airkill" -trophyn. Monen epäonnistuneen yrityksen jälkeen lopetin UAVien tuhlaamisen ja keskityin vaan Hellfireen.

Tietysti voin evottaa tämänkin, mutta haluan mielummin syyttää itse peliä, kuin omia roadkill -taitojani. xD
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Hyvä paikka vettä roadkillejä on Harvest dayssä atackerinä. Ekassa basessa ottaa CAVin alle ja ajaa suoraan sinne joen taakse vasemmalle, josta voi löytää jopa useita wookieita kerralla. Sieltä saanut muutamat hyvät roadkillit :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mä en ole ikinä oikein tajunnut tuota. Toimiiko se ihan niin, että lentää vain UAV:llä tyyppiä päin ja se kuolee vai miten?
Lennä loivassa kulmassa kovalla nopeudella hipoen maata, niin pitäis onnistuu. Kyl se taitaa onnistua yhtä hyvin muutenkin, kunhan osuu suunnilleen vatsaan, mutta tuolla tavalla mulle on tullut eniten roadkillejä.
 
Ylös Bottom