Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gortheur
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

GameStopista pysyy näköjään jo ennakkotilaamaan BC2:n , taitaa vain kyllä olla mahdollista rapakon toisella puolella asuville :(. http://www.gamestop.com/Catalog/ProductDetails.aspx?product_id=73883
PS: Onkohan toi jo lopullinen Bad Company 2:n kansi?

En usko. Tai on aika hätäisen näköinen kansi. Ja voihan se poiketa rapakon toisella puolella kun vertaa meidän. Taitaa esim Far Cry 2 kansi olla erilainen muualla.

Mutta innolla odotan ja varmasti ostoon menee. Pitänee laittaa melko äkkiä tilaukseen (ennakkoon) että saa varmasti omansa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

Mitä tuota ykkösen moninpeliä on pelannut niin aika paljon on tullut vastaan asioita jotka eivät omissa silmissä kyllä toimi.

- Ensinnäkin juuri tuo vihollisten jäätävä kestävyys, ties kuinka useasti herra runandgun commando on saanut silpaistua puukolla vaikka olen sitä ennen hutassut puoli lipasta M14:sta hänen rintaansa full-autolla 2m etäisyydeltä. (oikeasti tuollaisessa tilanteessa hän pääsisi keräilemään sisuskalujaan ja mahdollisesti lentäisi selälleen luotien voimasta.)

- Sitten tuo lagi pitää saada helvettiin, vähän väliä tulee jotain warpperi servereitä ja näissä on sitten todella kiva pelata kun snipulla ainoastaan hosti osuu jos hänkään. Jos ei muuten niin rajataan huono yhteyksisiltä pelaajilta mahdollisuus tehdä liian suuria pelejä. Ei warhawkissakaan riehuta 32 pelaajan voimin jos hostilla on 1/512

- Vähän classeihin myös parannusta, M60 + Health + airstrike juu u, annetaanpa vielä singo kaupan päälle niin pääsee nobot leikkimään.

- Prone on must, vai laitetaanko snipuille samantien nätti punainen hattu päähän?

- jos ei spawnaa tiimiin, mielestäni 3s kuolemattomuus olisi paikallaan, spawn kämppäämistä ei tueta.

Pelaaja määrien lisäämisestä en menisi kyllä välttämättä puolestapuhumaan, nytkin noilla pelaaja määrillä peli on sellaista sekasortoa että..
Saa nähdä mitä tekevät kakkos osan kanssa, itse en oikein ole pitänyt ykkösen moninpelistä että vähän ristiriitaiset ovat fiilikset tuon kakkos osan kanssa.

Ihan jäätävät muuten default kontrollit ykkösessä, tai siis ei kontrolleissa mitään vikaa mutta tuo sensitivity ._. joutuu heittämään senssin 2:seen ettei ukko ala harrastamaan balettia.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

Mitä tuota ykkösen moninpeliä on pelannut niin aika paljon on tullut vastaan asioita jotka eivät omissa silmissä kyllä toimi.

- Ensinnäkin juuri tuo vihollisten jäätävä kestävyys, ties kuinka useasti herra runandgun commando on saanut silpaistua puukolla vaikka olen sitä ennen hutassut puoli lipasta M14:sta hänen rintaansa full-autolla 2m etäisyydeltä. (oikeasti tuollaisessa tilanteessa hän pääsisi keräilemään sisuskalujaan ja mahdollisesti lentäisi selälleen luotien voimasta.)

- Sitten tuo lagi pitää saada helvettiin, vähän väliä tulee jotain warpperi servereitä ja näissä on sitten todella kiva pelata kun snipulla ainoastaan hosti osuu jos hänkään. Jos ei muuten niin rajataan huono yhteyksisiltä pelaajilta mahdollisuus tehdä liian suuria pelejä. Ei warhawkissakaan riehuta 32 pelaajan voimin jos hostilla on 1/512

- jos ei spawnaa tiimiin, mielestäni 3s kuolemattomuus olisi paikallaan, spawn kämppäämistä ei tueta.

-Vihut saisi tosiaan kestää vähän realistisemman määrän pateja. Kun tuntuu että helikopteritkin tippuu tuolla samaisella lippaalla panoksia kuin ukotkin...

- Lagia on netissä paljon. Mutta ymmärtääkseni pelin ykösosassa oli public servut. Että hostauksia ei edes ollut.

- Squad spawn ei omasta mielestä toimi. Kun se on aina se huitsi nevadassa oleva snipu campperi. Ja spawnissa ylipäätään tuntuu olevan aina noita selkään ampujia (siis vihut juossu sun baseen). Että joku kuolemattomuus tai sitten ihan raa'asti laitetaan ettei vihut voi tulla sun basen alueelle.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

-Vihut saisi tosiaan kestää vähän realistisemman määrän pateja. Kun tuntuu että helikopteritkin tippuu tuolla samaisella lippaalla panoksia kuin ukotkin...

- Lagia on netissä paljon. Mutta ymmärtääkseni pelin ykösosassa oli public servut. Että hostauksia ei edes ollut.

- Squad spawn ei omasta mielestä toimi. Kun se on aina se huitsi nevadassa oleva snipu campperi. Ja spawnissa ylipäätään tuntuu olevan aina noita selkään ampujia (siis vihut juossu sun baseen). Että joku kuolemattomuus tai sitten ihan raa'asti laitetaan ettei vihut voi tulla sun basen alueelle.

Juu vähän killzone2 tyylinen systeemi sopisi tähänkin peliin, saisi itse perustaa squadeja jotka spawnaavat sitten aina toistensa lähettyville tai johtajan läheisyyteen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

Juu vähän killzone2 tyylinen systeemi sopisi tähänkin peliin, saisi itse perustaa squadeja jotka spawnaavat sitten aina toistensa lähettyville tai johtajan läheisyyteen.

Tai saisi edes valita minkä squad memberin luo spawnaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

Juu vähän killzone2 tyylinen systeemi sopisi tähänkin peliin, saisi itse perustaa squadeja jotka spawnaavat sitten aina toistensa lähettyville tai johtajan läheisyyteen.

Jep. Mieluiten näin eikä arpomalla niitä squadeja. Voisi tiimityöskentely kokea kasvojenkohotuksen :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

Tuo ei ole missään tapauksessa BC2. Katoppa ton videon laittopäivämäärää.. -07. Epäilen, plus että tuon afroamerikkalaisen piti Bad Companyn tekemisen alussa ottaa Redfordin paikka, mutta eipäs ottanukkaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

Tuo ei ole missään tapauksessa BC2. Katoppa ton videon laittopäivämäärää.. -07. Epäilen, plus että tuon afroamerikkalaisen piti Bad Companyn tekemisen alussa ottaa Redfordin paikka, mutta eipäs ottanukkaan.
Niimpäs onki lisätty 2007 :o, grifiikat näyttää vaan paljo paremmalta, miltä ykkösessä normaalisti näyttää:eek:. Poistin tuon kommenttini niin eipä johda ketään harhaan...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

Ensimmäisen Bad Companyn nettipeli oli kyllä sen verran loistava että jos tämä jatkaa samaa linjaa niin ostoon menee, rankkeja saisi kyllä olla enemmän kuin 25.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

Ja kyllä tuo CO-OP yksinpelissä on välttämätön.

No ei ole. En ole koskaan pelannut yhtään co-op peliä ja hyvin olen pärjännyt elämässäni tähän asti.

Ja BC-kakkoselta toivon kaikkein eniten bugittomuutta ja lagittömyyttä. ostan tän varmasti kunhan ilmestyy.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

Mitä tuota ykkösen moninpeliä on pelannut niin aika paljon on tullut vastaan asioita jotka eivät omissa silmissä kyllä toimi.

- Ensinnäkin juuri tuo vihollisten jäätävä kestävyys, ties kuinka useasti herra runandgun commando on saanut silpaistua puukolla vaikka olen sitä ennen hutassut puoli lipasta M14:sta hänen rintaansa full-autolla 2m etäisyydeltä. (oikeasti tuollaisessa tilanteessa hän pääsisi keräilemään sisuskalujaan ja mahdollisesti lentäisi selälleen luotien voimasta.)

- Vähän classeihin myös parannusta, M60 + Health + airstrike juu u, annetaanpa vielä singo kaupan päälle niin pääsee nobot leikkimään.

- Prone on must, vai laitetaanko snipuille samantien nätti punainen hattu päähän?

- jos ei spawnaa tiimiin, mielestäni 3s kuolemattomuus olisi paikallaan, spawn kämppäämistä ei tueta.

Ihan jäätävät muuten default kontrollit ykkösessä, tai siis ei kontrolleissa mitään vikaa mutta tuo sensitivity ._. joutuu heittämään senssin 2:seen ettei ukko ala harrastamaan balettia.

Mä en oikein allekirjoita mitään noista. Haulikkoahan noi tottelee aika nätisti useimmat, ja näppärimmät kiskaisee oman moransa esiin kun kaveri tulee iholle. Realististahan se ei ole, mut eipä sitä ole peli muutenkaan.

Support ei ole mitenkää ylivoimainen classi muihin nähden, ja aloittelijat sitäpaitsi käyttää yleensä M60:n sijaan sitä MG36:ta koska siinä on punapistetähtäin :) Tota sinkojuttua en ymmärtänyt, singollahan ei saa vihollista hengiltä kun ihan sattumalta tai ihan joskus seinän takaa. Ehkä mortar strikeja vois olla rajallinen määrä, mut aika harva osaa sitäkään käyttää mitenkään hirveän hyvin.

Makuuasento taas antaisi snipereille todella epäreilua etua ainakin niissä isommissa kentissä. Ei mitään toivoa osua siihen millään muulla kuin kiikarikiväärillä. Voi sitä riemua kun joku heittäisi esim. Valley Runissa rähmälleen sinne nosturinnokkaan. Jos et ole huomannut, niin niillä Reconeilla on semmonen rölliasu päällä, joka sulautuu vallan mainiosti aluskasvillisuuteen.

Spawnkillit on toki rasittavia, mut varsinainen ongelma oikeestaan vaan parissa kentässä/basessa. Tai näin ainakin Gold Rushin osalta, Conquestia en montaa hassua tuntia hakannut, GR:ää sit senkin edestä. En kyllä osaa sanoa olisiko tosta kuolemattomuudesta mitään haittaakaan, mut aika usein on oma/tiimin vika jos sinne joku jää pidemmäksi aikaa pesimään.

Tähän kakkososaan kaipaisinkin lähinnä vaan lisää GR-kenttiä, ja ehkä siitä pistoolista joko tehoja pois tai ainakin tarkkuutta reippaasti alas. Helikopterikin olisi kiva saada alas jollain muullakin kun tankilla (jotka tykit jauhaa tuhannen päreiksi) tai VSS:llä. Lägittömyys on tietenkin ihan ehdoton vaatimus, mut varmaan tän kakkosenkin kohdalla on alkuun aika tuskaista.

Tässä jotain omia mietteitä ykkösosan vähän alta 500 tunnin tahkoamisen perusteella.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

Mä en oikein allekirjoita mitään noista. Haulikkoahan noi tottelee aika nätisti useimmat, ja näppärimmät kiskaisee oman moransa esiin kun kaveri tulee iholle. Realististahan se ei ole, mut eipä sitä ole peli muutenkaan.

Support ei ole mitenkää ylivoimainen classi muihin nähden, ja aloittelijat sitäpaitsi käyttää yleensä M60:n sijaan sitä MG36:ta koska siinä on punapistetähtäin :) Tota sinkojuttua en ymmärtänyt, singollahan ei saa vihollista hengiltä kun ihan sattumalta tai ihan joskus seinän takaa. Ehkä mortar strikeja vois olla rajallinen määrä, mut aika harva osaa sitäkään käyttää mitenkään hirveän hyvin.

Makuuasento taas antaisi snipereille todella epäreilua etua ainakin niissä isommissa kentissä. Ei mitään toivoa osua siihen millään muulla kuin kiikarikiväärillä. Voi sitä riemua kun joku heittäisi esim. Valley Runissa rähmälleen sinne nosturinnokkaan. Jos et ole huomannut, niin niillä Reconeilla on semmonen rölliasu päällä, joka sulautuu vallan mainiosti aluskasvillisuuteen.

Spawnkillit on toki rasittavia, mut varsinainen ongelma oikeestaan vaan parissa kentässä/basessa. Tai näin ainakin Gold Rushin osalta, Conquestia en montaa hassua tuntia hakannut, GR:ää sit senkin edestä. En kyllä osaa sanoa olisiko tosta kuolemattomuudesta mitään haittaakaan, mut aika usein on oma/tiimin vika jos sinne joku jää pidemmäksi aikaa pesimään.

Tähän kakkososaan kaipaisinkin lähinnä vaan lisää GR-kenttiä, ja ehkä siitä pistoolista joko tehoja pois tai ainakin tarkkuutta reippaasti alas. Helikopterikin olisi kiva saada alas jollain muullakin kun tankilla (jotka tykit jauhaa tuhannen päreiksi) tai VSS:llä. Lägittömyys on tietenkin ihan ehdoton vaatimus, mut varmaan tän kakkosenkin kohdalla on alkuun aika tuskaista.

Tässä jotain omia mietteitä ykkösosan vähän alta 500 tunnin tahkoamisen perusteella.

Kyllä, olen samaa mieltä osassa asiosta. Kyllä tuo pronen poissaolo luo vähän tasaisuutta muihin classeihin verrattuna.

Tuo helikopterin kestävyys... Kyllähän sen pudottaa jo jollakin M16 lippaallisella. Että kyllä sen saa muullakin kuin tankilla alas :D

Ja sitten viimeisenä kommentoin tuota pelituntien määrää. Ei kai sen pitäisi vaikuttaa pelaajien omaan mielipiteeseen :rolleyes:

E: Pelin kotisivuilla on kuva ennakkotilattavasta BC2. Kannet on hieman talvisen valkeat.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

Miten sitten muissa vastaavissa peleissä sniperit kuolee suht helposti, makas ne tai ei.

Anteeksi vertaukseni CoD:eihin, mutta hyvin ne kuolee ja näkee vaikka onkin kunnon varusteet.

Yleensäkin se on täysin luonnotonta ettei pääse makuulle.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

Miten sitten muissa vastaavissa peleissä sniperit kuolee suht helposti, makas ne tai ei.

Anteeksi vertaukseni CoD:eihin, mutta hyvin ne kuolee ja näkee vaikka onkin kunnon varusteet.

Yleensäkin se on täysin luonnotonta ettei pääse makuulle.

Jep. Muissa peleissä ne kuolee kyllä helposti. Mutta nyt kun otit tuon CODin esille niin kun verrataan codin kentän pituuksia/kokoja tuohon BF niin eroa on ja paljon. Että jos vaikka otetaan kaikkien tietämä BC demo kenttä (Oasis) esille, niin eihän sieltä aavikkodyyniltä kilometrien päästä saisi ketään makuulta hengiltä. Mutta en siis mollaa nyt kumpaakaan peleistä (cod/bf). Toinen on pieni alueellisempi/tiivis tunnelmaisempi, kun taas toisessa tarvitaan maastoa mitä möyhiä tankeilla jne... :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

No perkele ajaa jeepillä yli, niin ne hoideltiin 1942:kin :)

Edelleen, ainakaan Gold Rushin puolella ei oo montaa mappia, jossa jeepillä pääsis lähellekään otollisia snaippausmestoja. Kun tähän ynnätään automaattinen, 12 kudin lippaalla varustettu VSS ja Laser Designator, niin kyllä mun mielestä olis ilmassa aikamoiset sniper rushin ainekset ilmassa. CoDia tai aikaisempia Battlefieldejä en oo pelannut, joten niihin en ota kantaa.

Tuo helikopterin kestävyys... Kyllähän sen pudottaa jo jollakin M16 lippaallisella. Että kyllä sen saa muullakin kuin tankilla alas
Joo, toltahan se vaikuttaa ainakin, kun on itse kopterin puikoissa...Mut ans olla kun vastassa on joku oikeesti pätevä pilotti, ja sillä edes keskinkertainen tykkimies, niin aika kusessa ollaan. Esim. Oasiksessa oon useempia kertoja upottanut parikin vyöllistä nikkeliä hekon kylkeen supportilla, vain todetakseni että sinne lenteli korjaamaan. Toki tähän vaikuttaa yleensä se, että muuta teamia ei juurikaan kiinnosta paneutua sen tiputtamiseen.

Pelituntien määrä ei varsinaisesti vaikuta siten että mä olen oikeassa ja kaikki vähemmän pelanneet väärässä, mut kokisin silti, että mitä enemmän tätä on vääntänyt, sitä parempaa perspektiiviä saa siihen, mitkä asiat toimii ja mitkä ei.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

Joo, toltahan se vaikuttaa ainakin, kun on itse kopterin puikoissa...Mut ans olla kun vastassa on joku oikeesti pätevä pilotti, ja sillä edes keskinkertainen tykkimies, niin aika kusessa ollaan. Esim. Oasiksessa oon useempia kertoja upottanut parikin vyöllistä nikkeliä hekon kylkeen supportilla, vain todetakseni että sinne lenteli korjaamaan. Toki tähän vaikuttaa yleensä se, että muuta teamia ei juurikaan kiinnosta paneutua sen tiputtamiseen.

Pelituntien määrä ei varsinaisesti vaikuta siten että mä olen oikeassa ja kaikki vähemmän pelanneet väärässä, mut kokisin silti, että mitä enemmän tätä on vääntänyt, sitä parempaa perspektiiviä saa siihen, mitkä asiat toimii ja mitkä ei.

Varmaan me vastakkain oltu tossa helikopteri jutus :D. On itellä huomannu ettei vastustaja saa millään alas mut kyl ne kopterit itellä suht helposti tippuu rynkyl :P.

Ja en nyt tarkoittanut mitenkään pahalla tosta pelituntien määrästä. Ja tokihan pelikokemus usein muuttaa kantaa peleihin ja ottaa usein myös huomioon pienetkin asiat ja virheet. Että kyllä samoilla linjoilla mennään. Kyllähän noita pelitunneista hyötyä on (kokemuksesta: PS3 pyöritti BF julkkarista syyskuuhun ja trophyjen jälkeen lähti uusi kierre) :D
 
Ylös Bottom