Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gortheur
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Yhteysongelmia. Nyt alkanyt tänään hukata serveria. Eli kun pääsee pelaan katkaisee suht nopeasti yhteyden? Onko muilla ollut vikaa? Tähän asti toiminut lähes täydellisesti.

Yhteysongelmia. Nyt alkanyt tänään hukata serveria. Eli kun pääsee pelaan katkaisee suht nopeasti yhteyden? Onko muilla ollut vikaa? Tähän asti toiminut lähes täydellisesti.

Muista ihmees lukea edellisiäki viestejä :)

Edelliset viestit koskivat EA servereiden huoltotöitä, kun hjh83 mainitsi että peliin päästyään peli katkeaa. Luehan itsekin viestien sisältö kunnolla.

Sama juttu täälläkin, pariin otteeseen disconnectannut vaikka betassa pelasin 24h+ ilman että katkesi kertaakaan. Demoa olen pelannut vähän päälle 8h ja nyt vasta ekat disconnectit.

Ne on kait jotain isoa ja uutta päivitystä betaan laittamassa. on ollu melkein koko päivän serverit alhaalla.

Ne on kait jotain isoa ja uutta päivitystä betaan laittamassa. on ollu melkein koko päivän serverit alhaalla.

Eikös juuri noiden serverien takia hakeminen ja katkeileminen ole sitten normaalia? Joo sitä ei oikee aina sata varmasti kukaan voi tietää mistä se johtuu mutta useinmiten EA on kikkaillu servujen kaa jotain niin siitäpä se kai johtuu. Oli tuttua myös BC1 ajoilta et dont worry...

nyt on taas yksi cod-veteraani ottanut ja ladannut demon, ja täytyy ihan ihmetellä miksi edes tämän pelin julkaisun jälkeen pelaisin mw2:ta? :D lähti nimittäin saman tien ennakkotilaukseen, on sen verran mukavampaa pelailla kui ei oo mtn armotonta rushimista koko peli, vähä taktistaki puolta mukana jne.

vielä kun sais sitten viimestään kokoversiossa osaavan suomi-squadin samoille linjoille niin ai että! :)

Ei oikein toiminu servut ainakaan eilen alkuyöstä. Ensin nakkas suoraan pihalle kesken matsin, sen jälkeen ei löytyny peliä, ku squadin kanssa etittiin ja kun uudestaa lensin pihalle matsista haettuani new gamen kautta peliä ni tehtiin vielä uus squad ja nakkas sitte aivan miten sattuu eri puolille ja ihme squadiin, gj. Toivottavasti nyt on noi ongelmat korjattu, ni ei oo ongelmia jatkossa.

Pitänee tässä tilata limited edition joku päivä, sen verran mukavalta tähänkin mennessä vaikuttanut koko peli.

Yolla 00-01 ei itsella ollut mitaan ongelmia enaan (tuon verkkopelin suhteen :D).

Siinä pelissä missä minä/kaverit on niin on aika hiljasta niillä snipereillä. Ne on ensinnäkin niin tyhmiä olleet että eivät tajua kun tullaan aseet laulaen mäkeä ylös. Kyllä loppuu alta aika yksikön se mäellä istuminen kun noin tekee. :D

Useasti saa mennä rauhassa selkään ja puukottaa kaikki (parhaillaan) 4 sniperiä eikä kukaan tajua mitään.

Miksi niistä vihun snipuista yleensä tarttee välittää??? Touhukoot siellä pelin ulkopuolella omiaan, ompahan ainakin helpompi voitto.

Mulle ainakin on ihan se ja sama, jos vihun joukkue on täynnä peikkoja. Jos taas varsinkin hyökkäys vuorossa huomaan omassa joukkueessa olevan pelkkiä snipuja alkaa verenpaine pahasti nousee ja serverin vaihto häämöttää. Vaikka tämä peli onkin siitä loistava et yks hyvin yhteen pelaava squadi voi ratkaista pelin kuin pelin huolimatta näistä sota-pelien kirouksista (siis wannabe snipuista) omalla puolella, ne ei vaan valitettavast ole ansainnu sitä voittoa. Ehkä ne kiihkeimmät sniputtajat jotka ei tajua vaihtaa kittiä edes huomatessaan puolen joukkueen kykkivän takalinjassa samassa touhussa oppis siitä et kuokkaan tulee jos kaikki vaan tahtoo kiikaroida.

Voittaminen on kumminkin kaiken kaikkiaan aika paljon mukavampaa kuin häviäminen. Ihan sama mikä laji tai peli. Näin ainakin mulla, muista en tietenkään tiiä.

Miksi niistä vihun snipuista yleensä tarttee välittää??? Touhukoot siellä pelin ulkopuolella omiaan, ompahan ainakin helpompi voitto.

Voittaminen on kumminkin kaiken kaikkiaan aika paljon mukavampaa kuin häviäminen. Ihan sama mikä laji tai peli. Näin ainakin mulla, muista en tietenkään tiiä.

1. Kyllä mulle "ilmaiset" tapot kelpaa ja estän sillä etteivät ne ammuskele muita meidän puolella olevia. Sieltä mäeltä on kuitenkin ilman häiriötä niin helppo tappaa porukkaa.

2. Kyllähän se voitto aina maistuu paremmalta.

Näille snipuhuoraajille vaan tuntuu olevan useasti hyvä KDR mukavampaa kuin voittaminen. Eivätkä ne välttämättä edes tajua, etteivät edesauta pelin etenemistä mitenkään. "OMG mu KDR oli niiq 3:1 ja silt me hävittiii, mitä muut meiän tiimiläiset teki!!11!".

Eilen testasin tätä taasen, kun hyvässä squadissa pääsin vääntämään. Parilla kaverilla on aika vakiintunut medic rooliksi ja vääntävät sen verran hyvin sillä, että vaihtelin sitten itse assaultin, engineerin ja reconin välillä tilanteesta riippuen. Puolustuksessa lähinnä pelailin välillä snipuna, kun muut meidän squadilaiset hoiteli kaikki jäljelle jääneet irtonaiset pelaajat niin minä napsin sitten sieltä kallion päältä sitä snipurintamaa ja kävin iskemässä C4:sta tankkien kylkeen. Tässä huomasi hyvin, että suurin osa snipereista on juuri sellaisia, jotka pelaavat sillä classilla sen takia, että muilla ei saa oikein edes niitä yksittäisiä tappoja. Siellä ollaan sillä kukkulalla niin, että pää paistaa taivasta vasten eikä paikkaa vaihdeta koskaan. Aina samaan paikkaan tullaan. Ja itse en ole häävi tuolla snipupyssyllä, yleensä tulee rushittua eturintamassa, mutta silti sain niitä pudotettua jatkuvasti. Sehän se ongelma juuri noissa on, kun ne on vain haitaksi omalle joukkueelle ja hyödyksi vastustajalle.

Betassa tuli kyllä törmättyä myös sellaisiin snipereihin jotka olivat oikeasti aivan tautisen hyviä. Suojelivat esim. cratea vaihtaen paikkaa ja oikeasti osuen. Oli aika turhauttavaa kun ei tiennyt missä kaveri oli ja aina kun pääsit cratelle niin henki lähti. Planttiminen hoidettiin sitten niin, että yksi jäi syötiksi eteen ottaen luodin naamaansa toisen planttiessa takana.

Joo yhdyn noihin sniputtajiin, taisi olla taas wannabe sniputtajia pelissä kun pelasin äsken. En muuten pelaa nettipeliä koskaan enään vaan yksin peliä kun tulee hankittua tuo peli sitten joskus.

1. Sieltä mäeltä on kuitenkin ilman häiriötä niin helppo tappaa porukkaa.

Jos tarkotat nyt ensimmäisen vaiheen mäkeä, mielestäni puolustajien ei kuulu sinne asti juosta. Jee - saat kolme tappoa 'helposti' mutta siellä ollessasi jos joku sitten plänttää pommin niin et voi millään keretä purkamaan/puolustamaan tai olemaan lainkaan avuksi. Nämä puolustajarushaajat ovat omasta mielestäni yhtä pahoja pelillisesti kuin hyökkääjän cämpperit.

Jos tarkotat nyt ensimmäisen vaiheen mäkeä, mielestäni puolustajien ei kuulu sinne asti juosta. Jee - saat kolme tappoa 'helposti' mutta siellä ollessasi jos joku sitten plänttää pommin niin et voi millään keretä purkamaan/puolustamaan tai olemaan lainkaan avuksi. Nämä puolustajarushaajat ovat omasta mielestäni yhtä pahoja pelillisesti kuin hyökkääjän cämpperit.

Olen kyllä hieman eri mieltä, kyllä mun mielestä ne sniputtajat voi hyvin käydä sieltä kalliolta putsaamassa. Jos yksi/kaksi jannua käy snaipperit sieltä lahtaamassa, niin jäähän crateille vielä kymmenkunta puolustajaa. Lisäksi hyökkääjän peli menee myös mukavasti sekaisin, kun pitää alusta lähtien olla varuillaan ja kenties ekaksi putsata oma lähtöalue vihollisista.
Eri asia on tietenkin se, jos puolet puolustajista melskaa siellä. Silloin jää muille hyökkääjille liikaa tilaa edetä.

Olen kyllä hieman eri mieltä, kyllä mun mielestä ne sniputtajat voi hyvin käydä sieltä kalliolta putsaamassa. Jos yksi/kaksi jannua käy snaipperit sieltä lahtaamassa, niin jäähän crateille vielä kymmenkunta puolustajaa. Lisäksi hyökkääjän peli menee myös mukavasti sekaisin, kun pitää alusta lähtien olla varuillaan ja kenties ekaksi putsata oma lähtöalue vihollisista.
Eri asia on tietenkin se, jos puolet puolustajista melskaa siellä. Silloin jää muille hyökkääjille liikaa tilaa edetä.

No eiköhän wasted tarkoittanut juurikin tilannetta missä iso osa puolustajista nousee turhan ylös oli se kohta mikä tahansa. Tälläiseen olen itsekin usein törmännyt ja on varsin rasittavaa. Joku lonely wolf sinne tänne aivan sama ja voi tehdä hyvääkin tiimin kannalta kuten totesit. Sama homma oli kyse snipuista mistä tahansa niin rasittavaksi menee siinä vaiheessa kun itse aktiivisesti tehtävään keskittyvät pelaajat on vähissä. On myöskin tullut vaihdettua serveriä sen puolesta että vastatiimi pelaa niin kehnosti ettei ole päässyt kunnon peliä syntymään joka on myös varsin turhauttavaa.

Jaa, no itse näen mäelle juoksemisen ja omgleet knifuttamisen täysin turhana. Jos sniput vaivaa niin ota itse snipu - mene paikkaan josta pystyt ampumaan edes toiselle cratelle tarpeen tullen (eli parin kolmen mutkan takana max.) ja sieltä sniputat niitä. Puolustajana ei ole mitään väliä jos satut kuolemaan snipu-duelissa - mutta sillä on väliä jos menetätte craten.

Toki tämä on vain minun mielipide.

Jaa, no itse näen mäelle juoksemisen ja omgleet knifuttamisen täysin turhana.

Kaipa minä/kaverit ollaan sitten omgleet knifettajia. :rolleyes: Siihen aikaan mitä demoa olen pelannut ei montaa häviötä(1-2?) defensessa tullut plus useasti se on päättynyt tuohon ekaan paikkaan.

Nää on näitä mielipiteitä...

EDIT: Jar:n kanssa aika samoilla linjoilla.

defensessa tullut plus useasti se on päättynyt tuohon ekaan paikkaan.

Olenkohan ainoa jonka mielestä tälläiset pelit ovat kovin kovin tylsiä ja voitosta huolimatta serveri vaihtuu. Kyllä sitä täytyy vastustajallakin olla homma jokseenkin hallussa että hommasta saa mielekästä. En oikeastaan edes pidä tärkeimpänä että viedään voitto kotiin vaan että pelaaminen on mielekästä ja porukka oikeasti pelaa.

Ylös Bottom