Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Yhteysongelmia. Nyt alkanyt tänään hukata serveria. Eli kun pääsee pelaan katkaisee suht nopeasti yhteyden? Onko muilla ollut vikaa? Tähän asti toiminut lähes täydellisesti.
Ne on kait jotain isoa ja uutta päivitystä betaan laittamassa. on ollu melkein koko päivän serverit alhaalla.
Siinä pelissä missä minä/kaverit on niin on aika hiljasta niillä snipereillä. Ne on ensinnäkin niin tyhmiä olleet että eivät tajua kun tullaan aseet laulaen mäkeä ylös. Kyllä loppuu alta aika yksikön se mäellä istuminen kun noin tekee.
Useasti saa mennä rauhassa selkään ja puukottaa kaikki (parhaillaan) 4 sniperiä eikä kukaan tajua mitään.
Miksi niistä vihun snipuista yleensä tarttee välittää??? Touhukoot siellä pelin ulkopuolella omiaan, ompahan ainakin helpompi voitto.
Voittaminen on kumminkin kaiken kaikkiaan aika paljon mukavampaa kuin häviäminen. Ihan sama mikä laji tai peli. Näin ainakin mulla, muista en tietenkään tiiä.
Voittaminen on kumminkin kaiken kaikkiaan aika paljon mukavampaa kuin häviäminen. Ihan sama mikä laji tai peli. Näin ainakin mulla, muista en tietenkään tiiä.
1. Sieltä mäeltä on kuitenkin ilman häiriötä niin helppo tappaa porukkaa.
Jos tarkotat nyt ensimmäisen vaiheen mäkeä, mielestäni puolustajien ei kuulu sinne asti juosta. Jee - saat kolme tappoa 'helposti' mutta siellä ollessasi jos joku sitten plänttää pommin niin et voi millään keretä purkamaan/puolustamaan tai olemaan lainkaan avuksi. Nämä puolustajarushaajat ovat omasta mielestäni yhtä pahoja pelillisesti kuin hyökkääjän cämpperit.
Olen kyllä hieman eri mieltä, kyllä mun mielestä ne sniputtajat voi hyvin käydä sieltä kalliolta putsaamassa. Jos yksi/kaksi jannua käy snaipperit sieltä lahtaamassa, niin jäähän crateille vielä kymmenkunta puolustajaa. Lisäksi hyökkääjän peli menee myös mukavasti sekaisin, kun pitää alusta lähtien olla varuillaan ja kenties ekaksi putsata oma lähtöalue vihollisista.
Eri asia on tietenkin se, jos puolet puolustajista melskaa siellä. Silloin jää muille hyökkääjille liikaa tilaa edetä.
Olen kyllä hieman eri mieltä, kyllä mun mielestä ne sniputtajat voi hyvin käydä sieltä kalliolta putsaamassa. Jos yksi/kaksi jannua käy snaipperit sieltä lahtaamassa, niin jäähän crateille vielä kymmenkunta puolustajaa. Lisäksi hyökkääjän peli menee myös mukavasti sekaisin, kun pitää alusta lähtien olla varuillaan ja kenties ekaksi putsata oma lähtöalue vihollisista.
Eri asia on tietenkin se, jos puolet puolustajista melskaa siellä. Silloin jää muille hyökkääjille liikaa tilaa edetä.
Jaa, no itse näen mäelle juoksemisen ja omgleet knifuttamisen täysin turhana.
defensessa tullut plus useasti se on päättynyt tuohon ekaan paikkaan.