Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gortheur
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

Jep. Muuten oli kyllä loistavan näköinen...

Mutta näyttikö tuo kuva tuossa muka sen vihollisen? Kun siellä ylhäällä luki että sinut tappoi tämä henkilö mutta tuo kuva ei kyllä näyttänyt että miten se sinut tappoi. Ja ei kai siinä ole mitään järkeä että näytetään mitä henkilö tekee sen jälkeen kun se on tappanut sinut :rolleyes:

Mutta eipä tuo BF:ssä ole niin kovassa osassa tuo piilossa pysyminen. On meinaan niin isot kentät (verrattaen johonkin muuhun esim COD)
Ei kai oo killcam, mutta silti näkee vihollisen?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

YouTube - Battlefield Bad Company 2 - Multiplayer Gameplay tossa uutta pelikuvaa?
näyttäis siltä et 0:06 näyttäis olevan laskuvarjo, mönkijoitäkin on ja AK-74 silulla:confused:

Hyvältä näyttää ja mikä parasta; maisemat ovat lähellä meitä. Talvisodan hengessä mennään ensi talvena myös bäfän kohdalla. Kuuset antavat hyvin peittoa ja siihen vaan odottelemaan singon kanssa vihun saattuetta..

eibmoZ sanoi:
* Bad Companysta tuttu parannusruisku poistettu ja korvattu itsestään hitaasti regeneroimalla healthilla. (Regenerointi huomattavasti hitaampi kuin muissa peleissä, jotka käyttävät samaa systeemiä)
* Paranneltu Squad-systeemi. Squadien koko on 4 pelaajaa.
* Lääkintämiehen elvytystyökalut ovat unlockattava varuste, niillä voi herättää pelaajan henkiin 5-10(?) sekunnin ajan kuolettavan osuman jälkeen.
* Destruction 2.0; mahdollistaa rakennusten kokonaisen tuhoutumisen.
* Spottaus uudistuu; spotatut viholliset näkyvät vain squadisi minimapissa
* Ei ammuslaatikoita, ammuksia mahdollista saada vain engineeriltä.
* 4 hahmoluokkaa: Engineer, Recon, Assault ja Medic.

Squadin jäsenten välisen yhteistyön korostaminen hyvä asia. Tuolla hitaasti generoituvalla health-barilla voisi olla kenties pelitempoa hidastava sivuvaikutus? Olisiko peli muuttumassa hektisestä hipasta vähän taktisempaan suuntaan.

Edellisessä osassa atomeiksi lyöty maisema ja se upea äänimaailma oli ne mitkä herätti ensiksi huomiota. Tässä tuntuvat vievän elämystä vielä pidemmälle ja sehän kuulostaa erittäin hyvältä! :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

Tästä taitaakin olla tulossa THE sotapeli minulle. Vielä kun lisäisivät sen makuulle menemisen niin täydellisempää saa hakea. Tosin taitaa olla toiveajattelua.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

Tästä taitaakin olla tulossa THE sotapeli minulle.
..mulle korkeintaan taas perus räiskintää, BF:BC oli vajaa vuosi sitten tullessaan hienoa räiskintää hajoavine rakennuksineen, mutta nyt syys-talvella '09 tulee pari peliä joista luulen että tulee seuraava THE Sotapeli.

Eli joko tuleva MAG > 256 pelaajan online tuki tai Operation Flashpoint: Dragon Rising > Koska se on Fläsäri!

Noihin verrattuna BF:BC2 jää auttamattomasti jalkoihin... :(
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

..mulle korkeintaan taas perus räiskintää, BF:BC oli vajaa vuosi sitten tullessaan hienoa räiskintää hajoavine rakennuksineen, mutta nyt syys-talvella '09 tulee pari peliä joista luulen että tulee seuraava THE Sotapeli.

Eli joko tuleva MAG > 256 pelaajan online tuki tai Operation Flashpoint: Dragon Rising > Koska se on Fläsäri!

Noihin verrattuna BF:BC2 jää auttamattomasti jalkoihin... :(

En sanoisi noin... Battlefield on kyllä altavastaaja, mutta tuhoutuva ympäristö tuo aivan eri ulottuvuuden sotaan. bad companya max rankille pelanneena voin todeta että tunnelma on joskus niin sotaisaa kuin vain voi. Toivotaan että tähän saadaan vielä lisättyä parempi squad systeemi niin homma toimii. En tosiaan sano etten ostaisi mainitsemiasi pelejä sillä nekin ovat iso osa syksyn pelitarjontaa minulle
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

bad companya max rankille pelanneena voin todeta että tunnelma on joskus niin sotaisaa kuin vain voi. Toivotaan että tähän saadaan vielä lisättyä parempi squad systeemi niin homma toimii.
No eipä itselläkään montaa viikkoa mennyt viime kesänä kun Max Rankki jo olin, tältäkin forumilta on juuri näitten räiskintöjen pelaajia kymmeniä ja kymmeniä frendilistalla ja muistaakseni ensimmäisten joukossa olin max rank.

Satoja tunteja pelanneena tiedän siis BF:BC:n hektisyyden, ainakin kun 90%:sti pelasin squadeissa mutta kyllähän se loppujen lopuksi toi mikin meno mykäksi 5min pelaamisen jälkeen riitti tappamaan mielenkiintoni syksyllä samoin kuin pelaamiseen tullut lagisuus jonkun, mikä lie se oli päivityksen jälkeen...joku Conquer+maps update or what ever it was...

Mutta jos demo tästä BF:BC2:stakin tulee kuten 1:stäkin tuli, niin 100% varmuudella koklaan. Aiempi kommenttini "THE" räiskinnästä olikin siis oma mielipide koska kun soppaan vielä lisätään Modern Warfare 2, niin ahdasta tulee Huonoa Seuraa Kakkosella olemaan. :o

Toki jos tämä tulee vasta vuoden 2010 puolella, niin varmasti vajaassa puolessa vuodessa osa MAG/OPF:DR/COD:MW2 pelaajista on jo kyllästynyt ja osa aktiivipelaajista ostaa tämänkin ihan vaihtelun vuoksi em. räiskintöjen jälkeen.

Siinä voi olla yksi BF:BC2:n syy miksi varmasti tämäkin peli myy ja voi olla kova luu vuoden päästä kevät-peleillä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

Satoja tunteja pelanneena tiedän siis BF:BC:n hektisyyden, ainakin kun 90%:sti pelasin squadeissa mutta kyllähän se loppujen lopuksi toi mikin meno mykäksi 5min pelaamisen jälkeen riitti tappamaan mielenkiintoni syksyllä samoin kuin pelaamiseen tullut lagisuus jonkun, mikä lie se oli päivityksen jälkeen...joku Conquer+maps update or what ever it was...

Oikein harmittaa ku sinänsä mukavaa meininkiä oli mutta tökki minkä kerkes. Ja meikä ei saanut mikkiä toimimaan viittäkään minuuttia! :D
Jospa seuraajassa olisi asiat paremmin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

Elikkäs Storesta löytyy E3 kansiosta tuo Bf BC2 squad story video. Eli on sama vidi kun tuo mikä pyöri silloin haastattelussa taustalla.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

IGN E3 2009 Live Press Conference

Tuolla sivulla siis oikeasta reunasta otatte Game demos thursday ja scrollaatte Bad Company 2 demon kohdalle. Löytyy myös paljon muiden hypetettyjen pelien videoita.

Olin jo revetä itkuun kun näin ton videon. Oli niin mahtavan näköstä peliä nyt kun vihutkin kuoli helpommin. En voi olla odottamatta ko. peliä :o
Sain itse ainakin paljon paremman kuvan pelistä kuin siitä, joka oli kuvattu television ruudusta (kaikella kunnioituksella :D)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

IGN E3 2009 Live Press Conference

Tuolla sivulla siis oikeasta reunasta otatte Game demos thursday ja scrollaatte Bad Company 2 demon kohdalle. Löytyy myös paljon muiden hypetettyjen pelien videoita.

Olin jo revetä itkuun kun näin ton videon. Oli niin mahtavan näköstä peliä nyt kun vihutkin kuoli helpommin. En voi olla odottamatta ko. peliä :o
Sain itse ainakin paljon paremman kuvan pelistä kuin siitä, joka oli kuvattu television ruudusta (kaikella kunnioituksella :D)
Hmm... Vaikka kuinka naputtelen tuota "Bad Company 2"-linkkiä, ei tapahdu mitään :confused:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

Pakko repästä :D Eli pelihän kaiken markkinamyllyn mukaan tulee tänä vuonna. Koska talousvuosihan etenee näin:

1. neljännes: Lokakuu 1, 2009 Joulukuu 31, 2009
2. neljännes: Tammikuu 1, 2010 Maaliskuu 31, 2010
3. neljännes: Huhtikuu 1, 2010 Kesäkuu 30, 2010
4. neljännes: Heinäkuu 1, 2010 Syyskuu 30, 2010

Ja kun Q1 oli julkaisu (ensimmäinen neljännes) niin kaipa se tuon virallisen kierron mukaan pitäisi vielä tälle vuodelle tulla. Se sitten että liekö paikkaansa pitävä loppuun asti tuo Q1 julkaisu on eri juttu.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

Peli julkaistaan 2010 vuoden ensimmäisellä vuosineljännellä eli julkaisu menee vuoden 2010 alkuun tammi-maaliskuun paikoille.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

Peli julkaistaan 2010 vuoden ensimmäisellä vuosineljännellä eli julkaisu menee vuoden 2010 alkuun tammi-maaliskuun paikoille.

Jep. Näin minäkin sen alunperin ymmärsin. Ja näin varmasti toimitaan. Mutta kun puhuvat tuosta Q1 2010, niin jos tarkkoja ollaan niin tälle vuodellehan sen pitäisi vielä tulla. Tosin varmasti ajavat takaa juuri tuota ensimmäistä varsinaista 2010 neljännestä... :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

Toivottavasti edes demoa päästäisiin nauttimaan tämän vuoden puolella. Kuinka paljon ennen julkaisua BC1:n demo tuli ulos?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

Toivottavasti edes demoa päästäisiin nauttimaan tämän vuoden puolella. Kuinka paljon ennen julkaisua BC1:n demo tuli ulos?

Hmm. Tulihan se paljon ennen julkaisua. Tai tältä ainakin tuntui :D

E: 6.6. näytti olleen ilmoitus tuolla BC1 kotisivulla että demo on tullut julki ja pelihän itse ilmestyi 26.6. eli 20 päivää ennen tuli tuo demo. Nyt valitettavasti näyttää siltä ettei demoa päästä hakkaamaan vielä tämän vuoden puolella. No, tulisipa kohta tuo 1943 ;)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3 Hype]

eipä oo tainu mitää uutta BC2:sta kuulua?

Ei. Tänään kattelin niin se BC2 ilmoitus sivukin oli poistettu ja linkitys tuolta 1943 sivuilta oli muutettu tuonne yleiseen BF blogiin. Siellä ei ole pahemmin kuulunut mitään. Antavat nyt esiripun olla kiinni kun porukat vasta latailee/ pelailee 1943.
 
Ylös Bottom