Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

En ole saanut vieläkään sitä BF1943 linkitettyä sieltä veteran sivulta. Onko kukaan muu saanut?

Itelle ei ainakaa tuu ees mitää vaihtoehtoo siihe ku sitä klikkaa. Ku muihin tulee se et PSN tai serial key tai se sisään kirjautumis juttu, ni ei 1943 tuu mitää...
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Itelle ei ainakaa tuu ees mitää vaihtoehtoo siihe ku sitä klikkaa. Ku muihin tulee se et PSN tai serial key tai se sisään kirjautumis juttu, ni ei 1943 tuu mitää...

Joo sama. Sen takia kysyinki. Sais korjata sen kun ei varmaan kukaan sitä nyt saa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Joo sama. Sen takia kysyinki. Sais korjata sen kun ei varmaan kukaan sitä nyt saa.
Jos tota veteran juttua torkotit ettei kukaa saa, ni ite kyl oon. Jos nyt on enne pelannu jotain PC puolella jotain bf pelei, ni niist saa jo melkee sen veteraanin. Ite sain ku BF Vietnam, BC, ja Heroes. Ite tota heroessin betaa pelannu et saanu sen jotenki iha turhaa. Se kusee vähä et joo. Se siit. Iha OffTopic :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Tosta veterani hässäkästä. Tämä on mutu tuntumaa ei faktaa.

Ite olen kaikki muut saanut liitettyä paitsi Vietnamin ja 43:sen.

Vietnamin olen aikaisemmin rekisteröinyt toiselle e-mail osoitteelle (jota ei ole enää edes olemassa) vahingossa sen mailin sijaan jota EA:lla käytän. Joten mulla on kaksi Ea tiliä. Pelejä ei ainakaan Ea anna rekisteröidä kahdesti, joten siitä vietnamista veteraani pongot on menetetty.

43:sta Uskon että sen voi rekisteröidä sitten vasta kun BC2 julkaistaan. Se kun on kumminkin vielä tuorein peli joten loogista ois ettei sitä voi vielä rekisteröidä vaikka se siellä on jo kauan näkynytkin.

Elikkä arvauksena niille kellä on ollut ongelmia rekisteröitymisessä, 43:sta ei hätää sen saa rekisteröityy sitten kun saa. Muista, ootte todennäkösesti pelannut tai rekisteröinyt pelin jollekin toiselle ea-tilille/sähköposti osotteele jota nykyinen tilinne tottelee.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

BF1943 ei koskaan tarvinnut itse liittää kunhan vain nuo tunnukset on oikein liitetty. Veterans sivuilla luki näin kun 43 ilmestyi. Itselleni sitä ei kuitenkaan ole vieläkään ilmestynyt ja minun tunnukseni on laitettu oikein EA supportin toimesta kun en millään itse siinä onnistunut.

Kovasti kyllä odotan saavani Garandin.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

BF1943 ei koskaan tarvinnut itse liittää kunhan vain nuo tunnukset on oikein liitetty. Veterans sivuilla luki näin kun 43 ilmestyi. Itselleni sitä ei kuitenkaan ole vieläkään ilmestynyt ja minun tunnukseni on laitettu oikein EA supportin toimesta kun en millään itse siinä onnistunut.

Villi veikkaus on edelleen ettei siitä 43:sesta voi saada merkintää veterani tiliin ennen kuin seuraava sarjan peli eli BFBC2:n on ilmestynyt.
Joten turha sitä on vielä murehtii kun ei siitä ole kukaan muukaan vielä saanut merkintää.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

En vaan voi ymmärttää miten ihmiset voivat edelleen verrata Bad Companya Modern Warfareen. Ja tuossa IGN:n arvostelussa on miinuskohta: "Missed epic feeling". En tiedä missä aineissa peliä on pelattu, mutta ainakin demon perusteella Bad Company 2 voi hyvinkin tarjota eeppisimpiä pelikokemuksia ikinä.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

En tiedä missä aineissa peliä on pelattu, mutta ainakin demon perusteella Bad Company 2 voi hyvinkin tarjota eeppisimpiä pelikokemuksia ikinä.


Käsittääkseni tuossa tarkoitettiin tuota yksinpeliä.
Sanovat sen olevan niin kovatahtista taistelusta toiseen kulkemista, ettei fiilistelylle jää juuri aikaa.


Tuli tuossa pelattua aikoinaan kesken jäänyt Bad Company 1:sen yksinpeli loppuun. Samalla erityisesti korostui, kuinka Bad Company 2 näyttää huomattavasti paremmalta. Kuten IGN:nkin arvostelussa mainitaan niin ihan top 10 grafiikat on luvassa.

Moninpelissä BC1:een verrattuna on kakkososassa saatu mielestäni paljon paremmaksi tuo hahmon valinta ja kustomointi. Oli myös aluksi pieni shokkitila päällä, kun friendly fire ei ollutkaan pois päältä vaan vähän joutui katsomaan ketä ampui. :rolleyes:

Odotan kyllä tältä kakkoselta lähinnä moninpelitunteja, mutta varmaan julkkarin jälkeisinä päivinä saa pelata yksinpelin rauhassa loppuun, kun EA:n serverit eivät pystykään suoriutumaan suurista pelaajamääristä. Näin siis ainakin, jos vanhat merkit pitävät paikkaansa. :mad:
Tähän mielestäni viittaisi se, että myös demo-version palvelimet lienee otettu käyttöön. Miksi demo muuten olisi päättynyt nyt jo? Pitänee toivoa parasta.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Tuli myös pelattua BC1 osa hardilla läpi et saa vähän siitä juonesta taas kiinni.. :D Kyllä BC2:ssa mun mielest on parantunu graffat sun muut ainaki jonku verra ja ohjattavuuskin parempaa. Näyttäis jotenki et 1.osassa se näkymä ois jossain 'zoom' tilassa kun vertaa tähän jatko-osaa niin kaikki näkyy vähän kauempaa.. vaikee selittää. Myös juokseminen oli 1.osassa ihan hanurista, tuntuu et se menee kävellenki nopeemmin.

Joo mut ei siinä mittää, jatko-osaa odotellaa jo kuumeisesti. Ajattelin siinä samalla kun 1.osaa uudelleen pelasin läpi, että keräisin muutaman trophynki samalla mutta ne trophyt missä piti vetää tietty mission normal -vaikeusasteella, niin ei tullut kun pelasi hardilla läpi.. weird
Viel muutama pv.. :)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Tuon BF43 kanssa tuntuu olevan joku häikkä DICEllä. Sillon kun 43 ilmestyi, nousi kyselyä että mitenkä peli saadaan tuohon veterans ohjelmaan näkyviin. GVD taisi silloin sanoa että pikkuisen ongelmaa siinä henkilön rekisteröinnissä on, mutta kunhan saavat toimimaan niin automaattisesti sen pitäisi tulla näkyviin (aivan niinkuin FMIX sanoikin). Mutta ko plakatti ei kyllä automaattisesti ihmisille ole tullut, joten liekkö tämäkin hautautunut sinne "to do"-listaan. Ihmeellistä vain kun ovat uuteen peliin aseen luvanneet, vaikka vanha systeemi ei vielä pelitäkkään. Jospa niillä kuitenkin jokin lista olisi, että aseet kaikkien 43 pelanneiden pelaajien tileille saadaan :cool:
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Ittellä ei edes anna liittä sitä PSN tunnusta siihen EA tunnukseen. Vaikka joskus oon sen siihen liittänyt mutta mihinään ei näy, että se olisi liitetty siihen EA tunnukseen. Sitten, kun yrittää laittaa uudelleen sitä PSN tunnusta niin tulee vaan teksti, että se olis käytös.
Kummaa meinikiä kerta silloin, kun BFBC ykkönen tuli niin silloin toimi ongelmitta koko juttu ja sai laitettua niitä veteran juttuja sinne.
 
BFBC2 PS3 DEMO HELP

Latasin BFBC2 Multiplayer demon ja aloin pelata sitä heti , mutta kun painoin PLAY NOW ja sit tuli ruutu jossa luki connecting ja sit se sano connection failed to EA ONLINE.
Se tapahtu ainakin 50 kertaa eikä mikään toiminut joten pyydän apuu teiltä viestin lukijat.
Jos on jotain tietoa vastatkaa tähän.:(
 
Vastaus: BFBC2 PS3 DEMO HELP

Demo on loppunut. Sun pitää ootella varsinaista peliä, että pääset pelaamaan.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Suomalaisten hakkapeliittojen työn tulos, palava Tukholma? :D

23856_5F00_350261292353_5F00_747272353_5F00_4785678_5F00_6256592_5F00_n.jpg


Aika naseva mainoskampanja sikäläisessä metroverkossa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

^ Ruotsalaiset ne osaa olla hienosti ylpeitä maansa aikaansaannoksista :)

---

Mutta ohoh, onpas Bad Company 2:n musiikeissa otettu takapakkia sitten ensimmäisen osan musiikkiraidan. Jatko-osa on näköjään hävittänyt matkan varrella kaikki ne hienot teemat mitkä teki BC1 Soundtrackistä niin ikimuistoisen. Vertailkaapa nyt näitä(ihan on laillista ja toimivaa touhua):

Battlefield: Bad Company Official Soundtrack
Battlefield: Bad Company 2 Official Soundtrack

Mutta kaikista anteeksiantamattominta on sen Battlefield-teeman poissaolo, ei yksikään BF ole mitään ilman sitä tatantatanTATAN tatantatanTATAN-musiikkia.
Hävetkää DICE, hävetkää pitkään ja hitaasti! Noh, toivotaan että peli itsessään korjaa tällaiset aivopierut... Hyi DICE, HYI!

---

Kohtahan tätäkin herkkua saa tuvan täydeltä. Itse siirryin MAGittajien perässä tänne plekun kärryyn.
Voisin olettaa ainakin osan teikäläistä hommaavan myös tämän pelin. Päästään kokeilemaan sitä ultimaattista tiimityötä Battlefieldissä, hoorah ;)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Viime viikolla tämä tuli laitettua ennakkotilaukseen :). Odotukset korkealla, mutta sellaisella tasolla jonka tiedän, että peli tulee varmasti täyttämään. Battlefield sarjan pelit olleet aina suhteellisen lähellä sydäntä ja varsinkin bf1943 on tullut pelattua viime päivinä varsin paljon. Vähän ohi aiheesta, mutta onko joku muu ennakkotilannut tämän tiltin pelikaupasta? Kun jäi vähän epäselväksi että tuleeko sieltä limited edition vai normi.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Vähän ohi aiheesta, mutta onko joku muu ennakkotilannut tämän tiltin pelikaupasta? Kun jäi vähän epäselväksi että tuleeko sieltä limited edition vai normi.
Korjatkaa jos olen ymmärtänyt väärin mutta eikös kaikki nämä ensimmäisten viikojen myyntiversiot ole "Limited Editioneja"?

Tietääkseni tällä vedolla EA kokeilee taas kaataa piraatteja pukkaamalla näihin versioihin ties mitä hiluvitkuttimia jotka saa käyttöönsä vain julkaisussa ostetulla kopiolla.
Tätä systeemiä on itseasiassa nähty monessa EA:n viime aikaisissa peleissä kuten; Dragon Age ja Mass Effect 2.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Korjatkaa jos olen ymmärtänyt väärin mutta eikös kaikki nämä kaikki ensimmäisten viikojen myyntiversiot ole "Limited Editioneja"?

Tietääkseni tällä vedolla EA kokeilee taas kaataa piraatteja pukkaamalla näihin versioihin ties mitä hiluvitkuttimia ja sitten kutsumalla näitä vain Limited Editioniksi.
.

Ilmeisesti ei. Limited editionin mukana tulee koodi, jolla saa avattua aseet ja muut härpäkkeet jotka siihen kuuluu. Virallisen BC2-sivuston mukaan Suomessa limited editionia myyvät Verkkokauppa.com, Cdon.com, Ean oma verkkokauppa ja steam-palvelu. Mä tilasin oman kappaleeni konsolinetistä ja sieltä ilmoittivat kun kysyin etteivät ilmeisesti saa näitä limited edition-koodeja.

Sen sijaan jokaisessa uutena ostetussa pelissä on koodi mukana kahteen mp-lisäkarttaan jotka joutuu erikseen ostamaan jos ostaa pelinsä käytettynä. Näin EA ottaa osansa käytettyjen pelien kaupasta.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Lahden TILT sai kuulema "muutaman" Limited Editionin ainakin joten suosittelen soittamaan ja tarkistamaan. Kaikki versiot eivät kuiteskaan ole LE - versioita.

Ja itse pelistä vielä, että eikös nuo kaikki LE - version "ekstrat" ole saatavilla normiversiollakin avattaviksi? Eli ei ole kyse mistään only etuudesta?
 
Ylös Bottom