FalloutJoni
New Member
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 Suomi-Ruotsi maaottelu 13.06.11
Pistäkää FalloutJoni reserviin kaiken varalta.![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Pistäkää FalloutJoni reserviin kaiken varalta.
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Toivoisin että invaus toimisi ilmoittautumis järjestyksessä, kiitos!
Tässä vähän hengen nostatus musaa! YouTube - Pendulum - Self Vs Self feat. in flames (desc)‏
Tiedän et kaikki riemastuu tästä todella paljon,mutta peli halutaan pelata hardcorena.
Yritin normia ehdottaa,mut ruvettiin vaan arvuutteleen et oltas kaikki pikku tyttöjä,jotka ei uskalla pelata miesten pelejä
Itse yritän olla 22.30 livessä,et päästään sopiin loput asiat okiz0nen kanssa ja laitteleen sit kutsuja tulemaan. Kaikki sormet ristiin et saadaan privapelit pystyyn ettei käy niin kuin yleensä.
Kartta on vieläkin vähän auki,jokainen on ehdottanut jotain,mutta itään yksimielistä päätöstä ei oo tullut??
eli voi varautua sivusta snaippaaviin boxin puolustajiin eli assaulteille savut käyttöön. Eihän tuo mielestäni tiimi pelaamista niinkään tue koska spottaaminen ja röllin pallot menettävät merkityksensä. Mut jos hurreja pitää lahtaa hc:lla ni ihan sama ja voishan toki ehdottaa et pelais hc/ normi moodilla kierrokset.
... röllin pallot menettävät merkityksensä.
Aha. Mua ei tarvi sitte kutsua. Hardcore on täysin perseestä, pelannut sitä muutaman kerran. Hurrit siis saa päättää kaikesta? Jotain munaa nyt siihen touhuun! HC:han se justiinsa on se ämmien kämppipeli.
Aha. Mua ei tarvi sitte kutsua. Hardcore on täysin perseestä, pelannut sitä muutaman kerran. Hurrit siis saa päättää kaikesta? Jotain munaa nyt siihen touhuun! HC:han se justiinsa on se ämmien kämppipeli.
Pelit on pelattu,kiitos kaikille osallistujille. Torilla tavataan!![]()
Onnea! Meni vissiin läpijuoksuksi ?
Me voidaan heiluttaa suomenlippua sohvalta sylikkäin.
Siinä touhussa on vain ohjaimet tiellä!Teidän juttuja kun on kuunnellut,niin voin uskoa että siihen touhuun mitä te teet ei ohjain sovi mukaan...ainakaan pelikäyttöön![]()