Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company 2 Vietnam -peliapu [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VanhaPate
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

VanhaPate

New Member
Nyt on ongelmia ton lisäosan kanssa. Vaikka olen sen Storesta ostanut, niin se ei ilmesty itse peliin. Pelin in-game storessa näkyy ainoastaan mappackit 1-7.

Vietnam osan olen ladannut jo useammankin kerran. Olen poistanut pelitiedoista (pelitiedon työkalu) sen ja ladannut uudestaan ja kun siitä ei ollut apua, poistin sen lisäosan sekä varsinaisen pelin tiedot eikä siitäkään ollut apua.

Nyt ketuttaa ja ottaa päähän.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 Vietnam -peliapu [PS3]

Nyt on ongelmia ton lisäosan kanssa. Vaikka olen sen Storesta ostanut, niin se ei ilmesty itse peliin. Pelin in-game storessa näkyy ainoastaan mappackit 1-7.

Olet päivittänyt pelin sillä isolla päivityksellä ja sen jälkeen olet ostanut storesta sen vietnam aukaisuavaimen?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 Vietnam -peliapu [PS3]

Päivitysversio on 1.05 ja sen jälkeen olen hommannut ton Vietnam avaimen (135kb). Koitettu useampaankin kertaan ja tänään niin päin, että jätin ton Vietnam avaimen kovalevylle ja asentelin ton päivityksen uudestaan. Ei auttanu.

Mulla on BF:BC2 limited edition versio ja koko aikana in-game storessa ei ole näkynyt muuta kuin map packit ja ne on sitten avautunut automaattisesti. SPECACT kitit ja Onslaught lisäosa ei ole missään vaiheessa näkyny in-game storessa. Ja kun en noita ollut ostamassa, niin en sitten tajunnu, että ne olisi pitänyt näkyä siellä... ilmeisestikin.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 Vietnam -peliapu [PS3]

Ota yhteyttä EA:n henkilöstöön, yhteyskielenä englanti:
support.ea.com/chat
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 Vietnam -peliapu [PS3]

Suomenkieliseen EA:n tukeen laitoinkin jo asiasta mutta sieltä ei olla vielä vastattu. Täytyy koittaa noita ulkomaisia.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 Vietnam -peliapu [PS3]

Onhan toi sun pelilevy eurooppalainen jos käytät euro-storea? Mulla oli vastaava ongelma RDR:n kanssa, kun zombie-lisäosaa ei löytynyt vaikka olin sen ostanut. Ongelma oli Kanadasta ostettu peli. Ei natsaa euro-storen kanssa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 Vietnam -peliapu [PS3]

Peli on ostettu joko suomalaisesta tai brittiläisestä liikkeesta, en enää muista mistä, mutta kun manuaalia kun katselee, niin kyseessä taitaa olla amerikkalainen versio. Taisi se vika sitten löytyä. Kiitos!

Edit: Oli näemmä VPD:ltä tilattu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 Vietnam -peliapu [PS3]

Mulla on semmonen ongelma että kun pelaan Vietnamia nii se yht äkkii hukkaa ja unohtaa kaikki aseet. Kaikki ansaitut osat, aseet, mitalit jne katoaa... Olisko kellään vastausta mun ongelmaan tai onko jollakin sama ongelma?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 Vietnam -peliapu [PS3]

Mulla on semmonen ongelma että kun pelaan Vietnamia nii se yht äkkii hukkaa ja unohtaa kaikki aseet. Kaikki ansaitut osat, aseet, mitalit jne katoaa... Olisko kellään vastausta mun ongelmaan tai onko jollakin sama ongelma?

Kyllä ihan tiedossa oleva ongelma et statsit häviää. Sille ei voi tehdä mitään vaan se on EA:n päässä.
 
Ylös Bottom