Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company 2 Vietnam [PS3/X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Acoustic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 Vietnam [PS3/X360]

[video=youtube;YXYNilMAbro]http://www.youtube.com/watch?v=YXYNilMAbro[/video]

Yeah baby, keskiviikosta alkaen vietetään joulua Vietnamissa :D

Eikös tämä sit huomenna pitäisi tulla. Onko kellään mitään tietoa mistään kellon ajoista?

Tarkoituksella pitänyt bäfästä reilun kuukauden tauon, et jaksaa nyt sitten kunnolla tahkota.

Siinähän sitä vierähti samointein useampi tovi, kun tämän expansion korkkasi. Ainoastaan rushia tuli kokeiltua ja sitä sitten kaikilla nykyisellään auki olevilla mapeilla. Mapit ovat aikas vaihtelevia siten, että jokaisesta löytyy erityylisiä baseja mitä edemmäs erä menee. Väliin ollaan aivan julmetussa pullonkaulassa ja hullun mätön keskellä, mutta siitä kun hyökkäävä puolii painaa läpi, niin johan mappi taas aukenee.

Suurimmaksi osaksi äärimmäisen kovaa inffimättöä, joka toimii kyllä, mutta toivottavasti Hastings olisi toinen hieman enemmän ajoneuvoihin kallistuva mappi, niin pysyisi tasapaino hyvin kasassa.

Audiovisuaalisesti hirmuisen miellyttävä teos. Graffat ovat sopivan räkäiset ja audio on puhdasta euforiaa. Niin munakasta, että housuihin valahtaa löysät!

Uudet aseet ja niiden tuntuma jees, heti löytyi niin monia suosikkeja, ettei suosikkia pysty oikein nimeämään! Damagea on selvästi nostettu ja toiminta on kiivastempoisempaa. Mukavaa silloin, kun itse kerää tappoja, ikävää silloin kun ottaa pataan.

Eiköhän tämän parissa tule vierähtämään tunti jos toinenkin. Tällaisia kun olisi kaikki "mappipaketit", niin huh huh.

Aivan mahtavuutta!
Ainut vain, että plegellä ainakin oli välillä statsit nollilla vaan eipä tuo menoa haitannut.
Lock'n load! Rock'n roll!

Itse olen tässä huomannutetä turpaan tulee ja aika pahasti tietyissä kartoissa,vielä ei mulla ainakaan kai toimi toi silmä-käsi-koordinaatio. Välillä vaan hämmästelen kun spottailen tyyppejä ketään ei näy tai kuulu mutta nappi viuhahtaa jylisten kalloon reconin m40:nen toimesta.

Kartat muistuttavat osin medal of honorin karttoja,niin väriloistoltaan kuin tietyistä elementeistä. Esim. se kenttä missä kokoajan nadetetaan tyyppejä siinä kaaressa.

Aseet ovat tulleet jo aikalailla tutuiksi mutta tähtiä tulee esim. hitaammalla syötölläkuin itse emopelissä.

Vertaillaan esim. scoreboardia vietnamissa ja bad companyssä, itselläni ei tee edes tuskaa vetää yli kolmen tonnin kierroksia emopelissä,kun taas vietnamissa pisteet jäävät siihen n. kahteen tuhanteen pisteeseen.

Hyvin löytyy pelaajia kyllä kaverislistoilta,eli haastaa peliseurassa Black Opsin aika hyvin.:)

Nooh oppimalla oppii kohta menossa AK-47:iskalla jo 7. Gold Star,ja ompa tuokin ase saanut väistää sitten M16:sen tieltä,hushus hyi hyi.

Kartatkin ovat tutuiksi tulleet jo tässä joulun jälkeen ja peli sujuu aika hyvin jo.
Kierroksilla k/d yleensä ainakin sen yhden,parhaimmillaan ollut jopa yli 10.

Hyvä peliseura tekee kaltaisekseen, jos joltakulta boksipuolen jannulta vielä mun gamertagi uupunee listoilta, suosittelisin lisäilemään, peliä tulee kyllä pelailtua aika paljon.

Onko kellään mitään tietoa BBC2 claaneista. Olisin kiinostunut pelaamaan toisten suomalaisten kanssa ( joilla mieluiten olisi mikki ) . Jos siis tiedät niin kerro minulle niin minua näkee pelamaassa aika usein. T: BFpoika RANK: 27

Ylös Bottom