Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company 2 [X360] - Hype ja hankintahekumointi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Healtti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [X360 Hype]

Edit. Anzi puhuu vähän mutta asiaa :d Kaikki tällänen ylimääränen vaan helvettiin niin jengi saattais pelata objektiivejä eikä vaan pidentäis kikkeliä ampumalla jostain helvetistä sniperil.
Aivan! Yksinpelisaavutukset eivät häiritse ketään ja ovat erittäin palkitsevia. Nämä myöskin kertovat jotain pelaajan omistautumisesta, vaikka eivät mikään mittari olekaan. Kyllä Achit positiivisia ovat.

Monipeliacheista ei taas olekaan kuin riesaa, sillä ne estävät pelaajia keskittymästä olennaiseen -> auttamatta huonompi pelikokemus. Tosin jos saavutus on luokkaa "Voita peli", niin en valittaisi.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [X360 Hype]

Ei mua häiritse yhtään tämän pelin moninpeli saavutukset. Esim. toi kopteri saavutus entä sitten jos joku lentelee sil koko erän yrittäen jotain saavutusta. Ei sil ole mitään merkitystä kun on kaiken maailman tulostaulukot ympätty joka peliin nykyään mukaan. Nyt siel on niiten tuhansien kd sankareitten joukossa muutama kopterimies. Ja noi tulostaulukot on kaiken pahan alku ei mitkään moninpeli saavutukset.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [X360 Hype]

Ja noi tulostaulukot on kaiken pahan alku ei mitkään moninpeli saavutukset.
Totta tämäkin. Valitettavan moni kyttää vain k/d ratioita ja accuracyja sun muita, eikä osaa nauttia itse taistelukentästä ollenkaan. Nämä systeemit voitaisinkiin poistaa puolestani heti.

PS: Demossa mun accuracy on jtn 8%, kun räkytän konekivääreillä sun muilla ihan estottomasti joka paikkaan. :)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [Xbox 360 Hype]

Ykkönenhän oli kova peli, etenkin livessä, mutta parannusta kaipaisin tähtäimiin ja hahmojen kestävyyteen. Tuntui vaan välillä porukka kestävän suht paljon luotia ja osassa rynkyistä tähtäimet olivat kelvottomia.

Itse kelasin samaa ja sitten se kranaatin heitin on myös aivan tehoton:confused:
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [X360 Hype]

PS: Demossa mun accuracy on jtn 8%, kun räkytän konekivääreillä sun muilla ihan estottomasti joka paikkaan. :)

Jos istuu tulituessa suojaten muun tiimin pommin asentamista niin väkisinkin accuracy on alle 10% ja usein vielä se K/D alle 1.0, koska moinen KK-läiske vetää vihujen tulta puoleensa magneetin lailla. Hyvät tappotilastot ovat yleensä vain Recon-pojuilla ja tankkimanneilla (jos heillä on peesissään ainakin yksi Engineer korjaamassa vaunua).

Kaikkia tarvitaan, mutta pelkkä tilastoihin tuijottaminen aiheuttaa helposti vääriin asioihin keskittymistä.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [X360 Hype]

Joo tuo tilastoihin tuijottaminen oikeastaan pilaa ainakin itseltäni sen pelaamisen (ownaamisen) ilon:) Itselläni on monesti ollut todella hauskaa vaikka k/d on ollut jtn 21/25. Mutta kyllä on pisteitäkin tullut.

Itse olen alkanut pelata entistä enemmän engineer luokalla,vaikka "ylimääräisiä" pisteitä ei saakkaan muusta kuin repaireista. Mutta tykkään scar-L:stä. Mitenkä muut pelailee eri luokilla?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [X360 Hype]

Juu, kyllä ensin pitää voittaa matsit ja sen jälkeen katsellaan tilastoja. Mutta onhan se kiva että K/D:t ja pisteet on hyvät. :o

Luokat menee itsellä: 1. engineer 2. medic 3. assault 4.recon
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [X360 Hype]

Luokat menee itsellä: 1. engineer 2. medic 3. assault 4.recon

Sama mulla riippuen tilanteesta yleensä alotukses engineeristä saa enemmän irti kun medicistä ainakin jos puolustavassa tiimissä on. Ei medicikään hassumpi kun löyttäytyy omien mukaan ja varsinkin jos ne pysyy sopivaalla alueella niin voi koko sakkia pitää hengis :D Tänään varaa peliä gamestoppiin.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [X360 Hype]

Yleensä jos puolustuksessa pelaan käytän reconia, saa hyvin tuhoa aikaan vihollisten keskuudessa <3 Hyökkäykseen yleensä lähdetään medicillä tai engineerillä, riippuen tilanteesta. Assault jotenki älyttömän tylsä classi, ei vaa pysty.

Onkos muuten yksinpelin pituudesta kerrottu mitään?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [X360 Hype]

Luvattu on kymmenisen tuntia.

Niin, ainahan sitä kaikkea luvataan. Yleensä noilla lupauksilla on vain paha taipumus vain osoittautua hieman ylikanttiin arvioiduiksi. Harmi, olisi toivonut pidempää :/ Jos luvaneet 10h, luultavasti saadaan olla iloisia jos 7-8h saadaan kulutettua.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [X360 Hype]

Jos luvaneet 10h, luultavasti saadaan olla iloisia jos 7-8h saadaan kulutettua.

Onkos tuolla nyt sitten niin väliä kun moninpeli on kuitenkin Battlefieldien se tärkein ominaisuus? Minun puolestani ei häiritsisi vaikkei koko yksinpeliosuutta olisi mukana ollenkaan, mutta taitaa olla niin että on lähes "pakollinen" ominaisuus konsolipeliin. Ja sillähän sitä pituutta saa lisää että laittaa vaikeustasoa heti tarpeeksi ylös, tulee ihan erilainen tulitaistelun fiiliskin peliin. Ekassa olikin harmillisesti kuoleminen turhan merkityksetöntä kun ukkeli vaan spawnaa ja tilanne jatkuu siitä mikä se kuollessa oli, varmaan sama kakkosessa?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [X360 Hype]

Itse en kauheasti tuota BC1:sen yksinpeliä pelannut,mutta läpäsin sen kuitenkin. Mutta BC2:nen vaikuttaa paremmalta jo näin demonkin kannalta joten uskoisin että myös sen yksinpeli voisi olla vähän mielenkiintoisempi.

Nyt on tullut jo lähemmäs 40h pelattua demoa ja aina vain intoa riittää,harmikseni koira vain pureskeli mikin johdon p*skaksi,joten musta ei kauheesti ainakaan partyssä ole iloa..

Mulla oli reconilta tuo type88 jäänyt kokonaan taka-alalle mutta tuossa hetki sitten tajusin kuinka loistava lähitaisteluase se onkaan. Mitenkä porukoilla lähenee tuo 120h-mitalli?:confused:
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [X360 Hype]

Jep yksinpelin ois saanu vaikka jättää kokonaan pois ja tehdä muutamia karttoja lisää moninpeliin. Konsolipeleihin aina väkisin pitää vääntää jostain syystä yksinpeli vaikka peli on ollu muilla alustoilla (pc) aina ainoastaan moninpeli. Kyllä sekin toki tulee läpi nyt mentyä kun sellanen on mukana. Eilen kävin pistään gamestopista varaukseen et julkarina saan limited editionin :cool:
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [X360 Hype]

Tietääkö kukaan mikä se oikea virallinen julkaisupäivä nyt on, kun tulee joka tuutista eri pvm:ää!? Onko limited editionilla sama julkaisupäivä kuin normiversiolla?

<3Biggis
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [X360 Hype]

Onko limited editionilla sama julkaisupäivä kuin normiversiolla?

Kaiken järjen mukaan pitäisi olla koska lupasivat että limited editionista saa jotain unlockeja ennen kuin normiversion omistajat saavat niitä pelaamalla hankittua eli pienoinen etulyöntiasema aluksi.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [X360 Hype]

Kaiken järjen mukaan pitäisi olla koska lupasivat että limited editionista saa jotain unlockeja ennen kuin normiversion omistajat saavat niitä pelaamalla hankittua eli pienoinen etulyöntiasema aluksi.

Luonnolllisesti, mutta kun olin jostain lukevinani että Limited Edition on myöhässä(?) ja tämän lisäksi olen löytänyt abouttikarallaa viisi (5) eri julkaisuaikaa tälle pelille aikaväliltä 20.2- 4.5.2010
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [X360 Hype]

Siis eihän limited editionilla ole tavalliseen verrattuna muuta eroa kun jokunen koodi jolla saa jotain ominaisuuksia auki muita ennen. Ja korkeintaan pelin kannet on vähän erilaiset.
Eilen juuri kävin pelin varaamassa (toistamiseen, ekan varauksen vaihdon ME:hen kun CE:n julkaisusta tuli tieto) ja oli myyjän kanssa juttua julkkarista. Ellen nyt aivan väärin muista niin 4.3 pitäisi olla tulossa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [X360 Hype]

Kannattaa varmaan ensiksi käydä kattomassa pelin kotisivulta mitä sielä ilmoitetaan. Ja heti etusivullahan siel lukee 2.3 mikä on ilmeisesti amerikan julkkari ja samalla viikolla loppuviikosta ne tänne eurooppaan yleensä eksyy to-pe. Joltain random saitilta noita on turha lähteä lukemaan.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom