Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [X360 Hype]
pääsin sitten testailemaan tuon yksinpelin ekaa kenttää kaverilla, joka ei jaksanut odottaa pelin ilmestymistä, joten waretti sen väliaikaisesti, kokoversio siis ennakkotilattuna
laitan kokemukset soileriin, jos joku ei halua lukea, vaikken juonesta tai kentistä mitään sanokaan.
jos jotain tulee vielä mieleen niin lisään tuohon.
en malta odottaa että pääsen pelaamaan kokoversiota, jossa on myös moninpeli.
aiemmin tuntui että moninpeli olisi se pääasia, mutta kun yksinpelin alku oli noin mahtava niin
mielipide muuttui, yksinpelikin tulee varmaan mentyä läpi useaan kertaan, joskin netissä on liikkunut huhua että kampanja olisi todella lyhyt, jopa lyhyempi kuin mw2:ssa. 13 kenttää tässä taitaa olla, taisin gaming.fi.stä lukea.
toivottavasti vaan ei pelien toimitukset myöhästy sen kuljetusyhtiölakon takia, täytyy toivoa että kaupat ovat pelinsä jo saaneet.
pääsin sitten testailemaan tuon yksinpelin ekaa kenttää kaverilla, joka ei jaksanut odottaa pelin ilmestymistä, joten waretti sen väliaikaisesti, kokoversio siis ennakkotilattuna
laitan kokemukset soileriin, jos joku ei halua lukea, vaikken juonesta tai kentistä mitään sanokaan.
Ensin täytyy mainita pelin uskomattomasta visuaalisuudesta, ja täytyy ottaa huominoon että tämän kaverin kone ei ole mikään high-end peli-pc, vaan tavallinen pelaamiseen soveltuva läppäri.
peli on raskas, joten se ei pyörinyt kunnolla kuin low-asetuksilla, mutta silti sai välillä töllöttäää suu auki grafiikoita.
eka kenttä oli viidakkoa, ja pesi mielestäni far cry 2:n graffoissa.
äänet olivat todella hyvät, joskin aina asia joka ärsytti oli sama mikä demossa, eli kun ottaa lisää ammuksia niin kuuluu omaan ärsyttävä ääni, ainakin omaan korvaan.
Sekä pelihahmon että vihollisten helttiä on laskettu reilusti, ja kuoleman jälkeen ei enää spawnaa takaisin, vaan peli jatkuu edelliseltä checkpointilta.
pelialueiden laajuutta on karsittu, ja peli tuntuu rankasti enemmän käsikirjoitellulta kuin eka osa, peli tuntui erinomaiselta kompromissilta Codista ja Bad Companystä.
Ja se ei todellakaan ole huono asia, päinvastoin, molemmista otettu parhaat ominaisuudet, toloksena paras räiskintäyksinpeli mitä olen pelannut, ja pelasin vain 1,5 kenttää.
Codista on selkeästi otettu vaikutteita, esim. lataustauoilla oleva kartta, joka näkyi demossakin.
kentistä en sano mitään etten pilaa pelikokemusta.
välivideot ovat paljon laadukkaampia kuin aiemmin, ja niitä käytetään taidokkaasti.
peli on raskas, joten se ei pyörinyt kunnolla kuin low-asetuksilla, mutta silti sai välillä töllöttäää suu auki grafiikoita.
eka kenttä oli viidakkoa, ja pesi mielestäni far cry 2:n graffoissa.
äänet olivat todella hyvät, joskin aina asia joka ärsytti oli sama mikä demossa, eli kun ottaa lisää ammuksia niin kuuluu omaan ärsyttävä ääni, ainakin omaan korvaan.
Sekä pelihahmon että vihollisten helttiä on laskettu reilusti, ja kuoleman jälkeen ei enää spawnaa takaisin, vaan peli jatkuu edelliseltä checkpointilta.
pelialueiden laajuutta on karsittu, ja peli tuntuu rankasti enemmän käsikirjoitellulta kuin eka osa, peli tuntui erinomaiselta kompromissilta Codista ja Bad Companystä.
Ja se ei todellakaan ole huono asia, päinvastoin, molemmista otettu parhaat ominaisuudet, toloksena paras räiskintäyksinpeli mitä olen pelannut, ja pelasin vain 1,5 kenttää.
Codista on selkeästi otettu vaikutteita, esim. lataustauoilla oleva kartta, joka näkyi demossakin.
kentistä en sano mitään etten pilaa pelikokemusta.
välivideot ovat paljon laadukkaampia kuin aiemmin, ja niitä käytetään taidokkaasti.
en malta odottaa että pääsen pelaamaan kokoversiota, jossa on myös moninpeli.
aiemmin tuntui että moninpeli olisi se pääasia, mutta kun yksinpelin alku oli noin mahtava niin
mielipide muuttui, yksinpelikin tulee varmaan mentyä läpi useaan kertaan, joskin netissä on liikkunut huhua että kampanja olisi todella lyhyt, jopa lyhyempi kuin mw2:ssa. 13 kenttää tässä taitaa olla, taisin gaming.fi.stä lukea.
toivottavasti vaan ei pelien toimitukset myöhästy sen kuljetusyhtiölakon takia, täytyy toivoa että kaupat ovat pelinsä jo saaneet.