Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mulla alkaa vähä maku taas mennä Bäfästä jatkuvien lagiongelmien suhteen. Liittymässä ei pitäs olla mitää vikaa, mut BF jumittaa. Verenpaine "vähän" nousee kun meikän supersotilas junnaa ittensä lattialistaan jumiin ja joku Kanadan vahvistus tökkää Fiskarsin kylkiluiden väliin.

Eniten ahistaa nää tosijeesihqnasta-tilanteet kun vastaantupsahtaneella jantterilla on vielä 100% taulussa vaiks "just osuin sitä suoraan ohimoon". Viime peleissä meikän kohalle sattunu nyt ihan mukavasti näitä. :8(

Samasta ongelmasta kärsitty myös täällä:( Välillä ihan upotaan sinne maastoon oli sitten jalkaisin liikenteessä tai vastaavasti jeepillä.

Ja kaksinkamppailut kypärän kimmokkeesta (kling) äänestä huomimatta itse makaan maassa ammuttuani 40mm shotgunilla aivan varmasti tyyppiä päähän.

Ja kaikki nämä loputtomat juoksempa nurkantaakse piiloon temput ei vaan onnistu..

Esim. pingtest.netin mukaan nettiyhteyteni olisi "grade" A,eli netin pitäisi toimia moitteettomasti.

Sattuiskohan ketään kiinnostamaan Razerin ohjain?

Sori eilisestä quitista. Aivan hirveetä lagia ollu viime viikon lopulta asti mullakin. Vie kyllä koko hauskuuden pelistä. Tuntuu että aamuisin toimii hiukan paremmin vaikka vastustajat on tagien perusteella Uudesta-seelannista tai jostain yhtä läheltä. Aamuisin vaan pitää lähtee töihin:(

Törmäsin eilen serverilliseen saksanpoikia. Kaikki olivat level about 47-50. Mukavasti vaihtelivat puolta jotta pelit pysyivät tasaisina.

Heitetäänkö verkot vesille jos saataisiin se Suomi - Saksa matsi pystyyn ??
Alla linkki poikien sivuille, ottavat näköjään aika tosissaan.

1st Infantry - News

Tästä puhuttiin partyssä, mutta laitetaan nyt muillekin.

Tiukka pappa! :) En tiedä olitko se sinä, joka ihmettelit, miksi se vatkaa tuota asetta tuolla tavalla tähtäimelle ja pois tähtäimeltä. Olen nähnyt parin muunkin tekevän videoissa samoin, ja jos olen ymmärtänyt oikein se käyttää hyväkseen konsoliversioihin tehtyä ampumisapua. Mitään autoaimiahan ei ole olemassa, mutta tähtäin hidastuu hieman vihollisen päällä liikkuessaan. Mutta näppärät sormet on ukkelilla.

Ja tuosta lagista sen verran, että pariin päivään ei ollut ongelmia, mutta sitä ennen yhdessä SDM-matsissa viive oli aivan naurettava. Ammuin KalleKustaalla vihollista, vaihdoin konepistooliin ja aloin laataamaan sitä. Yhtäkkiä yli kaksi sekuntia myöhässä napsahtaa hitmarkkeri ja tappo tilille...

Onhan tässä ollut kyllä lähipäivinä probleemia, tosin itellä pelit toimi parhaiten nyt joskus yöllä kahden maissa. Eilen viiveestä huolimatta oli ihan kivat pelit, yksin väänsin tuntemattomien kanssa ja vaikka k/d paska olikin, fiilis vain oli kohdillaan. Alakynnessä oltiin miltei joka matsi, mutta muuten ihan jees. En tiedä miksi olikin niin hauskaa. Ehkä se johtui siitä, että sain Spas-tapon (eikä ollut mikään hikinen blackhawk) muutaman kerran ammuttuani helikopterin kuskin sillä. Oi sitä fiilistä. Toisaalta herättää kysymyksiä; kuka helvetti oikeasti saisi tapon tuosta? Pelit on pelejä, tiedetään. :D

Mun piti alkaa pelaamaan kyllä muitakin pelejä, mutta yllätys kun ei saanut tämän pahuuden takia aikaan sitäkään. :(

Edit; Lepi paljos ohjaimesta? Laita pyyntö privalla? Tai kiinnostaisko joku peli? Voisin harkita tosissaan, jos rahalla niin loppukuusta vasta onnistuu. :(

Kyllä, päästään vihdoinkin kostamaan se Lapin poltto :D Alatko kyselemään?

On kyllä ollu "vähän" lagista viime päivinä, tappaa tuon peli-innon aika hyvin. Eilen oli aika "hauska" matsi illan päätteeksi: Laguna presan puolustajina oltiin, alivoimalla 4vs8. Muutaman minuutin päästä oltiinki jo 2vs8, eli minä ja Haca. Vaikea oli kahdestaan pitää laatikoita, mutta aika hyvin saatiin hyökkääjiä napsittua. Viimeisessä basessa onneksi saatiin vahvistusta Mattiboyn muodossa ja niin me vain voitettiin.

Lol, 3vs8 ja vastapuolella oli ainakin yksi 50 lvl-tyyppi eikä ne silti saanu viimeistä laatikkoa. Lähellä tosin oli, samalla hetkellä kun saatiin viimeinen tiketti niiltä pois, niin loota räjähti. Ampuivat sitä vielä tankilla, raketeilla jne.

Törmäsin eilen serverilliseen saksanpoikia. Kaikki olivat level about 47-50. Mukavasti vaihtelivat puolta jotta pelit pysyivät tasaisina.

Alla linkki poikien sivuille, ottavat näköjään aika tosissaan.

1st Infantry - News
Jawohl mein Freund!

Tuollahan on "FightUs"-kohta vasemmalla. En tiedä sitten, että odottavatko he jonkinlaista virallista matsia vai sopiiko tämmönen hieman epävirallisempi. Ainakin pitää klaanin nimi sun muuta laittaa tuohon, mutta kai me voitas selittää, että ollaan vaan tällanen foorumiporukka. Tuntuu vaan että nuo odottaa jotain ranked-matsia. Ainakin tuntuis, että olis haastetta. :D

Oon ollut yhteydessä niiden leaderiin, saas katsoa mitä vastaavat. Mutta jos klaanin vaativat ni sit perustetaan sellainen :)

Mua on aina vähän naurattanut noi klaanien nimet: Art Of War, Angels Of Death jne. On vähän sitä blacknemesis6 osastoa :D

Paljon tyylikkäämpi ois joku FBL=Finnish Butt Lickers tai JFC=Jutila Fan Club.

EDIT: Niin ja tietenkin kaikki nimet missä on sana anus jossain muodossa: UrAnus Men From Mars, Finnish Anal Noobs, Men Of Anal Activities, ATM, Beginner's Guide to Anus...huoh, tätä ne Suomi-partyt teettää.

Mulla alkaa vähä maku taas mennä Bäfästä jatkuvien lagiongelmien suhteen. Liittymässä ei pitäs olla mitää vikaa, mut BF jumittaa. Verenpaine "vähän" nousee kun meikän supersotilas junnaa ittensä lattialistaan jumiin ja joku Kanadan vahvistus tökkää Fiskarsin kylkiluiden väliin.

Eniten ahistaa nää tosijeesihqnasta-tilanteet kun vastaantupsahtaneella jantterilla on vielä 100% taulussa vaiks "just osuin sitä suoraan ohimoon". Viime peleissä meikän kohalle sattunu nyt ihan mukavasti näitä. :8(

Tämä ongelma alkoi itsellä kanssa heti kun joinasin samaan peliin. Tai sit mää vaan oon niin huono. :confused:

Sundmania yritin saalistaa eilen, taisi tapot mennä Sundmanille 10-1

Saksan pojista ei ole vielä mitään kuulunut, mutta katsellaan lisää juhannuksen jälkeen.

Edit: Nyt tuli frendi pyyntö niiden klaani päälliköltä, että eiköhän tästä saada pelit pystyyn. :)
Yritän saada pelit pystyyn tässä seuraavan kahden viikon sisällä. Teen sitten uuden ketjun tuonne peliseura puolelle

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mullaki alko tuo lagaaminen ku liityin Ioodin kans samaan peliin, Oasis ei ollu vielä niin paha, tyypit kuoli quickscopatessa noin 1,5 sekuntia osuman jälkeen... Laguna altassa osumat ei sitten enää rekisteröitynytkään. M16:llakin ammuin Ioodiin 4 burstia ja tyypillä kill-camissa joku 92 healthia. Siihen loppu pelit :D Sama lagi oli siis kaikkia vastaan. Paska servu on paska. Onneksi tuli sentään AT4:lle ja miinoille platinaa, jee.

Toivottavasti saadaan pelit sakemanneja vastaan, voi tosiaan olla vähän haastetta.

Tulipa vaihettua nettiä. Tänään on toiminu ihan mukavasti. Uskaltauduin jopa muutamaan hc-rushiin. Ei ollu ihan niin paha meininki ku kuvittelin mut jos medic on jo normipelissä (ainaki meikän mielestä) iha överi OP, ni hc:ssa toi "lääkintämiehistely" alkaa olla jo jotain ihan naurettavaa.

Jostain kumman syystä quickscopetellessa (koskee itse asiassa tod. näk. muitakin aseita) toi osumien rekisteröityminen on välillä "vähän" outo. Tossa pelissä mistä Sundman mainitsiki ammuin parin metrin päästä jotain random engineeria SV98:lla niskaan ja tyhjensin vielä lippaallisen Grachista perään varmuuden vuoks. Eipä kuollu. Käänty ja torppas puukon meikän keuhkoon. Auts.

Moi! pelaatteko te vielä hirveesti bäfää, kun ajattelin jos pääsisi teidän peleihin mukaan. Olen joillekkin jo lähetellyt kaveripyyntöjä. Gamertage on miika96, jos ihmettelette tota numeroa sen on minun pelinumeroni jääkiekossa ei siis merkitse ikää. En muuten vielä omista mikkiä, mutta pian sen myös hommaan.

Moi! pelaatteko te vielä hirveesti bäfää, kun ajattelin jos pääsisi teidän peleihin mukaan. Olen joillekkin jo lähetellyt kaveripyyntöjä. Gamertage on miika96, jos ihmettelette tota numeroa sen on minun pelinumeroni jääkiekossa ei siis merkitse ikää. En muuten vielä omista mikkiä, mutta pian sen myös hommaan.

Kannattaa päivisin pelailla että saa tuntumaa muutaman suomijannun kanssa, koska illalla hyvin tod.näk joudut vastapuolelle pelailemaan ilman partya ja x-tekijän takia ei kovin mukavaa aina ole.

Onko kellään muulla ongelmia tuon statsien päivittymisen suhteen? Alkaa menemään hermot kun ei viikkoon ole päivittänyt statseja servut tuolla EA:n päässä. Olis kiva nähdä konsolista suoraan mitä asetta alkaa hinkaamaan korkeammalle.

Ylös Bottom