Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Onneksi olkoon platinasta, toivottavasti sinä oot se joka antaa mulle m24-platinan.

Käännän mielihyvin kankkuni maalitauluksi! :rolleyes:
Loppuillasta alkoi minullakin vihdoinkin sujua se pahamaineinen quickscouppaus ja nyt on ENSIMMÄISET kultatähdet parissakin snipussa muutaman laakin päässä...

Minäkin olen olen ruvennut käyttää snipua 4xscoupilla, pirun hieno on päästellä sillä vihollisia, vielä kun saisi auki magnum ammot niin ois loistavaa. Millä levelilla se muuten aukeaa??

Viimeksi muokannut moderaattori:

Minäkin olen olen ruvennut käyttää snipua 4xscoupilla, pirun hieno on päästellä sillä vihollisia, vielä kun saisi auki magnum ammot niin ois loistavaa. Millä levelilla se muuten aukeaa??

Oiskohan ollu lvl 16?

Oiskohan ollu lvl 16?

Level 15, niin aukeaa.

Hauskat oli eilen pelit, vähän oli taas tyhjiä servuja välillä. Ihan sairainta tykitystä ei saatu SDM:ssa aikaan ku ei ollu tarpeeksi suomalaisia, Absolu7ekin jänisti...

Mutta mikä parasta, illan viimeisimmissä peleissä ei ollut YHTÄÄN lagia, ihan ku ois yksinpeliä pelannu :eek:, aivan valtava ero, todella mukava pelata kun ei kuole koko ajan johonkin nurkan taakse ja kaikki osumat rekisteröityy.

Vähän olin pettynyt kun en saanut m24-platinaani cobalokseen, mutta tuli kuitenkiin toiseen kaverilistalla olevaan :D
M95 on muuten kans aika hyvä, ei tarvi tähdätä edes päähän, ampuu vaan vähän sinnepäin.

EDIT: Niin ja erikoiskiitos tumbulle tageista ja puukotuksen jälkeisestä viestistä, naurattaa vieläkin :D

Juu eka kerta, kun suomalaisten kanssa pelailin ja oli kyllä todella mukavaa!Toivottavasti tämmönen meno jatkuu ;)

Vähän olin pettynyt kun en saanut m24-platinaani cobalokseen, mutta tuli kuitenkiin toiseen kaverilistalla olevaan :D

Mutta minäpä sain sekä SV98:n että GOL:in ekat kultatähdet sinuun! ;) (Vai olikohan se Rando???)

Juu eka kerta, kun suomalaisten kanssa pelailin ja oli kyllä todella mukavaa!Toivottavasti tämmönen meno jatkuu ;)

Itse pelaan joka ilta klo 20.00-02.00 välisenä aikana. Myös muita Suomalaisia jotka pelaa tuona aikana lähes joka päivä on aika paljon. Kannattaa aina tulla partyyn vaikka ei mikkiä olisikaan, niin tietää jos vaihdetaan peliä tai muuta mukavaa. Kannattaa myös aina sanoa jos ei ole squadia tms. Kiitoksia muuten sullekin tageista!

Eilen alkoi tuntua siltä, että alan pääsemään jyvälle siitä, miten taisteluhelikoptereita vastaan pitää ottaa ennakkoa. Tiputin AT4:lla kaksi kopteria ja yhteen sain täysosuman, mutta se ei räjähtänyt. :eek: En tiennytkään, että vehicle armour on noin tehokas.

Ja sitten tietenkin oli se tankin tykillä alasammuttu Larsen. Peltipurkissani oli 13% healthia jäljellä, mutta päätin silti vielä roiskauttaa kerran ja siltähän se tuli alas. :D

päätin silti vielä roiskauttaa kerran ja siltähän se tuli:D

Larsenin kans käy monesti noin :D

Yhteen väliin ammuin blackhawkkeja alas jatkuvalla syötöllä, nykyään tuntuu että ei osu muuta kun noihin paikallaan leijujiin. Paitsi tässä vasta sain Atacamassa rundin aikana kolme kertaa Havocin alas, tais olla aika huono lentäjä.

Tuo panssariperkki on kyllä ärsyttävä, viime viikolla Islassa kävi juurikin noin, että osun kopteriin ja mitä tapahtuu? +30 vehicle damage, onneksi seuraavakin raketti osui.

Oli mukavat pelit eilen, sääli kun piti yllättäen vaan lopettaa kun just saatiin kunnon poraukset käyntiin :D En nyt kuollaksenikaan muista kuka sitä eilen ehdotti, mutta siinä vanhukset vs junnut privapelissä vois olla ideaa. Pitäs vaa päättää mihin se ikäräja laitetaan. Vois olla hyvin esim. 27v. kunhan tiimit tulis molemmille puolille täyteen.
oisko porukalla intoa ottaa moinen koitos??

Junnujen pitää tottakai ottaa huomioon vanhusten vaivat, eli tasoitusta pitää antaa tarvittaessa mm pissapussien tyhjennystauko. :D

Junnujen pitää tottakai ottaa huomioon vanhusten vaivat, eli tasoitusta pitää antaa tarvittaessa mm pissapussien tyhjennystauko. :D

eiköhän se mee samalla ku natiaiset käy imee mamman tissii..

En nyt kuollaksenikaan muista kuka sitä eilen ehdotti, mutta siinä vanhukset vs junnut privapelissä vois olla ideaa. Pitäs vaa päättää mihin se ikäräja laitetaan. Vois olla hyvin esim. 27v. kunhan tiimit tulis molemmille puolille täyteen.
oisko porukalla intoa ottaa moinen koitos??

Taitaa papalle dementia iskeä, minähän sitä ehdotin. Pitää varmaan kattoa tuo Saksa-peli ensin ja perustetaan uutta ketjua tolle pelille. Eiköhän siihen porukkaa saada, samat naamat siellä on ku ennenki :D

Juuh oli kyllä mahtavat pelit eilen niin omastapuolesta kuin muidenkin!:) naurua ja vitutusta riitti!

Mulle tuli kauhee into muuten ruveta platinoimaan tota SVU:ta,senverran näppärä ase AGOG:illa,niin läheltä kuin kaukaakin!

Larsenin kans käy monesti noin :D

Hups, melkoinen freudian slip! Toivottavasti se kuitenkin tuntui Larsenista yhtä hyvältä kuin minustakin.

Kertoo kyllä tästä aktiivibäfääjien porukasta jotain, kun 27-vuotiaaseen asti on junnu. :) Itse menen siihen seniilisakkiin heittämällä 36:n ikävuoteni kanssa.

Kertoo kyllä tästä aktiivibäfääjien porukasta jotain, kun 27-vuotiaaseen asti on junnu. :) Itse menen siihen seniilisakkiin heittämällä 36:n ikävuoteni kanssa.

mitäs me papat = geriatrinen taisteluosasto..:p

Mutta kyllä sen huomaa partyssa, että on vanhempaa sakkia. Ei turhan päiväistä kiljumista. Hieman tässä ollan poikia vielä perässä. 33 tulee marraskuussa täyteen

Ja itse vuonna 84 kätilön kouriin putkahtaneena lukeudun juurikin tähän pissisikäisiin. Ei kyllä uskoisi, eihän? Karvaakin on alkanut kasvaa jo kämmeniin!

Juu mukavat pelit oli eilenkin.Huomaa kyllä eron, kun on pelannut noitten "random" pelaajien kanssa aina ennen :).Itsekkin junnu olen, mutta riehumista en silti harrasta.Kiitos, että saan kanssanne pelata, vaikka vähän nuorempi olenkin.

Btw ilmoittaudun "Junnu" jengiin :).

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ja itse vuonna 84 kätilön kouriin putkahtaneena lukeudun juurikin tähän pissisikäisiin. Ei kyllä uskoisi, eihän? Karvaakin on alkanut kasvaa jo kämmeniin!

..kätilön kouriin.. epäilen ennemminkin lattialle pudonneena.. Ja puolruotsalainen apinaosasto onkin sitten erikseen..:D

Ylös Bottom