Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mappien takia kyllä alkanut tämä peli puuduttamaan. Jotenkin alkaa vaan tylsältä tuntumaan kaikki kentät, ja etenkin conquest mapit ovat todella tylsiä (varsinkin verrattuna 1943/42 karttoihin). DLC:n Rush kenttä on minusta paras teos koko bad company sarjassa. Todella paljon haastetta ja korkeuseroja (Jos tiimi on hyvä ja saa laatikoita räjäyteltyä, joka tapahtuu harvoin.)

Sellaista mulla ei oo, siellä ea tilillä
Siinä se ongelma sitten on, eli sun GT ei ole ollenkaan liitetty ainakaan siihen EA tiliin, jota katselet. Näin mä sen ainakin ymmärtäisin. Koita klikata siitä "lisää tunnus" ja lisätä GT.

En ymmärä enää...

Pienemmälle sitä waretusta niin ei warppaile!

Mutta joo, kyllähän tässä pelissä aika nopsaa pääsee kyllästymään jos pelaa päivittäin. Reconille täytyisi tehdä kyllä jotain, mutta tosiasia on, että valtaosa varmaan lopettaisi pelin jos ei pääsisi istumaan puskassa. Täytyy kyllä sanoa, että itselle ei noista ole niin hirveästi ollut missään pelimuodossa haittaa. Lähinnä vituttaa medicit m60:n kanssa jotka ampuvat tuhannen kilometrin päästä paskaksi, siinä missä pahimmillaan saa hc-moodillakin pari laukausta tarkkuuskiväärillä ampua että vihu kaatuu.

Uusia karttoja tämä tarvii. Tracedartin lentonopeuteen +100% vähintään. Pelimuotojakin vois tulla lisää.

Siinä se ongelma sitten on, eli sun GT ei ole ollenkaan liitetty ainakaan siihen EA tiliin, jota katselet. Näin mä sen ainakin ymmärtäisin. Koita klikata siitä "lisää tunnus" ja lisätä GT.

Ei anna lisätä väittää kivenkovaa että kyseinen GT on jo olemassa.

Eli sun GT on liitetty johonkin toiseen spostiin (tämä käy helposti vahingossakin, jos on vaikka joskus testaillut jotain EA:n demoa tms.). Tässä kohtaa homma menee vaikeaksi, sillä en tiedä saako tuota spostia "palautettua" jostain tms. Koita kirjautua jollain vanhalla sähköpostiosotteellas, jos sellasta on. EA:han vois koittaa ottaa yhteyttä, mutta en tiedä onko niillä suomenkielistä asiakaspalvelua.

Tracedartin lentonopeuteen +100% vähintään.
Tämä on itselleni itseasiassa se suurin kysymysmerkki tuossa tulevassa päivityksessä. Selväähän oli, että treissi tarvitsi lisää nopeutta, mutta raportit PC-puolelta kertovat, että siinä missä treissin nopeus oli ennen "25", on se nyt "300" eli 4x Kallen raketin nopeus. Tämä kuulostaa jo aivan älyttömältä lisäykseltä, sillä vaikkei se taisteluheloja kohtaan ole välttämättä liikaa, niin mites Blachkhawkit ja Hindi? Ainakin smoke-spessulle tulee käyttöä, jos ei muuta.

Eli sun GT on liitetty johonkin toiseen spostiin (tämä käy helposti vahingossakin, jos on vaikka joskus testaillut jotain EA:n demoa tms.). Tässä kohtaa homma menee vaikeaksi, sillä en tiedä saako tuota spostia "palautettua" jostain tms. Koita kirjautua jollain vanhalla sähköpostiosotteellas, jos sellasta on. EA:han vois koittaa ottaa yhteyttä, mutta en tiedä onko niillä suomenkielistä asiakaspalvelua..

Joo laittelin jo EA:lle Jenkkeihin mailia, saavat katsoa. Ei tää nyt mikään maailman tärkein asia oo, :), kiitti vastauksista, ilmoittelen mitä vastailevat

Itsellä oli vähän saman tyylistä ongelmaa BF:1943 kanssa ja sain kyllä EA:lta sähköpostin välityksellä hyvin apua,mutta itsellä ainakin jouduttiin poistamaan kaikki mahdolliset tilit,joten kaikki statsit nollaantui BF:BC ja BF:1943:sta.Et henkisesti voit alkaa valmistutumaan siihen...

Itsellä oli vähän saman tyylistä ongelmaa BF:1943 kanssa ja sain kyllä EA:lta sähköpostin välityksellä hyvin apua,mutta itsellä ainakin jouduttiin poistamaan kaikki mahdolliset tilit,joten kaikki statsit nollaantui BF:BC ja BF:1943:sta.Et henkisesti voit alkaa valmistutumaan siihen...

Just, ihan normaali mun tuuria.

No ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä

Tää alkaa jo olemaan todella pahasti offaria, mutta niin kauan kuin EA-peleissä käytetään tätä sekavaa EA account -systeemiä, joudutaan keskustelupalstoilla varautua sen ihmettelyyn EA-pelien ketjuissa hedelmällisen pelikeskustelun sijaan.

Eli elä nyt vielä heitä hohtimia kaivoon. Ei tuossa mun mielestä ole kyse sen kummemmasta, kuin että joko saat selville mihin spostiin tagisi on liitetty-->kirjaudut tällä postilla veteran-saitille ja laitat hommat pelittämään. Tai sitten EA siirtää gamertagisi toiselta EA accolta nykyiselle. Lisäksi voisi kuvitella, etteivät statsit ole EA acco kohtaisia, vaan GT-kohtaisia, mutta mistäs näistä tietää. Enivei, älä nyt ainakaan ensimmäisenä vaihtoehtona hyväksy pöydän täydellistä tyhjentämistä.

EA siirtää gamertagisi toiselta EA accolta nykyiselle. Lisäksi voisi kuvitella, etteivät statsit ole EA acco kohtaisia, vaan GT-kohtaisia, mutta mistäs näistä tietää. Enivei, älä nyt ainakaan ensimmäisenä vaihtoehtona hyväksy pöydän täydellistä tyhjentämistä.

Tämä ei ainakaan minun kohdalla onnistunut syystä tai toisesta,joten olivat poistaneet koko accon ja luoneet minulle uuden johon olivat lisänneet omistamani pelit. Tässä härdellissä oli poistunut kaikki mahdolliset statsit,joten ilmeisestikin ovat acco kohtaisija,tiedä sitten...
Ja KUULEMMA muuta keinoa ei ollut saada omaa accoani toimimaan,mutta tilanne saattaa olla suburbanilla toinen,joten itket kaiken hienon statistiikan perään vasta kun olet ne menettänyt.

Tämä ei ainakaan minun kohdalla onnistunut syystä tai toisesta,joten olivat poistaneet koko accon ja luoneet minulle uuden johon olivat lisänneet omistamani pelit. Tässä härdellissä oli poistunut kaikki mahdolliset statsit,joten ilmeisestikin ovat acco kohtaisija,tiedä sitten...
Ja KUULEMMA muuta keinoa ei ollut saada omaa accoani toimimaan,mutta tilanne saattaa olla suburbanilla toinen,joten itket kaiken hienon statistiikan perään vasta kun olet ne menettänyt.

Tämä on minun kohdalta viimeinen viesti tähän acco juttuun.

Sain EA:n kautta selville mille email osoitteelle mun GT oli yhdistetty, mun muijan.
En tajua miten tämä on mahdollista.

EA totesi et joko käytän mein eukon email tai sit GT siirretään mun email.
Pyysin siirtoa, saas nähä miten äijän käy.

Tavataan ehtoolla taisteluihen merkeissä :)

Sain EA:n kautta selville mille email osoitteelle mun GT oli yhdistetty, mun muijan.
En tajua miten tämä on mahdollista.

Kerta kiellon päälle vielä! Eli mihin tarkalleen olit EA:lla yhteydessä? Meiliosote vois olla ihan kova juttu, kun ei se oo helppoo tääl pleikkaripuolellakaan...

Kerta kiellon päälle vielä! Eli mihin tarkalleen olit EA:lla yhteydessä? Meiliosote vois olla ihan kova juttu, kun ei se oo helppoo tääl pleikkaripuolellakaan...

EA Video Games - Electronic Arts

kirjaudu sisään

Vasenlaita "email us"

Vetovalikoista valitaan

Alusta xbox/ps3
Peli: bad company > bad company 2
Asia: valitsin acco/billing > acco linking

sit se kysyy heti PSN/GT TIEDOT
ja sit vaan kuvailee ongelman.

Sit siinä on kuvake "Save" niin se lähettää viestin

Jenkkeihin tää mee, et englannin kieli on suotavaa. :)

Itselläni oli myös vaikeuksia noissa veteran-statuksissa, joten olin suoraan yhteydessä EA:n asiakaspalveluun. On auki Ma-Pe klo. 14-18 numero on 0800 508 225. Kerroin ongelman ja he laittoivat sieltä asian kuntoon. Ja palvelua sai siis selvällä suomen kielellä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Varoituksen sana niille, jotka haluavat peliin lisää custom sloteja: SPECACT bundle ei niitä tarjoa, vaikka valikkorakenne siltä erehdyttävästi näyttääkin. Vaikka listasta löytyy Assault ja Assault+, niin peli ei osaa tallentaa kuin yhden load outin, joka menee sitten automaattisesti molempiin.

Huvittavaa tuo, kun ei random porukassa osaa squadissa usein kukaan muu kuin itse ajatella tuota "squad respaamista". Esim. Arica Harborissa, kun hyökätään 2. spaceihin, niin itse ainakin pyrin liikkumaan lähinnä sieltä oikeaa reunaa pitkin talosta taloon kohti A ja B:tä, koska maasto on hyvin avonaista. Usein jään hyvään taloon, jossa on ikkuna sinne päin mistä vihulaisia yleensä tulee ja näin tarjoan respaus paikan squad kavereille ja pystymme näin etenemään paremmin ja luomaan tasaisesti painetta kohteille. Sitten kun ajattelen, että voisin itse lähteä vähän rohkeammin liikkumaan, koska kaverit ovat päässeet samoille kohdille kun minä ja kuolessani pääsen respaamaan heidän luo. Noh mitä vielä, kun nämä kaverit eivät yhtään kato, että kannattaisko vähän himmailla, jos on vika squadista hengissä, niin kohta ollaan taas tukikohdasta hakemassa vauhtia. En sano sitä, että tota pitäisi verenmaku suussa pelata ja olla kauhea wannabe taktiikat pelissä. Itsekkin lähinnä pelaan vain hauskuuden vuoksi ja pelithän ovat vain pelejä :D Itsekkin khyllä tulee ramboiltua etenkin silloin, kun tikettejä on jäljellä runsaasti, mutta viimeistään siinä 30 kohdalla alan keskittymään tarkemmin...onhan se voittaminen kuitenkin häviämistä mukavempaa :D

Kannattaisko toi map-paketti ostaa? vai kannattaako odottaa jos ja kun uusi tulee? Rushii pelaan eniten..

Kannattaisko toi map-paketti ostaa? vai kannattaako odottaa jos ja kun uusi tulee? Rushii pelaan eniten..
Pelissä ei siis osteta yksittäisiä map packeja, vaan VIP-status, jolla saat kaikki uudet ja vanhat mapit "ilmaiseksi" (ainakin tähän asti on saanut). VIP-koodi tulee kyllä uuden pelin mukana, mutta sulla ei sitä vissiin ole?

Kyllä toi VIP melkeimpä kannattaa ostaa, jos peliä aktiivisesti pelaa. Jo tällä hetkellä sillä saa 2 uutta Rush-mappia (+konkkamappeja) ja lisää on varmasti tulossa jossain vaiheessa.

Pelissä ei siis osteta yksittäisiä map packeja, vaan VIP-status, jolla saat kaikki uudet ja vanhat mapit "ilmaiseksi" (ainakin tähän asti on saanut). VIP-koodi tulee kyllä uuden pelin mukana, mutta sulla ei sitä vissiin ole?

Kyllä toi VIP melkeimpä kannattaa ostaa, jos peliä aktiivisesti pelaa. Jo tällä hetkellä sillä saa 2 uutta Rush-mappia (+konkkamappeja) ja lisää on varmasti tulossa jossain vaiheessa.

Joo ostin ton pelin käytettynä niin koodi oli jo lunastettu.. Tarvii laittaa hankintaan toi VIP.

Huomasin tuossa viikonloppuna, että yhdessä matsissa taivaalla pörräsi kaksi (2) UAV:ia. Mappina oli Nelson Bay. Oltiin hyökkäämässä viimeiseen tukikohtaan, kun vihollisen UAV pamauttaa sisuskaluni hangelle. Killcamissa näkyy tämä minut tappanut UAV ja taustalla näkyy toinen UAV leijailemassa.

Ensimmäinen reaktio oli tietysti, että jokin bugihan tuon on pakko olla. Eihän siellä mitenkään voi kahta UAV:ia olla kerralla ilmassa. Spawnauksen jälkeen asiaa oli tietysti lähdettävä tarkistamaan. Kipuan sen hökkelin toiseen kerrokseen, missä hyökkääjien viimeisen tukikohdan UAV on. Siellä oli tiimikaveri ohjailemassa kopteria. Juoksujalkaa edelliseen tukikohtaan ja siellä tosiaan oli vihollinen ohjailemassa UAV:ia. Puukko niskaan ja suuri kysymys merkki pään päällä kohti seuraavaa kuolemaa. Odottelin tietysti sen kopin luona hetken, että pystyykö sillä vielä ohjailemaan minikopteria - ei voinut.

Olen aina kuvitellut, että taivaalla ei voi kerralla pörrätä kuin yksi (1) UAV, mutta näyttää se koppi ilmestyvän siihen seuraavaankin tukikohtaan, vaikka siellä edellisessäkin joku vielä sellaisella lentelisi.

Tästä herää kysymys, että montako UAV:ia on mahdollista olla kerralla taivaalla. Esimerkiksi Arica Harborissa hyökkääjillä on neljä tukikohtaa. Onko siis mahdollista, mikäli ehjänä onnistuvat pysymään, että viimeiseen tukikohtaa hyökätään neljän UAV:in avustuksella? Erittäin epätodennäköistähän on, että kaikki UAV:it säilyisitvät ehjänä sinne asti. Mutta entä jos säilyykin? Bugi vai tarkoituksellista?

Ylös Bottom