Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä
En ymmärä enää, mitä hyvää tässä pelissä on. No ok, sniperilla heduttaminen tyydyttää, mutta samalla recon-class pilaa koko tiimipelaamisen ydinidean. Karttojen koot tuntuivat aluksi hyvältä, mutta nykyään meno tuntuu liian lineaariselta. Turhan usein 1v1 tilanteet hävitään kömpelön ohjauksen/bugituksen/pelin yleisen paskuuden vuoksi. Seinien läpi tulee warppailtua, puukko ei toimi, yhtäkkiä äijä lakkaa ampumasta ja vasta hetken päästä äijä kaatuu maihin. Hitboxit on pelissä perseellään, myös näkymättömiin seiniä on tullut vastaan. Jos ampuu liian läheltä esimerkiksi kiven "piirtorajaa", osuvat panokset ilmaan, eivätkä mene perille asti. Nuubarin tehoa sentään nerffattiin, niin smokelle tulee edes jotain käyttöä. Miksei moninpeliin tehty riittävästi sisältöä, että jotain pikkukivaa riittäisi rank 25:stä eteenpäinkin. Tiedän, hyvän pelin pitäisi motivoida sellaisenaan, mutta unlockkailu tuo mukavaa lisätavoitetta.
Ilmaiset lisäkartat ovat toki olleet mukavia, mutta jos niiden taso on jatkossakin näin alhaista, niin siirtäisivät voimavarat mielummin maksulliseen DLC:hen.
Turhaksi vuodatukseksihan tämä viesti meni, mutta sen tämä peli ansaitsee. Ärsyttää Dicen erinäiset piikittelyt MW2:ta kohtaan, vaikka todellisuudessa kyseessä on MW2:kin huonompi peli. Perusteluna tähän on pelin yleinen kankeus, lähes joka osa-alueella. Plussat sniputuksesta ja pelin tunnelmasta, jonka tosin onnistuu monet huonot puolet heti seuraavassa hetkessä latistamaan.