Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Noh pieni aiheenvaihdos mutta en usko että haittaa ja muistelisin että tästä on ollut kyllä juttua foorumilla ennenkin;

Eli katselin tuossa saamiani insignioita ja nuo kaksi puuttuvat;

"Get all Weapon bronze stars" ja "get all bronze stars". Koitin haulla etsiä ja mualtakin netistä,mutta kuinka nuo kyseiset oikeen saikaan itselleen?

Kaikista pyssyistä kyllä pronssit löytyy.. :confused:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Noh pieni aiheenvaihdos mutta en usko että haittaa ja muistelisin että tästä on ollut kyllä juttua foorumilla ennenkin;

Eli katselin tuossa saamiani insignioita ja nuo kaksi puuttuvat;

"Get all Weapon bronze stars" ja "get all bronze stars". Koitin haulla etsiä ja mualtakin netistä,mutta kuinka nuo kyseiset oikeen saikaan itselleen?

Kaikista pyssyistä kyllä pronssit löytyy.. :confused:
Noiden insignioiden saaminen kyllä riippuu aika paljon tuurista. Joillekkin tulee, joillekkin ei. Ilmeisesti joku bugi. Itselläni kävi tuuri ja sain tuon "Get all Weapon bronze stars". :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Noh pieni aiheenvaihdos mutta en usko että haittaa ja muistelisin että tästä on ollut kyllä juttua foorumilla ennenkin;

Eli katselin tuossa saamiani insignioita ja nuo kaksi puuttuvat;

"Get all Weapon bronze stars" ja "get all bronze stars". Koitin haulla etsiä ja mualtakin netistä,mutta kuinka nuo kyseiset oikeen saikaan itselleen?

Kaikista pyssyistä kyllä pronssit löytyy.. :confused:

Tietääkseni pitää olla myös M1 garandissa pronssitähdet+ kaikissa näissä DLC-aseissa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Eli katselin tuossa saamiani insignioita ja nuo kaksi puuttuvat;

"Get all Weapon bronze stars" ja "get all bronze stars". Koitin haulla etsiä ja mualtakin netistä,mutta kuinka nuo kyseiset oikeen saikaan itselleen?

Kaikista pyssyistä kyllä pronssit löytyy.. :confused:

Sinulle, kuten monille muillekin, on iskenyt bugi noiden kohdalla. Tilastoistasi päätellen kaikki tarpeellinen on pronssilla. Omalla kohdallani ei edes tarvinnut pronssitähteä M1:een, kun nuo kaksi insigniaa kilahtivat tilille. 21000 pisteen kierros oli ihan kiva...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Nyt ei voi muuta todeta trace dart homing systeemistä kuin: mitä paskaa!?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

No enpäs ole tajunnut tuota. Vain olettanut, että sinne päin räiskäistyt ammukset löytää perille jos on löytääkseen. :o

Mucho gracias!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Joo ite kans totesin aikoinaan että onpas paska värkki koko traceri ku ei toimi koskaan, noh joku sitte mainitti jollakin foorumilla että kuinka se toimii, nii AVOT johan rupes blackhawkkia putoamaan taivaalta :)
En muista että missään vaiheessa esim. yksinpelissä olis opastettu ton käytöstä, ja ohjekirjassakaan ei taideta kertoa kuinka se pelittää joten varmaan suurella osalla pelaajista jää tuo koko tracerin käyttö vähän pimentoon.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Parin viikon päästä Onslaught tarjouksessa 400msp ja SPECACT bundle 320msp.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Jahas olikin ihan hiinä ja hiinä etten ostanut tossa viime viikolla tota unslaughia, noh taas säästyi muutama euro :) vois kai ostaa noi specactitkin poijes nii ois vähä lisää metsästettävää, ainut vaan että ei millään jaksais hinkata M95 sitä 100 tappoa kun en noita snipuja juuri diggaile, enhän mä niillä osu edes ladonseinään. VSS snaiperskaya special on se meikäläisen suosikkisnipu.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Joo ite kans totesin aikoinaan että onpas paska värkki koko traceri ku ei toimi koskaan, noh joku sitte mainitti jollakin foorumilla että kuinka se toimii, nii AVOT johan rupes blackhawkkia putoamaan taivaalta :)
En muista että missään vaiheessa esim. yksinpelissä olis opastettu ton käytöstä, ja ohjekirjassakaan ei taideta kertoa kuinka se pelittää joten varmaan suurella osalla pelaajista jää tuo koko tracerin käyttö vähän pimentoon.

Itse huomasin miten tracer darttia käytetään kun katsoin BC2 trailerin... Ykkösessä en tiennyt mitä koko vehkeellä tehtiin vaan ammuin oman joukkueen röllejä että vilkkuisivat puskissaan...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ykkösessä en tiennyt mitä koko vehkeellä tehtiin vaan ammuin oman joukkueen röllejä että vilkkuisivat puskissaan...

Asia meininkiä, nyt kun tuo Onslaught tarjouksessa kaipa senkin voisi ostaa pois.

Itse laitoin pelin pikku jäähylle, et jaksaa sit tahkota kun se itämaan lisäri tulee.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Itse olen kanssa miettinyt jo pelin jäähylle laittoa,kun rupee hiukan jo tympimään nuo kartat.. Suosikkimapeissani (Panama canal etc.) näkee jo niin paljon samoja 50 lvl tyyppejä ounaamassa tankeilla yms. että menee äkkiä mielenkiinto..

Myöskin peli ei tarjoa mulle enään mitään haastetta kun on melkein kaikki saavutukset jo tilillä,lukuunottamatta paria achia..

Itse odotan kanssa kovasti sitä vietnamia,tämän on jo varmaan suurinosa nähneet mutta laitetaan silti!

[video=youtube;xI0WBkRR0zo]http://www.youtube.com/watch?v=xI0WBkRR0zo[/video]
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Itse olen kanssa miettinyt jo pelin jäähylle laittoa,kun rupee hiukan jo tympimään nuo kartat.. Suosikkimapeissani (Panama canal etc.) näkee jo niin paljon samoja 50 lvl tyyppejä ounaamassa tankeilla yms. että menee äkkiä mielenkiinto..

Tässä vaiheessa pelin elinkaarta ei kannata enää pelästyä noita 50 levelin tyyppejä. Se ei välttämättä kerro enää mitään übertaidoista vaan myös käytetystä peliajasta.

Toissapäivänäkin oli Nelson Bayn concquestissa matsi, jossa oli vastapuolella 5kpl 50 lvl äijää ja yksi 49 lvl sekä loput välillä 10-45 lvl. Silti pistettiin niin perkuleesti kampoihin, että alkoi olla vastustajilla jo hätä. Hävisimme lopulta vain kahdeksalla tiketillä. Itselläni oli 38 tappoa / 32 kuolemaa - jatkuvasti siis keskellä toimintaa... :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tässä vaiheessa pelin elinkaarta ei kannata enää pelästyä noita 50 levelin tyyppejä. Se ei välttämättä kerro enää mitään übertaidoista vaan myös käytetystä peliajasta.

Juuri näin. Tässä pieni päivän pohdinta.

Itse oon level 34. olen tähän käyttänyt 164 tuntia elämästäni joka on mielestäni todella paljon. Hommasin pelin julkaisu päivänä eli tähän päivään saakka ollut pelattavissa 219 vuorokautta. Kohdallani päiväkohtainen peliaika on 44 minuuttia.

Kävin juuri kattomassa noita leaderborsdeja ja bongasin yhden tyypin, hänen peli aika oli 1736 tuntia, eli päiväsä n. 8 tuntia, VOI LUOJA !!!

Pistää vanhan miettimään.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Eikö se ole niin et juuri nyt niitä voi säikähtää. Sen verta kauan peli ollu kaupoissa et siel alkaa olla niitä 50lvl jotka ei ole vetäny jollain medic raiskauksella, atacama desert huorauksella tai muulla vastaavalla itteensä sinne listojen järkeen. Vaan ihan oikeesti pelaamalla. Nykyään 50lvl voi ehkä odottaa et kaverit osaa muutakin tehdä kun lentää helikopteria :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Olen lvl50! FEAR ME! Or don't, I wouldn't.

Eilen saavutin tuon huikean virtsanpylvään. Pelikello näyttää 379h 35m 52s. Sitten venttaillaan Vietnamia.

Torstaisin BF Blogissa on jokinmoista juttua Vietnam lisäosasta. Ensimmäisessä osassa esitellään tankkeja.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

PS3'n puolella keskustelu on hieman kuollutta, joten tänne vähän siirryn keskustelemaan tästä pelistä.


Ite sain tason 50 joskus aikoja sitten 323'lla pelitunnilla pääasiassa assaultilla pelatessa. Sen jälkeen on alkanut kiinnostus hieman laskea, varsinkin nyt F1 2010'n ilmestyttyä ja GT5'n tullessa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Noista 8h per päivä peliajoista tulee mieleen South Parkin jakso, jossa Cartman ja muut jäivät Wowiin koukkuun.. :D

YouTube - Live To Win - South Park WoW song

Itse taidan olla nyt lvl27. Tosin ostin pelin vasta 2kk sitten kun ei ollut kesällä aikaa pelata. Ei ainakaan vielä ole kyllästyminen iskenyt, mutta kyllä tuo Vietnam alkaa polttelemaan. :) Aluksi tuli hakattua pelkkää rushia, mutta konkuesti on vienyt kirkkasti voiton jostain syystä. Eniten pelissä vituttaa nuo lvl50 kopterilla pörräävät nössöt, jotka ei muuta tee kuin lentele. Noh, onneksi voi vaihtaa aina serveriä, jos noita tulee vastaan...
 
Ylös Bottom