Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakin oli toi flag defender viimenen pin jonka sain tienattua. Nyt koitan saada Vietnamissa sen best squad achievementin, mutta jotenkin se ei ei vaan randomeiden kans onnistu. Oliskohan tällä viikolla 'Namin pelaajia kun on tarjouksessa noi DLC:t.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Olisiko halukkaita pelaamaan viikonloppuna (tai aikaiesemmin) tuota Onslaughtia sehän on tällä hetkellä alennuksessa. Mitäs mieltä olette kannattaako vietnami ostaa? Kyllähän se kiinnostaisi, mutta porukka tuntuu pelaavaan enimmäkseen emopeliä eikä tuota kyllä yksin jaksaisi.
Edit: Minä voin ainakin tänään tulla 8tienoilla pelaamaan Onslaughtia
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Oisko porukkaa tänää tuossa illemmalla, luultavammin kasin tiennoilla halukasta pelailemaan tuota onslaughtia??
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Voisin tulla pelaileen onslaughtia tuos ysin jälkeen. Kolme achievementtiä puuttusi vielä onslaughtista.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tuli äskön vietettyä parin tunnin leikkituokia C4:n kanssa. Conquestia ja C4:n viljelyä ympäri kenttää. Joku 50 tappoa tuli parin tunnin aikana kerättyä. Pari aika komeaa tappoa sai aikaan, kun sattui vihollisen koko squadi olemaan seinän takana tiiviissä nipussa. Onneksi olin katolla siinä kohtaa ja sieltä pari pötköä sitten tippumaan alas ja PUM. Lopuksi sitten tuli Atacamassa pörrättyä mönkijällä C4:t kyljessä kiinni. Noobimaista kyllä.

Näin helikopterin laskeutuvan luultavasti korjausta varten ja hirveelle kyydille sinne lähdin painamaan. Hyvin kerkesinkin, mutta eihän ne sitten suostu räjähtämään. Pari kertaa rämpyttää laukasinta ja mitään ei tapahdu. Sattuu välillä ikävissä paikoissa sama tilanne.:)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Oliskohan tällä viikolla 'Namin pelaajia kun on tarjouksessa noi DLC:t.

Suomi-nami sessiot kelpaa kyllä mulle, en ole sitä kerenny pelaamaan paljoa ja ei se vaikuta yhtään paskemmalta. Iteltäkin uupuu toi achi joten sitäkin voisin kyllä metsästellä mielelläni.

EDIT:Niin ja kai tota Onslaughtiakin vois.. koitin tänään joinia johonkin peliin mutta en saanut vihuihin mitään damagea.. siis kävelin viereen ja ammuin lippaallisen ja sitten survaisin veitsellä, niin ei mitään tapahtunu.. muuta ku AI kuola valuen kääntyi pikkuhiljaa ja tuikkasi sitten mut hengiltä. Lopetinpa sen session sitten lyhyeen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

EDIT:Niin ja kai tota Onslaughtiakin vois.. koitin tänään joinia johonkin peliin mutta en saanut vihuihin mitään damagea.. siis kävelin viereen ja ammuin lippaallisen ja sitten survaisin veitsellä, niin ei mitään tapahtunu.. muuta ku AI kuola valuen kääntyi pikkuhiljaa ja tuikkasi sitten mut hengiltä. Lopetinpa sen session sitten lyhyeen.

Joo se on bugi onslaugtissa. Joskus suicide auttaa mut yleensä pitää bottien antaa tappaa sut kerran tai kaks.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Nyt tais jätkät onnistua,voin kertoa,että suomi-Ruotsi maaottelu on lähempänä kuin koskaan! Löysin 12 pelaajan joukon,jotka haluaa ottaa matsin meitin kanssa :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Nyt tais jätkät onnistua,voin kertoa,että suomi-Ruotsi maaottelu on lähempänä kuin koskaan! Löysin 12 pelaajan joukon,jotka haluaa ottaa matsin meitin kanssa :D

Pidetäänkös nyt sitten jotkin karsinnat, vai pistetäänkö vaan raa'asti esim. aktiivisimmat pelaajat pakettiin ja laitetaan kentälle ?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Lieneekös edes teknisesti mahdollista ( tai edes toteuttamiskelpoinen idea ) että kaikki halukkaat ilmoittautuisivat johonkin listaan, ja näistä henkilöistä sitten pidettäisiin jonkunlainen suljettu äänestys?

Itse ainakin haluan maan parhaat tappokoneet Ruotsia vastaan, ja itse en todellakaan kuulu niihin.

EDIT. Toki tässä ideassa on manipulaation mahdollisuus mutta Suomi-Ruotsi - maaottelun ollessa kyseessä uskon että henkilökohtainen glooria on viimeisenä taistelukenttien urhojen mielessä. Toisin sanoen; omaltakin kaverilistalta löytyy parikymmentä minua parempaa taistelijaa - lähettäisin heistä kenet tahansa puolustamaan isäm maan kunniaa hetkenä minä hyvänsä. Kuka onkaan '95 Peltosta vastaava sankari?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Lieneekös edes teknisesti mahdollista ( tai edes toteuttamiskelpoinen idea ) että kaikki halukkaat ilmoittautuisivat johonkin listaan, ja näistä henkilöistä sitten pidettäisiin jonkunlainen suljettu äänestys?

Itse ainakin haluan maan parhaat tappokoneet Ruotsia vastaan, ja itse en todellakaan kuulu niihin.

Tarkoituksena on pelata semmonen "ei niin vakava"-ottelu/otteluita, ruattalaiset on samanlaisista lähtökohdista kuin me,eli foorumilaisia,jotka pelailee yhdessä sillon kun ehtivät. Pääsen tänään puhumaan livessä niiden puuhamiehen kanssa kunnolla ja toivottavasti jo sopimaan ajankohtaa.
Oma ehdotukseni on rush,jossa molemmat saa valita yhden kartan,missä sit puolustetaan ja hyökätään kerran,mutta katotaan mitä mieltä ovat.
 
Suomi vs Ruotsi edotus

Oma ehdotukseni on rush,jossa molemmat saa valita yhden kartan,missä sit puolustetaan ja hyökätään kerran,mutta katotaan mitä mieltä ovat.
Miksei Rush attacker+defender ja Conquest Usa+Russia? Rushin kentän voisi päättää toinen osapuoli ja conquestin kentän taas toinen. Näin tulisi suurinpiirtein todella monipuolinen BC2 kokemus neljällä vedolla. Tietenkin paljon riippuu minkälaiset kartat matseihin tulee.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Onkos onslaughtin pelaajia kahdeksan maissa? Hardcorella olisi tarkoitus pelata.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Luultavasti olen linjoilla noihin aikoihin. GT: Pinless
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Huomenna pitäisi tulla postissa 2100 Microsoft-pistettä ja tänään ilokseni huomasin tarjoukset. Sattui kyllä hyvään kohtaan! Olin ainakin Specactin ja Vietnamin muutenkin ostanut, mutta nyt kun kaikki on puoleen hintaan niin lähtee Vietnam, Onslaught ja Specact-paketit.

Huomenissa voin tulla mukaan Onslaughtiin, jos joku tarvitsee pelureita.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Älkää muuten aloittelevat bäfääjät missään tapauksessa ostako tuota myös alennuksessa olevaa Kit Shortcut Bundlea, joka avaa kaikki aseet ja vermeet valmiiksi. Siinä menettää paljon saavuttamisen tunteesta, joka on kuitenkin varsinkin alussa aika vahva eteenpäin kannustava juttu.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ärrinmurrin! Luulin jo hyväuskoisena, että kaatumisongelmat ovat taaksejäänyttä elämää, mutta ei näköjään. Oli mukava päättää peli-ilta White passissa. Ace Pin tulossa, kuusi dog tagia, kaksi nemesis pinniä ja n. 25 tappoa SPAS-12:lla (ase jota en yleensä osaa käyttää lainkaan) - ja mitä tapahtuu -> krässää päämenuun. Kuten sanoin: ÄRRINMURRIN! :mad:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ite voin tulla auttamaan myös Onslaughtissa tuossa lauantai illalla.. Muija lähtee pippaloihin ja palailee vasta sunnuntaina -joskus :D

Tosin mikkiä ei sit oo enään kun koirat söi steelseriekset paskaks ja sit turtleista mikin ja sen nahkasen pannan huonoon kuntoon :(

Mitään pitkiä pelisessioita en näemmä pysty yhdeltä istumalta oikeen pelailemaan kun tuo 360 haluaa ylikuumentua kokoajan,ragequititkin mahdollisia.

Harmittaa kun sijoitus tippuu aina maailman listalla alaspäin,pitkin viikkoa satoja jollei jopa tuhansia sijoja, kiva sitten kattella että juu u kiva taas kiriä.Ennen inttiä olin kova poika pelailemaan (kuten melkeen kaikki tietää et lepi pelaili yöt ja päivät läpeensä) Täytyy sama tehdä sitten BF3:sen kanssa :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Toi on kyl tosi paha et miten valitaan ne 12 onnellista hurrien teurastajaa!
Kenttien suhteen voisi olla se sääntö ettei kentässä ole hekoja tai niitä ei käytetä, koska ne jos mitkä osaavissa käsissä tappaa peli-ilon hyvinkin nopeasti!
 
Ylös Bottom