Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hyväksytty.Lähetin sulle nyt Dragonfly kaveri kutsua livessä, että saat vähän lisää suomipeliseuraa.
Tässähän tulee karmeat suorituspaineet.(Kiva pelata kun on pärjäävä porukka)![]()
Aika lailla FxF porukoiden ja muiden suomalaisten kanssa pelaan päivittäin (Kiva pelata kun on pärjäävä porukka)![]()
Aika orpo olo oli eilen kun kone heitti meikäläisen vasta puolelle.
Eilen menin randomilla peliin, niin päädyin samaan peliin Dragonflyn kanssa, eri squadiin kylläkin.
Minä olin pari matsia sinun kanssa samalla puolella.
Pitää kyllä vakavasti harkita Vietnam-lisäosan hankintaa. Jos kiinnostus peliä kohtaan on vielä muutaman viikon päästä yhtä korkealla kuin nyt, voisi ms pisteille olla tarvetta.
Suosittelen. Sen verran parempaa meininkiä Vietnam tarjoaa, etten ole koskenut pääpeliin kertaakaan sen ilmestymisen jälkeen.
Rankit ilmeisesti nousee myös Vietnamia pelatessa, mutta uudet aseet, perkit ynnä muut herkut jää saamatta, eikö totta? Tietysti nyt tuoreena BC2-pelaajana tekisi mieli avata noita herkkuja.
Onhan se peliseuraketjukin täällä jossain, mutta ensiapua saa, kun lisää GT:n sundman666. Taitaa olla nimellä sundman tällä foorumillakin, mutta enivei. Suntulla ei vissiin mikkiä ole tai ei sitä käytä, mutta muutoin on mitä mainiointa peliseuraa, ja miksi hänet erikseen tähän nostin, niin hän pelaa bäfää joku 12/7.Melkeimpä aina saa squadiin täytettä, jos hän kaverilistalta löytyy. Eikä ole nyt tarkoitus dissata muita aktiivisia bäfääjiä, mutta tuo nyt tuli ensimmäisenä mieleen.
Minä en ainakaan jaksanut tuota vietnamia jostakin syystä pelata oikeastaan ollenkaan. Olisiko viikko mennyt ja tuli palattua emopelin pariin. Se iskee vaan niin paljon enemmän.Pitää kyllä vakavasti harkita Vietnam-lisäosan hankintaa. Jos kiinnostus peliä kohtaan on vielä muutaman viikon päästä yhtä korkealla kuin nyt, voisi ms pisteille olla tarvetta.
Kaikki aseet kullalla, ei insigniaa,
Jee minä myös! Vihdoinkin, nyt on kaikki insigniat kasassa.Tulipa muuten mieleen, että sain tässä viikolla auki viimeisetkin puuttuvat insigniat, eli "all weapon bronze stars" ja "all bronze stars"-pokaalit.