Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

jeah! tj kaks ja pois intistä :)! oli pakko liittyä tuohon fb-ryhmäänkin!:) Innolla odottelen matsia jo toivottavasti vaan toi netti suostuu toimimaan,kun pitäis jotain v**** huoltotöitä olla just perjantaina.. :/

[video=youtube;D8lZ9c9iVyA]http://www.youtube.com/watch?v=D8lZ9c9iVyA[/video]

Miksei se vois olla noin helppoa consoleillakin?

[video=youtube;QUUf-Sp-KJo]http://www.youtube.com/watch?v=QUUf-Sp-KJo&feature=player_embedded[/video]
:cool:

Jäppinen ampuu niin saatanasti ja tarkastilonkalta, että jos tuossa ei ole monitoriin napsaistu tähtäyspistettä, niin kyllä on ihme.

Tässä pelissähän nuo no-scopet ei mene aina siihen keskipisteeseen. Mitä pidemmäksi välimatka kasvaa, niin sitä epätarkempi se on. Ja tuo vihun linjaaminen ruudun keskelle on suht koht helppoa. Tuo no-scopen vaikeus tulee imo siinä, että miten kompensoit välimatkan ja hajonnan. Vaatii aika paljon kokemusta että tietää kuinka paljon missäkin tilanteessa pitää tähtäystä korjata ja se yleensä täytyy tehdä alle puolessa sekunnissa.

Eilen oli hauska White passin konkassa kun 2 tyyppiä juoksi vastaikkaisiin suuntiin peltikatolla, odottelin siinä hetken, että tyypit ovat linjassa ja naps. M95 ftw! Vähemmän hauskaa oli sitten se, että Saq89 oli vastapuolella ja raiskasi meitä, hieno mies.

Ja kyllä, pyllypiraatti on hassu. "Merirosvoan anuksesi!"

Eilen oli hauska White passin konkassa kun 2 tyyppiä juoksi vastaikkaisiin suuntiin peltikatolla, odottelin siinä hetken, että tyypit ovat linjassa ja naps. M95 ftw! Vähemmän hauskaa oli sitten se, että Saq89 oli vastapuolella ja raiskasi meitä, hieno mies.

Eilen kävi kyllä jälleen selväksi, että suomalaisporukka alkaa olla aika helkkarin hyvää pelaamaan tätä peliä. En edes muista milloin olisi tullut tiukka ja vaikea matsi viimeeksi, jos suomipoijjaat ovat vain toisella puolella. Aina pitää tasoittaa.

Eilen oli Mikkisoftalla sitten Live-serverit ihan solmussa, mikä häiritsi pelaamista isolla gigulilla. Kuolin ajoittain niin, että vihollinen ei edes nähtävästi ampunut minua ja kahteen kertaan kaatui koko Bäfä. :mad:

Eilen oli Mikkisoftalla sitten Live-serverit ihan solmussa, mikä häiritsi pelaamista isolla gigulilla. Kuolin ajoittain niin, että vihollinen ei edes nähtävästi ampunut minua ja kahteen kertaan kaatui koko Bäfä. :mad:

Nää lagi-/serverihommat syö kyllä miestä ihan mukavasti. Meikä keräs kuolemaa eilen aika paljon - tuli menetettyä henki useempaan otteeseen myös välittömästi spawnauksen jälkeen. Miten tuo nyt oikeesti toimii anyways? Itse en pysty ampumaan juurispawnanneita, mut henki lähtee kyllä välittömästi omalla kohalla ku tipahdan taistelutantereelle. Johtuuko tää siitä että oon huono ihminen? Apua.

spawn_shield.jpg

Joo, tuo on kyllä kohtuu ahterista, että jos spawnissa on vihuja, niin "hiukan" hankalahkoa päästä etenemään. Siellä spawnikohdan takana istuu yleensä aina se tyyppi torrakon kans ja et kerkeä edes ajatella että mitä tekisit kun napsahtaa niskalaaki. Joku laajempi randomspawni olisi kiva, että voisi edes YRITTÄÄ kääntää peliä. Tuollaisenaan ei siihen tarjota edes mahdollisuutta. :)

Eilen en edes viitsinyt tulla testailemaan pelejä, koska yhteysongelmat. Saa nähdä jaksaako tänäänkään, kun pitäisi mennä nauttimaan heinähommista. :D

Miten tuo nyt oikeesti toimii anyways? Itse en pysty ampumaan juurispawnanneita, mut henki lähtee kyllä välittömästi omalla kohalla ku tipahdan taistelutantereelle. Johtuuko tää siitä että oon huono ihminen? Apua.

Kyllä se IMO johtuu siitä että olet huono ihminen. Mulla on täysin sama homma ja oon ihan paska jätkä. Ehkä voisit kirjoittaa Suosikin bees&honey palstalle:

Dear Eki

Minulla on ongelmia spawnshieldin suhteen. Olenko huono ihminen vai onko tämä lagista johtuvaa?

T: nimimerkki kokematon94

Tietääkseni ei pitäisi olla spawnshieldiä, mutta reviveshield on. Ja reviveshield poistuu heti jos tähtää tai ampuu.

Dear Eki
Minulla on ongelmia spawnshieldin suhteen. Olenko huono ihminen vai onko tämä lagista johtuvaa?

T: nimimerkki kokematon94

Dear Eki,

Olen 50-levelinen rölli, K/D 1.38 - eli normaalimitoissa. Pulttilukkoni on keskimäärin yhtä pitkä kuin muillakin ja ACOGini yltää melko kauas. Minua on kuitenkin jo kuukausia ärsyttänyt, että spawn shieldini ei ole yhtä kehittynyt kuin kanssaröllieni. Spawnaus tuntuu joka kerta yhtä pahalta ja lagigaan ei asiaa paranna. Erään kerran spawnasin jopa suoraan Mattiboyn alle. Onko tämä jotain vakavaakin? Mitä pitäisi nyt tehdä ja voiko siitä aiheutua ongelmia? Quickscopetteluni alkoi siis muutama kuukausi sitten.

t. Olenko normaali -79

:D Kiitti vaan! Meikäläinen hihittää täällä töissä vedet silmissä ja duunikaverit (joista 80% naisia) ihmettelee, että mitä se taas tuolla pärskii. En taida edes yrittää selittää niille.

Olen 50-levelinen rölli, K/D 1.38 - eli normaalimitoissa.

Samixiiii!!!

Tietääkseni ei pitäisi olla spawnshieldiä, mutta reviveshield on. Ja reviveshield poistuu heti jos tähtää tai ampuu.

Niin no, no niin. Lukemattomia kertoja käynyt sillain että olet puukottamassa kaveria kun sen pyllystä hyppää uusi ukko kehiin, sitten yrität puukottaa sitä, niin eipä kuolekaan. Tai sitten joku spawnaa ja pyörii hädissään siinä, ammut lippaallisen kaveriin ja ei tule edes hitmarkkia.

Toisaalta monesti saanut triplatappoja kun kaverit just spawnaa toisen perään. Go figure.

Lukemattomia kertoja käynyt sillain että olet puukottamassa kaveria kun sen pyllystä hyppää uusi ukko kehiin, sitten yrität puukottaa sitä, niin eipä kuolekaan.
Voipi olla, että kyse on ihan "normaalista" hitboxien kusemisesta, eikä spawnaamisella ole asiaan kuin ehkä välillistä vaikutusta.

Hemmetti mitä lagia taas tarjoillaan! Tänään kolmeen kertaan yrittänyt käydä pelaamassa, mutta joka kerta sessio päättynyt siihen kun tekisi mieli heittää peli ikkunasta. Ihan kuin juoksumatolla juoksisi. Kranaatti pitää heittää se kolme kertaa ennen kuin se oikeasti lähtee. ARGH!
Ei ole omasta yhteydestä kiinni, kerta netti toimii täydellä nopeudella surffatessa.

Onko muuten jostain nähtävissä pelaajien karttkohtaiset statsit? Eli sellainen mistä näkisi missä kentässä tullut eniten menestystä?

Onko moni huomannut taistelun tuoksinassa kuunnella, millaisia ääniä jotkut tietyt paikat pitävät? Itse olen spotannut nämä:

-Humisevat generaattorit (ainakin Nelson Bay ja Harvest Day)
-Kärpäset surisee paskahuussissa (ainakin Nelson Bay, talvikärpäsiä?)
-Lorisevat vesisäiliöt (ainakin Arica Harbour)

Onko muita?

Onko moni huomannut taistelun tuoksinassa kuunnella, millaisia ääniä jotkut tietyt paikat pitävät? Itse olen spotannut nämä:

-Humisevat generaattorit (ainakin Nelson Bay ja Harvest Day)
-Kärpäset surisee paskahuussissa (ainakin Nelson Bay, talvikärpäsiä?)
-Lorisevat vesisäiliöt (ainakin Arica Harbour)

Onko muita?

Harvest Dayssa ainaki tirpat lauleskelee. Oasiksen konkassa koirat haukkuu.

gimmel76 ilmoittaa rintama karkuruudesta saksa peliin. En viitsi/jaksa lukea kännykällä ilman 3g verkkoa ketjuja joten en tiedä jos on tullut uutta tietoa pelistä. Palailenkin vasta su kotio täältä oluen kyllästämältä merenrannalta.. Jos ei ole peli jostain syystä siirtynyt ja missaan sen, niin hoitakaa poijjaat homma himaan! Cheers!

Ylös Bottom