Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Löytyykö pelille aktiivista suomiskeneä? Avasin gold-tilin parin vuoden tauon jälkeen ja noukein BC2:n eilen mukaani. Löytyykö siis peliseuraa jo vaikka täksi illaksi?

Konsolipelien FPS-tausta on vahva, livetunnus on Immigrande, pankaa lisäillen

Hyvän pelin valitsit! :D

Vaikka Bäfä on jäänyt lähiaikoina hävyttömän vähälle peluulle täysin heräteostoksena Gigantista napatun Deus Ex:n vuoksi, niin laita vaan kutsua tulemaan. Kyllä sitä tulee aina silloin tällöin taistelukentällä piipahdettua.

Toisaalta pieni tauko tekee varmasti hyvää, varsinkin kun BF3 on aivan nurkan takana. Silloin tulee varmaan roikuttua joka ilta langoilla. :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

On se kyllä kumma tuo tästä pelistä löytyvä ns. "score per minute", kun sitä ei millään saa yli viidensadan :p
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Randomilla kova tuo tappojen määrä, 66 666. :D Elite evil! En sitten tiedä pitääkö nyt enää paikkaansa, mutta mulla ei ainakaan antanut päivittää sivua. :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Randomilla kova tuo tappojen määrä, 66 666. :D Elite evil! En sitten tiedä pitääkö nyt enää paikkaansa, mutta mulla ei ainakaan antanut päivittää sivua. :D

Eläkkelle jääty jo, tein uuden profiilin jolla mennään bäfäkolmosen betaan asti :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Hyvä. Eka kertaa varmaan kahteen kuukauteen pelaan tätä boksilla ja peli jäätyy noin viiden minuutin jälkeen. Taitaa olla nähty tää bäfä.

Edit. Ja onkin; vaihtui juuri BF3:n ennakkovarausplatform. Pleikan randomit pelaa objectivea paljon hanakammin kuin boksin viiskymppisiä täynnä oleva kaverilista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Vanha fakta on se, että peli on ihan yhtä hyvä kuin pelaaja itse. Eli ne kokemukset on pääomaa, jotka tekee pelin ja hauskaa siitä. Mikkiä kannattaa käyttää? Ja ei sitä aina kannata pää punaisena jauhaa peliä niin totisena, joskus voi pelaaminen olla rentoa tai mukavaa. Mielestäni parhaat jutut porukalla on just silloin, kun ei niin totisesti pelailla. ;)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Hyvä. Eka kertaa varmaan kahteen kuukauteen pelaan tätä boksilla ja peli jäätyy noin viiden minuutin jälkeen. Taitaa olla nähty tää bäfä.

Edit. Ja onkin; vaihtui juuri BF3:n ennakkovarausplatform. Pleikan randomit pelaa objectivea paljon hanakammin kuin boksin viiskymppisiä täynnä oleva kaverilista.

Mulla tuli eilen "connection to EA online was lost" noin viiden minuutin välein. Sitten se loppui.

Ja tuosta objectiven pelaamisesta, olen lvl 50 ja sun kaverilistalla joten oletan että viestini koskee myös minua. Mitä edes tarkoitat tuolla objectiven pelaamisella? Otataanpa vaikka rushin hyökkäys: oletko sitä tyyppiä joka juoksee pommille ja miettii, "että onpa helppoa, eihän täällä ole vihuja". No eihän siellä olekaan, koska joku tappoi ne sinne spawniin! Tuossa objectiven pelaamisessa on niin paljon muutakin kuin pelkkä pommin viritys. Tiukkaa peliä et voita ilman että jotkut hämmentää siellä spawnissa, on spawnpointtina omille, kiertää vihun sivustalle, spottaa, antaa suojatulta jotta muut pääsevät etenemään, luovat tankilla harhautuksia, jne. Noita pelejä vain ei tule enää kuin n. kerran kahdestakymmenestä. Eilenkin peleissä pommia oli virittämässä parhaimmillaan neljä tyyppiä, tuoko on sitä objectiven pelaamista? Ei toimi vähänkään tasokkaampaa vastustajaa vastaan.

Ja tosiaan, ei kannata ottaa niin vakavasti. Itse aina jos huomaan, että joku pienempi levelinen on menossa virittämään, niin annan sen virittää, en minä niitä pisteitä tarvi. Ja jos minä pelaan kavereiden kanssa ja otetaan ns. tosissaan tuo homma, niin se on n. viisi minuuttia kun rush-hyökkäys on ohi. Hauskaa?

Eiliset smoke-launcher matsit sen sijaan olivat.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tänä ehtoona voitas sittenki kokeilla pelata pelkillä mortareilla =D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kiitoksia eilen peleistä, maistui oikein hyvältä, vaikka ihan en vielä pelin päälle ymmärräkkään :cool:

Pitää mikki kaivaa jostain esille niin saa vielä lisäulottuvuutta peliin. Viikonloppuna voisi sitten perehtyä kunnolla :p
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tänä ehtoona voitas sittenki kokeilla pelata pelkillä mortareilla =D

Saattasi kestää jonkun tunnin matsi jos käytettäs pelkkiä mortareita:D Eiliset smoke, pora ja defibbi matsit oli kyllä mukavia:cool:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Otataanpa vaikka rushin hyökkäys: oletko sitä tyyppiä joka juoksee pommille ja miettii, "että onpa helppoa, eihän täällä ole vihuja". No eihän siellä olekaan, koska joku tappoi ne sinne spawniin! Tuossa objectiven pelaamisessa on niin paljon muutakin kuin pelkkä pommin viritys. Tiukkaa peliä et voita ilman että jotkut hämmentää siellä spawnissa, on spawnpointtina omille, kiertää vihun sivustalle, spottaa, antaa suojatulta jotta muut pääsevät etenemään, luovat tankilla harhautuksia, jne. Noita pelejä vain ei tule enää kuin n. kerran kahdestakymmenestä. Eilenkin peleissä pommia oli virittämässä parhaimmillaan neljä tyyppiä, tuoko on sitä objectiven pelaamista? Ei toimi vähänkään tasokkaampaa vastustajaa vastaan.

Eilen Valparosoison hyökkäysessä tämä toimi kuin junanvessa. Virität lootaa ja oma squadi suojaa vieressä voit vaan seurata kun vihua kaatuu oikealla ja vasemmalla. Acepin napsahti rundista vaikka tappoja ei ollut kuin sellaiset 10 kpl. Loput pisteet tulivat kuuluisasta objective/squad scorena.

No tänään taas uudestaan
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

On kyllä ollut Pirun hauska pelailla nyt parina päivänä kepappimiesten kanssa, sain taas ihka oikeen netin niin homma toimii.

Pisteitäkin ropsuu ihan erilailla kun on hiukan järkeä omassakin pelissä.

Ja useimmiten "pelaan obsjektivee", eli painan suoraan lootalle sillä aikaa kun ne jätkät jotka osaa tähdätä ampuu vastustajat siitä ympäriltä.

Mites, joko kepapit siirtyy beetan ajaksi BF3 puolelle?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kiitoksia eilen peleistä, maistui oikein hyvältä, vaikka ihan en vielä pelin päälle ymmärräkkään :cool:

Pitää mikki kaivaa jostain esille niin saa vielä lisäulottuvuutta peliin. Viikonloppuna voisi sitten perehtyä kunnolla :p

Rohkeasti vaan se mikki suuhun ja partyyn messiin. Paljon helpompi kysyä vinkkejä ja pääset helpommin peliin sisään. Olet kyllä vähän myöhäisherännäinen, kohta alkaa nimittäin BF3-beta.

Tuosta objective-pelaamisesta vielä: eilen mun viimeinen rundi Cold warissa päättyi siihen, että kaikki kyllä yrittivät sinne pommille ja se saatiinkin pari kertaa viritettyä, mutta kukaan ei ole enää elossa puolustamassa sitä ja kaikki joutuvat vielä spawnaamaan baseen kun ei ole spawnpointtia...

Hankala ottaa Cold warin eka A-lootaa kun puolustus on kokonaan siinä, kymmenen medicciä herättelee toisiaan ja koko oma tiimi painaa vaan koko ajan siitä keskeltä ja hakkaa päätään lihamuuriin.

Mutta ei tätä tarvi tosiaan niin vakavasti ottaa, ei sitä aina jaksa "pelata objectivea". Voi hassutellakin välissä, tärkeintä on mukava peliseura.

Tähän väliin voisikin sanoa KIITOS kaikille pelikavereille, tavallaan ainoa "harrastus" mitä voi suorittaa perheen mentyä nukkumaan. Ja kiitos myös konsoli.finille siitä että mahdollistaa tämän kaiken hulluuden, hyvin on löytynyt tätä kautta kavereita.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Rohkeasti vaan se mikki suuhun ja partyyn messiin. Paljon helpompi kysyä vinkkejä ja pääset helpommin peliin sisään. Olet kyllä vähän myöhäisherännäinen, kohta alkaa nimittäin BF3-beta.

Ihan tietoisesti tuli hankittua tämä BC2 kun niin halvalla sai. Eiköhän tuo kolmonen näillä näkymin tule hankittua ilmestymisaikoihin :cool:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Edit. Ja onkin; vaihtui juuri BF3:n ennakkovarausplatform. Pleikan randomit pelaa objectivea paljon hanakammin kuin boksin viiskymppisiä täynnä oleva kaverilista.

Ihan pakko ottaa kiinni tähän. Tahtoisin kysyä että mitä tällä tarkoitat, voisitko tarkentaa??
Jos esimerkiksi katsotaan objetive scorea,hyvin nopealla vilkaisulla pelaat meidän muiden kanssa ihan yhtä "hanakasti" objektiveä.. (pata kattilaako soimaa)
Ainakin näiden normien suomiperusjanttereiden kanssa pelatessa harvemmin sieltä publapuolelta oikeaa vastusta edes löytyy,pakko siinä on välillä tehdä mutkia objektivelle ettei servut ihan samointein tyhjene. Hyvin harvassa kerrassa on ne pelit joissa tarvitsee hampaat irvessä taistella, onneksi tosin niitäkin joskus. Enemmänkin taidetaan arvostaa "laadukkaita" juttuja partyssa ja kaiken maailman pelleilyä pelin lomassa sekä kebabin höyläämistä, tosin siinä sivussa tulee varmaan voitettua pelit 90% oddseilla.
Tuossakin joku ilta pelattiin ja tasoittaaksemme peliä heitimme puolet partysta vastapuolelle ja tuloksena oli että, molempien tiimien 4parasta pistemiestä olivat YKM miähiä.
Toivottavasti kuitenkin nähdään suakin vielä tantereella .. -CHEERS-
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tahtoisin kysyä että mitä tällä tarkoitat, voisitko tarkentaa??

Lähinnä nyt ihan tuota win/loss ratiota kattelin mun platformien kesken. Tykkään voittaa, olipa sitten shakkia, tennistä tahi videopelejä. Tykkään myös hävitä, jos vastapuoli on parempi. Olen siis pelannut valtaosan boksin bäfästä partyssa/suomiporukassa. 100 prosenttia pleikan peleistä on randomiporukassa, ilman minkäänlaista kommunikaatiota, mitä nyt saa kuunnella jenkkien Rebecca Black - imitaatioita.

Mun pelitaidothan ei ole muuttuneet miksikään, luultavasti uudesta ohjaimesta johtuen pleikalla oon vielä vähän huonompi kuin boksilla.

Jostain siis tuo valtaisahko ero SPM:ssä ja w/l ratiossa on johduttava. En nyt keksi muuta syytä kuin se että pleikan randomit - minä mukaanlukien - pelaavat voittaakseen ja/tai tehokkaammin, ja ennenkaikkea: randomiporukassa pelit ovat tasaisia. Jos häviö tulee, se tulee paremmalle; ei siksi että joku ei halua hyökätä Islassa.

Lyhyesti siis: tällä hetkellä BC2:n pelaaminen on mulle mielenkiintoisempaa pleikkaripuolella.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Mitäköhän EA:lla taas puuhataan. Servereille ei taaskaan päässyt pelaamaan. Ei toiminut BFBC2, BF1943 eikä MoH. Maanantaina toimi ihan hyvin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Oma ennätys tuli tuossa tehtyä, reilut viiskymmentä tappoa! Tosin kuolemia oli kans kahdeksantoista, mutta ihan jees konkkaerä. Tuli aika hyvä fiilis.
 
Ylös Bottom