Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Oonkohan ainoa jolta äänestäminen ei onnistu?
Eli kun klikkaan "click here to vote" -namiskaa niin pop-uppina tulee vain ikkuna jossa näkyy äänestystulokset. Eli nyt näyttää 39 % golfkentälle, huoh... :(

EA:n sivuilla tuntuu olevan vähän ongelmia...Itse en pysty kirjautumaan sisälle ja tarkastelemaan statseja. Ja ihan EA:n sivuilla, ei BC:n, login ei onnistu koska palvelimeen ei saada yhteyttä.

EA:n sivuilla tuntuu olevan vähän ongelmia...Itse en pysty kirjautumaan sisälle ja tarkastelemaan statseja. Ja ihan EA:n sivuilla, ei BC:n, login ei onnistu koska palvelimeen ei saada yhteyttä.

Eilen illalla en päässyt ollenkaan pelaamaan multiplayeria huonossa seurassa, koska EA servuihin en päässyt sisään. Kaveri oli kuitenkin samaan aikaan pelaamassa, ja totesipa vielä että peli toimii lagaamatta. Olivatkohan EAlla laittaneet rajoituksia matalammalle kuinka monta pelaajaa päästävät servuille..

Eilen illalla en päässyt ollenkaan pelaamaan multiplayeria huonossa seurassa, koska EA servuihin en päässyt sisään. Kaveri oli kuitenkin samaan aikaan pelaamassa, ja totesipa vielä että peli toimii lagaamatta. Olivatkohan EAlla laittaneet rajoituksia matalammalle kuinka monta pelaajaa päästävät servuille..

Tuosta en sitten tiedä...Nyt ainakin pääsee pelaamaan todella lagisille servereille.

VSS on autosnipu, joka on kyllä paras snipu keskimatkoille.
AN94 on tarkka ja nopea rynkky, mutta tosi tehoton.
XMC8 on compactrifle, aika tasapainoinen paketti.

Tuleekos bad companyyn trophy tukea? ja mitkä pelit tukee jo trophyjä ja mitkä tulee tukemaan? linkkiä kiitos jos löytyy.

Tässähän pelissä pärjää paljon paremmin haulikolla kuin CoD4.Vaikka luulis että codissa pärjäis paremmin kun on pienemmät kentät jne.

Tässähän pelissä pärjää paljon paremmin haulikolla kuin CoD4.Vaikka luulis että codissa pärjäis paremmin kun on pienemmät kentät jne.

Haulikolla menty alusta lähtien ja hyvin toimii, talossa ja puutarhassa :D Taisi olla Saiga alla.

eikös cod4:ssa jos haulikolla ampuu niin haulit "katoaa" jos matkaa tulee liikaa kohteeseen. Sen sijaan bäfässä voi ampua kauas haulikola mutta hajonta on sen verran suuri että tehot häviää. eikö mitä?

Kyllä tätä tulee edelleen hakattua. Vaikka välillä kysyn iteltä et miks ihmeessä enää, mut silti vaan pelaan. Nyt oon yrittäny kerätä niitä awardseja vaikkei niistä mitään saa, tuleepahan kokeiltua vähän eri tyylejä. Tylsää pidemmän päälle vetää aina samalla tavalla.

Kertokaahan joku millä ihmeellä saa grenade launcherilla eli sillä assaultin kakkosaseella pudotettua 6 hemmoa yhdessä roundissa? Tuntus olevan mulle aivan mahdotonta.

Kertokaahan joku millä ihmeellä saa grenade launcherilla eli sillä assaultin kakkosaseella pudotettua 6 hemmoa yhdessä roundissa? Tuntus olevan mulle aivan mahdotonta.

Vahingoita ensin tarpeeksi pääaseella ja sitten kranunheittimellä perään. Damagea saa tehtyä n. 50-80 pinnaa jos osut kunnolla. Kannattaa myös kyttäillä ajoneuvoja, joita ammutaan singolla, niistä pakoon juoksevat vihut ovat yleensä helppoa riistaa. Liiku lisäksi ammuslaatikoiden lähellä, niissä yleensä riittää jengiä ja saat itsekin ladattua ammusvarastoasi tarvittaessa. Kannattaa myös opetella ampumaan tarkasti kyseisellä heittimellä. Kranut matkaan sopivassa kulmassa. Etenkin jos ammut liikkuvaa jeeppiä, joskus kuolevat niiden kyydissä jos osut hyvin keskelle matkustamoa.

Vahingoita ensin tarpeeksi pääaseella ja sitten kranunheittimellä perään. Damagea saa tehtyä n. 50-80 pinnaa jos osut kunnolla. Kannattaa myös kyttäillä ajoneuvoja, joita ammutaan singolla, niistä pakoon juoksevat vihut ovat yleensä helppoa riistaa. Liiku lisäksi ammuslaatikoiden lähellä, niissä yleensä riittää jengiä ja saat itsekin ladattua ammusvarastoasi tarvittaessa. Kannattaa myös opetella ampumaan tarkasti kyseisellä heittimellä. Kranut matkaan sopivassa kulmassa. Etenkin jos ammut liikkuvaa jeeppiä, joskus kuolevat niiden kyydissä jos osut hyvin keskelle matkustamoa.

Kuulostaa hyvältä. Täytyypä kokeilla näillä :)

Itse olen saanut kyseisen awardin 2 kertaa ,kummalakin kerralla campin vain talojen yläkerrassa ja kun joku tuli tikkaiden alapuolelle niin jysäytin niitä päin.

Ei vaan millään ota onnistuakseen tämän awardin kanssa. Kerran puuttu enää yks ja pari kertaa ollut neljä tappoa grenade launcherilla mut sit loppuu aika :mad:

Ei vaan millään ota onnistuakseen tämän awardin kanssa. Kerran puuttu enää yks ja pari kertaa ollut neljä tappoa grenade launcherilla mut sit loppuu aika :mad:

Eipä ole meikäläiselläkään tätä. Muutaman kerran olen yrittänyt pelkästää gl:llä muita teilata, mutta turpaan tulee aina kunnolla, niin ei viitsi usein edes yrittää...
Yksi hyvä mäppi gl trophyn hommaamiseen voisi olla conquestin Oasis. Pelkästään tetsausta ja ahtaita paikkoja, jotka saattavat helpottaa urakkaa. Täytyypä illalla testata.

Ylös Bottom