Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Oletkos koskaan kurkannut oikean kiikaritähtäimen läpi? EI ole kovin laaja näkymä siinäkään. enkäole kyllä kuullut että olis kiikaritähtäimiä kalasilmä optiikalla :D

missasit selvästi mun pointin.
lue toi mun koko viesti mitä lainasit, niin ehkä ymmärrät mitä tarkoitan.

näkökenttä koko pelissä on jotenkin oudon suppea verrattuna muihin tämän genren peleihin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Tuli sit yksinpeliä pelattua joku 4-5 tuntia eilen... Ja ite ainakin jäin vähän välillä räjäyttelemään seiniin reikiä, ku se oli niin hauskaa ja hienon näköistä...

Pääsinpä jopa helikopterilla lentelee, ja golfkärryllä ajamaan tankkia karkuun... :D

Jos sitä vaikka tänään pelais ton yksinpelin loppuun ja sit menis nettiin...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

missasit selvästi mun pointin.
lue toi mun koko viesti mitä lainasit, niin ehkä ymmärrät mitä tarkoitan.

näkökenttä koko pelissä on jotenkin oudon suppea verrattuna muihin tämän genren peleihin.

Jep nyt olet asian ytimessä. Moni muukin ulkolaisilla foorumeilla on huomannut saman. Itellä boxi versio ja tosiaan tuota kutsutaan FOV. Field of view. Parhaiten huomaa ihan vain kävellessä eteenpäin. Se tosiaan on aika perseestä verrattuna muihin. Puukotus ainakin helppoa kun ei nää juurikaan kuin eteen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Kertokaa nyt hyvät ihmiset miten olette saaneet mikin toimimaan tässä pelissä, mitä pitää tehdä?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Kertokaa nyt hyvät ihmiset miten olette saaneet mikin toimimaan tässä pelissä, mitä pitää tehdä?

Mikäli menee kuten betassa, ei sinun tarvitse tehdä muuta kuin louskuttaa leukoja kun mikrofoni on auki kuitenkin koko ajan. Keskustelu käydään squadin sisällä, ei koko oman puolen. Muuten ohjevihkosessa oli ohjeita mitkä portit pitää olla palomuurissa puhkaistu, jotta kaikki toimisi kuten pitäisi. Tiedä sitten, jos jollakin voice-probleemat on siitä kiinni?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Mikäli menee kuten betassa, ei sinun tarvitse tehdä muuta kuin louskuttaa leukoja kun mikforoni on auki kuitenkin koko ajan. Keskustelu käydään squadin sisällä, ei koko oman puolen. Muuten ohjevihkosessa oli ohjeita mitkä portit pitää olla palomuurissa puhkaistu, jotta kaikki toimisi kuten pitäisi. Tiedä sitten, jos jollakin voice-probleemat on siitä kiinni?

Mulla toimii mikki hyvin XMB:ssä eli voin jutella netin yli kaverin kanssa. Mutta pelissä ei vaan tapahdu mitään.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Online sukkaa kun se heittää kokoajan ulos vaikka nettitoimii :mad:

Saanko arvata, että sulla on Telewell 510 modeemi?!?

Tuohon ainakin auttaa joko siltaava yhteys 3 tai 4 porttiin, tai ehkä jopa jos laittaa DMZ:n ja UPnP:n päälle motukan ja plegen verkkoasetuksista!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Yksinpelissä vihujen tekoäly olis saanu olla vähän parempi. Tekevät aika järjettömiä juoksuja joskus. Se harmittaa että läpäisyt on huonosti tehty. Talon sisällä äijä pällistelee vaan kun pistää sarjaa kk:lla. Mutta kiitosta annan äänimaailmasta. Aika hienoa kun vihu tulee päälle ja omat ampuu ja ite oot vähän kauempana taustalla. Komeasti kumisee kranaatit ja kiväärin laukaukset.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Reilu tunti ja sitten töistä tauolla hakemaan oma limited ed. talteen :)
Olikos tässä Co-op? Ja jos joku viittii vastata sen verran, että nähtävästi kaikki ns. "avattavat aseet" on auki tässä limited. edissä valmiiks? Ei siis tarvii mitään koodeja naputella jne?
Meinaan itse ehtii tänään vaan kokeilemaan ja huomenna kaverille juomien kera kokeilemaan kaverin koneellakin, joten onko vaaraa että nuo avattavat tallentuvat kamun pleikalle ja omalle koneelle noita ei enään saa... tulipa esitettyä vaikeasti nuo kyssärit, no toivottavasti joku hoksaa mitä tarkotin :D Viikonloppuja kaikille ja PerfectEnding PSN tunnuksen saa lisätä kaveri listoille, head set löytyy :cool:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Saanko arvata, että sulla on Telewell 510 modeemi?!?

Tuohon ainakin auttaa joko siltaava yhteys 3 tai 4 porttiin, tai ehkä jopa jos laittaa DMZ:n ja UPnP:n päälle motukan ja plegen verkkoasetuksista!

Joo se on semmonen mutta voisitko selittää vielä yksinkertaisemmin :o
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Joo se on semmonen mutta voisitko selittää vielä yksinkertaisemmin :o

Eli jos sulla on pleikka piuhalla kiinni motukassa niin vaihda se piuha porttiin 3 tai 4, jolloin yhteys pitäisi olla suora palveluntarjoajalta (esim. Sonera). Tällöin ongelmia ei pitäisi ilmetä!

Toinen vaihtoehto on laittaa motukan asetuksista plegelle kiinteä ip käyttäen DMZ:aa asetukset / ohjelmallinen palvelin (syötä sama ip molempiin sekä motukan DMZ:aan, että pleikkaan) ja varmuudeksi vielä UPnP päälle, joka avaa tarvittavia portteja automaattisesti eri peleille! Tämän pitäisi toimia myös langattomassa WLAN:ssa!

En osaa sen paremmin selittää, kun en ole mikään ammattilainen näissä verkkotukiasioissa... Osaisko TT-2k selventää asiaa vielä enemmän?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

missasit selvästi mun pointin.
lue toi mun koko viesti mitä lainasit, niin ehkä ymmärrät mitä tarkoitan.

näkökenttä koko pelissä on jotenkin oudon suppea verrattuna muihin tämän genren peleihin.

Näin on. Ensimmäistä kertaa kun demoa pelailin niin ihmettelin kun vihollinen ei huomannut mitään vaikka lähestyin etu viistosta. Tuota kapeaa näkymää on mukava käyttää hyväksi, kunhan itse muistaa käännellä omaa hahmoaan sivulta-sivulle koko ajan.
Se tatin herkkyys kannattaa vääntää melkein tappiin, jotta se pää kääntyy rivakasti.

Luulen että kapealla näkymällä yritetään kannustaa pelaamaan tiiminä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Eli jos sulla on pleikka piuhalla kiinni motukassa niin vaihda se piuha porttiin 3 tai 4, jolloin yhteys pitäisi olla suora palveluntarjoajalta (esim. Sonera). Tällöin ongelmia ei pitäisi ilmetä!

Toinen vaihtoehto on laittaa motukan asetuksista plegelle kiinteä ip käyttäen DMZ:aa asetukset / ohjelmallinen palvelin (syötä sama ip molempiin sekä motukan DMZ:aan, että pleikkaan) ja varmuudeksi vielä UPnP päälle, joka avaa tarvittavia portteja automaattisesti eri peleille! Tämän pitäisi toimia myös langattomassa WLAN:ssa!

En osaa sen paremmin selittää, kun en ole mikään ammattilainen näissä verkkotukiasioissa... Osaisko TT-2k selventää asiaa vielä enemmän?

En kyllä vieläkään tajunnut :confused:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

On tää kyllä mahtava peli! Yksinpeli kampanja ei kamalasti ole napostellut, mutta moninpeli sitten senkin puolesta.. Juuri lopetin kolmen tunnin session ja Nisu siellä taas painoi nenä mudassa kommandona.. Pääsi pirulainen muutamaan otteeseen mut tappamaankin, tosin HAULIKOLLA SELKÄÄN kun purin pommia.. No olihan siinä muutama rehti tappokin seassa..;)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3 Hype]

Mitä enemmän pelaa sitä paremmalta peli tuntuu. Ainoa miinus etten ole päässyt kun muutaman random suomalaisen kanssa pelaamaan. Assautilla tulee yleensä ite pelattua
 
Ylös Bottom