Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

http://badcompany.ea.com/myphotos/ps3/piavo/

Ratetkaas mun kuvat. Mut itellä toi buhaa ja aika v*tun pahasti. Yritän laittaa hienoo kuvaa niin tulee joku minkä oon poistanu 2 päivää sitte ja 10 kuva maximiraja. Ei näe omia unsave kuvia ennenkun poistaa kuvia savetetuista. Ei näin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Joopa joo. Nyt kävi kyllä niin paljon ärsyttämään toi äänien katoaminen että tää tuotos jää nyt hyllyyn niin kauaksi aikaa että päivitys saapuu :mad:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Joopa joo. Nyt kävi kyllä niin paljon ärsyttämään toi äänien katoaminen että tää tuotos jää nyt hyllyyn niin kauaksi aikaa että päivitys saapuu :mad:

Minullakin katosi tänään ensimmäistä kertaa aseiden äänet. Muut äänet kyllä kuuluivat ihan normaalisti.

Milloin se patchi muuten tulee? Kellään tietoa?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Demoa pelatessa, pelin lopettamalla kone buuttaa itsensä. Tämä buuttailu on alkanut 2.40 päivityksen jälkeen. :confused:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Ei mitään tietoa.. Varmasti vasta tuon Conquest moodin jälkeen. Mutta voi myös olla ettei päivitystä tule ollenkaan.

Itse olen antanut itseni ymmärtää mahdollisesti notta nuo korjauspäivitykset tulisi conquestin mukana..Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Milloinkohan tuo päivitys on tulossa ?
Demo on niin herkkua että pakkohan tämä on kai ostaa, mutta omistaudutaan nyt siihen päivitykseen asti MGO:lle :p
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Ai. No nekin katoavat lähes aina kun pelaan. :mad:

Jep, ensin lähtee yleensä mikki ja sitten kuuloke. Aika yksinäistä puunaamista on todella tämän takia. Lisäksi kun vika jää vielä "päälle", ja mm. voice-chatti pelin jälkeen ei enään onnistu muuten kuin käyttämällä virrat pois koneesta. Aika vahvan bugin ovat pojat onnistuneet kyllä peliin luomaan :p
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Jep, ensin lähtee yleensä mikki ja sitten kuuloke. Aika yksinäistä puunaamista on todella tämän takia. Lisäksi kun vika jää vielä "päälle", ja mm. voice-chatti pelin jälkeen ei enään onnistu muuten kuin käyttämällä virrat pois koneesta. Aika vahvan bugin ovat pojat onnistuneet kyllä peliin luomaan :p
näin on :) Toivotaan nyt että korjaavat nämä bugit, muta eihän se ole mikään uusi asia EA:lta, että julkaisee koko ajan päivityksiä. (varsinkin bf 2 puolella on tullut kokeiltuu)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Jep, ensin lähtee yleensä mikki ja sitten kuuloke. Aika yksinäistä puunaamista on todella tämän takia. Lisäksi kun vika jää vielä "päälle", ja mm. voice-chatti pelin jälkeen ei enään onnistu muuten kuin käyttämällä virrat pois koneesta. Aika vahvan bugin ovat pojat onnistuneet kyllä peliin luomaan :p

Tämän takia en yleensä pidäkkään mikkiä päällä.

Mikki asioissa olisi muutenkin parantamisen varaa. Juttu saisi kuulua koko tiimille, eikä vai omalle squadille.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Miten saan toimimaan tämän telewell 510 modeemilla (wlan)
Se dmz ohje ei toiminut :(
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Eilen kävi samanlainen ongelma kuin demossa: äänet sekos ja ei auta muu kuin sammuttaa järjestelmä. Oli kyllä vasta ensimmäinen kerta, mutta korjaakohan patch tuon ongelman..?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Tuli käytyä ostamassa tämä peli ja on kyllä todella hyvä verkossa...

Lisätkää MelkaN frendilistaan niin pääsee mättään teitäkin vastaan :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Ei pääse kirajutuu EA Onlineen... Onko muilla vastaavia ongelmia, vai pitääkö mun alkaa säätää modeemia?

Playstation Networkkiin kirjautuu ihan normaalisti ja kaverilistakin näkyy. Yritin käynnistää pleikkarinkin uudestaan, mut ei....
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Ei pääse kirajutuu EA Onlineen... Onko muilla vastaavia ongelmia, vai pitääkö mun alkaa säätää modeemia?

Playstation Networkkiin kirjautuu ihan normaalisti ja kaverilistakin näkyy. Yritin käynnistää pleikkarinkin uudestaan, mut ei....

EA varmaan säätää jotain täl hetkellä jos ei pääse kirjautumaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

EA varmaan säätää jotain täl hetkellä jos ei pääse kirjautumaan.

Kokeilin tässä pikasesti NHL08:a ja se toimi ihan normaalisti (ei voinu sanoa että se toimisi hyvin ;D ) Joten kait siellä on just jotain säätöä BF:ää kohtaan
 
Ylös Bottom