Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Kuhan tulis tuo party-systeemi tuohon lopulliseen peliin. Ärsyttävää pelata rändöm porukkojen kanssa, kun kaikki juoksevat sooloillen ympäriinsä. -.-
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Tunnin yrittämisen jälkeen täällä loppui pinna. Pitää kokeilla huomenna uusiks.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Kyllä mäkin servuille pääsin ihan nopeasti. Muuten yksi asia korostaa pelintekijöiden ymmärrystasoa... Ohjauksia ei voi muokata melkein ollenkaan. Taas yksi peli mitä on pakko pelata oikealla kädellä :(
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Näinpä! CoD4:ssä tuota tehostaa vielä se, että jokaisesta osumasta lähtee aina tietty ääni ja headshotillekin on tehty oma äänensä. Näihin ei periaatteessa kiinnitä huomiota pelatessaan, mutta ne ovat alitajunnassa ja pelaaja tietää aina heti milloin on osunut ja milloin ei. Myös GoWissa osuvat panokset pitävät tietynlaista ääntä.

Näitä asioita en ole itse osannut arvostaa kunnes nyt pelasin Bad Companya, jossa ei minkäänlaita ääntä ole.

Indeed. Kyllä ne pelintekijät vain on aika viekkaita. Kannattanee vastaavasta vinkata tuonne DICE:nkin suuntaan.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Eikö kenelläkään muulla jäädy toi peli hemmetin usein? Jos tulee voitto ja ylennys, niin se on sanomattakin selvää, että jäätyminen tulee samalla hetkellä kuin voitto.

On kyllä vaikea peli. Pitää varoa omia (kyllä ff:n pitäisi olla off ihan suosiolla, niin pellet voisivat ampua ja puukottaa niitä vihuja omien sijasta), pitää varoa vihuja ja kaikenlisäksi niitä vihuja pitäisi ampuakin, mutta se on aika mahdotonta muulla kuin snipulla. Se on pelin ainoa ase puukon kera, joka oikeasti osuu osumalla, ainakin omalla koneella. Se on tullut huomattua, ettei assault riflellä kannata lähteä 1vs1 taisteluun, vaikka pääsisi yllättämään selästä. Se on kuitenkin semmonen järkyttävä lagi vieläkin, ettei vihujen suunnasta / omasta oikeasta olinpaikasta tiedä yhtään mitään.

Hassua on kyllä se, että muilla ei tunnu olevan mitään vaikeuksia pyssyjen kanssa. Itellä on tosiaan vaikeuksia osua, vaikka tähtäin on suoraan paikallaan olevan vihun päälle ja ammun vain erittäin pieniä bursteja. On tossa dicellä vielä pirusti töitä ja en ihmettelisi, vaikka peliä viivytettäisiin kesästä johonkin syksyyn/talveen.

Mutta toisaalta, miksi ne sitä muuttaisivat. Snipu on ollut se ainoa käyttökelpoinen pyssy ihan joka battlefieldissa (g36e bf2:ssa oli kyllä poikkeus tähän kaavaan).
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Betahan on juuri sellainen kuin voisi odottaa, varsin betamainen kokemus. Kyllä tästä vähän kuvaa saa valmiista pelistä, mutta tosiaan tätä on melko turhaa verrata valmiiseen tuotteeseen.

OT, onko kfinissä ignore-toimintoa?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Betahan on juuri sellainen kuin voisi odottaa, varsin betamainen kokemus. Kyllä tästä vähän kuvaa saa valmiista pelistä, mutta tosiaan tätä on melko turhaa verrata valmiiseen tuotteeseen.

OT, onko kfinissä ignore-toimintoa?

Kyllähän tuolla tuo hylkiölista on. Ainakin toisen käyttäjän voi lisätä hylkiölistalleen profiilisivulta löytyvästä "Lisää käyttäjä hylkiölistalle"-namistasta. En sitten tiedä, kuinka tuo käytännössä toimii, mutta ainakin ingoresta tuolla puhuttiin.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Eikö kenelläkään muulla jäädy toi peli hemmetin usein? Jos tulee voitto ja ylennys, niin se on sanomattakin selvää, että jäätyminen tulee samalla hetkellä kuin voitto.

On kyllä vaikea peli. Pitää varoa omia (kyllä ff:n pitäisi olla off ihan suosiolla, niin pellet voisivat ampua ja puukottaa niitä vihuja omien sijasta), pitää varoa vihuja ja kaikenlisäksi niitä vihuja pitäisi ampuakin, mutta se on aika mahdotonta muulla kuin snipulla. Se on pelin ainoa ase puukon kera, joka oikeasti osuu osumalla, ainakin omalla koneella. Se on tullut huomattua, ettei assault riflellä kannata lähteä 1vs1 taisteluun, vaikka pääsisi yllättämään selästä. Se on kuitenkin semmonen järkyttävä lagi vieläkin, ettei vihujen suunnasta / omasta oikeasta olinpaikasta tiedä yhtään mitään.

Hassua on kyllä se, että muilla ei tunnu olevan mitään vaikeuksia pyssyjen kanssa. Itellä on tosiaan vaikeuksia osua, vaikka tähtäin on suoraan paikallaan olevan vihun päälle ja ammun vain erittäin pieniä bursteja. On tossa dicellä vielä pirusti töitä ja en ihmettelisi, vaikka peliä viivytettäisiin kesästä johonkin syksyyn/talveen.

Mutta toisaalta, miksi ne sitä muuttaisivat. Snipu on ollut se ainoa käyttökelpoinen pyssy ihan joka battlefieldissa (g36e bf2:ssa oli kyllä poikkeus tähän kaavaan).

Jännä, itsellä ei ole mitään jäätymisiä ja assulla pärjää loppujenlopuksi aika hyvin, vaikkakin ukot kestävät liiankin hyvin. FF on hyvä olla päällä, mutt apitäisi päästä servulle jossa omat ei vaan tapa :) Lagia en ole pelisäs huomannut eilisen klo 13 jälkeen lähes yhtään. Ettei vain olisi sulla boksi leipomassa.

Ärsyttävä piirre pelissä että ei voi puukottaa juostessa, monta kertaa tuon takia syönyt haulikon, musitakaa laittaa asioista edelleen palautetta kehittäjille.

Täällä voi esim kantaa kortensa kekoon. (palaute annettava lontoon kielellä, jos antaa rakentavaa palautetta voi voittaa itselleen gold editionin BF:BC:stä). Muistetaan kuitenkin, etät tuo ei ole kisa, vaan koitetaan oikeasti antaa vinkkejä suuntaan, mihin kehitystä halutaan ja etsitään niitä pahoja puutteita. Saadaan tästä vielä kunto peli aikaan.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Jännä, itsellä ei ole mitään jäätymisiä ja assulla pärjää loppujenlopuksi aika hyvin, vaikkakin ukot kestävät liiankin hyvin. FF on hyvä olla päällä, mutt apitäisi päästä servulle jossa omat ei vaan tapa :) Lagia en ole pelisäs huomannut eilisen klo 13 jälkeen lähes yhtään. Ettei vain olisi sulla boksi leipomassa.

Ärsyttävä piirre pelissä että ei voi puukottaa juostessa, monta kertaa tuon takia syönyt haulikon, musitakaa laittaa asioista edelleen palautetta kehittäjille.

Täällä voi esim kantaa kortensa kekoon. (palaute annettava lontoon kielellä, jos antaa rakentavaa palautetta voi voittaa itselleen gold editionin BF:BC:stä). Muistetaan kuitenkin, etät tuo ei ole kisa, vaan koitetaan oikeasti antaa vinkkejä suuntaan, mihin kehitystä halutaan ja etsitään niitä pahoja puutteita. Saadaan tästä vielä kunto peli aikaan.


Kiitos linkistä, meneepähän palaute oikeaan osoitteeseen(sitä on paljon). Ittelläkin on tuo boxi jäätynyt tuon betan kanssa jo useammin. Lagia ei oo kyl ollu tänään ollenkaan eli kyllä ne siellä EA:lla jotain saa tehtyä. Kyllähän tuosta hyvän pelin saa kuhan päästään noista pienistä pelattavuusongelmista eroon. Kaikki kiireenvilkkaan antamaan palutetta. :)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Jess! Pääsin IGN insideriin niin pääsee pelaa betaa, siellä nähdään :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Tuossa tuli hieman tesmittyä. En tiedä onko mulla asetuksissa jotain vikaa vai ovatko kaikki äänimaailman hehkuttajat pöllyssä, mutta tuossa on kämäisin äänimaailma miesmuistiin. Äänet tulee kuin kymmenen metrin syvyydestä, eikä tilavaikutelmasta ole tietoakaan. HDR-äänet my ass! ..tietty kokoversiossa voi olla/on huomattavasti miehekkäämmät äänet, mutta joko oma laitteisto haistattaa minulle tai sitten betasta puhuneet äänihihhulit kuulevat omiaan.

..mutta perus BF:äähän tuo kuitenkin on. Vihut kestää luokattoman paljon osumaa, mutta tuhoutuvuus on kivaa settiä. Hieman vaatii totuttelua pikkutarkan CoD4:n jälkeen pelata jälleen "epämääräisemmällä" tähtäyksellä varustettua moninpelikarneloita, mutta kyllähän tuo kelpaa. Pitää katsella jos tuota äänimaailmaa sais vielä fixattua parempaan kuosiin, mut ei tuollainen kuplassa pelailu kovin miehekkäältä tunnu.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Tuossa tuli hieman tesmittyä. En tiedä onko mulla asetuksissa jotain vikaa vai ovatko kaikki äänimaailman hehkuttajat pöllyssä, mutta tuossa on kämäisin äänimaailma miesmuistiin. Äänet tulee kuin kymmenen metrin syvyydestä, eikä tilavaikutelmasta ole tietoakaan. HDR-äänet my ass! ..tietty kokoversiossa voi olla/on huomattavasti miehekkäämmät äänet, mutta joko oma laitteisto haistattaa minulle tai sitten betasta puhuneet äänihihhulit kuulevat omiaan.

..mutta perus BF:äähän tuo kuitenkin on. Vihut kestää luokattoman paljon osumaa, mutta tuhoutuvuus on kivaa settiä. Hieman vaatii totuttelua pikkutarkan CoD4:n jälkeen pelata jälleen "epämääräisemmällä" tähtäyksellä varustettua moninpelikarneloita, mutta kyllähän tuo kelpaa. Pitää katsella jos tuota äänimaailmaa sais vielä fixattua parempaan kuosiin, mut ei tuollainen kuplassa pelailu kovin miehekkäältä tunnu.


Jep, välillä ääniä ei kuulu ollenkaan. Esim. jos juokset ja aloitat välittömästi juoksun jälkeen lataamisen niin joskus latausääntä ei kuulu ollenkaan. Eiköhän nuo ääniprobleematkin korjata sitten lopulliseen versioon.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Kyllä mä taas pääsin eilen pelailemaan hyvin.
Tossa jotain pelailua http://youtube.com/watch?v=NBZXO_aYwmU

Mikäs sulla on valittuna sieltä äänivalikosta? Itellä on home cinema ja äänet eivät todellakaan ole tollasia. Snipun ääni on ihan ok, mutta full autot on semmosta perhanan surinaa. Ihan kuin niissä olisi ihan järkyttävän kova rof ja äänet eivät "kerkeä" tulemaan. Vaikea selittää, mutta sulla ainakin kuulostaa ihan normaalilta. Eli samanlaiselta miltä muiden pyssyt välillä kuulostaa. Usein vihujen ja omien pyssytkin on semmosta surinaa. Noihin ääniin vois olla tyytyväinen, mutta mahtaakohan tossa home cinemassa olla sitten joku bugi, jolla äänet vääristyy kokonaan?

Edit: Hyvä vertailukohta aseiden äänille on airsoftin sähköpyssyt. Eli melkoisen kauheeta kuunneltavaa ainakin pelissä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Mikäs sulla on valittuna sieltä äänivalikosta? Itellä on home cinema ja äänet eivät todellakaan ole tollasia. Snipun ääni on ihan ok, mutta full autot on semmosta perhanan surinaa. Ihan kuin niissä olisi ihan järkyttävän kova rof ja äänet eivät "kerkeä" tulemaan. Vaikea selittää, mutta sulla ainakin kuulostaa ihan normaalilta. Eli samanlaiselta miltä muiden pyssyt välillä kuulostaa. Usein vihujen ja omien pyssytkin on semmosta surinaa. Noihin ääniin vois olla tyytyväinen, mutta mahtaakohan tossa home cinemassa olla sitten joku bugi, jolla äänet vääristyy kokonaan?

Edit: Hyvä vertailukohta aseiden äänille on airsoftin sähköpyssyt. Eli melkoisen kauheeta kuunneltavaa ainakin pelissä.

Itse en ole vaihdellut niitä ääniä ollenkaan eli mikäköhän se on? Itse olen ihan tyytyväinen ääniin. Itse en tälläisissä peleissä kauheasti kiinnity kuuntelemaan ääniä.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Pakko myöntää että mainio peli, ainoa asia josta voi valittaa on ajoittaiset pelin kaatumiset matsin lopuksi.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Hmm, onko tässä mahdollisuus pelata vain tiettyä mappia? Vaikka valitsee tuolta sen oasis, niin se vaihtuu joka tapauksessa jossain vaiheessa. Ascensionia ei kyllä jaksa, kun siinä ei ole mitään aseita. Oasiksessa pystyy sentään sniputtelemaan, mutta ascensionissa pitäisi luottaa noihin kumiluotipyssyihin ja vaahtomuovikraanatteihin, eli ei kiitos sitä mappia. :\
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Melkoisen wanha versiohan tuo on, mikä on nyt pelattavissa, mutta potentiaalia löytyy. Äänimaailma, grafiikkabugit ja muut ongelmat kuntoon ja tuloksena on todennäköisesti ihan mukava ajantappaja.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Pystyyköhän ton koodin antamaan jollekin muulle, vaikka se on ladattu jo mun boksille? En mä tohon kuitenkaan enää koskaan koske, niin voisi pistää kurapeliä eteenpäin. Vois toki kertoa EA/dicelle vähän korjausehdotuksia, mutta niitä on niin järkyttävä määrä, etteivät ne tota peliä saa hyväksi julkaisuun mennessä. Jos tuo koodin eteenpäin anto toimii, niin multa saa tosiaan koodin.
 
Ylös Bottom