Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Mitä helv.. Vaan kaks pelimuotoa. Nyt perun kyllä varauksen discshopista..

BF:t ei ole koskaan rymistellyt pelimuodoilla. Kakkossa saattoi olla 2 pelimuotoa (tosin en muista kuin Conquestin), 2142:ssa myös kaksi (Titan ja Conquest). Itse olen DiCEn kannalla 'laatu korvaa aina määrän', joten enpä näe tätä asiaa ongelmana.


Ja nämä valikoidut jälleenmyyjät olivat...?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Ja nämä valikoidut jälleenmyyjät olivat...?

DiscShop, OnOff, Puolenkuun Pelit, Tilt, Verkkokauppa.com ja VPD, mutta toi homma vissiin peruttiin joten koodeja demoon ei saa jälleenmyyjiltä (ainakaan suomessa ilmeisesti)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Tässä olis muuten kaksi asekoodia peliin:

3BX5-WEEA-S5RP-U9NM (Sniper)

57XQ-RSBY-QY3T-HJWS (En muista mikä tämä oli mutta joku ase kuitenkin)

Sitten, kun peli tulee niin nopein käyttäköön noi sillä itse en peliä osta.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Ennakko pelistä taisi nyt virallisesti jäädä tekemättä "muiden kiireiden" takia. Halusin tehdä videonkin, mutta ei löytynyt aikaa ( = oli pakko pelata Haloa ja GTA:ta). Ehkä sitten postaan eeppisen vertailun demosta ja betasta. Oh whait, mun boksihan olikin hajalla! Eihän se olisi lainkaan korrektia vertailla Xbox 360:n betaa ja PS3:n demoa ;)

Eniveis, kokemukseni betasta olivat tiivistettynä: Uutta Call of Dutya odottaville luvassa taitaa olla pettymys, hyvää moninpeliä odottaville ei ehkä niinkään.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Niin, miten tota demoa pääsee pelaa? Mistä tilasitte ton pelin että saa sen demon?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

ööö... Onko pelattava demo tullut vai tuleeko se lainkaan suomeen? Olen uusi täällä, joten olen vähän kujalla koko asiasta :D
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Mahtavaa! Menen tästä oitis lataamaan. Maltan tuskin odottaa Frostbiten testausta :)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Uh eipä oikeen säväyttänyt tuo demo.. Sotiminen keskittyy liiaksi ajoneuvoihin ja sniputteluihin. Aseet ovat uskomattoman rumia! Verratkaapa niitä esim johonkin CoD4:sen aseisiin! Ja aseet ovat alitehoisia esim. snipulla ei tapa pulttilukkoisella (en muista nimeä) yhdestä jos ammut selkään.Grafiikat on keskinkertaista, ei hienoa, mutta ei mitään rumaakaan (lukuunottamatta aseita, jotka ovat hirveitä) . Gold Rush tuntuu typerältä, onneksi tulee conquest JOS joskus ostan tämän..

E: Taloihin tulee aina samanlainen reikä.. ja useita puuaitoja ei pysty hajottamaan, vaikka tuota tuhoutuvasta ympäristöstä niin kovin hypetettiin.Aseiden äänet ovat aika munattomia ja tähtääminen ja liikkuminen hidasta ja kankeaa. Taidan kyllä pysytellä visusti codin parissa, ellei kokoversio paranna paljon, mitä en usko.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Muhun ainakin osu ja uppos demon perusteella. Ainoa mikä vähän häiritsi oli tuo nettipeli. Mielummin perinteinen valloita lippu -tyyli. Minkäaslaisia pelimuotoja kokoversiossa sitten on?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Muhun ainakin osu ja uppos demon perusteella. Ainoa mikä vähän häiritsi oli tuo nettipeli. Mielummin perinteinen valloita lippu -tyyli. Minkäaslaisia pelimuotoja kokoversiossa sitten on?

Pelkästään Gold Rush. Perinteinen Conquest pitää ladata ilmaisena päivityksenä.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Kellään muulla kauheat pingit, vai johtuiko vain minusta? Demo vaikutti lupaavalta, sekä yksinpelinä että multiplayerinä.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

Pettymys toi demo... Aseet todella munattomia ja netti peli ei todellakaan mikään maailman sulavin. 5 servulla pelasin ja kaikissa nyki. Jo pelkän servun löytäminen tuotti tuskaa. Yksinpeliä en jaksanu ees läpi vetää.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

E: Taloihin tulee aina samanlainen reikä.. ja useita puuaitoja ei pysty hajottamaan, vaikka tuota tuhoutuvasta ympäristöstä niin kovin hypetettiin. Taidan kyllä pysytellä visusti codin parissa, ellei kokoversio paranna paljon, mitä en usko

Jep ja se seinän tuhoutuminen näyttää kaikenlisäks tökeröltä.. Kerran kävi jopa niin et ei näkyny ees sitä räjähdystä seinästä vaan katos palanen pois.
 
Ylös Bottom