Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield: Bad Company (Xbox 360)

:D Komee on jäbät!

Meikä tosin on kahdessa viimeisessä pelissä todella huonot scoret kun on ollut aika lyhyet setit, mutta tästä parannetaan. Hiton hienoa ollut. Mites muuten ku sitten on vaikka 8 suomisoldaattia linjoilla, niin miten ihmeessä me päästään samaan tiimiin? Huom. Last Guyn kuvassa meidän oma tiimiläinen ajaa tankilla ittensä päälle. Professional! :;D

Tuon kuvan jälkeen muuten tuli melkeen saman tien tankki takaa, mutta mikä pahat tappas? :D

Tässä mun foto:

http://mediasrv01.eaeurope.eu/bfbc/pm_albums/15758391_1.jpg

Katotaan tos ensi kerralla joku siisti, et ajellaan autot siihen ja vaikka esim joku on tankin päällä jne. :cool:

Katotaan tos ensi kerralla joku siisti, et ajellaan autot siihen ja vaikka esim joku on tankin päällä jne. :cool:

Tai se että me roikutaan siinä jihad wagonissa perseet pitkällä.

Hitto se tankki joka tuli mun kuvan jälkeen näkyy tuossa kuvassa tutkassa. :D

:D Komee on jäbät!

Meikä tosin on kahdessa viimeisessä pelissä todella huonot scoret kun on ollut aika lyhyet setit, mutta tästä parannetaan. Hiton hienoa ollut. Mites muuten ku sitten on vaikka 8 suomisoldaattia linjoilla, niin miten ihmeessä me päästään samaan tiimiin? Huom. Last Guyn kuvassa meidän oma tiimiläinen ajaa tankilla ittensä päälle. Professional! :;D

Tuon kuvan jälkeen muuten tuli melkeen saman tien tankki takaa, mutta mikä pahat tappas? :D

Tässä mun foto:

http://mediasrv01.eaeurope.eu/bfbc/pm_albums/15758391_1.jpg

Kiiltokuvapojat aka Battlefield pretty Boy Company :D

Mites muuten ku sitten on vaikka 8 suomisoldaattia linjoilla, niin miten ihmeessä me päästään samaan tiimiin?
Partyynhan mahtuu tosiaan se 8 jannua, mutta samaan tiimiin pääseminen menee varmaan ihan onnesta. Jo ihan näillä perus squadeillakin välillä käynnyt niin että joku eksyy vihollis joukkueseen, kuvitelkaapa saada kahdeksan tai se täydet 12 samaan joukkueseen :D Toisaalta, en tiedä onnistuisiko tuo ryhmittyminen helpommin tuolla Unranked matseissa?
Hahahaa, Larsen näyttää siltä että ottaa Kainin kohta takaa, eikä nyt todellakaan puhuta niistä hempeimmistä otteista :D

Mallikuvauksesta kun puhutaan niin pitää lainata itseäni tuolta klaani puolelta ja postata klassikoista klassisin photoshootti myös tänne:
Flashy Lights aka The Classic Kodak Moment:

MODEL SHOOTING Part 1

MODEL SHOOTING Part 2

Ja mitä tästä opimme, älä koskaan kuvaa malliasi keskellä peltoa. Etenkään jos olet keskellä avointa sotaa :D

Onko koodia jolla saisi tuon F2000 assault riflen auki muutoin kuin rekisteröimällä toisen BF pelin? Kun ei ole nääs.

Onko koodia jolla saisi tuon F2000 assault riflen auki muutoin kuin rekisteröimällä toisen BF pelin? Kun ei ole nääs.

Itse latasin BF 2 demon tietokoneelle, jossa oli moninpeli, rekistöröydyin siihen ja sen tunnus riittää siihen, että sain tuon F2000. Ei tarvinnut hankkia muita BF pelejä.

Nyt sitte väkeä on pentele. On kyllä BF:BC huippu netti pelinä, itelle kelpas nuista RSV2 ja sillo tämä, leveli vaan tuli täyteen prskuleen nopiaan. Kyllä täytyy sitten saada suomi pelejä BF1943sessa tai viimeistään BC:BC2sessa.

Oiskohan tänään mättöjä tiedossa? Jos kykenen irtaantumaan yksinpelistä niin voisin tulla rymistelee :)

Mun endurance ja stamina on negatiivinen. Koko päivän mukuloiden sählyjoukkueen valvojana Särkänniemen reissulla. Voi olla että en pysty vaikka mieli tekisi... Sori jäbät.

Ylös Bottom