Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield BC demo

Wertyman

New Member
En nyt tiedä onko tää oikeeseen osioon laitettu ,mutta haluaisko joku kenellä on tää demo niin antaa mun lataa omalla accountillaan sen storesta koska sen voi lataa 2 kertaa yhdellä accountilla?
PS. toivottavasti tajusitte mitä tarkoitan:)
 
Vastaus: Battlefield BC demo

En oo varma mut luulen, ettei toisen accolla voi logata sisään omalta koneelta...sittenhän sitä voisi aina ladata moneen koneeseen kaikki ostetut pelit jos toi on mahdollista :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield BC demo

Vai että ei pysty paria päivää venailemaan että tulee yleisees jakoon ?
Hiljaseks vetää eikö ?
 
Vastaus: Battlefield BC demo

En oo varma mut luulen, ettei toisen accolla voi logata sisään omalta koneelta...sittenhän sitä voisi aina ladata moneen koneeseen kaikki ostetut pelit jos toi on mahdollista :rolleyes:

Kyllä tää on mahollista mut sen pystyy lataa vaan kaks kertaa yhel accolla, mut muissa peleissä/demoissa on enemmän kertoja. Ja jos sen accon poistaa omalta pleikalta, niin se demokin katoo.
 
Vastaus: Battlefield BC demo

Onko sitä demoa ketään edes saanut euroopassa?? Ainakin DiscShopista sanottiin et he oli kans lukenu sen ilmotuksen EA Suomen sivuilta, mut ei ollu EA:lta tullu mitään tietoa koko demosta...
 
Vastaus: Battlefield BC demo

Onko sitä demoa ketään edes saanut euroopassa?? Ainakin DiscShopista sanottiin et he oli kans lukenu sen ilmotuksen EA Suomen sivuilta, mut ei ollu EA:lta tullu mitään tietoa koko demosta...

Siis viides päivä se demo tulee kaikille julkiseksi. Olikohan tuo eilen kun jakoivat battle.fi sivustolla 5kpl demoja jo nyt käyttöön, jos osasi perustella tarpeeksi hyvin miksi juuri minun pitäisi saada se.
 
Vastaus: Battlefield BC demo

Siis viides päivä se demo tulee kaikille julkiseksi. Olikohan tuo eilen kun jakoivat battle.fi sivustolla 5kpl demoja jo nyt käyttöön, jos osasi perustella tarpeeksi hyvin miksi juuri minun pitäisi saada se.

Ne kaikki ketkä on ennakkotilannu sen jostain tietyistä paikoista on saanu sen demon
 
Vastaus: Battlefield BC demo

Siis viides päivä se demo tulee kaikille julkiseksi. Olikohan tuo eilen kun jakoivat battle.fi sivustolla 5kpl demoja jo nyt käyttöön, jos osasi perustella tarpeeksi hyvin miksi juuri minun pitäisi saada se.

Ja 29.pvä oli se ennakko lataus, ennakko tilaajille...

Wertyman sanoi:
Ne kaikki ketkä on ennakkotilannu sen jostain tietyistä paikoista on saanu sen demon

Jos tarkotat sitä EA:n sivuilla ollutta juttua, ei se tainnu pitää Suomen päässä paikkaansa... EA otti sen pois sieltä pari päivää ennen(tiistaina) latausten alkua...

Luin tossa yheltä toiselta foorumilta, et Britannian Gamestopista ennakkotilanneet pitäis saada tänään se demo. Jonku mokauksen takia on se koodien jakaminen siirtynyt...
 
Ylös Bottom