Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bayonetta-peliapu [X360]

tiki10

New Member
Ensimmäinen kerta kun olen tämän tyyliseen peliin tarttunut ja täytyy sanoa että olen todellakin yllättynyt pelin loistavuudesta! Peli on komeaa katsottavaa ja melkoinen action-paketti!

Apua: Osaako joku neuvoa miten saisi normaali-vaikeustasolla hommattua haloja enemmän? Jotenkin tämä meikäläisen tyyli ei kovin paljon haloja tuo.

Mitkä yhdistelmät ovat parhaita viihollisten tappamiseen?
 
Vastaus: Bayonetta-peliapu [X360]

Vastataan itse tähän viestiin, jos joku muu tarvitsee vinkkejä:

1. YouTube - Bayonetta Guide: 100,000 Halos in 10 Minutes



Chapter ykkösessä tuhoamalla kaikki kakkoskerroksen penkit, niin juna lähtee liikkeelle. Hyppää junan päälle ja mene tunneliin - 10.000 Haloa..... Voi uusia niin monta kertaa kun haluaa.

2. Chapter 7 boss-tappelu antaa jo minimissään 50.000 Haloa ja parhaimmillaan paljon enemmän....
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Bayonetta-peliapu [X360]

Kas, pitääpä tuota Halo-tsiittiä kokeilla, niin josko peli helpottuisi.

Noista Alfeim portaaleista, että kuinkas hankalia niitä mahtaa tulla ja vastaan ja onko ne pakko aina pelata silloin kun ne kentässä vastaan tulee? Vai voisiko niitä jälkikäteen paikkailla lataamalla peli jostain vanhemmasta savesta?

Kun olen jo ensimmäiseen jämähtänyt normal vaikeustasolla. Achivement guide mukaan sen piti olla helppo, mutta n. 15 kerran kokeilun jälkeen en vieläkään päässyt sitä läpi. Eli millaisia mahtaa olla seuraavat portaalit...
 
Vastaus: Bayonetta-peliapu [X360]

Kas, pitääpä tuota Halo-tsiittiä kokeilla, niin josko peli helpottuisi.

Noista Alfeim portaaleista, että kuinkas hankalia niitä mahtaa tulla ja vastaan ja onko ne pakko aina pelata silloin kun ne kentässä vastaan tulee? Vai voisiko niitä jälkikäteen paikkailla lataamalla peli jostain vanhemmasta savesta?

Kun olen jo ensimmäiseen jämähtänyt normal vaikeustasolla. Achivement guide mukaan sen piti olla helppo, mutta n. 15 kerran kokeilun jälkeen en vieläkään päässyt sitä läpi. Eli millaisia mahtaa olla seuraavat portaalit...

Vastaanpa itse itselleni jos jotakin muutakin kiinnostaa. Lueskelin lisää infoa noista, niin ainakin jonkun Alfeim oppaan mukaan nuo kannattaa jättää toiseen läpipeluukertaan, jolloin on paremmat aseet ja varusteet. Ensimmäisen pääsin läpi, mutta jämähdin taas 2. chpaterin Alfeimiin. Lähes jokaisessa 2. chapterin Alfeimin läpipeluuoppaissa on mainittu, että pitäisi käyttää Durgaa. Ja kun tuon Durgan näyttäisi saavan vasta 5. chapterissa.

Vähän off topiccia, mutta alkaa hiljalleen ärsyttämään nämä nipponi pelit. Jos achievementteja pumppaisi tästä, niin tämänkin pelin achievementtien saamiseen vaadittaisiin 4 läpipeluukertaa. Onko se heidän mielestään hauskaa pelata uudestaan ja uudestaan samoja pelejä läpi. Itse en koe sitä kovinkaan viihdyttävänä...
 
Ylös Bottom