Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bayonetta [X360]

Vastaus: Bayonetta [X360 Hype]

Itse kanssa nyt lopetin eilen 5. chapteriin. Toi edellinen pomotaistelu (se helvetin iso lohikäärme millä pää vattassa) oli rasittava kun piti virheen ja erehdyksen kautta tajuta mitä siinä oli tarkotus tehdä. Nyt hiffasin myös et continuen jos käyttää niin siitä tulee miinusta siihen loppulliseen chapterin arvosanaan eli se lasketaan kai itemiks joka laskee arvosanaa. Ihmettelin et miten vitus jokaisesta tulee aina stone award vaikka taisteluista tullu silver tai parempi. Prologue taitaa olla ainut josta sain silver awardin jossa käytin 1-2 continuea.
 
Vastaus: Bayonetta [X360 Hype]

Chapter IV meni eilen läpi ja Gold mitali tuli ensimmäisellä yrityksellä, muutenkin saan Silver-Pure Platinum, yleensä Gold ja Platinum.

Kaikki tähän asti tulleet (n. 7) Alfheim portaalit on vedetty läpi ja kaikki ovat olleet liian helppoja, toivottavasti ne vaikenevat kun pääsee pidemmälle
 
Vastaus: Bayonetta [X360 Hype]

Pelin tallennusjärjestelmä on kyllä jostain syvältä.
Eilen pelailin yhden chapterin melkein loppuun asti ja myöhemmin selvisi, että jäljellä olisi ollut vain lyhyt matka ja bossi niin chapteri olisi ollut läpi. No käväisin Gates to hellissä kun siihen tarjoutui mahdollisuus ja ajattelin jatkavani myöhemmin. Kuinkas ollakaan, koko homma piti vetää alusta seuraavalla kerralla kun jatkoin peliä.

Onko tosiaan niin, että koko chapter täytyy vetää kerralla jos pelissä aikoo yhtään edistyä?
 
Vastaus: Bayonetta [X360 Hype]

Onko tosiaan niin, että koko chapter täytyy vetää kerralla jos pelissä aikoo yhtään edistyä?

Ei riittää kun pääsee tallennus kohtaan (oikees alakulmas vilkkuu saving.. varmaan oot nähnykkin) ja kun jatkaa niin ottaa sen resume/continue last checkpoint vaihtoehdon eikä ota siitä loadista minkä vaan voi tehdä chaptereitten lopussa/alussa joka on tosiaan vähän outoa mutta ymmärrettävää muuten vois aina ottaa loadista joka taistelun uudestaan kun on tulokseen tyytyväinen nyt kuolemasta on haittaa jos haluu platiniumii tai pure chaptereitten loppu rankkiin.
 
Vastaus: Bayonetta [X360 Hype]

Käytin tuota continue last checkpoint valintaa ja silti peli jatkui kohdasta jossa se toinen mimmi tulee prätkänsä kanssa leuhkimaan ja se täytyy hoidella muistitakaumassa. Olin kuitenkin pelannut jo sinne asti missä seuraavan kerran on portaali gates to hell:iin, vähän ennen chapterin loppua.
 
Vastaus: Bayonetta [X360 Hype]

Ilmeisesti siinä välissä ei ole ollu vaan tallennusta. En itse muista oliko näin. Kyllä se pitäis olla ihan turvallista lopettaa kun näkyy se saving vilkkuvan alanurkassa. Itse olen joka kerta päässy siitä kohdasta myös myöhemmin jatkamaan.
 
Vastaus: Bayonetta [X360 Hype]

Alko toi taistelu jo jonkun verran paremmin sujua. Samassa taistelussa 3 torture attackiä \o/ kun enne hyvä jos kerran olen sen saanu :D Ne nopeet "luistelevat" kaverit jota tulee aina kerralla pari on jostain syystä helvetin ärsyttäviä ja lyövät muita nopeemmin väistäminen vaikeempaa.

Miten muuten säilyykö noi skillit seuraavaan peli kertaan? Koska noi storen itemit ja muut roskat on melko kalliitta niin ei niitä varmaan ekalle peluukerralla voi saada?
 
Vastaus: Bayonetta [X360]

Kaikki tavarat, skillit ja aseet säilyy vaikka pelaat pelin läpi, kunhan et aloita new gamea. Itse tuli ostettua kaikki muut härpäkkeet kaupasta ekalla peli kierroksella paitsi asusteista ja accessoreista jäi muutama hankkimatta, kun ei ollut vielä saatavilla, mutta tätä varten tulikin hangattua yhtä missionia valuuttaa varten ei muuten olis pätäkkä riittänyt mitenkään ostaa suurinta osaa noista kamoista.
 
Vastaus: Bayonetta [X360]

mutta tätä varten tulikin hangattua yhtä missionia valuuttaa varten ei muuten olis pätäkkä riittänyt mitenkään ostaa suurinta osaa noista kamoista.

Käyhän se noinkin.. Itse en jaksanut jäädä säästämään tai "hankaamaan" yhtään mihinkään, aina kun rahaa oli niin uutta liikettä vaan tiskille. Jo Hardilla tulee monta kertaa enemmän rahaa kuin Normalilla, joten eipä tässä enää paljoa tarvitse säästellä kun riittää raha kaikenlaiseen. Kun voi parhaimmillaan tulee joku melkein 50k kentästä ja sitten vielä melkein 10k angel attackista niin mikäs tässä (näin hieman egosti =P).
 
Vastaus: Bayonetta [X360]

Onkos muuten kukaan vielä pelaamassa tuolla infinite climax vaikeustasolla? Mietin vain, että toimiikohan tuo bracelet of time kyseisellä vaikeusasteella, kun muutenhan ei vissiiin toi witch time toimi väistelemällä?
 
Vastaus: Bayonetta [X360]

Onkos muuten kukaan vielä pelaamassa tuolla infinite climax vaikeustasolla? Mietin vain, että toimiikohan tuo bracelet of time kyseisellä vaikeusasteella, kun muutenhan ei vissiiin toi witch time toimi väistelemällä?

En usko. Jossain näin puhuttavan, ettei toimi witch time _ollenkaan_, joten luulisi sen estävän ko. equipin toiminnan.
 
Vastaus: Bayonetta [X360]

Mietin vain, että toimiikohan tuo bracelet of time kyseisellä vaikeusasteella, kun muutenhan ei vissiiin toi witch time toimi väistelemällä?

Kyllähän se toimii kaikilla vaikeustasoilla, Witch Time ei muuten toimi Non-stop Infinite Climax - vaikeustasolla.
 
Vastaus: Bayonetta [X360]

Hyvän pelin ovat pojat ja tytöt Platinum Gamesilla saaneet aikaan. Normal -tasolla olen pelaillut ja chapter 11 olisi seuraavaksi edessä, aikaa on kulunut n. 8 tuntia. Vaikeustaso on ollut oikein sopiva enkä ole ehtinyt turhautumaan toisin kuin Ninja Gaiden 2:ssa, jota en jaksa edes pelata läpi. Checkpointeja on tarpeeksi usein ja useamman healthbarin omaavia bosseja ei tarvitse aloittaa alusta jos kuolema korjaa. Taistelu toimii ja Bayonetta tottelee käskyjä kuin orja. Tämä on varmaan eka "häkänslässi", joka viihtyy Ninja Gaiden 1:n jälkeen monta tuntiaa levyasemassani. Normalilla täytyy pelata ainakin kerran ja hioa Chaptereiden Awardeja vähän kiiltävämmäksi, Stonella kun ei kehtaa kerskua. Sitten tietty Hard jne.

Pelistä muuten löytyy hyvä pieni viittaus Resident Evil 4:ään. :p
 
Vastaus: Bayonetta [X360]

Pelistä muuten löytyy hyvä pieni viittaus Resident Evil 4:ään. :p

Aika paljon noita viittauksia löytyykin:

DIALOGUE
RODIN
- "I always wanted to be a bald space marine..." (Sgt. Johnson from Halo?)
- "No I will not attach a chainsaw to your arm." (Jack from Madworld)
- "Whaddya buyin'?" (Merchant from RE4)
- "Some people have a thing for the 45s." (DMC?)

LUKA
- "Claire, Trish, Cynthia, Ammy." (RE2, DMC, Viewtiful Joe, Okami)

ENZO
- "Eggman." (Sonic)

BAYONETTA
- "Flock off, featherface!" (DMC)
- "Let's rock, baby!" (DMC)
- "Henshin' a go go, baby!" (Viewtiful Joe)
- "Welcome to *my* fantasy zone." (Space Harrier)

OTHER
- Enzo. (DMC)
- Angel May Cry. (DMC)
- Motorcycle. (DMC)
- Pillow Talk. (DMC)
- Guns in cemetary - Ebony & Ivory. (DMC)
- Antonio Redgrave. (DMC)
- Enzo's license plate. (DMC)
- "Phantom Spider" Climax copy of "Phantom." (DMC)
- Angel surfing. (DMC)
- Durga - Ifrit/Alastor. (DMC)

- Trail of skull-roses. (Okami)
- Fire wheel enemies. (Okami)
- Luka's lipstick face paint. (Okami)

- "Movie Land" billboard. (Viewtiful Joe)
- "Joe - Red Hot _____" - Grave in cemetery cutscene, when the angels catch the coffin. (Viewtiful Joe)
- After Burner Kick. (Viewtiful Joe)

- Jeanne button mash punch/kick battle. (God Hand)
- Rodin's "Angel Home Run" (God Hand)
- Angel Trumpet (kick) stance. (God Hand RPG firing stance)

- Motorcycle stage. (Outrun)

- Halos look like rings. (Sonic)

- Bazillion. (the anime "Zillion")

- Scarborough Fair - Parsley, Sage, Rosemary, and Thyme. (Old Folk Song)

- "Tetsuzanko" technique. (Virtua Fighter 5)

Eilen meni peli läpi ensimmäistä kertaa ja vielä 10 achievementia jäljellä.
 
Vastaus: Bayonetta [X360]

Joo no en ole DMC -sarjaa pelaillut, että lähes kaikki meni ohi. Eggmanin toki bongasin ja Sonic -pelien rinkuloita muistuttavat Halot. Space Marinella varmaan dissataan Gearsia ja Unreal Engine 3:ta, koska sillä ei pysty kunnolla tekemään hiuksia, siksi pelin hahmot ovat enimmäkseen kaljuja.
 
Vastaus: Bayonetta [X360]

Whee! Lähti tänään Infinite Climax käyntiin <3 Bossit vain ovat hitaampia mennä ilman witch timea, mutta mutten ei oikein huomaa eroa, paitsi että arvosanat stageissa vain mysteerisesti nousevat mitä vaikeampi vaikeustaso =O Tuntuu olevan vain helmpompaa mitä enemmän nostetaan tasoa =D
 
Vastaus: Bayonetta [X360]

Ei juma kun on helpon olonen peli näin toisella pelikerralla. Normalilla hakkaan edelleen ja tavoittelen pelin läpäisyä alta kolmen tunnin. Kaikki chapterit pelattu ainakin kertaalleen läpi ja 14 minuuttia ja 21 sekuntia pitäisi vielä hioa pois kokonaisajasta. Yritän kerätä huippuvarusteet jo Hard-pelikertaa varten. Saa nähdä riittääkö mun taidot vielä vaikeimpaan tasoon...
 
Vastaus: Bayonetta [X360]

Tuli sunnuntaina vedettyä sitten läpi. Loistava peli, mutta pari heikompaakin osuutta oli. Eli tämä prätkällä päristely oli tosi rasittava kun mulla oli ainakin vaikeuksia siinä ketään tappaa. Tuli vedettyä se sitten läpi vaan talla pohjassa kokoaika kun ei ottanu hittiä laidoista (kai?). Ja missä lennettiin ohjuksen selässä. Huomattavasti parempi mitä prätkäily, mutta silti aika rasittava viimeisen vihollisen takia. Ja olikohan toiseksi viimeinen chapteri missä piti laattoja pitkin pomppia ylös. Jostain syystä se vitutti vaikka sinne ylös pääskin melko nopeasti.

Pitäis vielä vetää läpi noi alfheim portit ja etsiä nuo aseet jotka jäi löytämättä. Jonka jälkeen jos jaksaa niin hardil nyt vielä ainakin läpi.
 
Vastaus: Bayonetta [X360]

^Tottakai jaksaa =D

Tuo kuvakulma noisa motskari osuuksissa on kieltämättä kehno.. Välillä tulee törmättyä vihuihin kun ei vain simppelisti ole edes nähnyt niiden olemassa oloa.

Infinite Climax on läpi (itse asiassa ollut jo jonkin aikaa, mutten ole jaksanut postia tänne mitään), hetki sitten tuli hankittua se 'alle kolmen tunnin'-läpäisy ja kieltämättä se uusi equippi vaikuttaa mehukkaalta ;) Nyt sitten illemmalla alfeimeja sekä pure platinan hankkimista. Ihmeen pitkään tätä vaan jaksaa pelata.. Pelikellossa on nyt 35 tuntia ja tuntuu, että vielä olis vaikka mitä tekemättä. Hyvä vain =)
 
Vastaus: Bayonetta [X360]

Eilen tuli vedettyä Infinite Climax läpi ja se olikin vika achievement minulle.
Vielä pitäisi Lost Chapter vetää läpi ja saada sadan chapterin LP.

Platinum Ticketistä:

Father Rodin on myös voitettu ja Platinaa saatu. Aseina Pillow Talk ja Kilgore, lisävarusteina Climax Bracelet ja Evil Harvest Rosary.
 
Ylös Bottom