Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bayonetta [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paolo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Bayonetta [X360]

Ei juma kun on helpon olonen peli näin toisella pelikerralla. Normalilla hakkaan edelleen ja tavoittelen pelin läpäisyä alta kolmen tunnin. Kaikki chapterit pelattu ainakin kertaalleen läpi ja 14 minuuttia ja 21 sekuntia pitäisi vielä hioa pois kokonaisajasta. Yritän kerätä huippuvarusteet jo Hard-pelikertaa varten. Saa nähdä riittääkö mun taidot vielä vaikeimpaan tasoon...

Onkos tuossa tuon ajan kanssa sillai, että pitää vetää yhdellä playthroughlla tuo aika, vai onko samanlainen kuin esim. RE5:ssä, jossa pysty hiomaan aikaa vetämällä yksittäiseen kentään uuden ennätysajan?

Onkos tuossa tuon ajan kanssa sillai, että pitää vetää yhdellä playthroughlla tuo aika, vai onko samanlainen kuin esim. RE5:ssä, jossa pysty hiomaan aikaa vetämällä yksittäiseen kentään uuden ennätysajan?

Ei tarvitse vetää yhdellä läpipeluu kerralla tuota aikaa, vaan voi myöhemmin parannella aikojaan chapteri kerrallaan.

Veikkaisin et ei tarvi yhdellä pelikerralla pelata. Vaan aikoja voi juurikin hiota paremmiksi. Peli kysyy aina chapterin jälkeen haluaako tilastot päivittää ja vertailee vanhaa ja uutta peli kertaa. En muista nyt mitä siinä oli. Olikohan paras combo ja läpäsy aika.

Pakko vähän hehkuttaa tätä peliä. Eilen alotin ja otin aluksi varovasti easy tasolla, kun jäi devil may cry 4:kin kesken mielenkiinnon lopahdettua. Tämä peli on kyllä täysin eri maata. Saa mättää koko ajan suupieli virneessä. Enne julkaisua netistä katsottujen videoiden ja stillien jälkeen en innostunut oikein graffan hehkutuksesta, mutta kyllä se graffa on tosi hyvää näin livenä. Itse pelasin demon ps3:lla. mutta onneksi sain pelin xboxin kylkiäisenä. Tuntuu vaan boxilla paljon paremmalta.

Veikkaisin et ei tarvi yhdellä pelikerralla pelata. Vaan aikoja voi juurikin hiota paremmiksi. Peli kysyy aina chapterin jälkeen haluaako tilastot päivittää ja vertailee vanhaa ja uutta peli kertaa. En muista nyt mitä siinä oli. Olikohan paras combo ja läpäsy aika.

Toihan on sitt hyvä :D. Parempi tuommoinen tyyli kuin pelin speedrunnaaminen läpi. Täytyypä tää peli muutenkin lähiaikoina hommata, vaikutti tosi hyvältä demon ja tän ketjun hehkutuksen perusteella

Saako muuten vaikeammilla vaikeustasoilla haloja enemmän suhteessa helpompaan tasoon? Itse pelaan juuri easy tasolla ja olen viimeisessä osiossa. Koitan tämän jälkeen normal tasolla. Easy tasolla vain tuntuu jäävän todella paljon tavaraa/tekniikkoja kokeilematta, koska haloja ei vain saa tarpeeksi.

Tuli tääkin sit hommattua. Periaatteessa ihan mukavaa, mutta sanoisin että pelin rytmitys on tosi hanurista.
Toimintaa saa vaan pikku pyrähdyksissä ja sit onkin jo joku välivideo, arvioruutu tai muu cutscene pyörimässä.
Toivottavasti tuohon tulee parannusta loppua kohden. Ois ihan kiva kun flow ei katkeis vaikkapa 10 minuuttiin. Oisko paljoa pyydetty?

Saako muuten vaikeammilla vaikeustasoilla haloja enemmän suhteessa helpompaan tasoon? Itse pelaan juuri easy tasolla ja olen viimeisessä osiossa.

Kyllä saa, itse hankin omat miljoonani erään glitchin avulla Hardilla.

Easy tasolla vain tuntuu jäävän todella paljon tavaraa/tekniikkoja kokeilematta, koska haloja ei vain saa tarpeeksi.

Halojen puuttuminen ei ole ainoa ongelma, vaan se että pelaat easyllä, jossa on Automatic päällä.
Itse en millään osaa Automatic vaikeustasoilla pelata.

Hard-vaikeustaso pisti luun kurkkuun, pitää yrittää sitten parannella noita tuloksia helpommilla tasoilla. Yksi kuolema noissa typerissä painatätänappiaheti-eventeissä ja se on lähes aina Stone Award chapterista :mad:

^ Todella typerä pelimekaniikka. Shenmuestakos noi alkoi? Silloin kuitenkin peli jatkui vaikka mokasi, kuten vissiin myös tulevassa Heavy Rainissa esim.

Ihan OK jos käytetään esim tappeluissa, joissa kuitenkin saa jatkaa vaikka mokaa (Kuten esim. God of Warin lopetusliikkeet tms.) mutta muuten aivan urpoa :mad:

Välittömästi pääsee yrittämään uudelleen, pelissä etenemistä se ei jarruta. Ja onneksi noita ei kovin paljoa ole. Pisteet vaan tipahtaa äkkikuolemasta :( Helpommilla vaikeustasolla noissa ei tainnut kuolla ollenkaan.

Juu saa yrittää uudelleen mutta arvosanat laskee jne. Joka tapauksessa typerää pelisuunnittelua tuo. Siisti välidemo riittää kyllä ja jätetään ne refleksihaasteet välidemon ulkopuolelle eiks je :)
Varsinkin kun joissain peleissä painettava nappi vaihtuu heti mokauksen jälkeen (Esim. Resident Evil 4:ssä tais vaihtua)... Speden spelit erikseen videopeleistä :)

Se kenestä nämä QTE:t olivat hyvä idea voisi mun puolesta tulla anukseen paiskotuksi. Ei riitä inhimillinen ymmärrys sille, että miksi näitä on oikeasti pitänyt käyttää ja vielä niin satunnaisesti että ehtii ne unohtaa ja alkaa raapimaan persettä välianimaatioitten aikana jolloin luonnollisesti vilahtaa ruudulla ohjeet ja kuolo korjaa. Ei suoraan sanottuna ole hirveän suuri innostus pelata näitä kenttiä paremmille arvosanoille kun touhu vesittyy viimeistään silloin kun pitäisi joku tämmöinen QTE selvitä - joka on sinänsä pirunmoinen harmitus kun kerrankin on tämmöinen peli jota jaksaa pelata muutenkin kuin vain läpäistääkseen.

Näköjään sain myös kaupanpäällisinä pelin läpäistyäni ja hardille siirryttäessä sen, että weavet ei näy taisteluissa ja peli kaatuu latausruutuun jossa tavallisesti voi liikkeitä harjoitella. Latauksesas ei näy hahmoa eikä liikelistaa. Loading vaan vilkkuu alareunassa.

Hohhoi.

edit: Jees, kyllä se tuosta lähti. Asenteli uusiks tms.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Nyt tuli peli sitten hakattua läpi ja lopuksi voi vain sanoa "VAU". Oli aikamoinen kokemus. Pelattavuus on ehkä parhainta, mitä on hack 'n slash-rintamalla näkynyt vähään aikaan. Ja vaikka tarina onkin kyllä aika perustauhkaa ja vähän tylsähköä, kyllä piti peli vain imussa loppuun asti. Nauraa sai useamman kertaa ekalla läpipeluulla, kun miltein koko ajan tuntui, että huumori on yliammuttua ihan tarkoituksella. Erityisesti pelissä huvitti kaikki viittaukset muihin peleihin, kuten Resident Eviliin MadWorldiin ja Sonic The Hedgehogiin :D. Kaiken kaikkiaan omasa mielestä paras hack 'n slash-peli, mitä 360:lle saa.

Sitten onkin edessä seuraavat kaksi läpipeluuta Hardilla ja Infinite Climaxilla.

Niin, siis noita Pure platinum -palkintojako voi saada myös tuolla very easy -vaikeustasolla? Lienee tässä tapauksessa helpoin tapa kerätä ne pois kuleksimasta ja saada achievementit jne., mutta ei tuolla kyllä sitten ole taidon kanssa mitään tekemistä :D

Bayonetta sai kunnian olla ensimmäinen peli evör, josta olen kerännyt täydet gamerscoret. Ja se kertoo tästä huikeasta tekeleestä aika paljon, yleensä kun en jaksa achievementeja kummemmin metsästää. Nautin joka sekunnista, jopa Infinite Climaxilla vaikka henkikulta on herkässä. Omaa suoritustaan eri chaptereissa / taisteluissa jaksaa hioa maailman tappiin, vaikkei leaderboardseille olekaan asiaa.

Ällistyttävää miten paljon sisältöä Bayonettaan on ängetty. Vielä edessä läpipeluu alle kolmen tunnin, jolla saa Bracelet of Timen. Sitten The Lost Chapterin kimppuun, jonka jälkeen läpipeluu uudella hahmolla. Phew. :p Nuo QTE:t olisi tosiaan saanut jättää pois, mutta niitä nyt ei montaa ole, ainakaan sellaisia joissa mokaamalla lähtee henki.

Kiitos Platinum Gamesille hauskimmasta ja tyylikkäimmästä pelistä koskaan. May Jubileus, The Creator, grace you! :D

Bayonetta sai kunnian olla ensimmäinen peli evör, josta olen kerännyt täydet gamerscoret

No huh huh! :D Taisi kertyä pelitunteja kuitenkin jonkin verran? Itse ihan mielenkiinnosta aloitin hardilla pelaamisen, mutta totesin ettei onnistu minun kärsivällisyydellä... Hatun nosto sille ettei hard tasossa ollut pelkästään enemmän iskuja kestävät monsterit, vaan niitä oli enemmän ja heti alussa oli jo normal vaikeustason keskivaiheen monstereita. Tuntui vain liian aikaa vievältä hommalta...

Ihan mielenkiinnosta kyssäri, että menitkö nuo Alfeimit heti ensimmäisellä kerralla läpi samalla kun pelasit? Vai paikkailitko niitä jälkikäteen? Itse menin ne heti ensimmäisellä kerralla, mutta kyllä oli paikoitellen tuskallista väkisinpelaamista...

No huh huh! :D Taisi kertyä pelitunteja kuitenkin jonkin verran? Itse ihan mielenkiinnosta aloitin hardilla pelaamisen, mutta totesin ettei onnistu minun kärsivällisyydellä... Hatun nosto sille ettei hard tasossa ollut pelkästään enemmän iskuja kestävät monsterit, vaan niitä oli enemmän ja heti alussa oli jo normal vaikeustason keskivaiheen monstereita. Tuntui vain liian aikaa vievältä hommalta...

Ihan mielenkiinnosta kyssäri, että menitkö nuo Alfeimit heti ensimmäisellä kerralla läpi samalla kun pelasit? Vai paikkailitko niitä jälkikäteen? Itse menin ne heti ensimmäisellä kerralla, mutta kyllä oli paikoitellen tuskallista väkisinpelaamista...

Onhan niitä pelitunteja kertynyt muutamia kymmeniä. Legendary Dark Witchin lisäksi joitakin jämä-achievementeja availin vasta Infinite Climaxilla pelatessa.

Alfheimeista vedin suurinpiirtein kaikki toisella läpipeluulla eli hardilla, masokisti kun olen. Tietysti se vähän tasoitti puntteja, että aseistus ja accessoryt oli parempia siinä vaiheessa jne. Ensimmäisellä läpipeluulla normalilla vedin vain ne jotka tuli suoraan vastaan, eli oiskohan niitä 3 tai 4 ollut. Muutamien Alfheimien kohdalla teki kyllä mieli ottaa chapter alusta normalilla ja läpäistä ne sitten, hermo kesti kuitenkin. :p

Hardilla ja Inf. Climaxilla oikea aseistus ja oikeiden kombojen käyttö tiettyjä vihollisia vastaan on avain, muuten saattaa mennä melko turhauttavaksi väännöksi. Tuntui kyllä härskiltä, kun hardilla aloittaessa tuli heti siinä hautausmaalla oikein kunnolla turpaan Grace & Glorylta. Hard tuntuu nyt tuon Climax-läpipeluun jälkeen luksukselta, kun saa käyttää Witch Timea. :D

Ylös Bottom