Vastaus: Bayonetta [X360]
Tarina oli ihan överi, mutta huumori toimi mulle. Pidin myös ultranopeasta mätöstä, mikä ei kuitenkaan mennyt rämpyttämiseksi, ohjaus pysyi kasassa koko ajan. Jepa.
Hyvin pelattu mies! Itse pääsin helpommalla, kun vedin ekalla Normal-runilla 95% Alfheim-haasteista. Jätin kakkosrunille vain muutamat hankalammat(eräs out-of-body-mättö ja muuan 5 TA:ta tietyllä vihollismäärällä). Vaikeustaso vaihteli rajusti noiden välillä, esim. ne "pysy ilmassa XXXsec" oli tosi iisejä.Alfheimeista vedin suurinpiirtein kaikki toisella läpipeluulla eli hardilla, masokisti kun olen.
Mulla viimeiseen 1K-runiin jäi ainoastaan tuo LegendaWitch, mutta jaksoin silti paahtaa... Jeannen kanssa tapellessa tuli välillä Witch Timeä ikävä, muutoin ei mitään liian vaikeaa. Muisti välillä käyttää niitä healausjuomia, mitä oli kahdella edellisellä runilla jäänyt varastoon aivan yllin kyllin.OFC sanoi:Tuntui kyllä härskiltä, kun hardilla aloittaessa tuli heti siinä hautausmaalla oikein kunnolla turpaan Grace & Glorylta. Hard tuntuu nyt tuon Climax-läpipeluun jälkeen luksukselta, kun saa käyttää Witch Timea.
Tarina oli ihan överi, mutta huumori toimi mulle. Pidin myös ultranopeasta mätöstä, mikä ei kuitenkaan mennyt rämpyttämiseksi, ohjaus pysyi kasassa koko ajan. Jepa.