Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bayonetta [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paolo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Bayonetta [X360]

Alfheimeista vedin suurinpiirtein kaikki toisella läpipeluulla eli hardilla, masokisti kun olen.
Hyvin pelattu mies! Itse pääsin helpommalla, kun vedin ekalla Normal-runilla 95% Alfheim-haasteista. Jätin kakkosrunille vain muutamat hankalammat(eräs out-of-body-mättö ja muuan 5 TA:ta tietyllä vihollismäärällä). Vaikeustaso vaihteli rajusti noiden välillä, esim. ne "pysy ilmassa XXXsec" oli tosi iisejä.
OFC sanoi:
Tuntui kyllä härskiltä, kun hardilla aloittaessa tuli heti siinä hautausmaalla oikein kunnolla turpaan Grace & Glorylta. Hard tuntuu nyt tuon Climax-läpipeluun jälkeen luksukselta, kun saa käyttää Witch Timea.
Mulla viimeiseen 1K-runiin jäi ainoastaan tuo LegendaWitch, mutta jaksoin silti paahtaa... Jeannen kanssa tapellessa tuli välillä Witch Timeä ikävä, muutoin ei mitään liian vaikeaa. Muisti välillä käyttää niitä healausjuomia, mitä oli kahdella edellisellä runilla jäänyt varastoon aivan yllin kyllin.

Tarina oli ihan överi, mutta huumori toimi mulle. Pidin myös ultranopeasta mätöstä, mikä ei kuitenkaan mennyt rämpyttämiseksi, ohjaus pysyi kasassa koko ajan. Jepa.

Jätin kakkosrunille vain muutamat hankalammat(eräs out-of-body-mättö ja muuan 5 TA:ta tietyllä vihollismäärällä).

Juurikin nämä 2 Alfheim-tyyppiä tuotti melkein eniten vaikeuksia hardilla, jälkimmäisen out of body-alfin meinasin tosissaan ottaa haltuun normalilla, sen verran toivottomalta alkuun tuntui. Sama jälkimmäisen TA-alfin kanssa, se meni melkein taiteen ja taktikoinnin puolelle. Piti vielä niistä kaikista vihollisaalloista selvitä vaikka onnistuisikin tekemään vaaditun määrän (7) TA:ta. Ja ne vihutyypit on luonnollisesti hieman eri kastia kuin normal-tasolla.

Jeannen kanssa tapellessa tuli välillä Witch Timeä ikävä, muutoin ei mitään liian vaikeaa. Muisti välillä käyttää niitä healausjuomia, mitä oli kahdella edellisellä runilla jäänyt varastoon aivan yllin kyllin.

Tosiaan etenkin lopun Umbra-Jeanne pisti välillä itkettämään ilman WT:a. Evil Harvest Rosary- ja Moon of Mahaa-Kalaa -accessoryt on kyllä kultaakin kalliimpia IC-tasolla noin muutenkin. Tikkarivarastoille tuli taas käyttöä etenkin Tower to the Truth- chapterissa ja Jubileusta vastaan.

Tarina oli ihan överi, mutta huumori toimi mulle. Pidin myös ultranopeasta mätöstä, mikä ei kuitenkaan mennyt rämpyttämiseksi, ohjaus pysyi kasassa koko ajan. Jepa.

Randomilla rämpyttämisellä oikeastaan mihinkään pääsekään paitsi very easylla ja easylla, i like that. Ongelmallisia juttuja kontrollien kanssa oli sentään yksi: kun ostat kaikki tekniikat, niin osa liikkeiden toteutuksesta on hyvin lähellä toisiaan. Esim. dodgea raiskatessa helposti käyttää Beast Withinia. Ei iso juttu, mutta välillä vähän rasittava. Noita liikkeitä voi myös naksauttaa pois käytöstä, mut enpä ole jaksanut.

Tarinasta voi olla montaa mieltä, kyllä se kaikessa älyttömyydessään jaksoi muakin kiehtoa. Bayonettan ylimielinen ja kevyt suhtautuminen eeppisiin kivitalon kokoisiin monstereihin jaksaa aina huvittaa. Omaperäisen ulkoasun ja muiden itsestään selvyyksien lisäksi yksi juttu mikä erottuu edukseen, on loistava soundtrack. Tuntuu vaan niin pirun hyvältä mättää enkeleitä turpaan Fly Me to the Moonin tai vastaavien tahdissa. Oma suosikkini on ehkäpä Battle for the Umbra Throne. Huikea svengi. :D

Onko kukaan muuten läpäissyt tuota Lost Chapteria? Vaikuttaa aika sekopäiseltä, oliko se nyt 5 tai 6 eri verseä ja jokaisessa jotain 10 eri taistoa. Vikan versen vika battle kuulostaa etenkin aika... no, miltä kuulostaa 3 x Umbra-Jeannea yhtäaikaa, Infinite Climaxilla? Yikes. :eek:

Itse menin tosiaan ensimmäisellä kerralla normalilla nuo Alfeimit läpi ja väsäsin niistä tuollaiseen oppaankin. Vastaavaa en mistään löytänyt, joka olisi ollut nimenomaan tarkoitettu ensimmäiselle pelikerralle.

Ihmettelin ensimmäisessä out-of-body taistelussa että mikä vaikeaa tässä muka oli... Sitten tajusin että minulla oli sattumalta käytössä grace of despair, joka on aivan ehdoton noissa taisteluissa. Viholliset eivät tällöin nimittäin edesä yrittäneet hyökätä tuon suojaamattoman hahmon kimppuun.

Aika turhauttavia tosiaan jotkut olivat, mutta en vain pystynyt jättämään kesken... ;)

Ylös Bottom