Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

BBS tökkii Operalla (6.x)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mika73
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mika73

Well-Known Member
Jostain syystä keskustelujen latautuminen tökkii Opera selaimella.. sivut latautuvat välillä puolittain ja reloadata saa useampaan kertaan.

Operaa olen käyttänyt aikaisemminkin, mutta jotenkin tuntuu, että tilanne on pahentunut.

Joku asetus ehkä? Tai pitäneekö käyttää täällä IEtä..

Mulla sama ongelma. Ennen on toiminut aivan normaalisti, mutta viime viikkoina olen huomannut että välillä, tai itseasiassa aika usein, jäävät sivut latautumatta loppuun asti eikä reloadistakaan tunnu olevan apua. Pakko kait sitten käyttää hidasta Exploreria ja keitellä kahvia sivujen latautumista odotellessa :)

Huomasin saman jutun, vaihdoin selainta. Operalla ei toiminut parit "loggaus" toiminnot (ezboardilla ei muistaakseni toiminut).

K-Meleon on mielestäni paras selain tällä hetkellä ja minulla se toimii täysin moitteettomasti.
K-Meleon

Itse käytän lähinnä Netscape 7.0, mutta jotkut sivut eivät näy, vaan tulee vään kaikkia erilaisia merkkejä ruudulle. Nuo on lähinnä jotain download-sivuja.

Nykyään tökkii BBS kyllä hiukan Netscapellakin. Tosin ei häiritsevästi. Sivu ei lataudu "loppuun". Siis kaikki kyllä tuntuu näkyvän, mutta jotain se jää lataamaan. Lähinnä se on tuo aloitussivu, minkä kanssa tätä ongelmaa esiintyy.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Casq

K-Meleon on mielestäni paras selain tällä hetkellä ja minulla se toimii täysin moitteettomasti.
K-Meleon
Tuohon en kyllä koske ennekun on tullut ulos 1.0, ihan periaatteesta -> bugeja on varmasti noin "varhaisessa" versiossa vielä monia :P

Onnistuin saamaan ton ongelman itelläni (opera 7b2) vain kun proxy oli pois käytöstä. Hetin kun pistin proxyn takasin niin kaikki toimii taas hyvin.

Ylös Bottom