Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

beta -testaajat pelaamana WRC4 & RC3 tänään kello 20.00 alkaen.

Vastaus: beta -testaajat pelaamana WRC4 & RC3 tänään kello 20.00 alkaen.

Peli jää jumiin tuohon kohtaan jos yrittää jollain muulla kuin beta-asetuksilla verkkoon, koitas tarkistaa ne
 
Vastaus: beta -testaajat pelaamana WRC4 & RC3 tänään kello 20.00 alkaen.

Olisko intohimoja laittaa PS2FIN jengille oma peli tänään R&C3:een?

- Mika
 
Vastaus: beta -testaajat pelaamana WRC4 & RC3 tänään kello 20.00 alkaen.

mick sanoi:
Olisko intohimoja laittaa PS2FIN jengille oma peli tänään R&C3:een?

- Mika

En huomannut tätä sit enään eilen illalla. Meillä oli huone pystyssä PS2FIN nimellä, mutta näköjään sen löytäminen ilman kutsua todella vaikeaa. Eli pitäs lähettää ensin kaverikutsu, niin muistaa sitten ketä voisi huoneeseen kutsua.

Eilen meni yli puol tuntia testi aikaa, kun yritettiin saada 8 pelaajaa. No 7 saatiin sitten kasaan lopuksi ja mukavaa ajanvietettä tämä peli kyllä on.

Vielä kun valmiissa versiossa on karttoja ja aseita enemmän, niin avot. Sopii niin lapsille, kuin lapsen mielisille :D
 
Vastaus: beta -testaajat pelaamana WRC4 & RC3 tänään kello 20.00 alkaen.

XShava sanoi:
kuin lapsen mielisille :D

Eli ilmeisesti minulle. Olen ihmetyksellä kuunnellut, kun porukka jauhaa Socomissa Ratchetistä ja Clankistä ja samassa yhteydessä kuulee usein: "no mä oon kyllä vähän liian vanha siihen". Moni 15-vuotiaskin on heittänyt tällasta. Itse en ole koskaan tullut edes ajatelleeksi tällaista vaihtoehtoa(siis että olisin liian vanha pelaamaan kyseistä peliä, tai samantyyppisiä pelejä), joten ehkäpä olen sitten hiukan lapsenmielinen :)
 
Vastaus: beta -testaajat pelaamana WRC4 & RC3 tänään kello 20.00 alkaen.

Cyrus1 sanoi:
Eli ilmeisesti minulle. Olen ihmetyksellä kuunnellut, kun porukka jauhaa Socomissa Ratchetistä ja Clankistä ja samassa yhteydessä kuulee usein: "no mä oon kyllä vähän liian vanha siihen". Moni 15-vuotiaskin on heittänyt tällasta. Itse en ole koskaan tullut edes ajatelleeksi tällaista vaihtoehtoa(siis että olisin liian vanha pelaamaan kyseistä peliä, tai samantyyppisiä pelejä), joten ehkäpä olen sitten hiukan lapsenmielinen :)

Minkäs ikäinen olet? XShavan ikää en tiedä mutta itse olen 21v ja tykkäsin siitä todella paljon vaikka en edes edellisiin osiin ole koskenut.
 
Vastaus: beta -testaajat pelaamana WRC4 & RC3 tänään kello 20.00 alkaen.

Ens kuussa täytän 21.
 
Vastaus: beta -testaajat pelaamana WRC4 & RC3 tänään kello 20.00 alkaen.

Hah! Itse olen 35 ja R&C3 on lupaavalta vaikuttava "online-räiskintä" tähän mennessä. :)
 
Vastaus: beta -testaajat pelaamana WRC4 & RC3 tänään kello 20.00 alkaen.

Cyrus1 sanoi:
Eli ilmeisesti minulle. Olen ihmetyksellä kuunnellut, kun porukka jauhaa Socomissa Ratchetistä ja Clankistä ja samassa yhteydessä kuulee usein: "no mä oon kyllä vähän liian vanha siihen". Moni 15-vuotiaskin on heittänyt tällasta. Itse en ole koskaan tullut edes ajatelleeksi tällaista vaihtoehtoa(siis että olisin liian vanha pelaamaan kyseistä peliä, tai samantyyppisiä pelejä), joten ehkäpä olen sitten hiukan lapsenmielinen :)

No ehkä nämä nuoremmat tajuavat sitten aikanaan, ettei pelaaminen ikää katso. Itse olen pelannut nuoresta lähtien ja lopetan vasta sitten, kun ei ala näkemään tai ajatus ei pysy enään mukana. No ei se ajatus nyt aina enään pysykkään mukana, mutta vielä on suurin piirtein nähnyt mitä ruudussa tapahtuu :D Tosin 2 -pelinä R&C3 sai kyllä jo tihruttaa, kun ei meinannut saada selvää valikoitten teksteistä.

Mitä R&C3 tulee, niin ikää minulla on nyt mittarissa 32 ja erittäin mukavalta peliltä tuntuu. Viihdyttävä, millainen pelin pitää ollakin. Sopii tietenkin lapsille ja meillä vähemmän lapsille. Mutta ei sovi ennakkoluuloisille teineille ;)

Ja siksi toiseksi sitä välillä kaipaakin jotakin värikkäämpää, kuvettellisempaa. Kuin ainaista tummaa, väkivallalla kyllästettyä peliä. Hermot lepää ainakin itselläni söpöpeleissä.

Ja mítä R&C -sarjaan tulee. Niin edelliset osat ovat olleet kunnon toiminta paketteja, hyvällä huumorilla varustettuna. Ja nyt 3 osaan lisätty loistava nettipeli, niin tämä peli tulee löytymään tiensä minun hyllyyn. Edellisten osien seuraksi, oli sitten kuinka lapsellinen tahaansa.
 
Vastaus: beta -testaajat pelaamana WRC4 & RC3 tänään kello 20.00 alkaen.

Täältä siis löytyy samanhenkisiä ihmisiä. :) Hyvä kirjoitus Xshava ;). Samoilla linjoilla olen, pelaaminen jatkuu niin pitkään kuin jotain pystyy näkemään, myös söpöpelien kohdalla.
 
Vastaus: beta -testaajat pelaamana WRC4 & RC3 tänään kello 20.00 alkaen.

XShava sanoi:
Eilen meni yli puol tuntia testi aikaa, kun yritettiin saada 8 pelaajaa. No 7 saatiin sitten kasaan lopuksi ja mukavaa ajanvietettä tämä peli kyllä on.
Teidän huone ei jostain syystä sitten ainakaan minulle näkynyt - 10 minuuttia huonelistaa päiviteltyäni soitin Vesalle ja kysyin missä mennään; hänkin tuossa juuri etsi Suomipelejä. Pyysin sitten josko Vesku tekisi huoneen, jonka jälkeen pian listaan ilmestyikin huone nimellä Suomi - 3 minuutissa sisällä oli jo minun ja Vesan lisäksi ainakin kahviz, sod ja toro. Loput sitten ulkomaalaisia, mutta eipä se mitään, suomalaisia omalla puolella ja sodi aina vastustajilla teurastettavana :)

Pari täyttä pitkää mappia pelattiin ja kyllä siinä tuli aika runsaasti yhdessä naureskeltuakin, hienoa vaihtelua tuo peli tosiaan.
 
Vastaus: beta -testaajat pelaamana WRC4 & RC3 tänään kello 20.00 alkaen.

krekko sanoi:
Teidän huone ei jostain syystä sitten ainakaan minulle näkynyt - 10 minuuttia huonelistaa päiviteltyäni soitin Vesalle ja kysyin missä mennään; hänkin tuossa juuri etsi Suomipelejä.

Meillä oli salasana suojattu huone, niin se ei taida sitten oikein näkyä. Ja invitellä pääsi mukaan jos vaan sattu onnistumaan. Sullekin lähettelin useaan otteeseen.

krekko sanoi:
Pari täyttä pitkää mappia pelattiin ja kyllä siinä tuli aika runsaasti yhdessä naureskeltuakin, hienoa vaihtelua tuo peli tosiaan.

On totta tosiaan hienoa vaihtelua :)

Ketkäs jaksaisivat tänään tulla 20.00 aikoihin pelaamaan????

Huoneen nimi: Suomi
Salasana: suomi

Ja heittelen inviteä, niin sen tulee selctin takaa näkyviin. Kunhan muistatte pyyhkiä salasanan syöttö rivin tyhjäksi, ennen tuon suomen syöttämistä. Niin sisälle pitäs päästä. Se antaa myös suomea välillä suoraan ja pitää katsoa että eka kirjain on kans pienellä.
 
Vastaus: beta -testaajat pelaamana WRC4 & RC3 tänään kello 20.00 alkaen.

XShava sanoi:
Sullekin lähettelin useaan otteeseen.
...
Ketkäs jaksaisivat tänään tulla 20.00 aikoihin pelaamaan????
Etsin tuota inviteä kyllä, muttei löytynyt kuten ed.kerralla (tuli teksti ruudun alalaitaan jossain valikossa). Eek, oma moka ilmeisesti jos se kerran selectistä olisi löytynyt :( sorry
SocomII-matsi tänään 20.00, en pääse :(
 
Ylös Bottom