Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

beta -testaajat pelaamana WRC4 & RC3 tänään kello 20.00 alkaen.

Vastaus: beta -testaajat pelaamana WRC4 & RC3 tänään kello 20.00 alkaen.

WRC4 testi on sitten tänään ja teen 22 aikoihin huoneen www.PS2FIN.com ja salasanana on sitten suomi

Tervetuloa huoneeseen katselemaan takavaloja ;)
 
Vastaus: beta -testaajat pelaamana WRC4 & RC3 tänään kello 20.00 alkaen.

Sanokaapa onko tuo 1st person view tosiaan niin pakollinen käyttää kuin väitätte, kun itse ainakin tykkäsin r&c:n 3rd person viewistä ja jossei nettipelissä sillä tee mitään, niin ottaa päästä.

Niin ja minä voin kernaasti ottaa vastaan kahvizin toisen r&c3:n :p
 
Vastaus: beta -testaajat pelaamana WRC4 & RC3 tänään kello 20.00 alkaen.

Lloope sanoi:
Sanokaapa onko tuo 1st person view tosiaan niin pakollinen käyttää kuin väitätte, kun itse ainakin tykkäsin r&c:n 3rd person viewistä ja jossei nettipelissä sillä tee mitään, niin ottaa päästä.

Niin ja minä voin kernaasti ottaa vastaan kahvizin toisen r&c3:n :p
itse en ole ennen pelannut tätä peliä....MINÄ en osannut MUUT ehkä osaavat :p ...

ps. sulla ei tuo Kahvizin ylimääräinen toimisi :rolleyes:
 
Vastaus: beta -testaajat pelaamana WRC4 & RC3 tänään kello 20.00 alkaen.

Pako sanoi:
ajetaan Australiaa :rolleyes:

Käy kyllä, tosin meinasin laittaa nyt testissä sen kauden päälle, niin näkisi miten se menee....

Ja olkaahan ajoissa paikalla, ettei mene taas porukan odottelemiseen. Nytlähinnä jos tota kautta aloitellaan, niin siihen kesken tuleminen ei hyvä juttu.
 
Vastaus: beta -testaajat pelaamana WRC4 & RC3 tänään kello 20.00 alkaen.

XShava sanoi:
Käy kyllä, tosin meinasin laittaa nyt testissä sen kauden päälle, niin näkisi miten se menee....

Ja olkaahan ajoissa paikalla, ettei mene taas porukan odottelemiseen. Nytlähinnä jos tota kautta aloitellaan, niin siihen kesken tuleminen ei hyvä juttu.
mä tykkäsin ettei toi toimi :confused:
 
Vastaus: beta -testaajat pelaamana WRC4 & RC3 tänään kello 20.00 alkaen.

Pako sanoi:
mä tykkäsin ettei toi toimi :confused:

No voi nenä :( En muuta kuin katsoin että se luki siellä. no sitten pelataan tuota Australiaa vaikka.
 
Vastaus: beta -testaajat pelaamana WRC4 & RC3 tänään kello 20.00 alkaen.

maanantaina tuli postia takasin päin wrc:n osalta että laittavat tulemaan mutta empä saanut vielä (arvattaivissa eipä nuo sieltä hirveän nopeasti taida tulla) joten en pääse tämän päivän testeihin :(
 
Vastaus: beta -testaajat pelaamana WRC4 & RC3 tänään kello 20.00 alkaen.

Mäkin varmaan tulen ajelemaan. Mun toivomusrata ois Iso-Britannia :rolleyes: .
 
Vastaus: beta -testaajat pelaamana WRC4 & RC3 tänään kello 20.00 alkaen.

Ruotsi :p Menee päällekäin Socom2-pelin kanssa, mutta hankin sinne jotain muuta porukkaa ja tungen ralliin
 
Vastaus: beta -testaajat pelaamana WRC4 & RC3 tänään kello 20.00 alkaen.

Voi saatanan saatana cs-tunnarin passu on unohtunut. Ja kun se kysyy tuota "salaista kysymystä" salasanaa vaihdettaessa niin sekin ilmeisesti on väärin, vaikka tasan tarkkaan tiedän sen vastauksen. Loistavaa&mahtavaa, pari minuuttia cs:n käyttöä ja verisuonet pullottaa ohimoilla.

Edit: Eikai ne vaan poista/säilö tunnareita joita ei ole vähään aikaan käytetty? Mites mulla tuommonen muistikuva on.. Tämä homma on nyt ihan perseestä, ei vissiin sitten testatakkaan..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: beta -testaajat pelaamana WRC4 & RC3 tänään kello 20.00 alkaen.

joku viisaampi antaa sinulle kyllä horna sähköpostiosoitteen johon voit lähettää pyynnön salasanan vaihdosta.

Minulla jäi testailut harvinaisen lyhyeen tänään, kolmannen jumiutumisen jälkeen tuli lähes ei kiva olo, ja 10 yli Riippi vielä soitti että missäs minä luuraan kun 22.00 piti alkaa splinter cell-matsi, jonka olin toki unohtanut :eek:

Ratti muuten olisi ilmeisesti toiminut jos olisin ajamaan päässyt; kun olin kytkenyt USB:n ennen pelin lataamista, oli ohjainasetusvalikoihin ilmestynyt 2 uutta vaihtoehtoa GT Force-ratille, joista toisen valitsemalla olisi varmaankin toiminut.
 
Vastaus: beta -testaajat pelaamana WRC4 & RC3 tänään kello 20.00 alkaen.

krekko sanoi:
Minulla jäi testailut harvinaisen lyhyeen tänään, kolmannen jumiutumisen jälkeen tuli lähes ei kiva olo

Minullakaan ei hyvin mennyt. Custom puolelle mentäessa ilmoitti erroria ja loppujen lopuksi jumitti. 128 pelaajaa tuolla huoneessa oli, niin kävi mielessä olisiko servulla ollut taas jotakin rajoittavia asetuksia päällä. Ettei enempää pelaajia päässyt tuonne.

Sitten normaalille puolelle pääsi, mutta en pystynyt huoneita tekemään. Ja kun suurin osa huoneista täynnä tai privoja niin en päässyt kunnolla ajelemaan. Jossakin vaiheessa GB rataa pääsin ajelemaan.
 
Vastaus: beta -testaajat pelaamana WRC4 & RC3 tänään kello 20.00 alkaen.

Höh ? Mulla ei koko parin tunnin session aikana ollu yhtään ongelmaa vaan peli toimi kuin unelma :) Rattikin toimii muuten hyvin paitsi esim. Ruotsissa on muutama tiukka mutka jossa ratin kääntösäde ei riitä mutta padissa kyllä.
Aivan pakko-ostos kunhan ilmestyy.
Mullekin tuli 2 R&C3 eikä wrc4:sta mutta kun laitoin mailia niin vastaus tuli tunnin päästä ja wrc 3 päivän päästä erikoispikana (niillä oli kesäapulainen postittamassa :) pelejä)
 
Vastaus: beta -testaajat pelaamana WRC4 & RC3 tänään kello 20.00 alkaen.

mi164 sanoi:
Höh ? Mulla ei koko parin tunnin session aikana ollu yhtään ongelmaa vaan peli toimi kuin unelma :)

Olit varmaan pelaamassa, ennen kuin testit alkoivat. Itse tulin kymmentä vaille pelaamaan ja kaikki huoneet täynnä. Ongelmana oli se, että autobotti ei tehnyt uusia huoneita vaikka vanhat tuli täyteen. Eli suurin osa testaajista ei päässyt pelaamana, kun mistään ei löytynyt vapaata tilaa. Vain jos joku lähti pystyssä olevista huoneista pois.

Sitten kun löytyi vapaata tilaa, niin sitten ei ollut mitään ongelmia. Tuo vapaan paikan löytäminen oli ongelma siis. Mutta tämäkin taitaa olla kohta jo korjattu ongelma.
 
Vastaus: beta -testaajat pelaamana WRC4 & RC3 tänään kello 20.00 alkaen.

Jooh salasanaongelmat sain ratkastua, mulla on näköjään eri tunnus Central Stationille ja eri tunnus peleihin :eek:
Eipä ne ongelmat siihen loppuneet, WRC4 jumittaa Term and Conditions-kohtaan, eikä pääse mitenkään eteenpäin. Näkyy olevan betafoorumilla aika monellakin sama ongelma. No, eipä tuo RB-Rallyn jälkeen tuntunutkaan kummoiselta. :D
Ratchet&Clankissa hakkasin nappeja summassa varttitunnin ja totetsin että yhtä ajanhukkaa koko peli.

Edit: Juu ja muistin kyllä vaihtaa dns-asetuksen beta-testin vastaavaan.
 
Vastaus: beta -testaajat pelaamana WRC4 & RC3 tänään kello 20.00 alkaen.

XShava sanoi:
Minullakaan ei hyvin mennyt. Custom puolelle mentäessa ilmoitti erroria ja loppujen lopuksi jumitti. 128 pelaajaa tuolla huoneessa oli, niin kävi mielessä olisiko servulla ollut taas jotakin rajoittavia asetuksia päällä. Ettei enempää pelaajia päässyt tuonne.

Sama juttu, ihmettelin jos itellä taas jotain vikaa pelissä (F1 ei nettiin päästänyt) joten en jaksanut sitten sen enempää sitä puolta kokeilla mutta yksinpeliä tuli kyllä testattua eli täytyy kattoo mitä ominaisuuksia täydessä versiossa on jos tuon sitte ostaa.
 
Vastaus: beta -testaajat pelaamana WRC4 & RC3 tänään kello 20.00 alkaen.

XShava sanoi:
WRC4 testi on sitten tänään ja teen 22 aikoihin huoneen www.PS2FIN.com ja salasanana on sitten suomi

Tervetuloa huoneeseen katselemaan takavaloja ;)

Yritetään tänään sitten uudestaan. FL on tosin Socom2 matsi tänään kello 20.00 alkaen, mutta tulemme sitten heti viimeistään kun tuo loppuu. Niin jos tuota huonetta ei näy 22 mennessä, niin tehkää sellainen.
 
Vastaus: beta -testaajat pelaamana WRC4 & RC3 tänään kello 20.00 alkaen.

joo, eipä toimi..jää jumittaa terms and condition-kohtaan..
 
Ylös Bottom