Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
mick sanoi:Olisko intohimoja laittaa PS2FIN jengille oma peli tänään R&C3:een?
- Mika
XShava sanoi:kuin lapsen mielisille![]()
Cyrus1 sanoi:Eli ilmeisesti minulle. Olen ihmetyksellä kuunnellut, kun porukka jauhaa Socomissa Ratchetistä ja Clankistä ja samassa yhteydessä kuulee usein: "no mä oon kyllä vähän liian vanha siihen". Moni 15-vuotiaskin on heittänyt tällasta. Itse en ole koskaan tullut edes ajatelleeksi tällaista vaihtoehtoa(siis että olisin liian vanha pelaamaan kyseistä peliä, tai samantyyppisiä pelejä), joten ehkäpä olen sitten hiukan lapsenmielinen![]()
Cyrus1 sanoi:Eli ilmeisesti minulle. Olen ihmetyksellä kuunnellut, kun porukka jauhaa Socomissa Ratchetistä ja Clankistä ja samassa yhteydessä kuulee usein: "no mä oon kyllä vähän liian vanha siihen". Moni 15-vuotiaskin on heittänyt tällasta. Itse en ole koskaan tullut edes ajatelleeksi tällaista vaihtoehtoa(siis että olisin liian vanha pelaamaan kyseistä peliä, tai samantyyppisiä pelejä), joten ehkäpä olen sitten hiukan lapsenmielinen![]()
Teidän huone ei jostain syystä sitten ainakaan minulle näkynyt - 10 minuuttia huonelistaa päiviteltyäni soitin Vesalle ja kysyin missä mennään; hänkin tuossa juuri etsi Suomipelejä. Pyysin sitten josko Vesku tekisi huoneen, jonka jälkeen pian listaan ilmestyikin huone nimellä Suomi - 3 minuutissa sisällä oli jo minun ja Vesan lisäksi ainakin kahviz, sod ja toro. Loput sitten ulkomaalaisia, mutta eipä se mitään, suomalaisia omalla puolella ja sodi aina vastustajilla teurastettavanaXShava sanoi:Eilen meni yli puol tuntia testi aikaa, kun yritettiin saada 8 pelaajaa. No 7 saatiin sitten kasaan lopuksi ja mukavaa ajanvietettä tämä peli kyllä on.
krekko sanoi:Teidän huone ei jostain syystä sitten ainakaan minulle näkynyt - 10 minuuttia huonelistaa päiviteltyäni soitin Vesalle ja kysyin missä mennään; hänkin tuossa juuri etsi Suomipelejä.
krekko sanoi:Pari täyttä pitkää mappia pelattiin ja kyllä siinä tuli aika runsaasti yhdessä naureskeltuakin, hienoa vaihtelua tuo peli tosiaan.
Etsin tuota inviteä kyllä, muttei löytynyt kuten ed.kerralla (tuli teksti ruudun alalaitaan jossain valikossa). Eek, oma moka ilmeisesti jos se kerran selectistä olisi löytynytXShava sanoi:Sullekin lähettelin useaan otteeseen.
...
Ketkäs jaksaisivat tänään tulla 20.00 aikoihin pelaamaan????