Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

BF 1943 - Pelisessioiden sopimiset

Gimble

Well-Known Member
Jotta itse peliä käsittelevä keskustelu pysyisi kuosissan ja helposti luettavana, niin tässä oma ketju pelien sopimisille. Mä veikkaan, että ensi torstaista alkaen voi olla aikamoinen säpinä tyynen valtameren maisemissa?

Tänne vaan ilmotuksia, jos haluat KFIN väkeä peliseuraksi.
 
Vastaus: BF 1943 - Pelisessioiden sopimiset

Jos se peli nyt sattuis toimimaan, toisin kuin Xbox versio niin tänään heti voisi koittaa sitä privapelihommaa. Saiskohan sinne 16 haalittua jotenkin, ehkä? PSN-nimi listassa taitaa olla jotain kolmisenkymmentä nimeä tällä hetkellä.
 
Vastaus: BF 1943 - Pelisessioiden sopimiset

Eikös näitä pelejä voisi alkaa kohta puoliin jo sopimaan? Vai olenko vain niin puusilmä, etten ole huomannut?:)
 
Vastaus: BF 1943 - Pelisessioiden sopimiset

Privapelien kanssa on vähän niin ja näin. Pitäisi ilmeisesti ensin saada servu täyteen ennenkuin voidaan aloittaa. Kyllähän sellainen onnistuu, kuten on nähty, mutta aikaa siinä tuhraantuu ja monella se kun on kortilla.

Hyvä keino on pyrkiä joinimaan aina kaverilistalta löytyvien peleihin ja jos mahdollista, yhdessä oman squadinsa kanssa. Tuolta löytyy nimilistaa, josta ammentaa.

Kyllä se tunne on jotain ihan muuta kuin normi kuolemassa, kun on joutunut suomalaisen tähtäimiin.. Uusinta pitää saada välittömästi :D
 
Vastaus: BF 1943 - Pelisessioiden sopimiset

Kyllä se tunne on jotain ihan muuta kuin normi kuolemassa, kun on joutunut suomalaisen tähtäimiin.. Uusinta pitää saada välittömästi :D

Angel of vengeance! :D

Suoraan sanottuna itsekkään en tuota privaservu sydeemiä oikein kannata kun aikaa menee paljon siihen jos 16 pelaajaa pitää houkutella. Mutta lisäilempä tänne sen verran että olen valmis nakkelemaan noita ulkomaalaisia vanhoja kavereita poies listalta, eli sanokaa jos haluatte bäfä seuraa. On meinaa sen verran vähän kuitenkin näitä battlefield kavereita listalla.
 
Vastaus: BF 1943 - Pelisessioiden sopimiset

CG:ssä ja GB:ssä on myös ladderit auennu! Molemmissa on jo vähintään yks matsi pelattu, GB:ssä vähän useempiki.. Mistä löytyy ensimmäinen asiasta innostunut joka pistää Suomi klaanin sinne pystyyn :D
 
Vastaus: BF 1943 - Pelisessioiden sopimiset

CG:ssä ja GB:ssä on myös ladderit auennu! Molemmissa on jo vähintään yks matsi pelattu, GB:ssä vähän useempiki.. Mistä löytyy ensimmäinen asiasta innostunut joka pistää Suomi klaanin sinne pystyyn :D

Aika mielenkiintoisia klaanimatseja, jos meinaavat pelata pienemmillä porukoilla kuin 12 per puoli. Siellä saavat juosta pää kolmantena jalkana tyhjillä kentillä. Olisi hauska nähdä joku gameplay-video näistä matseista :D
 
Vastaus: BF 1943 - Pelisessioiden sopimiset

Aika mielenkiintoisia klaanimatseja, jos meinaavat pelata pienemmillä porukoilla kuin 12 per puoli. Siellä saavat juosta pää kolmantena jalkana tyhjillä kentillä. Olisi hauska nähdä joku gameplay-video näistä matseista :D
Älä muuta sano! Lisäks pakko kaikkien käyttää jotain PCn voicechat ohjelmaa ettei mee taktikointi viittomiseksi! :D
 
Vastaus: BF 1943 - Pelisessioiden sopimiset

Ilta alkaa olla siinä vaiheessa, jotta aika aloittaa rintaman haltuun otto. Yritetään taas joinia toistemme peleihin, tehdä niitä kotikutoisia squadeja ja yhdistää rivit tätä kautta. Antoivat keskeneräisen pelin, mutta ei anneta sen häiritä kun itse peruspeli toimii hienosti.
 
Vastaus: BF 1943 - Pelisessioiden sopimiset

Ilta alkaa olla siinä vaiheessa, jotta aika aloittaa rintaman haltuun otto. Yritetään taas joinia toistemme peleihin, tehdä niitä kotikutoisia squadeja ja yhdistää rivit tätä kautta. Antoivat keskeneräisen pelin, mutta ei anneta sen häiritä kun itse peruspeli toimii hienosti.

Mä voisin tulla nubuileen mukaan, kohtapuoliin.
 
Vastaus: BF 1943 - Pelisessioiden sopimiset

Ilta alkaa olla siinä vaiheessa, jotta aika aloittaa rintaman haltuun otto. Yritetään taas joinia toistemme peleihin, tehdä niitä kotikutoisia squadeja ja yhdistää rivit tätä kautta. Antoivat keskeneräisen pelin, mutta ei anneta sen häiritä kun itse peruspeli toimii hienosti.

Mestoilla ollaan!
 
Vastaus: BF 1943 - Pelisessioiden sopimiset

Myös meikäläistä tap(p)aa linjoilla, ja pieni tappamisen meininki on tässä kehittynyt.
 
Vastaus: BF 1943 - Pelisessioiden sopimiset

Tänään sai kunnian vierailla useassa eri porukassa. Jatketaan samaan malliin. Kaikki turhakkeet pois listoilta, joita ei ole näkynyt näissä geimeissä ja eikun uutta nimeä tilalle. Kyllä niitä Suomi-pelejä näin löytyy.

Ihmeen pitkään saatiin täydellä squadilla juhlia äänen kera, kun taustalle oli viritetty myös tekstichat. Kokeilkaapas muutkin samaa.
 
Vastaus: BF 1943 - Pelisessioiden sopimiset

onkos teillä tietoa toimaako ihan usan storesta ostettu peli teidän kans? ku ei toi nordea oikee skulaa.. ni jos ostas tuolta jenkkistoresta ni kai mä samoihin geimeihin pääsen?
 
Vastaus: BF 1943 - Pelisessioiden sopimiset

onkos teillä tietoa toimaako ihan usan storesta ostettu peli teidän kans? ku ei toi nordea oikee skulaa.. ni jos ostas tuolta jenkkistoresta ni kai mä samoihin geimeihin pääsen?

Pääset toki, itsekin ostin jenkki storesta, kun oma kortti ei syystä tai toisesta toiminut, ja hyvin on täällä porukoiden kanssa pelattu.
 
Vastaus: BF 1943 - Pelisessioiden sopimiset

mites ois.. onkos tänään pelei.. voisitte äddiä mun frendiks ni saisin invitee.. sansibaari psn
 
Vastaus: BF 1943 - Pelisessioiden sopimiset

Jos saatais hyvä muutaman hengen squadi pystyyn nii ehkä minäkin voisin linjoille liittyä :) PSN: J-matti
 
Vastaus: BF 1943 - Pelisessioiden sopimiset

Hei, jos saadaan porukkaa kasaan, niin mielelläni osallistun mittelöihin :D
PSN: DrQuest
 
Ylös Bottom